Kenen sinä haluaisit saavan lapsen seuraavaksi?

Kerro mielipiteesi

Kenen sinä haluaisit saavan lapsen seuraavaksi?

Samin tietenkin!! Ehkä uudet kaksoset!
2
8%
Nicolen, hän tarvitsee, jonkun joka rakastaa häntä.
5
21%
Hopen!!
1
4%
Ariannan
0
Ei ääniä
Melanien
0
Ei ääniä
Carlyn
2
8%
Stephanien
2
8%
EI kiitos enempää lapsia! Niitä on jo liikaa!
12
50%
 
Ääniä yhteensä : 24

Kenen sinä haluaisit saavan lapsen seuraavaksi?

ViestiKirjoittaja Lovers » 27 Maalis 2010, 01:15

Kenen sinä haluaisit saavan lapsen seuraavaksi?
Kuva]
Avatar
Lovers
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1849
Liittynyt: 30 Tammi 2009, 13:54
Lempihahmo(t): EJ,Mel, Dan, Philip ja Nate
Lempipari(t): Bope,EJami,Danloe

Re: Kenen sinä haluaisit saavan lapsen seuraavaksi?

ViestiKirjoittaja Ejfan » 27 Maalis 2010, 16:46

Ei lisää lapsia. Nyt saa Allie, johnny, Theo, Ciara ja Sydney saa kasvaa teineiksi ja nykyiset teinit Mia, Chad, Cabi, Will saa lähteä pois ennen kuin tulee lisää lapsia.
Samille ei enempää lapsia, vaikka olisi kiva nähdä Sami ja EJ odottamassa yhdessä lastaan.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Kenen sinä haluaisit saavan lapsen seuraavaksi?

ViestiKirjoittaja talitintti » 27 Maalis 2010, 16:50

Ejfan kirjoitti:Ei lisää lapsia. Nyt saa Allie, johnny, Theo, Ciara ja Sydney kasvaa teineiksi ja nykyiset teinit Mia, Chad, Cabi, Will lähtee pois ennen kuin tulee lisää lapsia.
Samille ei enempää lapsia, vaikka olisi kiva nähdä Sami ja EJ odottamassa yhdessä lastaan.


Viimeistä pointtia huomioon ottamatta olen täysin samaa mieltä kanssasi. Olen nii-iin täynnä näitä lapsia. Minusta Claire olisi saanut olla viimeinen lapsi, mutta valitettavasti ei ollut. Tietysti vauvoista saadaan helposti tehtyä monenlaisia kriisejä kun ainahan tässä sarjassa syntyneisen lasten isä muuttuu muutamaan kertaan ja sitten äidillekin on helppo tehdä jos jonkinlaista juonikuviota, kuten Bellen masennus, Nicolen keskenmeno, yms. Samilla on minusta ihan tarpeeksi lapsia, joten hänelle niitä ei ainakaan tarvitse tulla lisää. Minä olen rehellisesti sitä mieltä, että Will olisi voinut jäädä Samin ainokaiseksi.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Kenen sinä haluaisit saavan lapsen seuraavaksi?

ViestiKirjoittaja Kripe » 27 Maalis 2010, 18:48

talitintti kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Ei lisää lapsia. Nyt saa Allie, johnny, Theo, Ciara ja Sydney kasvaa teineiksi ja nykyiset teinit Mia, Chad, Cabi, Will lähtee pois ennen kuin tulee lisää lapsia.
Samille ei enempää lapsia, vaikka olisi kiva nähdä Sami ja EJ odottamassa yhdessä lastaan.


Olen nii-iin täynnä näitä lapsia. Minusta Claire olisi saanut olla viimeinen lapsi, mutta valitettavasti ei ollut. Tietysti vauvoista saadaan helposti tehtyä monenlaisia kriisejä kun ainahan tässä sarjassa syntyneisen lasten isä muuttuu muutamaan kertaan ja sitten äidillekin on helppo tehdä jos jonkinlaista juonikuviota, kuten Bellen masennus, Nicolen keskenmeno, yms. Samilla on minusta ihan tarpeeksi lapsia, joten hänelle niitä ei ainakaan tarvitse tulla lisää.


Komppaan teitä kumpaakin täysin. :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Kenen sinä haluaisit saavan lapsen seuraavaksi?

ViestiKirjoittaja Shelle` » 28 Maalis 2010, 00:21

Stephanie olisi aivan liian nuori äidiksi. Hope ei varmaan ikänsä puolesta voisi saada enää kovin montaa lasta. Nicolesta tulisi hyvä äiti, joka hän on Sydneylle. Samilla on kyllä liikaa muksuja, jos Samin kaikki lapset olisivat Lucasin.. niitä ei missään nimessä olisi liikaa. Marlenallan lapset ovat jo aikuisia, ja niitä on jo riittävän monta. Sarjan teinit Chelsea,Max,Stephanie,Will ja sit nää sisarkuntatalon tytöt riittää minulle, ei enää yhtään muksua Salemiin.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Kenen sinä haluaisit saavan lapsen seuraavaksi?

ViestiKirjoittaja Ejami vs Safe » 28 Maalis 2010, 00:39

Äänesin Carlyn, mutta vasta sitten muutaman vuoden päästä. Samilla on riittävästi lapsia molemmille elämän rakkauksille 2 lasta.
Nicolelle en halua lapsia, sillä hän kuuluu siihen kastiin, joiden ei pidä saada lapsia. Voi ehkä olla ilkeästi sanottu, muttaNicole osoitti sillä kun varasti Sydneyn ettei hän ansaitse olla äiti.
Kuva
Avatar
Ejami vs Safe
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 237
Liittynyt: 30 Huhti 2009, 20:58
Paikkakunta: Turku

Re: Kenen sinä haluaisit saavan lapsen seuraavaksi?

ViestiKirjoittaja Emma » 28 Maalis 2010, 11:47

Ei enää yhtäkään vauvaa tähän sarjaan, kiitos! Ainakaan pariin vuoteen... :roll:

Oikeastaan se on mulle aivan sama, kunhan vain Sami ei saa enää yhtäkään lasta. Ja talitinttiä kompaten, Will olisi voinut jäädä Samin ainoaksi lapseksi.
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Kenen sinä haluaisit saavan lapsen seuraavaksi?

ViestiKirjoittaja Ejfan » 28 Maalis 2010, 12:36

Emma kirjoitti: Ja talitinttiä kompaten, Will olisi voinut jäädä Samin ainoaksi lapseksi.

Eikä! Sitten ei olisi söpöjä Sydney-EJ, Johnny-EJ kohtauksia!
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Kenen sinä haluaisit saavan lapsen seuraavaksi?

ViestiKirjoittaja Mosse » 31 Maalis 2010, 10:37

EI kiitos enempää lapsia! Niitä on jo liikaa! Ei varsinkaan Samille. Nyt saisi olla muutama vuosi ilman vauvoja ja kauan kadonneita lapsia.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Kenen sinä haluaisit saavan lapsen seuraavaksi?

ViestiKirjoittaja ILE » 02 Huhti 2010, 22:21

mä vastasin nicole ois ihana jos sarjaan tulis lisää lapsia<3
ne on niin söpöjä :mrgreen:
ILE
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 28
Liittynyt: 13 Marras 2009, 10:56

Re: Kenen sinä haluaisit saavan lapsen seuraavaksi?

ViestiKirjoittaja Lovers » 04 Huhti 2010, 21:44

Ei minustakaan enää lapsia. Ainakaan 3-5v. Seuraavaksi haluaisin lapsen Nicolelle. Jonka Nicole saisi Bradyn kanssa tai jonkun joka rakastaa Nicolea :D
Kuva]
Avatar
Lovers
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1849
Liittynyt: 30 Tammi 2009, 13:54
Lempihahmo(t): EJ,Mel, Dan, Philip ja Nate
Lempipari(t): Bope,EJami,Danloe

Re: Kenen sinä haluaisit saavan lapsen seuraavaksi?

ViestiKirjoittaja ejole<3 » 28 Loka 2010, 00:41

Ei lisää lapsia kiitos! En haluu nyt haukkua Ejamia/Samia, joten ottakaa tää neutraalina kommenttina, mutta oli käsikirjottajilta ISO virhe antaa Samille vielä yksi lapsi kaksosten jälkeen! Saippuaahan tää on, mutta tuntuu tosi epäkorrektilta ja epäaidolta että Samilla on 4 lasta ja muut hahmot saa kitua ja kärsiä lapsettomuudesta. Sami ja Hope tuntuu olevan Salemin ainoita naisia jotka synnyttää terveitä lapsia? 15:a kuukauden raskaudet mukaanlukien.. Chloehan saa kuitenkin lapsen nyt marraskuussa. Damn.
Olishan se ihan kiva jos Sydney oliski Nicolen.
Kuva
Kuva
banner made by belle333black :)
ejole<3
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 98
Liittynyt: 23 Syys 2008, 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenen sinä haluaisit saavan lapsen seuraavaksi?

ViestiKirjoittaja Kripe » 28 Loka 2010, 22:53

ejole<3 kirjoitti:Ei lisää lapsia kiitos! En haluu nyt haukkua Ejamia/Samia, joten ottakaa tää neutraalina kommenttina, mutta oli käsikirjottajilta ISO virhe antaa Samille vielä yksi lapsi kaksosten jälkeen! Saippuaahan tää on, mutta tuntuu tosi epäkorrektilta ja epäaidolta että Samilla on 4 lasta ja muut hahmot saa kitua ja kärsiä lapsettomuudesta. Sami ja Hope tuntuu olevan Salemin ainoita naisia jotka synnyttää terveitä lapsia? 15:a kuukauden raskaudet mukaanlukien.. Chloehan saa kuitenkin lapsen nyt marraskuussa. Damn.
Olishan se ihan kiva jos Sydney oliski Nicolen.


Olen ainoostaan siinä samaa mieltä, että Nicole tosiaan vois saada vaikka Bradyn kanssa kersan et Nicolella olis ees joku johon turvautuu ja jota rakastaa. Mut mä uskon, että vastaus siihe vois myös olla mies, eikä vauva. Ja ihan btw, niin se menee oikeassakin elämässä, että toiset saa paljon lapsia, toiset eivät yhtään. Musta olis pikemminkin naurettavaa jos jokaisella DOOLin hahmolla olis oma lapsi.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Kenen sinä haluaisit saavan lapsen seuraavaksi?

ViestiKirjoittaja ejole<3 » 28 Loka 2010, 23:00

Kripe kirjoitti:
ejole<3 kirjoitti:Ei lisää lapsia kiitos! En haluu nyt haukkua Ejamia/Samia, joten ottakaa tää neutraalina kommenttina, mutta oli käsikirjottajilta ISO virhe antaa Samille vielä yksi lapsi kaksosten jälkeen! Saippuaahan tää on, mutta tuntuu tosi epäkorrektilta ja epäaidolta että Samilla on 4 lasta ja muut hahmot saa kitua ja kärsiä lapsettomuudesta. Sami ja Hope tuntuu olevan Salemin ainoita naisia jotka synnyttää terveitä lapsia? 15:a kuukauden raskaudet mukaanlukien.. Chloehan saa kuitenkin lapsen nyt marraskuussa. Damn.
Olishan se ihan kiva jos Sydney oliski Nicolen.


Olen ainoostaan siinä samaa mieltä, että Nicole tosiaan vois saada vaikka Bradyn kanssa kersan et Nicolella olis ees joku johon turvautuu ja jota rakastaa. Mut mä uskon, että vastaus siihe vois myös olla mies, eikä vauva. Ja ihan btw, niin se menee oikeassakin elämässä, että toiset saa paljon lapsia, toiset eivät yhtään. Musta olis pikemminkin naurettavaa jos jokaisella DOOLin hahmolla olis oma lapsi.


Mielipiteitä on monia, mutta tää on kuitenkin kirjotettua tarinaa, ja Sami, joka ei edes halua saada lapsia (=ei vauvakuumetta niin kuin eräillä) saa niita kerran vuodessa.. Joten laitan tämän kyllä puhtaasti käsikirjoittajien piikkiin.
Kuva
Kuva
banner made by belle333black :)
ejole<3
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 98
Liittynyt: 23 Syys 2008, 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenen sinä haluaisit saavan lapsen seuraavaksi?

ViestiKirjoittaja Ejfan » 24 Joulu 2010, 01:11

Kripe kirjoitti:
ejole<3 kirjoitti:Ei lisää lapsia kiitos! En haluu nyt haukkua Ejamia/Samia, joten ottakaa tää neutraalina kommenttina, mutta oli käsikirjottajilta ISO virhe antaa Samille vielä yksi lapsi kaksosten jälkeen! Saippuaahan tää on, mutta tuntuu tosi epäkorrektilta ja epäaidolta että Samilla on 4 lasta ja muut hahmot saa kitua ja kärsiä lapsettomuudesta. Sami ja Hope tuntuu olevan Salemin ainoita naisia jotka synnyttää terveitä lapsia? 15:a kuukauden raskaudet mukaanlukien.. Chloehan saa kuitenkin lapsen nyt marraskuussa. Damn.
Olishan se ihan kiva jos Sydney oliski Nicolen.


Olen ainoostaan siinä samaa mieltä, että Nicole tosiaan vois saada vaikka Bradyn kanssa kersan et Nicolella olis ees joku johon turvautuu ja jota rakastaa. Mut mä uskon, että vastaus siihe vois myös olla mies, eikä vauva. Ja ihan btw, niin se menee oikeassakin elämässä, että toiset saa paljon lapsia, toiset eivät yhtään. Musta olis pikemminkin naurettavaa jos jokaisella DOOLin hahmolla olis oma lapsi.

Oon tässäkin asiassa Kripen kannalla. Se todellakin olisi outoa jos jokaisella olisi oma lapsi. Ei kaikki ihmiset voi saada omia lapsia eikä kaikki niistä edes pidä. Vaikka tässä sarjassa kaikki rakastaa lapsiaa enemmän kuin mitään maailmassa, mikä sekin on varsin outoa. Lapsi on lahja jonka saa onnekas ihminen. Ehkä Nicole voisi saada jonkun äidin lahjan itselleen jota lahjan saaja ei voi itse pitää.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M


Paluu Äänestykset/kyselyt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron