Jos Sami yrittää tappaa EJ:n, niin toivotko enää EJamin.....

Kerro mielipiteesi

Jos Sami ampuu EJ:tä päähän, niin toivotko enää EJamin menevän yhteen?

Äänestys päättyi 31 Elo 2010, 11:42

Kyllä!
0
Ei ääniä
En!
1
11%
Riippuen siitä katuuko Sami tekoaan.
6
67%
Jos EJ antaa anteeksi, niin minäkin annan.
1
11%
Ei kiinnosta.
1
11%
 
Ääniä yhteensä : 9

Jos Sami yrittää tappaa EJ:n, niin toivotko enää EJamin.....

ViestiKirjoittaja Ejfan » 20 Elo 2010, 11:42

Jos Sami ampuu EJ:tä päähän, niin toivotko enää EJamin menevän yhteen?
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Jos Sami yrittää tappaa EJ:n, niin toivotko enää EJamin.....

ViestiKirjoittaja Ejfan » 20 Elo 2010, 11:58

Itse en edes tiedä mitä mieltä olen asiasta. Tavallaan, jos rakastaa toista, niin pitäisi pystyä antamaan mitä vain anteeksi, jos rakkaus on aitoa. Mutta jossain on pakko olla raja. Voi olla, että tämä ylittää minun rajani. En tiedä pystyisinkö itse antamaan anteeksi rakkaalleni, jos hän yrittäisi tappaa minut. Luultavasti voisin ajan kuluessa antaakin, mutta en usko, että voisin enää olla sen ihmisen kanssa vaikka rakastaisinkin häntä. Täytyy nyt vaan katsoa antaako EJ anteeksi Samille ja katuuko Sami vai ei.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Jos Sami yrittää tappaa EJ:n, niin toivotko enää EJamin.....

ViestiKirjoittaja Mosse » 20 Elo 2010, 12:43

Vastasin "Riippuen siitä katuuko Sami tekoaan". Tämä vaikuttaa ensin ajatellen todella pahalta Ejamin kannalta, mutta tästä voi tulla jotain hyvääkin. En kyllä hyväksy Samin tekoa, mutta James ja Ali saavat tästä hyvää materiaalia, joka toivottavasti ansaitsee heille Emmyt.

EJ:lle saattaa muistinmenetys tai hänen persoonallisuutensa saattaa muuttua tms. Ehkä Sami rakastuu EJ:n uudelleen tämän toipuessa. Ejamin yllä oli koko heidän tämän kesän yhdessäolonsa musta pilvi Sydnappauksen takia. Nyt se pilvi on Safen yllä olettaen, ettei Rafe tiedä Samin ampuneen EJ:tä. Vaikka Rafe vihaa EJ:tä, hyväksyisikö hän tämän murhan? EJ:n suhtautuminen ampumiseen tulee olemaan mielenkiintoista. Pystyykö hän antamaan Samille anteeksi? Koska hänellä oli ilmeisesti ase kädessä, hän saattoi harkita itsemurhaa. EJ tuskin muistaa ampumista, joten siinä on taas uusi musta pilvi.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Jos Sami yrittää tappaa EJ:n, niin toivotko enää EJamin.....

ViestiKirjoittaja Ejfan » 20 Elo 2010, 12:54

Mosse kirjoitti:EJ:lle saattaa muistinmenetys tai hänen persoonallisuutensa saattaa muuttua tms. Ehkä Sami rakastuu EJ:n uudelleen tämän toipuessa. Ejamin yllä oli koko heidän tämän kesän yhdessäolonsa musta pilvi Sydnappauksen takia. Nyt se pilvi on Safen yllä olettaen, ettei Rafe tiedä Samin ampuneen EJ:tä. Vaikka Rafe vihaa EJ:tä, hyväksyisikö hän tämän murhan? EJ:n suhtautuminen ampumiseen tulee olemaan mielenkiintoista. Pystyykö hän antamaan Samille anteeksi? Koska hänellä oli ilmeisesti ase kädessä, hän saattoi harkita itsemurhaa. EJ tuskin muistaa ampumista, joten siinä on taas uusi musta pilvi.

Mä mietin tätä myös. Pystyykö Rafe antamaan sen Samille anteeksi, kun Rafe ajattelee olevansa pyhimys.
Ehkä Rafe huomaa ettei Sami olekkaan sellainen kuin kuvitteli tämän olevan.
Mietin tuossa voisiko olla mitenkään mahdollista, että Sami haaveili murhanneensa EJ:n samaan aikaan, kun joku yrittää tappaa EJ:n. Kaitaa olla toiveajattelua. Racole ilmeisesti lähentyy. Ehkä Rafe jättää Samin ja rupeaa olemaan Nicolen kanssa, kun Rafe huomaa Samin olevan hullu. Miten Sami luulee Sydneyn ja Johnnyn ajattelevan siitä, että hän yritää tappaa EJ:n. Sydney ja Johnny rakastavat isäänsä mielettömän paljon!
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Jos Sami yrittää tappaa EJ:n, niin toivotko enää EJamin.....

ViestiKirjoittaja Mosse » 20 Elo 2010, 13:04

Ejfan kirjoitti:
Mosse kirjoitti:EJ:lle saattaa muistinmenetys tai hänen persoonallisuutensa saattaa muuttua tms. Ehkä Sami rakastuu EJ:n uudelleen tämän toipuessa. Ejamin yllä oli koko heidän tämän kesän yhdessäolonsa musta pilvi Sydnappauksen takia. Nyt se pilvi on Safen yllä olettaen, ettei Rafe tiedä Samin ampuneen EJ:tä. Vaikka Rafe vihaa EJ:tä, hyväksyisikö hän tämän murhan? EJ:n suhtautuminen ampumiseen tulee olemaan mielenkiintoista. Pystyykö hän antamaan Samille anteeksi? Koska hänellä oli ilmeisesti ase kädessä, hän saattoi harkita itsemurhaa. EJ tuskin muistaa ampumista, joten siinä on taas uusi musta pilvi.

Mä mietin tätä myös. Pystyykö Rafe antamaan sen Samille anteeksi, kun Rafe ajattelee olevansa pyhimys.
Ehkä Rafe huomaa ettei Sami olekkaan sellainen kuin kuvitteli tämän olevan.
Mietin tuossa voisiko olla mitenkään mahdollista, että Sami haaveili murhanneensa EJ:n samaan aikaan, kun joku yrittää tappaa EJ:n. Kaitaa olla toiveajattelua. Racole ilmeisesti lähentyy. Ehkä Rafe jättää Samin ja rupeaa olemaan Nicolen kanssa, kun Rafe huomaa Samin olevan hullu. Miten Sami luulee Sydneyn ja Johnnyn ajattelevan siitä, että hän yritää tappaa EJ:n. Sydney ja Johnny rakastavat isäänsä mielettömän paljon!


EJami-faneilla täytyy aina olla optimismia, kun käsikirjoitus on mitä on :D.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Jos Sami yrittää tappaa EJ:n, niin toivotko enää EJamin.....

ViestiKirjoittaja Ejfan » 20 Elo 2010, 13:07

Mosse kirjoitti:EJami-faneilla täytyy aina olla optimismia, kun käsikirjoitus on mitä on :D.

Jep! :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Jos Sami yrittää tappaa EJ:n, niin toivotko enää EJamin.....

ViestiKirjoittaja Kripe » 21 Elo 2010, 14:09

Okei, jos puhuttaisiin tosielämästä, ja poikaystäväni ampuisi minua, en ikinä voisi antaa anteeksi. Se on vain karu totuus. En usko että kukaan joka joskus on yrittänyt tappaa vaimoaan/miestään/avopuolisoaan jne. rakastaa oikeasti tai oikealla tavalla yrityksen kohdetta. Jos mua siis ammuttaisiin, en edes pystyis rakastamaan tätä henkilöä enää riippumatta siitä, kuinka tärkeä hän on aiemmin minulle ollut ja vaikka katuisi tekoaan. Multakin siis löytyy joku raja anteeksiantamisessa, koska muuten mielestäni kuka vaan voi antaa miltei mitä vaan anteeksi. Itse annan erittäin helposti anteeksi.

Noniin, sitten itse aiheeseen. Koska rakastan EJamia, toivon tietenkin, että he menevät joskus yhteen, mutta nyt täytyy sanoa, että jos Sami tosiaan ampuu EJ:tä, en tiedä haluanko sitä enää. Vaikka EJ antaisi Samille anteeksi (joka olisi periaatteessa NIIN väärin, mutta ymmärrettävää saippuasarjoissa) ja Sami katuisi tekoaan, en usko että EJami olisi enää samanlainen mulle, vaikka olisi upeaa jos joku pystyisi antamaan tollasen anteeksi. Toisen tappamisen yritys on jo niin liioiteltu kosto, että en usko, että edes suurinkaan rakkaus pystyisi tosielämässä selviämään tollaisesta, saippuoissa ehkä, mutta kyllä se jäisi mua kaivelemaan kun katselisin EJamia yhdessä. Toi EJ:n hyväksikäyttö ja Sydnappaus on pientä tämän rinnalla. No taas toisaalta en tiedä, pidän EJamista niin paljon, ettei mulla ole niinkään väliä miten he päätyvät yhteen kunhan päätyisivät aidosta rakkaudesta.

Mun veikkaus voisi olla, että jos EJ ei muistaisi ampumista ja Sami katuisi tekoaan, he voisivat päätyä uudestaan yhteen, ja varsinkin, jos EJ ei muistaisi että Sami olisi ampunut häntä. Sitten luultavasti he menisivät yhteen, ja EJ saisi tietää, että Sami on ampunut häntä, ja EJ jättäisi Samin, eli vähän miten tässä Sydnappauksessa käy. Who knows, toivottavasti ei ainakaan näin, koska taas tämä kissa-hiirileikki jatkuisi EJamin ympärillä.

Ejfan kirjoitti:
Mosse kirjoitti:EJ:lle saattaa muistinmenetys tai hänen persoonallisuutensa saattaa muuttua tms. Ehkä Sami rakastuu EJ:n uudelleen tämän toipuessa. Ejamin yllä oli koko heidän tämän kesän yhdessäolonsa musta pilvi Sydnappauksen takia. Nyt se pilvi on Safen yllä olettaen, ettei Rafe tiedä Samin ampuneen EJ:tä. Vaikka Rafe vihaa EJ:tä, hyväksyisikö hän tämän murhan? EJ:n suhtautuminen ampumiseen tulee olemaan mielenkiintoista. Pystyykö hän antamaan Samille anteeksi? Koska hänellä oli ilmeisesti ase kädessä, hän saattoi harkita itsemurhaa. EJ tuskin muistaa ampumista, joten siinä on taas uusi musta pilvi.

Mä mietin tätä myös. Pystyykö Rafe antamaan sen Samille anteeksi, kun Rafe ajattelee olevansa pyhimys.
Ehkä Rafe huomaa ettei Sami olekkaan sellainen kuin kuvitteli tämän olevan.
Mietin tuossa voisiko olla mitenkään mahdollista, että Sami haaveili murhanneensa EJ:n samaan aikaan, kun joku yrittää tappaa EJ:n. Kaitaa olla toiveajattelua. Racole ilmeisesti lähentyy. Ehkä Rafe jättää Samin ja rupeaa olemaan Nicolen kanssa, kun Rafe huomaa Samin olevan hullu. Miten Sami luulee Sydneyn ja Johnnyn ajattelevan siitä, että hän yritää tappaa EJ:n. Sydney ja Johnny rakastavat isäänsä mielettömän paljon!


Toivottavasti näin tapahtuu. En usko että Rafe osaisi antaa Samille anteeksi, vaikka Bradyt antaisivatkin. Toi voi hyvinkin olla mahdollista, tuo "Mietin tuossa voisiko olla mitenkään mahdollista, että Sami haaveili murhanneensa EJ:n samaan aikaan, kun joku yrittää tappaa EJ:n.".
Noinhan on DOOLissa aiemminkin käynyt. Tämä mahdollistaisi sen, että Sami säikähtäisi että mitä olisi tehnytkään jos olisi itse tappanut EJ:n ja Sami ryntää EJ:n syliin ja he palaavat yhteen. Kaiken huippu olisi, jos Rafe ampuisi EJ:tä. Rafen ärsyttävä tekopyhäolemus häviäisi kuin tuhka tuuleen tämän jälkeen. :D

PS. Anteeks kaikille sekavasta viestistä, toivottavasti joku tajusi mun pointin.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Jos Sami yrittää tappaa EJ:n, niin toivotko enää EJamin.....

ViestiKirjoittaja soulmate » 22 Elo 2010, 00:50

Paha sanoa tässä vaiheessa vielä mitään, kun sitä ei ampumistakaan ei ole vielä tapahtunut.
Sydän sanoo EJami ikuisesti, mutta järki sanoo, että tämä menee jo liian pitkälle.
Jos Sami ampuu EJ:tä eikä kadu sitä niin sitten toivon, että EJ löytää jonkun arvoisensa ihmisen, sillä EJ ansaisee jotain paljon parempaa!
Kuva
Avatar
soulmate
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1153
Liittynyt: 17 Tammi 2009, 00:22
Lempihahmo(t): Tony,EJ,John,Anna, Marlena, Sami
Lempipari(t): Tanna, EJami,J&M

Re: Jos Sami yrittää tappaa EJ:n, niin toivotko enää EJamin.....

ViestiKirjoittaja Kripe » 22 Elo 2010, 01:18

soulmate kirjoitti:Paha sanoa tässä vaiheessa vielä mitään, kun sitä ei ampumistakaan ei ole vielä tapahtunut.
Sydän sanoo EJami ikuisesti, mutta järki sanoo, että tämä menee jo liian pitkälle.
Jos Sami ampuu EJ:tä eikä kadu sitä niin sitten toivon, että EJ löytää jonkun arvoisensa ihmisen, sillä EJ ansaisee jotain paljon parempaa!


Tässä tulikin mun mielipiteeni aiheesta lyhyesti ja ytimekkäästi. :D Kiitos soulmate, nyt mun pointti ehkä valkenee muillekkin. :D
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Jos Sami yrittää tappaa EJ:n, niin toivotko enää EJamin.....

ViestiKirjoittaja Ejfan » 22 Elo 2010, 01:20

Oon nyt miettinyt tätä asiaa ja tullut siihen tulokseen, että jos Sami oikeasti ampuu EJ:tä ja jättää EJ:n kuolemaan niin en halua enää sen jälkeen EJamia. Eikä tämä vain siksi, että Sami on se joka satuttaa EJ:tä vaan jos EJ yrittäisi tappaa Samin ja jättäisi hänet kuolemaan niin en siinäkään tapauksessa enää haluaisi EJamia. Tämä on minun rajani. Ilman rajoja ihmiset voisi tehdä mitä vain. Sitten jos tämä siis tapahtuu toivon, että EJ vie Samilta Johnnyn ja Sydneyn, ja Lucas Allien ja Willin.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Jos Sami yrittää tappaa EJ:n, niin toivotko enää EJamin.....

ViestiKirjoittaja Ejfan » 22 Elo 2010, 01:49

Kripe kirjoitti:Okei, jos puhuttaisiin tosielämästä, ja poikaystäväni ampuisi minua, en ikinä voisi antaa anteeksi. Se on vain karu totuus. En usko että kukaan joka joskus on yrittänyt tappaa vaimoaan/miestään/avopuolisoaan jne. rakastaa oikeasti tai oikealla tavalla yrityksen kohdetta. Jos mua siis ammuttaisiin, en edes pystyis rakastamaan tätä henkilöä enää riippumatta siitä, kuinka tärkeä hän on aiemmin minulle ollut ja vaikka katuisi tekoaan. Multakin siis löytyy joku raja anteeksiantamisessa, koska muuten mielestäni kuka vaan voi antaa miltei mitä vaan anteeksi. Itse annan erittäin helposti anteeksi.

Minä luultavasti antaisin anteeksi jonain päivänä, jos mun poikaystävä yrittäis tappaa mut. Se nyt riippuu tietysti minkä takia se yrittäis sitä. Mutta jos se jättäis mut kuolemaan niin sitten se olisi todella vaikeata. Vaikka minäkin annan todella helposti anteeksi jopa liian helposti. Mutta on asioita joita en voi antaa missään nimessä anteeksi. Esim jos joku tappais/raiskais mun lapsen tai läheisen niin anteeksi en antaisi koskaan,mutta jos joku tekisi mulle pahaa niin jonain päivänä löytäisin tavan antaa anteeksi. Mutta en voisi olla poikaystävän kanssa enää yhdessä vaikka rakastaisimmekin toisiamme. Kuulostaa hirveältä edes ajatella, että mun poikakaveri yrittäis tappaa mut.
Mutta saippua sarjoissa kaikki on mahdollista.....
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Jos Sami yrittää tappaa EJ:n, niin toivotko enää EJamin.....

ViestiKirjoittaja Kripe » 22 Elo 2010, 11:20

Ejfan kirjoitti:
Kripe kirjoitti:Okei, jos puhuttaisiin tosielämästä, ja poikaystäväni ampuisi minua, en ikinä voisi antaa anteeksi. Se on vain karu totuus. En usko että kukaan joka joskus on yrittänyt tappaa vaimoaan/miestään/avopuolisoaan jne. rakastaa oikeasti tai oikealla tavalla yrityksen kohdetta. Jos mua siis ammuttaisiin, en edes pystyis rakastamaan tätä henkilöä enää riippumatta siitä, kuinka tärkeä hän on aiemmin minulle ollut ja vaikka katuisi tekoaan. Multakin siis löytyy joku raja anteeksiantamisessa, koska muuten mielestäni kuka vaan voi antaa miltei mitä vaan anteeksi. Itse annan erittäin helposti anteeksi.

Minä luultavasti antaisin anteeksi jonain päivänä, jos mun poikaystävä yrittäis tappaa mut. Se nyt riippuu tietysti minkä takia se yrittäis sitä. Mutta jos se jättäis mut kuolemaan niin sitten se olisi todella vaikeata. Vaikka minäkin annan todella helposti anteeksi jopa liian helposti. Mutta on asioita joita en voi antaa missään nimessä anteeksi. Esim jos joku tappais/raiskais mun lapsen tai läheisen niin anteeksi en antaisi koskaan,mutta jos joku tekisi mulle pahaa niin jonain päivänä löytäisin tavan antaa anteeksi. Mutta en voisi olla poikaystävän kanssa enää yhdessä vaikka rakastaisimmekin toisiamme. Kuulostaa hirveältä edes ajatella, että mun poikakaveri yrittäis tappaa mut.
Mutta saippua sarjoissa kaikki on mahdollista.....


Joo siis kyllä mäkin luultavasti joskus voisin antaa anteeksi, vuosien päästä, mutta lähinnä tarkoitin sitä, että en pystyisi antamaan anteeksi ja palaamaan yhteen ja vielä rakastaa tätä ihmistä. (:

Pakko sanoa, että jos Sami ampuu EJ:tä ja katuu ja EJ antaa Samille anteeksi, kyllä mä haluan vielä EJamin palaavan yhteen, koska olen niin hulluna EJamiin, vaikkakin muistan sen aina alitajunnassani katsoessani EJamia.
On sitten ihan eri asia jos Sami ei kadu tai EJ ei anna anteeksi, sitten en kyllä halua. Tai niin, ehkä vuosien päästä kyllä, kun Sami tajuu katua ja EJ antaa anteeksi. :D
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Jos Sami yrittää tappaa EJ:n, niin toivotko enää EJamin.....

ViestiKirjoittaja Ejfan » 22 Elo 2010, 11:55

Kripe kirjoitti:Pakko sanoa, että jos Sami ampuu EJ:tä ja katuu ja EJ antaa Samille anteeksi, kyllä mä haluan vielä EJamin palaavan yhteen, koska olen niin hulluna EJamiin, vaikkakin muistan sen aina alitajunnassani katsoessani EJamia.
On sitten ihan eri asia jos Sami ei kadu tai EJ ei anna anteeksi, sitten en kyllä halua. Tai niin, ehkä vuosien päästä kyllä, kun Sami tajuu katua ja EJ antaa anteeksi. :D

Niin minäkin! Mutta silloin Samin pitää tosissaan katua ja EJ:n pitää antaa anteeksi! Lisäksi Samin pitää todella näyttää miten paljon rakastaa EJ:tä niin ettei se jää kenellekkään epäselväksi, että Sami rakastaa EJ:tä! Enkä halua enää, että Sami leikkii EJ:n tunteilla! En usko, että näitä asioita tulee tapahtumaan. Uskon, että tämä typerä ampumisjuonen tarkoitus on saada EJamifanit katoamaan. Mutta en tiedä onnistuuko se, koska EJamifanit ovat sitkeitä.He eivät anna helposti periksi.
Jos nyt siis Sami ei kadu tekoaan ja EJami ei palaa yhteen niin kenen kanssa haluaisit EJ:n menevän yhteen?
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Jos Sami yrittää tappaa EJ:n, niin toivotko enää EJamin.....

ViestiKirjoittaja Kripe » 22 Elo 2010, 12:53

Ejfan kirjoitti:
Kripe kirjoitti:Pakko sanoa, että jos Sami ampuu EJ:tä ja katuu ja EJ antaa Samille anteeksi, kyllä mä haluan vielä EJamin palaavan yhteen, koska olen niin hulluna EJamiin, vaikkakin muistan sen aina alitajunnassani katsoessani EJamia.
On sitten ihan eri asia jos Sami ei kadu tai EJ ei anna anteeksi, sitten en kyllä halua. Tai niin, ehkä vuosien päästä kyllä, kun Sami tajuu katua ja EJ antaa anteeksi. :D

Niin minäkin! Mutta silloin Samin pitää tosissaan katua ja EJ:n pitää antaa anteeksi! Lisäksi Samin pitää todella näyttää miten paljon rakastaa EJ:tä niin ettei se jää kenellekkään epäselväksi, että Sami rakastaa EJ:tä! Enkä halua enää, että Sami leikkii EJ:n tunteilla! En usko, että näitä asioita tulee tapahtumaan. Uskon, että tämä typerä ampumisjuonen tarkoitus on saada EJamifanit katoamaan. Mutta en tiedä onnistuuko se, koska EJamifanit ovat sitkeitä.He eivät anna helposti periksi.
Jos nyt siis Sami ei kadu tekoaan ja EJami ei palaa yhteen niin kenen kanssa haluaisit EJ:n menevän yhteen?


Juuri näin, Samin todellakin pitää katua ja osoittaa ehdotonta ja aitoa rakkautta EJ:tä kohtaan ilman, että Sami haikailee todellisuudessa Rafen tai jonkun muun perään. Toisaalta, musta kuulostaa edelleenkin oudolta, että Sami tosiaan olisi valmis ampumaan EJ:n. Eihän Sami silloinkaan pystynyt EJ:tä tappamaan, kun Celeste ja Sami yrittivät sytyttää sen talon tuleen. Ja silloin kyseessä oli pahempi asia kuin tämä. Samihan sai Sydneyn takaisin ehjänä, eikä Sydneylle ollut tapahtunut yhtään mitään, eihän EJ Sydneytä kaltoin kohtelisi. Musta tää Sydnappaus on lievempi juttu kuin toi hyväkskäyttö ja sen jälkeinen kiristys yms., vaikka tämä kohdistui lapseen, niin silti tässä ei todellisuudessa käynyt mitään. Aiemmassa tapauksessa EJ oli valmis antamaan Stefanolle lapsen kantasolut yms.

Hitsi tämä on vaikeaa, koska en osaa kuvitella EJ:tä kenenkään muun kuin Samin kanssa. Toivottavasti ei ainakaan Ariannan kanssa, koska en pidä Ariannasta yhtään. Joten en osaa vielä sanoa. :D
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Jos Sami yrittää tappaa EJ:n, niin toivotko enää EJamin.....

ViestiKirjoittaja Ejfan » 22 Elo 2010, 19:49

Näin juuri sen jakson, jossa Sami ampuu EJ:tä. Sami oli todella hysteerinen eikä tiennyt mitä teki.
Kate kertoi Samille, että EJ aikoo viedä Samilta lapset. Sami suuttuu ja löytää sammuneen EJ:n DiMerojen kartanosta ase kädessä. Sami ottaa aseen käteensä ja ampuuu EJ:tä päähän. Taas Sami sanoi Rafelle, että haluaa pitää Johnnyn ja Sydneyn poissa EJ:n elämästä. Tää on hirveätä EJ:n ja Samin pitäisi tajuta ettei lapset ole mitään heittopusseja.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Seuraava

Paluu Äänestykset/kyselyt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron