Nicolen ihme vauva numero 2!!!

Kerro mielipiteesi

Mitä mieltä olet EJole vauvasta?

Ihanaa....mutta ei kiitos :)
1
14%
Yes!! kerrankin joku saa lapsen joka ansaitsee sen...Eli joku joka ei ole Sami!
3
43%
Ihan sama...
0
Ei ääniä
Eikö sarja keksi yhtään fiksumpia juonia kuin ainaisia raskauksia ja isyys sotkuja?
3
43%
 
Ääniä yhteensä : 7

Nicolen ihme vauva numero 2!!!

ViestiKirjoittaja Ejfan » 21 Helmi 2012, 16:15

Mitä mieltä ootte Nicole uudesta raskaudesta? Mulla ei ole sisäänsä mitään EJole vauvaa vastaan, mutta musta olisi ollut kiva olla vähän aikaa ilman uusia lapsia ja kun taas tähän raskauteen tulee ilmeisesti sisältämään jotain sotkuja...Niin ja musta on todella typerää Nicolelta pitää raskaus salaisuutena, sillä lapsi on myös EJ:n ja Nicole tietää, että EJ:stä tulisi hyvä isä. Kumpikohan vauva tulee olemaan poika vai tyttö? Mä vähän luulen, että vauva jää tällä kertaa eloon, sillä vanhan toisto olisi todella typerää...Vaikka on tää muutenkin aika tyhmää :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Nicolen ihme vauva numero 2!!!

ViestiKirjoittaja Mosse » 21 Helmi 2012, 16:24

Ejfan kirjoitti:Mitä mieltä ootte Nicole uudesta raskaudesta? Mulla ei ole sisäänsä mitään EJole vauvaa vastaan, mutta musta olisi ollut kiva olla vähän aikaa ilman uusia lapsia ja kun taas tähän raskauteen tulee ilmeisesti sisältämään jotain sotkuja...Niin ja musta on todella typerää Nicolelta pitää raskaus salaisuutena, sillä lapsi on myös EJ:n ja Nicole tietää, että EJ:stä tulisi hyvä isä. Kumpikohan vauva tulee olemaan poika vai tyttö? Mä vähän luulen, että vauva jää tällä kertaa eloon, sillä vanhan toisto olisi todella typerää...Vaikka on tää muutenkin aika tyhmää :D


Vastasin "Eikö sarja keksi yhtään fiksumpia juonia kuin ainaisia raskauksia ja isyys sotkuja?". Mullakaan ei ole mitään Ejolen vauvaa vastaan, mutta en olisi ylipäätään halunnut ainoatakaan uutta lasta sarjaan vähään aikaan. Lisäksi Nicolelle on jo sanottu, ettei tämä voi saada lapsia (tai ainakaan kantaa niitä täysiaikaisiksi), mutten mäkään usko, että Nicolelle taas kirjoitetaan keskenmeno (se olisi aika raakaa).
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Nicolen ihme vauva numero 2!!!

ViestiKirjoittaja Ejfan » 21 Helmi 2012, 16:28

Mosse kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Mitä mieltä ootte Nicole uudesta raskaudesta? Mulla ei ole sisäänsä mitään EJole vauvaa vastaan, mutta musta olisi ollut kiva olla vähän aikaa ilman uusia lapsia ja kun taas tähän raskauteen tulee ilmeisesti sisältämään jotain sotkuja...Niin ja musta on todella typerää Nicolelta pitää raskaus salaisuutena, sillä lapsi on myös EJ:n ja Nicole tietää, että EJ:stä tulisi hyvä isä. Kumpikohan vauva tulee olemaan poika vai tyttö? Mä vähän luulen, että vauva jää tällä kertaa eloon, sillä vanhan toisto olisi todella typerää...Vaikka on tää muutenkin aika tyhmää :D


Vastasin "Eikö sarja keksi yhtään fiksumpia juonia kuin ainaisia raskauksia ja isyys sotkuja?". Mullakaan ei ole mitään Ejolen vauvaa vastaan, mutta en olisi ylipäätään halunnut ainoatakaan uutta lasta sarjaan vähään aikaan. Lisäksi Nicolelle on jo sanottu, ettei tämä voi saada lapsia (tai ainakaan kantaa niitä täysiaikaisiksi), mutten mäkään usko, että Nicolelle taas kirjoitetaan keskenmeno (se olisi aika raakaa).

Juu tämä on sitten Nicolen uusi ihme :D EJ:llä on aikamoista superSpermaa, kun se saa naisen 2 kertaa raskaaksi jonka ei pitäisi edes saada lapsia...puhumattakaan Samista...Jokaisesta kerrasta tuli raskaaksi paitsi tästä viimeisestä tai ei sitä tiedä vielä, toivottavasti ei :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Nicolen ihme vauva numero 2!!!

ViestiKirjoittaja Mosse » 21 Helmi 2012, 21:36

Ejfan kirjoitti:Juu tämä on sitten Nicolen uusi ihme :D EJ:llä on aikamoista superSpermaa, kun se saa naisen 2 kertaa raskaaksi jonka ei pitäisi edes saada lapsia...puhumattakaan Samista...Jokaisesta kerrasta tuli raskaaksi paitsi tästä viimeisestä tai ei sitä tiedä vielä, toivottavasti ei :)


Jep :D. EJ:n kannattaa varmaan jossain vaiheessa alkaa harkita vasektomiaa. Tai sitten käy kuten Stefanon kanssa ja jostain menneisyydestä ilmestyy aina uusia lapsia.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Nicolen ihme vauva numero 2!!!

ViestiKirjoittaja Ejfan » 22 Helmi 2012, 20:44

Mosse kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Juu tämä on sitten Nicolen uusi ihme :D EJ:llä on aikamoista superSpermaa, kun se saa naisen 2 kertaa raskaaksi jonka ei pitäisi edes saada lapsia...puhumattakaan Samista...Jokaisesta kerrasta tuli raskaaksi paitsi tästä viimeisestä tai ei sitä tiedä vielä, toivottavasti ei :)


Jep :D. EJ:n kannattaa varmaan jossain vaiheessa alkaa harkita vasektomiaa. Tai sitten käy kuten Stefanon kanssa ja jostain menneisyydestä ilmestyy aina uusia lapsia.

Juu tai edes ehkäisyä...Käyttääköhän kukaan sitä muutenkaan, kun melkein kaikki lapset ovat olleet vahinkoja...kaikki Samin lapset ja myös Hopen ja monien muiden...:D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Nicolen ihme vauva numero 2!!!

ViestiKirjoittaja DHfan » 23 Helmi 2012, 13:14

Ejfan kirjoitti:Juu tai edes ehkäisyä...Käyttääköhän kukaan sitä muutenkaan, kun melkein kaikki lapset ovat olleet vahinkoja...kaikki Samin lapset ja myös Hopen ja monien muiden...:D


Ei varmaa, kun sarja tuskin haluu liikaa suututtaa konservatiiveja :D Mutta hyvä huomio kyllä.. ^^
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Nicolen ihme vauva numero 2!!!

ViestiKirjoittaja Cherry » 07 Maalis 2012, 20:45

Periaatteessa olen onnellinen ja haluan Nicolelle lapsen suoda, mutta tosiaan....mitään tyypillisiä vauvasotkuja ja isyysepäilyjä ei jaksaisi. :D Kinkkistä.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Nicolen ihme vauva numero 2!!!

ViestiKirjoittaja jansku » 05 Kesä 2012, 19:36

Mä en olisi halunnut nyt vielä uutta vauvaa, kun niitä on jo paljon (lapsia siis) Lapsi jää varmaan eloon ja EJole menee tödennäköisesti yhteen vähäksi aikaa tai pidemmäksikin aikaan, mutta josEric palaa niin EJOle eroaa ennemmin tai myöhemmin. Ennemmin parempi :D
Kuva
Avatar
jansku
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 2876
Liittynyt: 28 Elo 2008, 14:50
Paikkakunta: Espoo
Lempihahmo(t): EJ, Tony, John, Marlena
Lempipari(t): EJami&Jarlena!

Re: Nicolen ihme vauva numero 2!!!

ViestiKirjoittaja Shelle` » 09 Loka 2012, 02:26

Cherry kirjoitti:Periaatteessa olen onnellinen ja haluan Nicolelle lapsen suoda, mutta tosiaan....mitään tyypillisiä vauvasotkuja ja isyysepäilyjä ei jaksaisi. :D Kinkkistä.
Olen samaa mieltä. :roll:
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena


Paluu Äänestykset/kyselyt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron