Uskotko EJamin saavan kunnon mahdollisuuden olla yhdessä?

Kerro mielipiteesi

Uskotko Ejamin saavan kunnon mahdollisuuden parina?

En. Vaikka sitä toivoisin.
5
56%
En. Toivottavasti eivät saa.
3
33%
Kyllä! EJami fanit ansaitsevat sen.
1
11%
Kyllä. Vaikka en itse pidä heistä parina.
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä : 9

Uskotko EJamin saavan kunnon mahdollisuuden olla yhdessä?

ViestiKirjoittaja jansku » 06 Loka 2010, 18:04

Eli siis uskotko, että EJ ja Sami saavat joskus oikeasti mahdollisuuden olla yhdessä? Sillä aina, kun EJami on lähentymässä niin tapahtuu jotain mikä rikkoo heidän välinsä tai heidän mahdollisen alkavan suhteensa tulee pilaamaan kolmas osapuoli. Ensiksi oli Lucas ja sitten Nicole ja sitten Rafe. EJami ei ole koskaan saanut kunnon mahdollisuutta. vaikka he eivät jäisi yhteen niin olisivat yhdessä jonkin aikaa ihan kunnon pariskuntana. Itse olen lopen kyllästynyt ainaisiin kolmio draamoihin!
Kuva
Avatar
jansku
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 2876
Liittynyt: 28 Elo 2008, 14:50
Paikkakunta: Espoo
Lempihahmo(t): EJ, Tony, John, Marlena
Lempipari(t): EJami&Jarlena!

Re: Uskotko EJamin saavan kunnon mahdollisuuden olla yhdessä?

ViestiKirjoittaja Ejfan » 07 Loka 2010, 21:39

En usko vaikka sitä toivonkin. Vaikka EJami fanit ansaitsivat todellakin nähdä EJamin yhdessä ilman kolmatta osapuolta.
Aina on tietysti toivoa niin kauan kuin EJ ja Sami ovat molemmat sarjassa, mutta jos pitäisi laittaa rahat likoon niin veikkaisin ettei EJami mene enää yhteen tai korkeintaan ehkä niin että EJ kiristää Samia tai jotain.
Viimeksi muokannut Ejfan päivämäärä 07 Loka 2010, 21:47, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Uskotko EJamin saavan kunnon mahdollisuuden olla yhdessä?

ViestiKirjoittaja Mosse » 07 Loka 2010, 21:45

Vastasi "En. Vaikka sitä toivoisin". Jollei tule jotain suurta käännettä, niin näillä näkymin parin yhteinen tulevaisuus ei näytä hyvältä. Myös minä olen kyllästynyt kolmiodraamoihin. Käsikirjoittajilla on kauhea pakkomielle niihin ja pikarakkauksiin. Victor ja Maggie ovat ainoita, jotka ovat saanet kunnollisen hitaasti etenevän rakkaustarinan.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Uskotko EJamin saavan kunnon mahdollisuuden olla yhdessä?

ViestiKirjoittaja soulmate » 12 Loka 2010, 00:26

En usko, koska Corday palvoo maata Rafen alla. EJami menee yhteen vain siinä tapauksessa, että Galen haluaa lähteä sarjasta tai Galen kuolee, mitä en tietenkään toivo. Mutta eihän sitä koskaan tiedä vaikka saisivat, mutta tällä hetkellä näyttää pahasti siltä, että ei.
Kuva
Avatar
soulmate
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1153
Liittynyt: 17 Tammi 2009, 00:22
Lempihahmo(t): Tony,EJ,John,Anna, Marlena, Sami
Lempipari(t): Tanna, EJami,J&M

Re: Uskotko EJamin saavan kunnon mahdollisuuden olla yhdessä?

ViestiKirjoittaja ejole<3 » 28 Loka 2010, 00:45

En usko, enkä haluakaan niin tapahtuvan. Täähän on kuitenki saippuasarja, ja ellei hahmot oo jotain kerran-kuussa-näytettäviä niin hidas eteneminen on mahdotonta! :D
Ejami on niin nähty ja huhhuh, AINAISTA sekoilua! Raiskaus, kidnappaus, murhat, ero, pettäminen, kateus, viha, rakkaus, pakkomielle ja the list goes on!
Kuva
Kuva
banner made by belle333black :)
ejole<3
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 98
Liittynyt: 23 Syys 2008, 20:27
Paikkakunta: Helsinki


Paluu Äänestykset/kyselyt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron