Maaliskuu 2013

Keskustelua Amerikan jaksoista

Maaliskuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 07 Maalis 2013, 20:28

Keskustelua maaliskuun jaksoista :pop.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Maaliskuu 2013

ViestiKirjoittaja Cherry » 09 Maalis 2013, 16:41

Kuva

Vanha kunnon Nancy. :D

Lueskelin kyseisen henkilön historiaa, sillä siitä on aikaa, kun hän on viimeksi ollut ruudussa ja muutenkaan en muistanut hänestä mitään suuria yksityiskohtia. Yllättävän herkullinen hahmo historiansa perusteella.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Maaliskuu 2013

ViestiKirjoittaja Ejfan » 10 Maalis 2013, 12:55

Nick on kyl ollut mahtava :) Ei pelännyt yhtään EJ.tä :D
EJamin rakastelu ja keskustelu..Kuin 2 paholaista :pop :simmut :sydästän
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Maaliskuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 10 Maalis 2013, 13:52

EJ ja Sami olivat mahtavia tällä viikolla :sydästän. Juuri sitä, mitä olen aina heidän suhteeltaan nähdä. Juonittelua yhteisiä viholisia vastaan ja vielä sängyssä :faint.

Blake on tehnyt upeaa työtä. Ne Nickin kommentit Willille tiistain jaksossa :shock:. Will voisi kyllä vähän skarpata. Missä on se Will, joka kiristi EJ:tä kesällä? Tälläisenään hänestä ei ole mitään vastusta Nickille. Onneksi Willin tiimissä on hyviä juonittelijoita :pop.

Ihana nähdä Nancya pitkästä aikaa. Chloe voisi oppia jotain häneltä. Pidän kaikista muista tässä juonikuviossa kuin itse pääparista. Ne Chloen kommentit Abbylle olivat aika julmia, mutta ihan totta.

Kristen :D. Hänen ilmeensä ja mekon pudottaminen, kun John tuli käymään olivat viihdyttäviä.

Ciaran iskuyritys Ericille :rofl:. Se Chloen ja Nicolen keskustelu oli myös hyvä. "Olet läpinäkyvämpi kuin vaatekaappisi sisältö". Ja Nicolen mustasukkaisuus, kun Chloe alkoi flirttailla Ericin kanssa :lol:.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Maaliskuu 2013

ViestiKirjoittaja Sam » 12 Maalis 2013, 18:04

Eilisen jakson jälkeen mun Lumi tunteet :sydästän Vaikka oon alkanu tykkäämään EJamistakin enemmän ja enemmän niin silti Sami & Lucas vie voiton :sydan


KuvaKuvaKuva
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Maaliskuu 2013

ViestiKirjoittaja Cherry » 12 Maalis 2013, 21:34

Sami & Lucas yhdessä juonittelemassa ja toimimassa, I love it! :lol: :D :-P
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Maaliskuu 2013

ViestiKirjoittaja DHfan » 16 Maalis 2013, 23:24

aaah ne Lumi-kohtaukset oli niin ihania ja ihanan raikas tuulahdus muutenki koko sarjan kannalta mun mielest.. tahtoo lisää! (oon muutenki luopunu toivosta, että Lumi palais yhteen näiden kirjoittajien aikana, joten oon tosi tyytyväinen tollaseen kirjotukseen) Ja perjantain jakso oli eka, jota mä pitkästä aikaa vaivauduin katsomaan enemmänkin kuin vain J&M:n osalta, kun DR:ssä hehkutettiin sitä niin paljon. Tosiaan, hienoja one-linereita seassa :D sais vähän useamminkin olla tota komedia-puolta sisällettynä kässäriin..
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Maaliskuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 17 Maalis 2013, 20:49

Ne Lumi-kohtaukset olivat hauskoja kuten myös maininnat niistä muista rikoksista/murhista, joita kansioista löytyi :lol:. Myös ne Chloen kommentit Jenniferistä olivat hyviä.

Ne Ejamin väliset keskustelutkin olivat hupaisia "Kaikki ovat joskus yrittäneet tappaa jonkun" ja EJ:n hämmennys, kun Samikin olikin vihainen siksi, että tämä halusi itse apua Stefanolta :D. Se Samin kuvitelma perjantain jaksossa oli mahtava.

Gabi ja Nick näyttivät kummatkin hyviltä näissäkin häissään. Onko Nick "naimisissa" Vargasin kanssa :rofl:? Tai sitten hän on tehnyt jotain Vargasin vaimolle. Vargasin näyttelijä ei ole pahan näköinen ja vaikuttaa ihan pätevältä, mutta ei hän ainakaan vielä yllä Andrew:n tasolle.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Maaliskuu 2013

ViestiKirjoittaja Cherry » 23 Maalis 2013, 12:20

Ei tunnu riittävän tunnit vuorokaudessa, joten siksi olen katsonut jaksoja taas vähän huonosti. Olen surutta hyppinyt joidenkin Jennifer & Daniel kohtausten ohi, koska en vaan jaksa niitä.

Hieman ärsyttää Chloenkin reagoinnit Danin ja Jenin lähentymisiin, siis olen kyllä Chloen puolella ja pidän hänestä, mutta hän ei osaa ottaa rauhallisesti ja edetä järkevästi juonitteluissaan. :lol:
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Maaliskuu 2013

ViestiKirjoittaja Ejfan » 24 Maalis 2013, 00:38

Jen&Dan&Chloe voisko se jo oikeasti loppua?
Sonny&Will :simmut
EJamin muutto Dimerojen kartanoon..en ois kyl halunnut, etä ne muuttaa sinne vaan jonnekkin muualle..mut toisaalta voi olla aika kivaakin, että Kristen ja Sami asuvat saman katon alla :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Maaliskuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 24 Maalis 2013, 20:10

Munkin oli pakko skipata suurin osa Dannifer-kohtauksista :kohtalentaa. Onko heidän pakko olla ruudussa viikon jokaisena päivänä?

Sami ja DiMerat saman katon alla :pop. Se Kristenin sormuksen ääni oli kiva pikku yksityiskohta :D. Samin ja EJ:n ilmeet, kun Kristen avasi oven alusvaatteissaan :lol:.

Nick kyllä sai mitä ansaitsi kommenttiensa jälkeen. Hän tuntuu olevan entistä omistavaisempi Gabia ja vauvaa kohtaan. EJ:n ja Sonnyn väliset kohtaukset olivat hyviä, lisää Ejonnya ja Ejilliä :pray:.

Nadiakin teki hyvää työtä varsinkin perjantain jaksossa. Kunpa Chloe vaan juonittelisi jonkun muun kuin Danielin takia.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Maaliskuu 2013

ViestiKirjoittaja Cherry » 24 Maalis 2013, 23:32

Joo, en voi vaan käsittää, että miten Daniel ja Jennifer saavat niin paljon ruutuaikaa. Tuntuu siltä ettei heidän takanaan ole kovin suurta fanijoukkoakaan, vai olenko käsittänyt väärin. :D
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Maaliskuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 29 Maalis 2013, 09:46

Cherry kirjoitti:Joo, en voi vaan käsittää, että miten Daniel ja Jennifer saavat niin paljon ruutuaikaa. Tuntuu siltä ettei heidän takanaan ole kovin suurta fanijoukkoakaan, vai olenko käsittänyt väärin. :D


DC:n artikkeli :lol:.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Maaliskuu 2013

ViestiKirjoittaja Cherry » 29 Maalis 2013, 20:33

Mosse kirjoitti:
Cherry kirjoitti:Joo, en voi vaan käsittää, että miten Daniel ja Jennifer saavat niin paljon ruutuaikaa. Tuntuu siltä ettei heidän takanaan ole kovin suurta fanijoukkoakaan, vai olenko käsittänyt väärin. :D


DC:n artikkeli :lol:.


Haha, naurahdin. :lol:

Olipas Chloe taas ilkeä Nicolelle tällä viikolla. Kate & Rafe kohtaukset. :oksu: Siinä on kyllä niin järjetön paritus.... :seina :lol:


Kuva

Victor.<3
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Maaliskuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 01 Huhti 2013, 21:05

Chloe oli tosiaan julma Nicolea kohtaan viime viikolla. Hän tuntuu muutenkin vähän seonneen nähtyään Danniferin yhdessä sängyssä, voiko häntä syyttääkään sen näyn jälkeen :D. Ne avautuvat ruusut Ejamin rakastellessa olivat vähän liikaa, mutta pidin muuten niistä kohtauksista.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10


Paluu Amerikan jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron