Samin&Ej:n vauva

Kerro mielipiteesi

Samin vauva

Äänestys päättyi 20 Tammi 2009, 16:21

päätyy adoptoitavaksi
1
14%
Sami pitää lapsensa
5
71%
jotain, muuta
1
14%
 
Ääniä yhteensä : 7

Re: Samin&Ej:n vauva

ViestiKirjoittaja soulmate » 11 Kesä 2009, 12:51

Olen totaallisen kyllästynyt tähän vauva sotkuun! Eikö se voisi jo savuttaa päätepysäkkinsä! Nicole on pitänyt Samin lasta jo noin 5kk. Eikö se ala jo riittämään! Voi, että mä vihaan Rafea ja Nicolea!
Kuva
Avatar
soulmate
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1153
Liittynyt: 17 Tammi 2009, 00:22
Lempihahmo(t): Tony,EJ,John,Anna, Marlena, Sami
Lempipari(t): Tanna, EJami,J&M

Re: Samin&Ej:n vauva

ViestiKirjoittaja Kripe » 11 Kesä 2009, 12:54

soulmate kirjoitti:Olen totaallisen kyllästynyt tähän vauva sotkuun! Eikö se voisi jo savuttaa päätepysäkkinsä! Nicole on pitänyt Samin lasta jo noin 5kk. Eikö se ala jo riittämään! Voi, että mä vihaan Rafea ja Nicolea!



Samaa mieltä.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Samin&Ej:n vauva

ViestiKirjoittaja Shelle` » 24 Maalis 2010, 22:11

Kuten jo aikasemmin mainitsin biologisyydellä ei ole mitään väliä tässä Sydneyn asiassa... koska Sydneyn äiti on Nicole ja isä EJ.
Tiedän kyllä että Sami on Sydneyn biologinen äiti, mutta Nicole on hänelle parempi äiti minun mielestäni.
Vastaisin siis tuohon kyselyyn; Jotain, muuta.. mitä? -> Sami tekisi abortin tai luovuttaisi Sydneyn Nicolelle ja EJ:lle kasvatettavaksi.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Samin&Ej:n vauva

ViestiKirjoittaja Lovers » 25 Maalis 2010, 00:09

Shelle` kirjoitti:Kuten jo aikasemmin mainitsin biologisyydellä ei ole mitään väliä tässä Sydneyn asiassa... koska Sydneyn äiti on Nicole ja isä EJ.
Tiedän kyllä että Sami on Sydneyn biologinen äiti, mutta Nicole on hänelle parempi äiti minun mielestäni.
Vastaisin siis tuohon kyselyyn; Jotain, muuta.. mitä? -> Sami tekisi abortin tai luovuttaisi Sydneyn Nicolelle ja EJ:lle kasvatettavaksi.

Siis mitä! Nicole kidnappasi Samilta vastasyntyneen Sydneyn! Se ei todellakaan tee Sydneystä Nicolen lasta, vaan se on sairasta! Tiedän, että biologia ei merkitse kaikkea, mutta Sami ei antanut Sydneytä pois vaan vauva riistettiin häneltä! Nicole on hirviö! Sydneyn kasvatus kuuluu hänen äidilleen ja se on Sami sekä hänen isälleen EJ:lle!
Kuva]
Avatar
Lovers
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1849
Liittynyt: 30 Tammi 2009, 13:54
Lempihahmo(t): EJ,Mel, Dan, Philip ja Nate
Lempipari(t): Bope,EJami,Danloe

Re: Samin&Ej:n vauva

ViestiKirjoittaja kjo » 25 Maalis 2010, 13:49

Lovers kirjoitti:
Shelle` kirjoitti:Kuten jo aikasemmin mainitsin biologisyydellä ei ole mitään väliä tässä Sydneyn asiassa... koska Sydneyn äiti on Nicole ja isä EJ.
Tiedän kyllä että Sami on Sydneyn biologinen äiti, mutta Nicole on hänelle parempi äiti minun mielestäni.
Vastaisin siis tuohon kyselyyn; Jotain, muuta.. mitä? -> Sami tekisi abortin tai luovuttaisi Sydneyn Nicolelle ja EJ:lle kasvatettavaksi.

Siis mitä! Nicole kidnappasi Samilta vastasyntyneen Sydneyn! Se ei todellakaan tee Sydneystä Nicolen lasta, vaan se on sairasta! Tiedän, että biologia ei merkitse kaikkea, mutta Sami ei antanut Sydneytä pois vaan vauva riistettiin häneltä! Nicole on hirviö! Sydneyn kasvatus kuuluu hänen äidilleen ja se on Sami sekä hänen isälleen EJ:lle![/quot


Jokainenhan tästä kolmikosta on tehnyt virheitä, ja osa teki väärin. Sydney kuuluu ilaman muuta samille ja ej:lle. Ja kyllä se nicolekin saa aikanaan OMAN lapsen ja miehen. Ei toiselta varastettua. :nouvei:
kjo
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 6
Liittynyt: 14 Tammi 2010, 13:04

Re: Samin&Ej:n vauva

ViestiKirjoittaja Ejfan » 25 Maalis 2010, 14:06

kjo kirjoitti:Jokainenhan tästä kolmikosta on tehnyt virheitä, ja osa teki väärin. Sydney kuuluu ilaman muuta samille ja ej:lle. Ja kyllä se nicolekin saa aikanaan OMAN lapsen ja miehen. Ei toiselta varastettua. :nouvei:

Kun Nicole sai keskenmenon Nicolelle sanottiin ettei hän voi enään saada lapsia. Mutta ehkä Nicole saa uuden oman ihmeensä.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Samin&Ej:n vauva

ViestiKirjoittaja Emma » 25 Maalis 2010, 17:26

Ejfan kirjoitti:
kjo kirjoitti:Jokainenhan tästä kolmikosta on tehnyt virheitä, ja osa teki väärin. Sydney kuuluu ilaman muuta samille ja ej:lle. Ja kyllä se nicolekin saa aikanaan OMAN lapsen ja miehen. Ei toiselta varastettua. :nouvei:

Kun Nicole sai keskenmenon Nicolelle sanottiin ettei hän voi enään saada lapsia. Mutta ehkä Nicole saa uuden oman ihmeensä.


Eihän Nicolen pitänyt alunperinkään saada lapsia? Eikös sitä kummasteltu jenkkiläisillä keskustelupalstoilla silloin kun Nicole tuli raskaaksi, vai muistanko väärin?
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Samin&Ej:n vauva

ViestiKirjoittaja soulmate » 25 Maalis 2010, 22:10

Onneksi Sydney on nyt siellä minne kuuluu eli äitinsä ja isänsä luona!
Kuva
Avatar
soulmate
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1153
Liittynyt: 17 Tammi 2009, 00:22
Lempihahmo(t): Tony,EJ,John,Anna, Marlena, Sami
Lempipari(t): Tanna, EJami,J&M

Re: Samin&Ej:n vauva

ViestiKirjoittaja Ejfan » 27 Maalis 2010, 12:54

Emma kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:
kjo kirjoitti:Jokainenhan tästä kolmikosta on tehnyt virheitä, ja osa teki väärin. Sydney kuuluu ilaman muuta samille ja ej:lle. Ja kyllä se nicolekin saa aikanaan OMAN lapsen ja miehen. Ei toiselta varastettua. :nouvei:

Kun Nicole sai keskenmenon Nicolelle sanottiin ettei hän voi enään saada lapsia. Mutta ehkä Nicole saa uuden oman ihmeensä.


Eihän Nicolen pitänyt alunperinkään saada lapsia? Eikös sitä kummasteltu jenkkiläisillä keskustelupalstoilla silloin kun Nicole tuli raskaaksi, vai muistanko väärin?

Muistat ihan oikein. Mutta Nicole sai ihmeen ja tuli raskaaksi. Joskus, kun sanotaan ettei voi saada on jotain 99% varmaa ettei saa lapsia. Minunkin siskolle sanottiin ettei voi saada lapsia, mutta hänellä on 2 lasta. Eli ei ne lääkärit ole aina oikeassa. Se tietysti riippuu myös tilanteesta. Ja tälläsessä sarjassa voi tapahtua mitä hyvänsä.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Samin&Ej:n vauva

ViestiKirjoittaja talitintti » 27 Maalis 2010, 16:33

Ejfan kirjoitti:
Emma kirjoitti:Eihän Nicolen pitänyt alunperinkään saada lapsia? Eikös sitä kummasteltu jenkkiläisillä keskustelupalstoilla silloin kun Nicole tuli raskaaksi, vai muistanko väärin?

Muistat ihan oikein. Mutta Nicole sai ihmeen ja tuli raskaaksi. Joskus, kun sanotaan ettei voi saada on jotain 99% varmaa ettei saa lapsia. Minunkin siskolle sanottiin ettei voi saada lapsia, mutta hänellä on 2 lasta. Eli ei ne lääkärit ole aina oikeassa. Se tietysti riippuu myös tilanteesta. Ja tälläsessä sarjassa voi tapahtua mitä hyvänsä.


Eikös Nicolen lapsettomuuden syynä ollut tämä luoti, jonka kohteeksi Nicole joutui jotain vuosia sitten? Jollen muista värin tämä luoti tärveli suunileen kaiken kohdusta lähtien, jolla sitten selitettiin sitä, että Nicole ei voisi saada lasta. Minulla on jotenkin sellainen muistikuva, että Sami käytti Nicolea jonkinlaisena ihmiskilpenä ja Nicole sai luodin Samin sijasta. Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Samin&Ej:n vauva

ViestiKirjoittaja Ejfan » 27 Maalis 2010, 16:39

talitintti kirjoitti:Eikös Nicolen lapsettomuuden syynä ollut tämä luoti, jonka kohteeksi Nicole joutui jotain vuosia sitten? Jollen muista värin tämä luoti tärveli suunileen kaiken kohdusta lähtien, jolla sitten selitettiin sitä, että Nicole ei voisi saada lasta. Minulla on jotenkin sellainen muistikuva, että Sami käytti Nicolea jonkinlaisena ihmiskilpenä ja Nicole sai luodin Samin sijasta. Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä.

Juuri noin se meni. Kohdusta en ole kyllä ihan sata varma,mutta ei kai sitä ainakaan poistettu.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Samin&Ej:n vauva

ViestiKirjoittaja Santeen » 11 Syys 2011, 21:25

Shelle` kirjoitti:Kuten jo aikasemmin mainitsin biologisyydellä ei ole mitään väliä tässä Sydneyn asiassa... koska Sydneyn äiti on Nicole ja isä EJ.
Tiedän kyllä että Sami on Sydneyn biologinen äiti, mutta Nicole on hänelle parempi äiti minun mielestäni.
Vastaisin siis tuohon kyselyyn; Jotain, muuta.. mitä? -> Sami tekisi abortin tai luovuttaisi Sydneyn Nicolelle ja EJ:lle kasvatettavaksi.

Sillä ei ole hirveän paljon merkitystä kumpi on parempi äiti Sydille Sami vai Nicole, kun Sami on Sydneyn äiti ei Nicole. Jos EJole on yhdessä niin Nicole on tietysti silloin Sydin äitipuoli. Jos Sami ei haluaisi olla äiti Sydille tai Sami olisi todella huono äiti, niin silloin asia olisi ehkä noin, mutta asiat eivät ole niin. Vaikka olen kyllä samaa mieltä, että Nicole olisi parempi äiti Sydille:)
Kuva
Avatar
Santeen
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 499
Liittynyt: 25 Tammi 2009, 23:50

Re: Samin&Ej:n vauva

ViestiKirjoittaja Ejfan » 11 Syys 2011, 23:52

Santeen kirjoitti:
Shelle` kirjoitti:Kuten jo aikasemmin mainitsin biologisyydellä ei ole mitään väliä tässä Sydneyn asiassa... koska Sydneyn äiti on Nicole ja isä EJ.
Tiedän kyllä että Sami on Sydneyn biologinen äiti, mutta Nicole on hänelle parempi äiti minun mielestäni.
Vastaisin siis tuohon kyselyyn; Jotain, muuta.. mitä? -> Sami tekisi abortin tai luovuttaisi Sydneyn Nicolelle ja EJ:lle kasvatettavaksi.

Sillä ei ole hirveän paljon merkitystä kumpi on parempi äiti Sydille Sami vai Nicole, kun Sami on Sydneyn äiti ei Nicole. Jos EJole on yhdessä niin Nicole on tietysti silloin Sydin äitipuoli. Jos Sami ei haluaisi olla äiti Sydille tai Sami olisi todella huono äiti, niin silloin asia olisi ehkä noin, mutta asiat eivät ole niin. Vaikka olen kyllä samaa mieltä, että Nicole olisi parempi äiti Sydille:)

Näimpä, vaikka pidän Nicolesta tällä hetkellä paljon enemmän kuin Samista, niin asia on juuri näin.
Kaikkein parasta lapselle on, että saa kasvaa biologisten vanhempien kanssa, jotta välttyy tunteiden sekamelskasta jonka adoptio saattaa tuoda. Joillakin se on vahvempi kuin toisilla. Vaikka vanhemmat olisivatkin maailman parhaat, niin voi silti tuntua hylätyltä. Mutta olen myös sitä mieltä ettei lapsi saa olla vanhemmalleen vain velvollisuus, jos lasta ei pysty rakastamaan niin on parempi antaa se pois, kun pilata lapsen elämä, sillä ettei sitä rakasteta, näin lapsi saisi edes mahdollisuuden olla rakastettu. Niin minun mielestäni on parempi näin, että Sydney kasvaa oikean äitinsä kanssa vaikka Nicole olisikin ehkä parempi äiti Sydille.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Edellinen

Paluu Äänestykset/kyselyt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron