Spoilereita/Huhuja

Keskustele tulevista juonenkäänteistä

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Kripe » 26 Tammi 2011, 13:22

Ejfan kirjoitti:Ystävä hyvä en missään nimessä ajatellut, että sanoit sen minulle henkilökohtaisesti tai saati loukataksesi minua.
Enkä minä edes loukkaannu helposti, että pitäisi olla aikamoinen mestari jos joku onnistuisi siinä.... :D

Minulle myös EJami on aina ykkönen hamaan hautaan saakka. Onhan tässä jo vuosia tullut fanitettua EJamia, mutta tämä nykyinen Sami on jotain aivan hirveää enkä tiedä mitä Rafe tai EJ näkee Samissa, koska tässä uudessa Samissa ei ole sitten mitään rakastettavaa. Mutta jos Sami katuu ja rakastaa EJ:tä ja haluaa tämän se olisi parasta mitä olen kuullut. En usko, että se tulee vaan tapahtumaan koska KC rakastaa Safea.


No hyvä. (:

Joo Sami TODELLAKIN on aivan järkyttävä nykyään, en voi sietää Samia tällä hetkellä koko sarjassa. :D Sami on pilattu oikein kunnolla, ja mua ihan oikeasti ottaa aivan julmetusti päähän, sillä Sami on aina ollut yksi mun lempihahmoja. Ja joo, mä vähän veikkaan samaa että Corday ei kyllä parita EJamia piiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan, tiedä parittaako ikinä hänen elinaikanaan. Mä en voi käsittää miten ihmeessä Corday oikeasti voi pitää Safesta, ja varsinkin Rafesta. Siis ei järkytys, Galen on ehkä surkein näyttelijä Daysissa. En voi ymmärtää mikä siinä on niin hiton hienoa. Sitäpaitsi Galen on ylimielinen, eikä silloin musta edes kuuluis tehdä mitään tollasta työtä jos on jo valmiiks ylimielinen, se näkyy myös ruudusta.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 27 Tammi 2011, 01:11

Spoilereita
- Taylor ja Theo viettävät aikaa yhdessä. Abe pyytää Tayloria jäämään Salemiin.
- Maggie kannustaa Melanieta antamaan Nathanille uuden mahdollisuuden.
- Kate saa tilaisuuden ottaa Parkerin Chloelta.
- Natalia kertoo vähän Taylorista

Natalia näyttää tuossa videossa hyvin paljon Crystal Chappelilta.

Kripe kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Ystävä hyvä en missään nimessä ajatellut, että sanoit sen minulle henkilökohtaisesti tai saati loukataksesi minua.
Enkä minä edes loukkaannu helposti, että pitäisi olla aikamoinen mestari jos joku onnistuisi siinä.... :D

Minulle myös EJami on aina ykkönen hamaan hautaan saakka. Onhan tässä jo vuosia tullut fanitettua EJamia, mutta tämä nykyinen Sami on jotain aivan hirveää enkä tiedä mitä Rafe tai EJ näkee Samissa, koska tässä uudessa Samissa ei ole sitten mitään rakastettavaa. Mutta jos Sami katuu ja rakastaa EJ:tä ja haluaa tämän se olisi parasta mitä olen kuullut. En usko, että se tulee vaan tapahtumaan koska KC rakastaa Safea.


No hyvä. (:

Joo Sami TODELLAKIN on aivan järkyttävä nykyään, en voi sietää Samia tällä hetkellä koko sarjassa. :D Sami on pilattu oikein kunnolla, ja mua ihan oikeasti ottaa aivan julmetusti päähän, sillä Sami on aina ollut yksi mun lempihahmoja. Ja joo, mä vähän veikkaan samaa että Corday ei kyllä parita EJamia piiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan, tiedä parittaako ikinä hänen elinaikanaan. Mä en voi käsittää miten ihmeessä Corday oikeasti voi pitää Safesta, ja varsinkin Rafesta. Siis ei järkytys, Galen on ehkä surkein näyttelijä Daysissa. En voi ymmärtää mikä siinä on niin hiton hienoa. Sitäpaitsi Galen on ylimielinen, eikä silloin musta edes kuuluis tehdä mitään tollasta työtä jos on jo valmiiks ylimielinen, se näkyy myös ruudusta.


Olen myös samaa mieltä Samista. Enkä minäkään tajua KC:n Safe/Rafe-fanitusta. Muissakin sarjoissa on tälläisiä pareja, joista johto pitää ja olettaa katsojien pitävän. Katsojat näiden ihmisten harmiksi tekevät omat päätöksensä vaikka kuinka näitä pareja suositaan käsikirjoituksessa ja haastatteluissa. Ja itse Galeniin meni maku viimeistään niiden Ejami-kommenttien jälkeen.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 27 Tammi 2011, 01:28

Mosse kirjoitti:- Natalia kertoo vähän Taylorista
Natalia näyttää tuossa videossa hyvin paljon Crystal Chappelilta.


Ehkä oli tyhmää sanoa, mitään yhden katseen parusteella. Natalia vaikutti tuossa videossa jotenkin lapselliselta.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 27 Tammi 2011, 16:42

Spoilereita
- Lee huumaa Jenniferin, poistaa tämän sydämen ja antaa sen Benille. Carly soittaa Danielille ja kertoo elinvarkauksista. Daniel näkee Benin varastetun sydämen kanssa ja soittaa poliisille. Melanie löytää Jenniferin ja soittaa Danielille. Daniel tajuaa sydämen kuuluvan Jenniferille ja ryntää pelastamaan tämän.
- DiMerat nappaavat toipuvan Rafen sairaalasta ja piilottavat hänet kellariinsa. Kun Rafe herää, hän ei tiedä, missä hän on. Tällä välin Rafe 2 ilmestyy Salemiin. Hänen tarkoituksenaan on erottaa Sami ja Rafe. Rafe 2:sta ei tiedetä paljon. Hänet on leikkautettu Rafen näköiseksi.

Galenin kommentti
The general consensus from my fellow cast mates and all of the crew is: 'Get rid of Rafe, this guy's awesome!


- DiMerat uhkaavat kidnapata Allien, jos Rafe ei tottele heitä. Samin epäilyt kasvavat, kun "Rafen" muistissa on aukkoja. Stefano ja EJ valmistautuvat suunnitelmansa seuraavaan vaiheeseen.
- Yllätysvieras pakottaa EJ:n ja Nicolen aikaistamaan häitään.
- Melanie ja Kate työskentelevät yhdessä saadakseen Parkerin pois Chloelta.
- Victor vannoo tuhoavansa Bradyn ja Vivian Katen avioliiton Stefanon kanssa.
- Will antaa Gabille kalliit korvikset ja tekee selväksi, että he seurustelevat virallisesti.
- Bo ja Hope saavat vapautuksen paljastettuaan vankilan hämäräpuuhat. He menevät "ensimmäisille treffeilleen".
- Jennifer yrittää saada Carlyn ja Danielin yhteen.

Toivottavasti Rafe 2 ei paljastu vanhaksi tutuksi hahmoksi.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 29 Tammi 2011, 19:50

Spoilereita
- EJ yllättää Nicolen ottamalla tämän jäljitysrannekkeen pois.
- Bo ja Hope tapaavat Ciaran.
- EJ:n ja Nicolen välit muuttuvat intiimimmäksi.
- Jennifer ja Nathan keskustelevat Melaniesta.
- Brady suostuttelee Taylorin jäämään Salemiin.
- Kate ilmoittaa Victorille muuttavansa takaisin Stefanon luokse.

Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 05 Helmi 2011, 00:47

Spoilereita
- Gabi on huolissaan veljensä käytöksestä.
- Carly ja Jennifer lupaavat olla toistensa tukena.
- Philip lupaa tukea Parkeria ja Chloea.
- Taylor maksaa takaisin Nicolelle. Nicole käskee hänen pysyä kaukana Samista.
- Chloen masennus pahenee, kun hän tajuaa, ettei Daniel halua häntä enää. Kate yrittää suostutella Melanien ottamaan Parkerin Chloelta ja kasvattamaan hänet yhdessä Philipin kanssa. Chloe jättää Parkerin kotiin yksin.
- Rafe tajuaa, miksi häntä pidetään vankina, kun EJ esittelee hänen kaksoisolentonsa. EJ näyttää hänelle kuvia, joissa Rafe2 ja Sami suutelevat.

Galenin kommentteja
It's the worst thing that could possibly happen outside of killing someone you love. He knows Sami's basically being tortured and raped and put in this situation. For a guy like Rafe, that's the worst thing possible - knowing he can't do anything about it. It cuts in many different ways for him," says the actor. "He's a selfless guy, to a certain degree, especially for the people he loves and his family. He'll do anything for them.


- Brady törmää Tayloriin ja pyytää häntä jäämään Salemiin Nicolen takia.
- Hope saa tietää Carlyn muuttaneen pois Bon luota. Bo pyytää Victoria pitämään Hopen poissa vankilasta. Kun Justin ilmoittaa Hopen olevan vapaa, Bo julistaa rakastavansa tätä. Hope on hämmentynyt. Bo pyytää häntä palaamaan kotiin.
- KC:n mukaan Nathan palaa ruutuun jossain vaiheessa.

KC Nathanin, Stephanien ja Philipin lähdöstä.
And Dena [Higley, head writer] has done a good job with the exit of all three of them. Especially with Philip
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 08 Helmi 2011, 15:36

Näyttelijäuutinen
- Sarja etsii taas 2 uutta näyttelijää "30-40-vuotias komea mies. Fletcher on hurmaava liikemies, jossa on särmää. Hän on seksikäs, salaperäinen ja viisas. Vakituiseen rooliin etsitään tunnetumpaa näyttelijää.
- 25-35-vuotias kaunis nainen. Alicia on hauska ja peloton nainen. Hän on virkistävän suorapuheinen ja tavoittelee haluamaansa. Hän on fiksu ja hyväkroppainen. Näyttelijän pitää suostua esiintymään alusvaatteissa.

Toinen promo helmikuulle
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 09 Helmi 2011, 21:03

Spoilereita
- Rafe pääsee pakoon, mutta hänet saadaan kiinni. Samin naapuri näkee, kun häntä raahataan käytävässä.
- Taylor unelmoi EJ:stä
- Kate ja Stefano syövät romanttisen ystävänpäivän illallisen.
- Taylor hakee työtä Chez Rougesta.
- EJ pyytää Chadia bestmanikseen.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 09 Helmi 2011, 21:07

Nicolella on nyt paljon nätimpi hääpuku kuin viimeksi.
Taas uusia näyttelijöita hakusessa saa nähdä monta hahmoa toteutuu Kun Seamus vai mikä sen hahmon nimi oli niin sitä ei ole näkynyt:)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 10 Helmi 2011, 13:56

Spoilereita
- EJ on huolissaan Allien turvallisuudesta.
- Chloe ja Melanie tappelevat Parkerista.
- Rafe yrittää saada yhteyden Romaniin.
- Jennifer yrittää saada Carlyn ja Danielin yhteen, vaikka hän itsekin tuntee jotain Danielia kohtaan. Kun Carly ja Daniel saapuvat Chez Rougeen, he tajuavat Jenniferin huijanneen heidät yhteen.
- Chad vaihtaa sukunimensä DiMeraksi, mutta hän ei halua hyödyntää DiMeroiden omaisuutta. Kate ja Stefano näkevät Chadin hakevan työtä Chez Rougesta. Stefano sopii tapaamisen Chadin kanssa parataakseen heidän välejään. Lexie kannustaa EJ:tä auttamaan Chadia sopeutumaan perheeseen.
- EJ kävelee satamassa, kun hän tapaa Taylorin. He juttelevat hetken ja on selvää, että heidän välillään on yhteys. He jatkavat matkaansa saamatta tietää toistensa henkilöllisyyttä. Myöhemmin EJ yllättää Nicolen kihlasormuksella, vaikka hän ajattelee vielä Tayloria. Myös Taylor unelmoi tapaamastaan miehestä. Hän kertoo Nicolelle romanttisimmasta kokemastaan tapaamisesta ja siitä, miten se tuntui rakkaudelta ensi silmäyksellä. Taylor pitää EJ:tä lämpimänä, herttaisena ja hauskana.
- Rafe2 hermostuu Allieen ja Samiin. Hän sopii asiat Samin kanssa ja soittaa Marcolle, joka haluaa antaa Rafen kuulla puhelimen välityksellä, kuinka Rafe2 ja Sami makaavat yhdessä. Rafe pahoinpitelee Marcon, varastaa avaimet ja pakenee. Hän pääsee kotiovelleen asti ja näkee Samin ja kaksoisolentonsa yhdessä. Juuri silloin DiMeroiden kätyrit nappaavat hänet. Rafe2 näkee tämän.

Ejfan kirjoitti:Nicolella on nyt paljon nätimpi hääpuku kuin viimeksi.
Taas uusia näyttelijöita hakusessa saa nähdä monta hahmoa toteutuu Kun Seamus vai mikä sen hahmon nimi oli niin sitä ei ole näkynyt:)


Niin on. Ainakin joku niistä viimevuotisista hauista peruuntui, koska siihen ei löytynyt sopivaa näyttelijää.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 15 Helmi 2011, 21:03

Näyttelijäuutisia
- Natalia Livingston on saanut potkut ja hänen tilalleen Tayloria tulee näyttelemään Tamara Braun (Ava). Tamara nähdään ruudussa ensimmäisen kerran huhtikuussa. Gary Tomlinin mukaan hahmo haluttiin viedä uuteen suuntaan.
- Greg Vaughn on kieltäytynyt testisopimuksesta(?), jota sarja hänelle tarjosi.

Huh huh, eipä siinä kauaa kestänyt. Toivottavasti Tayloriin saadaan vähän särmää. Tamara ainakin on hyvä näyttelijä, mutta nyt Suomen jaksojen katsominen tuntuu oudolta, kun Tamara näyttelee Avaa.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 15 Helmi 2011, 22:14

Tamara ja James? Ei tuu mitään. Tamara on hyvä näyttelijä, mutta hänen esittämä Taylor ja EJ ei ikinä.
Corday on menettänyt viimeset älynrippeensä. Juuri, kun mä ehdin ajattelemaan jos Taylorista ja EJ:stä tulisi jotain niin ei kun sitten näyttelijä menee vaihtoon. Eikö Taylorin pitäisi olla Nicolen pikkusisko? Jos Tamara esittää Tayloria niin Taylor näyttää paljon vanhemmalta kuin Nicole.
Olisi sitten antanut EJolen olla yhdessä jos näin piti toimia... Ihan syvältä koko touhu.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 16 Helmi 2011, 00:47

Spoilereita
- Nicole toivoo EJ:n ja Taylorin tulevan toimeen.
- Rafe2 ja Stefano suunnittelevat Allien katoamista.
- Kate suostuttelee Chloen heittämään masennuksen hoitoon tarkoitetut lääkkeensä pois.

Ejfan kirjoitti:Tamara ja James? Ei tuu mitään. Tamara on hyvä näyttelijä, mutta hänen esittämä Taylor ja EJ ei ikinä.
Corday on menettänyt viimeset älynrippeensä. Juuri, kun mä ehdin ajattelemaan jos Taylorista ja EJ:stä tulisi jotain niin ei kun sitten näyttelijä menee vaihtoon. Eikö Taylorin pitäisi olla Nicolen pikkusisko? Jos Tamara esittää Tayloria niin Taylor näyttää paljon vanhemmalta kuin Nicole.
Olisi sitten antanut EJolen olla yhdessä jos näin piti toimia... Ihan syvältä koko touhu.


Tamara täyttää 40 tänä vuonna ja Arianne 37, joten ei se hirveä ikäero ole. Ken Corday ei taaskaan, mitä sarjassa tapahtuu, koska hän suitsuttanut EJayloria kaikissa haastatteluissa. James itse sanoi faneille risteilyllä, että on kuvannut kohtauksia enimmäkseen Ariannen kanssa.

Mitä hyötyä mistään näistä potkuista/vaihdoksista, jollei käsikirjoitustiimiä vaihdeta. Se on tällä hetkellä suurin ongelma.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 16 Helmi 2011, 07:20

Mosse kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Tamara ja James? Ei tuu mitään. Tamara on hyvä näyttelijä, mutta hänen esittämä Taylor ja EJ ei ikinä.
Corday on menettänyt viimeset älynrippeensä. Juuri, kun mä ehdin ajattelemaan jos Taylorista ja EJ:stä tulisi jotain niin ei kun sitten näyttelijä menee vaihtoon. Eikö Taylorin pitäisi olla Nicolen pikkusisko? Jos Tamara esittää Tayloria niin Taylor näyttää paljon vanhemmalta kuin Nicole.
Olisi sitten antanut EJolen olla yhdessä jos näin piti toimia... Ihan syvältä koko touhu.


Tamara täyttää 40 tänä vuonna ja Arianne 37, joten ei se hirveä ikäero ole. Ken Corday ei taaskaan, mitä sarjassa tapahtuu, koska hän suitsuttanut EJayloria kaikissa haastatteluissa. James itse sanoi faneille risteilyllä, että on kuvannut kohtauksia enimmäkseen Ariannen kanssa.

Mitä hyötyä mistään näistä potkuista/vaihdoksista, jollei käsikirjoitustiimiä vaihdeta. Se on tällä hetkellä suurin ongelma.

No joo,mutta mun mielestä Tamara näyttää aika paljon enemmän vanhemmalta kuin Arianne ja jos EJaylor naitetaan vielä yhteen niin Jamesilla ja Tamaralla on 8 vuoden ikäero. Enkä muutenkään tiedä miten Jamesin Ja Tamaran kemiat toimisivat.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 17 Helmi 2011, 19:19

Spoilereita
- ValeRafe ja Stefano juonivat hankkiutuvansa eroon Alliesta kostoksi Rafen pakoyritykselle. EJ tajuaa, että jotain on meneillään. Hän käskee salaa Katea soittamaan Lucasille ja lähettämään Allien tämän luokse. Tällä välin oikea Rafe suunnittelee uutta pakoa, mutta se menee mönkään.
- Chloe myöntää Philipille jättäneensä Parkerin yksin Maggien luokse. Philip vie hänet sairaalaan. Daniel diagnisoi Chloella olevan synnytyksen jälkeinen masennus. Chloe tajuaa samalla, että hänen suhteensa Danielin kanssa on ohi. Daniel määrää hänelle lääkkeitä, jotka saavat Chloen tuntemaan olonsa paremmaksi. Chloe uskoo vihdoin pystyvänsä olemaan hyvä äiti, kunnes Kate manipuloi häntä. Hän lopettaa lääkkeiden syömisen juteltuaan Katen kanssa. Chloen tilanne huononee äkkiä. Hän uskoo, että ellei hän tapa itseään, hän tappaa Parkerin. Chloe kirjoittaa kirjeen ja menee Parkerin kanssa satamaan. Hän kiinnittää kirjeen, jossa pyytää Melanieta ja Philipiä huolehtimaan pojastaan, Parkeriin. Sitten hän heittäytyy veteen. Onneksi Philip ehtii pelastaa hänet luettuaan kirjeen.
- EJ miettii Tayloria hääpäivänään. Hän uskoo ajatusten nousevan pintaan epävarmuudesta suhteeseensa Nicolen kanssa. EJ:n sydän murtui aiemmin, kun Nicole petti hänet. Hän huomaa alkavansa kuitenkin rakastua tähän uudelleen, kuten myös Nicole EJ:hin. Kaikki tuntuu loksahtavan kohdalleen. Taylor taas ei voi olla ajattelematta tapaamansa miestä. Kun hän näkee EJ:n siskonsa häissä, hän järkyttyy. Sillä on myös vaikutus EJ:hin, joka alkaa kyseenalaistaa suunnitelmiaan. EJ ja Taylor eivät kerro Nicolelle totuutta tapaamisestaan, vaikka tämä epäilee jotain nähtyään heidän katsovan toisiaan. Taylor pyörtyy kesken seremonian. EJ saa hänet kiinni ja nai Nicolen.
- James Scottin haastattelu. Hän arvostelee taas tuotannon/käsikirjoituksen päätöksiä :D. Hän myös ilmeisesti on halukas jäämään ainakin vielä muutamaksi vuodeksi sarjaan.

Yksi kahdeksasta New Yorkin näytöillä pyörivistä sarjaa mainostavista videoista. Onko Galenia pakko näyttää 2 kertaa? Se Safe kohta on sitä paitsi jotenkin huvittava.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

EdellinenSeuraava

Paluu Spoilerit/huhut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron