Tuleeko EJ:n salaisuus julki ja miten Sami suhtautuu siihen?

Kerro mielipiteesi

Tuleeko EJ:n salaisuus julki ja miten Sami suhtautuu siihen?

Äänestys päättyi 05 Kesä 2010, 10:03

Tulee, Sami kääntää EJ:lle selkänsä lopullisesti ja hakee lastensa yksinhuoltajuutta.
2
12%
Tulee, mutta Stefano uhkailee Samia, joten Sami ei uskalla viedä lapsia EJ:ltä.
0
Ei ääniä
Tulee, mutta Sami oivaltaa olevansa itse syyllinen EJ:n tekoon ja antaa anteeksi.
1
6%
Tulee, Sami vie EJ:ltä lapset, mutta katuu sitä myöhemmin, mutta ei anna anteeksi.
1
6%
Tulee, mutta Sami suuttuu EJ:lle ja antaa ajan kuluessa anteeksi.
7
41%
Sami saa itse selville totuuden ja pitää sen oman tietonaan, koska hän rakastaa EJ:tä.
1
6%
Totuus ei paljastu.
2
12%
EJ kertoo itse Samille ja Sami antaa anteeksi.
3
18%
EJ kertoo itse Samille ja Sami alkaa vihaamaan EJ:tä.
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä : 17

Tuleeko EJ:n salaisuus julki ja miten Sami suhtautuu siihen?

ViestiKirjoittaja Lovers » 16 Huhti 2010, 10:03

Paljastuuko EJ:n osallisuus Sydnappaukseen? Jos tulee miten Sami reagoi? Kumman kanssa hän jatkaa elämäänsä EJ:n vai Rafen?
Kuva]
Avatar
Lovers
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1849
Liittynyt: 30 Tammi 2009, 13:54
Lempihahmo(t): EJ,Mel, Dan, Philip ja Nate
Lempipari(t): Bope,EJami,Danloe

Re: Tuleeko EJ:n salaisuus julki ja miten Sami suhtautuu siihen?

ViestiKirjoittaja Kripe » 16 Huhti 2010, 15:06

Mä pahoin pelkään, että toi totuus tulee jollain tavalla ilmi, Sami suuttuu ja antaa ajan kuluessa EJ:lle, kun se tajuaa että se rakastaa sitä oikeasti tai että mikä EJ:n motiivi tähän oli.

Mutta toivoisin kyl ehdottomasti, että totuus ei tulisi ilmi muille kuin Samille, ja Sami antais asian anteeks. :)

Joten en äänestä mitään. :D
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Tuleeko EJ:n salaisuus julki ja miten Sami suhtautuu siihen?

ViestiKirjoittaja Ejfan » 16 Huhti 2010, 15:46

Realistinen näkemykseni on, että kun EJ ja Sami ovat lähentyneet tai jopa menossa yhteen tai ovat yhdessä, niin Sami saa tietää totuuden. Sitten Sami juoksee Rafen luokse ja Sami haluaa, että Johnny ja Sydney kasvavat ilman EJ:tä ja tekee Rafesta heille uuden isän, mutta koska "tosi" elämä on tarua ihmeellisempää, niin ehkä Sami antaa anteeksi tai Stefano uhkailee Samia, tai EJ/Stefano lahjovat tuomarin. Kuitenkin haluaisin, että Sami saisi tietää totuuden, koska valhe ei ole hyvä suhteen perusta. Aika vaikea sanoa,mutta äänestin, että Sami suuttuu EJ:lle,mutta antaa myöhemmin anteeksi.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Tuleeko EJ:n salaisuus julki ja miten Sami suhtautuu siihen?

ViestiKirjoittaja Emma » 16 Huhti 2010, 16:11

Itse uskon, että Sami saa tietää totuuden, suuttuu EJ:lle (olisi hullua jos ei) ja antaa anteeksi ajan kuluessa. Eri asia on, kuinka nopeasti.
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Tuleeko EJ:n salaisuus julki ja miten Sami suhtautuu siihen?

ViestiKirjoittaja Mosse » 28 Huhti 2010, 11:15

Toivon, että EJ kertoo itse asiassa mieluummin kuin, että joku muu (ei ainakaan Rafe) paljastaa totuuden. Sami on tässä vaiheessa toivottavasti kehittänyt syviä tunteita EJ:tä kohtaan ja pystyy jossain vaiheessa antamaan anteeksi, varsinkin ottaen huomiion Samin omat valheet.

Toivon myös, että totuuden paljastuminen tuo esiin sitä vanhaa kunnon Samia, joka tekee mitä vain saadakseen haluamansa.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Tuleeko EJ:n salaisuus julki ja miten Sami suhtautuu siihen?

ViestiKirjoittaja talitintti » 28 Huhti 2010, 13:29

Äänestin sen mukaan mitä tahtoisin käyvän, eli 'Sami kääntää EJ:lle selkänsä lopullisesti ja hakee lastensa yksinhuoltajuutta', mutta veikkaan kuitenkin käyvän niin, että Sami antaa anteeksi EJ:lle. Tiedän, että ajattelutapani on ilkeä, mutta minusta EJ saisi kerrankin ottaa jonkinlaista tuomiota teoistaan, eikä päästä kuin koira veräjästä joka kerta kun hän tekee jotain laitonta.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Tuleeko EJ:n salaisuus julki ja miten Sami suhtautuu siihen?

ViestiKirjoittaja Ejfan » 22 Heinä 2010, 22:27

talitintti kirjoitti:Äänestin sen mukaan mitä tahtoisin käyvän, eli 'Sami kääntää EJ:lle selkänsä lopullisesti ja hakee lastensa yksinhuoltajuutta', mutta veikkaan kuitenkin käyvän niin, että Sami antaa anteeksi EJ:lle. Tiedän, että ajattelutapani on ilkeä, mutta minusta EJ saisi kerrankin ottaa jonkinlaista tuomiota teoistaan, eikä päästä kuin koira veräjästä joka kerta kun hän tekee jotain laitonta.

Olen samaa mieltä siitä, että EJ:n pitäisi tajuta ettei saa tehdä mitä lystää. Mutta Sami on itse vuosia tuhonnut ihmisten elämiä ja tehnyt laittomuuksia eikä ole koskaan oikeasti saanut rangaistusta teoistaan.
Kun vielä ottaa tässä huomioon sen, että Sami teki myös väärin.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M


Paluu Äänestykset/kyselyt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron