Spoilereita syksyksi 2013

Keskustele tulevista juonenkäänteistä

Re: Spoilereita syksyksi 2013

ViestiKirjoittaja Shelle` » 14 Syys 2013, 15:09

Kripe kirjoitti:
Shelle` kirjoitti:
Kripe kirjoitti:En oikeesti kestä jos Safe meniskin jotenkin ihmeen kaupalla yhteen... Rafe on niin järkyttävä hahmo ja GG surkea näyttelijä edelleenkin, ja oon silti sitä mieltä, että se vois lähteä äkkiä sarjasta, vaikka se nyt hieman siedettävämpi onkin nyt kun se ei ole Samin kanssa. Liian horrorpari katsottavaksi, kummatkin niin rasittavia ja ärsyttäviä yhdessä. :D
Oon kyl eri mieltä... Galen Gering on mun mielestä tosi hyvä näyttelijä :), eikä hahmossakaan mitään vikaa ole. (En ymmärrä miks sitä pitää koko ajan dissaa, tajuun kyl että kaikesta ei voi tykätä mut dissaaminen on ihan turhaa .. :doh:)


Itse kyllä myös tuot aina esiin, ettet pidä EJamista, joten miksi ihmeessä en saisi sanoa mielipidettäni? Teet itse aivan samaa, "dissaat" Ejamia. Tiedän ettet pidä Ejamista, ja että pidät GG:stä, eikä kommenttini ollut kohdistettu millään tavalla juuri sinulle.
En pidä Ejamista, mutta en ole tietääkseni dissanut sitä samalla tavalla kun sinä & muut dissaatte Safea, tiedän ettei kommentti ollut minulle tarkoitettu mutta totesin vaan että dissaaminen on TYPERÄÄ. (Jos jatkossa pysyisimme itse aiheessa eli tulevissa syksyn tapahtumissa)
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Spoilereita syksyksi 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 14 Syys 2013, 21:16

Kripe kirjoitti:
Mosse kirjoitti:
Kripe kirjoitti:Kiitti paljon vastauksesta Mosse! :) Kerro heti, kun tiedät kuka Samin pelastaa! :D


Lyhennelmä SOD:in artikkelista.

Samin tilanne on toivoton, kun poliisi saa tietää, että rahat Timmyn tilille on siirretty vasta Bernardin kuoleman jälkeen. EJ palaa kartanolle pakkaamaan kaikki tavarat ja Ejamin väärät henkilöllisyyspaperit ja valmistautuu lähtemään pakomatkalle perheensä kanssa. Stefano ilmestyy sinne ja paljastaa, että partaterä on hänellä. He riitelevät, mutta EJ voi tehdä muuta kuin suostua Stefanon vaatimuksiin. Poliisit saavat vihjeen uusista todisteista ja vapauttavat Samin. Saako Sami tietää, kuinka pitkälle EJ meni pelastaakseen hänet?


Kiitti tuhannesti Mosse! Mitäköhän tää sit tarkottaa käytännössä...? Millä Stefano kiristää EJ:tä?


Siitä ei ole vielä tarkempaa tietoa. Parin viikon päästä "Stefano pakottaa EJ:n tottelemaan häntä", joten varmaan jotain perheen hämärähommia. Sen täytyy olla jotain muutakin kuin pelkästään DE:n takaisin antaminen Stefanolle, koska tuossa promossa EJ tarjoaa sitä hänelle.

Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita syksyksi 2013

ViestiKirjoittaja Ejfan » 23 Syys 2013, 23:46

Kripe kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Ei mitään watun Safea enää :roll: Sami on Rafen kanssa kuin sellane ärsyttävä räksyttävä pikkukoira...:D Ja Rafekin siedettävämpi ilman Samii...Huom siedettävämpi en silti tykkää siitä sirkuspellestä....


Moi pitkästä aikaa Ejfan! :solong: :)

Oon niin samoilla linjoilla sun kanssa! En oikeesti kestä jos Safe meniskin jotenkin ihmeen kaupalla yhteen... Rafe on niin järkyttävä hahmo ja GG surkea näyttelijä edelleenkin, ja oon silti sitä mieltä, että se vois lähteä äkkiä sarjasta, vaikka se nyt hieman siedettävämpi onkin nyt kun se ei ole Samin kanssa. Liian horrorpari katsottavaksi, kummatkin niin rasittavia ja ärsyttäviä yhdessä. :D

Moikka :solong: :) Oon iloisesti yllättynyt ettei safe ole yhdessä ja EJami on :) saa nähdä miten kauan ejami on yhdes, toivottavasti kauan :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Edellinen

Paluu Spoilerit/huhut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron