Pääsevätkö Sami ja EJ naimisiin?(spoil)

Kerro mielipiteesi

Pääsevätkö Sami ja EJ naimisiin?

Äänestys päättyi 21 Elo 2010, 20:36

Kyllä, mutta he eroavat heti EJ:n salaisuuden tultua päivän valoon.
0
Ei ääniä
Kyllä, mutta pappi ei ehdi sanomaan aamenta.
0
Ei ääniä
Sami vastaakin ei ja juoksee Rafen syliin.
1
13%
He eivät pääse edes alttarille koska totuus Sydnappauksesta tulee esiin.
1
13%
Sami ja EJ eivät saa toisiaan nyt, mutta jokin kaunis päivä niin tapahtuu, jos luoja suo(Ken Corday)
6
75%
 
Ääniä yhteensä : 8

Pääsevätkö Sami ja EJ naimisiin?(spoil)

ViestiKirjoittaja Ejfan » 22 Heinä 2010, 20:36

Ehtiikö Sami ja EJ sanomaan toisilleen tahdon ennen kuin totuus Sydnappauksesta paljastuu? Kuka paljastaa totuuden?
Viimeksi muokannut Ejfan päivämäärä 22 Elo 2010, 12:08, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Pääsevätkö Sami ja EJ naimisiin?

ViestiKirjoittaja Kripe » 22 Heinä 2010, 21:37

Valitsin alimmaisen vaihtoehdon, vaikka ehdottomasti toivonkin että pääsevät.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Pääsevätkö Sami ja EJ naimisiin?

ViestiKirjoittaja Ejfan » 22 Heinä 2010, 22:15

Voi hitsi mikä kirjoitusvirhe "Sydnauppaksesta"

Itse luulen, että EJ ja Sami ovat menossa naimisiin, mutta eivät ehdi naimisiin, kun Rafe tulee estämään ne.
Äänestin viimeistä vaihtoehtoa, koska EJami kuuluuu yhteen.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Pääsevätkö Sami ja EJ naimisiin?

ViestiKirjoittaja talitintti » 22 Heinä 2010, 22:35

Valitsin kirjoitusvinheestä huolimatta (;)); "He eivät pääse edes alttarille koska totuus Sydnauppaksesta tulee esiin."

En äänestänyt tätä pelkästään siksi, että en tahdo EJ:n ja Samin menevän naimisiin (joka kyllä on sinänsä totta) vaan uskon siihen, että käsikirjoittajat tahtovat sekoittaa pakkaa ja estää Samin asettumista aloilleen. Ennemmin tai myöhemmin sen kidnappauksen täytyy paljastua ja uskon (ja toivon) että se tahtuu ennen häitä, näin sarjaan saadaan taas säpinää. Siihen en pysty kommentoimaan kuka kidnappauksen paljastaa, koska en tiedä kuka tietää mitäkin ja kellä on mitkäkin motiivit, mutta sen toivon, että kidnappaus paljastuu ja tästäkin vääntämisestä päästäisi eroon. No, jos EJ ja Sami pääsevät naimisiin niin en usko, että avioliitto kestää juuri kidnappauksen tulevan paljastumisen takia, mutta tätähän ei taidettu kysyä. :)

(En tahdo nipottaa, mutta eikös tämä ole sellainen keskustelu, joka kuuluisi tuonne Amerikan tapahtumat alueeseen...)
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Pääsevätkö Sami ja EJ naimisiin?

ViestiKirjoittaja Ejfan » 22 Heinä 2010, 22:42

talitintti kirjoitti:En tahdo nipottaa, mutta eikös tämä ole sellainen keskustelu, joka kuuluisi tuonne Amerikan tapahtumat alueeseen...)

Totta. En oo tänään parhaimmillani....

BTW Minä otan avioliiton niin vakavasti, että en halua missään nimessä, että EJ ja Sami menisivät naimisiin, jos heidän suhteensa perustuu valheelle. Avioliittoon kuuluu Rakkaus ja rehellisyys.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Pääsevätkö Sami ja EJ naimisiin?

ViestiKirjoittaja talitintti » 22 Heinä 2010, 22:47

Ejfan kirjoitti:BTW Minä otan avioliiton niin vakavasti, että en halua missään nimessä, että EJ ja Sami menisivät naimisiin, jos heidän suhteensa perustuu valheelle. Avioliittoon kuuluu Rakkaus ja rehellisyys.


[offia] Niin minäkin kyllä ajattelen, vaikka työni puolesta olen tullut aika skeptiseksi avioliittoa kohtaan. Jos päivittäin käsittelee avioeroja niin sitä rupeaa epäilemään onko sitä koskaan edes järkeä mennä naimisiin kun erohan siitä kuitenkin tulee[/offia]

Sitten asiaan. Vaikka minäkin ajattelen niin kuin sinä niin on muistettava, että tämä on puhdasta viihdettä. Muistetaan, että kun Sami ja Lucas menivät naimisiin niin Samihan salasi Lucasilta raiskauksen, koska pelkäsi häiden peruuntumisen. Kuitenkin tämä salaisuushan paljastui, mutta lopputuloshan ei ollut kovin ruusuinen. Käsikirjoittajat tahtovat koukuttaa katsojia, mutta sitä minä en hyväksy, että jotain tehdään, koska katsojat tahtovat niin tapahtuvan. Tuolloinhan sarjasta loppuisi mielenkiinto ja jännitys.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Pääsevätkö Sami ja EJ naimisiin?

ViestiKirjoittaja Ejfan » 22 Heinä 2010, 23:14

talitintti kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:BTW Minä otan avioliiton niin vakavasti, että en halua missään nimessä, että EJ ja Sami menisivät naimisiin, jos heidän suhteensa perustuu valheelle. Avioliittoon kuuluu Rakkaus ja rehellisyys.


[offia] Niin minäkin kyllä ajattelen, vaikka työni puolesta olen tullut aika skeptiseksi avioliittoa kohtaan. Jos päivittäin käsittelee avioeroja niin sitä rupeaa epäilemään onko sitä koskaan edes järkeä mennä naimisiin kun erohan siitä kuitenkin tulee[/offia]

Sitten asiaan. Vaikka minäkin ajattelen niin kuin sinä niin on muistettava, että tämä on puhdasta viihdettä. Muistetaan, että kun Sami ja Lucas menivät naimisiin niin Samihan salasi Lucasilta raiskauksen, koska pelkäsi häiden peruuntumisen. Kuitenkin tämä salaisuushan paljastui, mutta lopputuloshan ei ollut kovin ruusuinen. Käsikirjoittajat tahtovat koukuttaa katsojia, mutta sitä minä en hyväksy, että jotain tehdään, koska katsojat tahtovat niin tapahtuvan. Tuolloinhan sarjasta loppuisi mielenkiinto ja jännitys.

True mutta tässä asiassa EJ oli tehnyt pahaa Samille ja taas Lumin tilanteessa Sami ei ollut tehnyt mitää pahaa Lucasille vaan syypää oli EJ.
Itse menen vaan kerran naimisiin, jos pääsen ja jos ero tulee niin en mene enää koskaan naimisiin.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Pääsevätkö Sami ja EJ naimisiin?(spoil)

ViestiKirjoittaja Kripe » 23 Heinä 2010, 01:47

Mä toivon, että EJ itse kertoo Samille ennen häitä (tosin en usko että niin tapahtuu, koska EJ tietää ettei Sami menisi hänen kanssaan naimisiin jos tietäisi Sydnappauksesta, tai mistä sitä ikinä tietää...), ja Sami antaisi anteeksi (minkä en kyllä usko tapahtuvan lähiaikoina). Olis mahtavaa nähdä VIHDOIN Sami ja EJ kunnolla yhdessä.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Pääsevätkö Sami ja EJ naimisiin?(spoil)

ViestiKirjoittaja Mosse » 23 Heinä 2010, 11:13

Äänestin alimmaista. Luulen, että he pääsevät alttarille asti, mutta häät keskeytyvät, kun totuus tulee ilmi. Totuuden paljastumista on nyt odotettu yli puoli vuotta ja sarjan johto haluaa lypsää siitä kaiken mahdollisen draaman. Toivon vaan, ettei Rafe ole se, joka saa totuuden selville (vaikka näin varmasti on). Mieluummin sitten vaikka Nicole, joka kertoo Samille. Tämä voidaan sitten lisätä Samin hääkatastrofien sarjaan, tosin tällä kertaa Sami ei ole se, jonka täytyy pelätä.

Toivoisin kyllä Samin ja EJ:n pääsevän naimisiin ja saavan elää onnellisesti yhdessä.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10


Paluu Äänestykset/kyselyt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron