Kenen kanssa Sami päätyy yhteen?

Kerro mielipiteesi

Kenen kanssa Sami menee lopulta yhteen ja on onnellinen, kun kaikki salaisuudet ovat tulleet julki?

Ej:n kanssa
22
79%
Lucasin kanssa
6
21%
Rafen:kanssa
0
Ei ääniä
Jää yksin
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä : 28

Re: Sami&Rafe [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Ejami vs Safe » 28 Syys 2009, 12:44

Mä olen taas alkanut pitämään Safesta, sekä Lumista, jos saisin valita kenet Sami lopulta valitsee se olisi EJ, koska haluaisin nähdä EJamin edes jonkin aikaa rakastavaisina sekä onnellisena perheenä. :mote:
Kuva
Avatar
Ejami vs Safe
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 237
Liittynyt: 30 Huhti 2009, 20:58
Paikkakunta: Turku

Re: Sami&Rafe [SPOIL]

ViestiKirjoittaja ejamilove » 29 Syys 2009, 22:41

EJ:n kanssa tietty, because EJami is fate :D
Kuva
Avatar
ejamilove
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 849
Liittynyt: 16 Loka 2008, 09:33
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sami&Rafe [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Cassieback » 03 Loka 2009, 19:24

EJ:n tai Lucas:n kanssa Sami lopulta varmaan palaa yhteen. Ennemmän toivoisin Ejamin toteutuvan, muttei Lumi:kaan huono pari ole ;)
EJami is destiny
Cassieback
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 22
Liittynyt: 19 Heinä 2009, 21:19

Re: Sami&Rafe [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Kripe » 12 Loka 2009, 11:25

Cassieback kirjoitti:EJ:n tai Lucas:n kanssa Sami lopulta varmaan palaa yhteen. Ennemmän toivoisin Ejamin toteutuvan, muttei Lumi:kaan huono pari ole ;)


Samaa mieltä. :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Sami&Rafe [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Anerya » 07 Marras 2009, 23:59

Vaikeaa! Rafen kanssa ei tietysti hommasta tule mitään, sanomattakin selvä, mutta sitten EJ:n ja Lucasin välillä niin kamala ero! Lumi on pari joka kuuluu olla yhdessä! Mutta sitten EJ:lle Sami on elämänsä rakkaus ja tsilleen, Lucas ja Sami aina kuuluu toisilleen.. Kamalaa kun ei voi päättää tuosta parista! >_<
I used to be love drunk, but now I'm hungover
I love you forever, forever is over.
Avatar
Anerya
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 99
Liittynyt: 07 Marras 2009, 23:25
Paikkakunta: Neverland.

Re: Sami&Rafe [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Kripe » 30 Heinä 2010, 12:59

Siis jos Samista ja Rafesta yritetään tehdä jotain superparia, mä todellakin nauran. Okei, löytyyhän niitä Safe-faneja jonkun verran, mutta hei, c'moon... Kuka jaksaa kuukaudesta toiseen katsoa yhtä ja samaa tylsää Safea? En minä ainakaan... Cordayn pitäisi todellakin muuttaa asennettaan, eihän se voi mennä niin että Corday päättää, että hänen lempiparinsa menevät yhteen, ja viis katsojaluvuista. Tai no, voihan se niin tehdä, mutta liekö järkevää, jos jengi ei katso sarjaa.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Sami&Rafe [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Ejfan » 30 Heinä 2010, 13:02

Kripe kirjoitti:Siis jos Samista ja Rafesta yritetään tehdä jotain superparia, mä todellakin nauran. Okei, löytyyhän niitä Safe-faneja jonkun verran, mutta hei, c'moon... Kuka jaksaa kuukaudesta toiseen katsoa yhtä ja samaa tylsää Safea? En minä ainakaan... Cordayn pitäisi todellakin muuttaa asennettaan, eihän se voi mennä niin että Corday päättää, että hänen lempiparinsa menevät yhteen, ja viis katsojaluvuista. Tai no, voihan se niin tehdä, mutta liekö järkevää, jos jengi ei katso sarjaa.

Ei mua haittaa tää Safen yhteen paluu, jos GG saisi Kenkää Gabriellan ja Lidsayn tapaan. Kun aika moni inhoaa heitä.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sami&Rafe [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Kripe » 30 Heinä 2010, 13:06

Ejfan kirjoitti:
Kripe kirjoitti:Siis jos Samista ja Rafesta yritetään tehdä jotain superparia, mä todellakin nauran. Okei, löytyyhän niitä Safe-faneja jonkun verran, mutta hei, c'moon... Kuka jaksaa kuukaudesta toiseen katsoa yhtä ja samaa tylsää Safea? En minä ainakaan... Cordayn pitäisi todellakin muuttaa asennettaan, eihän se voi mennä niin että Corday päättää, että hänen lempiparinsa menevät yhteen, ja viis katsojaluvuista. Tai no, voihan se niin tehdä, mutta liekö järkevää, jos jengi ei katso sarjaa.

Ei mua haittaa tää Safen yhteen paluu, jos GG saisi Kenkää Gabriellan ja Lidsayn tapaan. Kun aika moni inhoaa heitä.


Niin, ei se muakaan haittaisi, jos se olis vain väliaikaista... Mutta jos ei, niin KYLLÄ.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Sami&Rafe [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Ejfan » 27 Elo 2010, 23:17

Mun mielestä Safe ansaitsee toisensa. Sami oli tämän päivän jaksossa ihan hirveä EJ:lle. Ja kun Sami vielä ampuu EJ:tä niin EI! Olin kyllä suuri EJami fani eli jos Sami todella rakastuu EJ:hin ja haluaa EJ:n niin en ole sitä vastaan, mutta tällä hetkellä en halua enää EJamia.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sami&Rafe [SPOIL]

ViestiKirjoittaja moikka » 28 Elo 2010, 16:36

Sami joko EJ:n kanssa yhteen tai Lucasksen jos ei ni mieluummin sit yksi
moikka
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12 Touko 2010, 21:50
Lempihahmo(t): EJ, Chad, Melanie, Hope, Bo ja Jack
Lempipari(t): EJami 2006-2010, Bope, J&J ja Chad&Melanie

Re: Kenen kanssa Sami päätyy yhteen?

ViestiKirjoittaja Shelle` » 09 Loka 2012, 02:29

Uskon hartaasti että Lucasin koska, heillä on pitkä menneisyys takana, ja he ovat selvinneet lähes kaikesta yhdessä. :sydästän
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Edellinen

Paluu Äänestykset/kyselyt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron