Helmikuu 2013

Keskustelua Amerikan jaksoista

Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 04 Helmi 2013, 21:58

Maanantainkin jakso oli hyvä.

Marlena ja Kristen olivat mahtavia. "Maallikon termein olet täysi narttu" ja Kristenin reaktiot kaikkeen Marlenan sanomaan :rofl:. Kristen on kyllä täysin väärällä puolella tässä Jennifer/Daniel/Chloe-draamassa.

Marlena taitaa olla Nickin jäljillä :juoniva.

Kiva nähdä Stefanoa livenä pitkästä aikaa. "Karma on narttu ja hänen nimensä on Kristen" :D. Mua huvittaa aina, kun Stefano kutsuu Bradyä idiootiksi.

Ejami :faint, mutta mitä hemmettiä se musiikki taas oli? Tällä sarjalla on surkea "seksikkään" musiikin valikoima. "Rakastan sinua ja luotan sinuun". "Tiesin aina, että palaamme yhteen" :sydästän. EJ:n reaktio, kun Sami pyysi häntä jäämään yöksi :lol:. EJ:n feikki ranskalainen aksetti :sydan. "Johnny ja Sydney todistivat, että voimme tehdä mahtavia asioita yhdessä".
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Ejfan » 04 Helmi 2013, 22:08

Mäkin katoin livenä :) EJami :sydästän kaikki EJami kohtaukset olivat söpöjä vaikkakin aika lyhkäisiä :) Sami oli ihana sanoessaan, et rakastaa ja luottaa EJ:hin ja se, että se Johnny ja Sydney ovat todiste siitä, että he saavat yhdessä aikaan mahtavia asioita :)
Chloe on kyl kamala äiti valehtelee poikansa kuullen Bradylle, että tämä on itkenyt ja musta on tyhmää ettei Parker puhu mitään, ei edes yhtä sanaa tai no joo sanoi se isä, mut sekin kuului taustalla :D
Kristen ja Marlena olivat mahtavia ja oli tosiaan kiva nähdä Stefanoa :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 04 Helmi 2013, 22:16

Ejfan kirjoitti:Mäkin katoin livenä :) EJami :sydästän kaikki EJami kohtaukset olivat söpöjä vaikkakin aika lyhkäisiä :) Sami oli ihana sanoessaan, et rakastaa ja luottaa EJ:hin ja se, että se Johnny ja Sydney ovat todiste siitä, että he saavat yhdessä aikaan mahtavia asioita :)
Chloe on kyl kamala äiti valehtelee poikansa kuullen Bradylle, että tämä on itkenyt ja musta on tyhmää ettei Parker puhu mitään, ei edes yhtä sanaa tai no joo sanoi se isä, mut sekin kuului taustalla :D
Kristen ja Marlena olivat mahtavia ja oli tosiaan kiva nähdä Stefanoa :)


Niinpä :sydästän.

Chloella ei tosiaan mene äitinä hirveän hyvin. Jollei hän ole varovainen, Parker lipsauttaa vielä jotain :D.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Kripe » 04 Helmi 2013, 23:06

Ejamin kohtaukset :sydan Eipä mulla ole mitään lisättävää niistä enää teidän kommenttien jälkeen. :P

Mistä katotte nuo livenä? Ite yritin kovasti ettii koko illan jotain live streamia mutta en löytänyt. :( Mä niin odotan huomisia kohtauksia myös. :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Ejfan » 04 Helmi 2013, 23:11

Kripe kirjoitti:Ejamin kohtaukset :sydan Eipä mulla ole mitään lisättävää niistä enää teidän kommenttien jälkeen. :P

Mistä katotte nuo livenä? Ite yritin kovasti ettii koko illan jotain live streamia mutta en löytänyt. :( Mä niin odotan huomisia kohtauksia myös. :)

Mä katsoin ekasta linkistä jotkat Mosse lisäs EJ&Sami osioon ;) Oli kamalan pitkät mainostauot ja välil tuli puolen minuutin mainos kesken ohjelman jolloin kuului vaan äänet, mut parhaimmat kohdat näin. paitsi en sitä, kun Sami sanoi EJ:lle rakastavansa tätä :(
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Kripe » 04 Helmi 2013, 23:14

Ejfan kirjoitti:
Kripe kirjoitti:Ejamin kohtaukset :sydan Eipä mulla ole mitään lisättävää niistä enää teidän kommenttien jälkeen. :P

Mistä katotte nuo livenä? Ite yritin kovasti ettii koko illan jotain live streamia mutta en löytänyt. :( Mä niin odotan huomisia kohtauksia myös. :)

Mä katsoin ekasta linkistä jotkat Mosse lisäs EJ&Sami osioon ;) Oli kamalan pitkät mainostauot ja välil tuli puolen minuutin mainos kesken ohjelman jolloin kuului vaan äänet, mut parhaimmat kohdat näin. paitsi en sitä, kun Sami sanoi EJ:lle rakastavansa tätä :(


Mitä ihmettä? :o Yritin samasta linkistä katsoa varmaan 20 kertaa ja sieltä tuli joku ihan toinen ohjelma kuin DOOL??? :D

PS. Ja kaikista muistakin. ;P
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Ejfan » 04 Helmi 2013, 23:16

Kripe kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:
Kripe kirjoitti:Ejamin kohtaukset :sydan Eipä mulla ole mitään lisättävää niistä enää teidän kommenttien jälkeen. :P

Mistä katotte nuo livenä? Ite yritin kovasti ettii koko illan jotain live streamia mutta en löytänyt. :( Mä niin odotan huomisia kohtauksia myös. :)

Mä katsoin ekasta linkistä jotkat Mosse lisäs EJ&Sami osioon ;) Oli kamalan pitkät mainostauot ja välil tuli puolen minuutin mainos kesken ohjelman jolloin kuului vaan äänet, mut parhaimmat kohdat näin. paitsi en sitä, kun Sami sanoi EJ:lle rakastavansa tätä :(


Mitä ihmettä? :o Yritin samasta linkistä katsoa varmaan 20 kertaa ja sieltä tuli joku ihan toinen ohjelma kuin DOOL??? :D

PS. Ja kaikista muistakin. ;P

Sulla oli sitten huono tuuri, Mä painoin siitä linkistä kerran klo 20.01 ja sieltä se sarja näkyi :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Kripe » 04 Helmi 2013, 23:24

Ejfan kirjoitti:Sulla oli sitten huono tuuri, Mä painoin siitä linkistä kerran klo 20.01 ja sieltä se sarja näkyi :)


Joo kyllä se mullakin perjantaina toimi mutta tänään ei. :( No, toivottavasti sama ei käy huomenna. :D

Ja siis täytyy vielä lisätä, että mua oksettaa niin paljon koko Dannifer-kuvio ettei mitään rajaa. Siis ehdottomasti surkeimpia pareja DOOLin historiassa ikinä. Toivottavasti se jossain vaiheessa loppuu, mieluiten vaikka niin että Daniel lähtis koko sarjasta, mieluiten vielä GG:n kanssa. ;)

Odotan kyllä sinällään innolla Nick/Gabi/Rafe vs. Ejami/Will tappeluita, olis loistavaa nähdä Ejami juonittelemassa jotain Gabin ja Nickin pään menoks puolustaakseen Williä. :) Ja etenki EJ vähän kovistelemassa Rafea, nautin siitä aina yhtä paljon. :D
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 05 Helmi 2013, 12:21

Kripe kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Sulla oli sitten huono tuuri, Mä painoin siitä linkistä kerran klo 20.01 ja sieltä se sarja näkyi :)


Joo kyllä se mullakin perjantaina toimi mutta tänään ei. :( No, toivottavasti sama ei käy huomenna. :D

Ja siis täytyy vielä lisätä, että mua oksettaa niin paljon koko Dannifer-kuvio ettei mitään rajaa. Siis ehdottomasti surkeimpia pareja DOOLin historiassa ikinä. Toivottavasti se jossain vaiheessa loppuu, mieluiten vaikka niin että Daniel lähtis koko sarjasta, mieluiten vielä GG:n kanssa. ;)

Odotan kyllä sinällään innolla Nick/Gabi/Rafe vs. Ejami/Will tappeluita, olis loistavaa nähdä Ejami juonittelemassa jotain Gabin ja Nickin pään menoks puolustaakseen Williä. :) Ja etenki EJ vähän kovistelemassa Rafea, nautin siitä aina yhtä paljon. :D


Mulla taas toimi moiteettomasti (en ole kyllä satavarma, mitä linkkiä käytin). Yritän kaivaa jostain lisää linkkejä, kun pääsen kotiin :).

Mäkin odotan, että huoltajuuskiista alkaa kunnolla :pop.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Sam » 05 Helmi 2013, 20:07

Itekkin katsoin eilen ensimmäistä kertaa livenä!! :lol: Woohoo mikä saavutus, mutta ei todellakaan jäänyt viimeiseksi kerraksi, mainosten määrästä huolimatta..
Huomenna on ihan pakko kattoa livenä, koska Will käy palauttamassa Sonnyn asunnon avaimen ja se tulee olemaan niin :parku: Mä en kestä :seko: ja BRIAN VOIS PAINUA MUUALLE SALEMISTA!!!!

Mua jotenkin nauratti katsoa eilen, koska oon ite aina valittanut Suomen mainoskatkoista, että tulee ihan liikaa mainoksia. Pitäis varmaan lopettaa valittaminen, jos vertaa Jenkkien mainosten määrään..

Ite en oo tottunu tohon EJamiin, koska mulle se on aina ja ikuisesti LUMI! Johtuu varmaan siitä, että jo varmaan vuos ennen kun nelonen lopetti Päikkäreiden näyttämisen, niin itselläkin kiinnostus lopahti. Tällä välillähän Samin ja EJ:n välillä on tapahtunut vaikka mitä.. mutta mielummin EJami kuin RAGE :oksu:
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 05 Helmi 2013, 20:51

Sam kirjoitti:Itekkin katsoin eilen ensimmäistä kertaa livenä!! :lol: Woohoo mikä saavutus, mutta ei todellakaan jäänyt viimeiseksi kerraksi, mainosten määrästä huolimatta..
Huomenna on ihan pakko kattoa livenä, koska Will käy palauttamassa Sonnyn asunnon avaimen ja se tulee olemaan niin :parku: Mä en kestä :seko: ja BRIAN VOIS PAINUA MUUALLE SALEMISTA!!!!

Mua jotenkin nauratti katsoa eilen, koska oon ite aina valittanut Suomen mainoskatkoista, että tulee ihan liikaa mainoksia. Pitäis varmaan lopettaa valittaminen, jos vertaa Jenkkien mainosten määrään..

Ite en oo tottunu tohon EJamiin, koska mulle se on aina ja ikuisesti LUMI! Johtuu varmaan siitä, että jo varmaan vuos ennen kun nelonen lopetti Päikkäreiden näyttämisen, niin itselläkin kiinnostus lopahti. Tällä välillähän Samin ja EJ:n välillä on tapahtunut vaikka mitä.. mutta mielummin EJami kuin RAGE :oksu:


Niitä mainoksia tosiaan tulee aika paljon :D. Varmaan kaksinkertainen määrä Suomeen verrattuna.

Juuri näiden välivuosien aikana tapahtuivat kaikki hirveät asiat (ampuminen, Rafen kloonaus, Taylor), jotka on ihan hyväkin missata :lol:. Onko täällä oikeasti ketään, joka pitää Rafesta :rofl:? Me ollaan kaikki jakaannuttu aika tasapuolisesti Lumin ja Ejamin välillä hali.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Sam » 05 Helmi 2013, 21:26

Mosse kirjoitti:Niitä mainoksia tosiaan tulee aika paljon :D. Varmaan kaksinkertainen määrä Suomeen verrattuna.

Juuri näiden välivuosien aikana tapahtuivat kaikki hirveät asiat (ampuminen, Rafen kloonaus, Taylor), jotka on ihan hyväkin missata :lol:. Onko täällä oikeasti ketään, joka pitää Rafesta :rofl:? Me ollaan kaikki jakaannuttu aika tasapuolisesti Lumin ja Ejamin välillä hali.


Ampuminen, Rafen kloonaus, Taylor? Hmm. Mun ois todellakin varmaa syytä lukea vähän tietoa et mitä kaikkee muutaki on tapahtunu tässä välis :D
Heinäkuussa kun päädyin kattomaan päikkäreitä (sanotaanko sitä enään päikkäreiksi?) niin ensimmäiset jaksot joita katsoin oli ne kun Sami oli Rafen kanssa ja sillon se olin ihan okei, ihmettelin vaan että jaa tällänen mies Samilla tällä kertaa ja totuin siihen, mutta sitten kun katsoin lisää jaksoja niin siitä tuli vaan ärsyttävmpi ja ärsyttävämpi. Oon kyllä niin ilonen että 'vahingossa' ajauduin kattomaan päikkäreitä! Kiitos Willin suutelukohtauksen sen miehen kans siel tunnelissa (?) :sydästän Siinähän se mun kesä melkeen meni ku katoin puolen vuoden ajalta melkeen kaikki jaksot alkaen Willin ja Gabin suhteen päättymisestä. Tosin olin enemmän kiinnostunut Willistä kuin muista niin saatoin hypätä jotain (aika paljon) kohtia yli missä Williä ei näkynyt :D Täytyy myöntää et oon ilonen, että Willin ulostulemista venytettiin, eikä pläjäytetty yhdessä kuukaudessa! Parempia näyttelijöitäkään ei olis voinu toivoa :simmut

Haluisko joku selittää Bon & Hopen tilanteen, mitä niille tapahtui? Ja sitten toi Stefanon ampuminen, onko sillä ees mitään väliä enään kuka häntä ampui, koska Stefano on elossa. Ja penkooko Nick tietoja tosta vaan sen takia että pystyis estämään Willin osallistuminen tyttärensä elämään?

"Sonny and Will have a heartbreaking Valentine's Day." :eieiei :pentusilmat :kiroilu :kipakka: :parku: :seina
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 05 Helmi 2013, 21:59

EJ:llä on vielä pari diiliä jäljellä :lol:. Ihana keskustelu Ejamin välillä ja EJ:n nauru :sydästän. EJ:n piiloutumnen lakanan alle oli huvittavaa kuten myös Ejamin kinastelu.

Joku sentään muisti Allien. Caroline tosin joutui miettimään vähän aikaa :D. Rafe ei taida olla minkään vuorokauden ajan ihminen.

Onpa monta paria tänään sängyssä.

Brady: Seurustelet miehen kanssa, jonka yritit tappaa.
Sami: Kaikilla suhteilla on ylä- ja alamäkensä.

:rofl:. Ne Kristen-kommentitkin olivat hauskoja.

Johnnyn hattu on todella söpö.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 05 Helmi 2013, 22:05

Sam kirjoitti:Ampuminen, Rafen kloonaus, Taylor? Hmm. Mun ois todellakin varmaa syytä lukea vähän tietoa et mitä kaikkee muutaki on tapahtunu tässä välis :D
Heinäkuussa kun päädyin kattomaan päikkäreitä (sanotaanko sitä enään päikkäreiksi?) niin ensimmäiset jaksot joita katsoin oli ne kun Sami oli Rafen kanssa ja sillon se olin ihan okei, ihmettelin vaan että jaa tällänen mies Samilla tällä kertaa ja totuin siihen, mutta sitten kun katsoin lisää jaksoja niin siitä tuli vaan ärsyttävmpi ja ärsyttävämpi. Oon kyllä niin ilonen että 'vahingossa' ajauduin kattomaan päikkäreitä! Kiitos Willin suutelukohtauksen sen miehen kans siel tunnelissa (?) :sydästän Siinähän se mun kesä melkeen meni ku katoin puolen vuoden ajalta melkeen kaikki jaksot alkaen Willin ja Gabin suhteen päättymisestä. Tosin olin enemmän kiinnostunut Willistä kuin muista niin saatoin hypätä jotain (aika paljon) kohtia yli missä Williä ei näkynyt :D Täytyy myöntää et oon ilonen, että Willin ulostulemista venytettiin, eikä pläjäytetty yhdessä kuukaudessa! Parempia näyttelijöitäkään ei olis voinu toivoa :simmut

Haluisko joku selittää Bon & Hopen tilanteen, mitä niille tapahtui? Ja sitten toi Stefanon ampuminen, onko sillä ees mitään väliä enään kuka häntä ampui, koska Stefano on elossa. Ja penkooko Nick tietoja tosta vaan sen takia että pystyis estämään Willin osallistuminen tyttärensä elämään?

"Sonny and Will have a heartbreaking Valentine's Day." :eieiei :pentusilmat :kiroilu :kipakka: :parku: :seina


Munkin mielestä Willin kaapista tulo oli todella hyvin toteutettu.

Bo lähti kaupungista lokakussa Carolinen kanssa, jotta tämä pääsi Alzheimer-hoitoon Kaliforniaan. Caroline palasi "yksin" ja Bo on nyt aina jossain matkalla tai toisessa huoneessa :roll:. Bo ja Hope ovat kyllä vielä toistaiseksi yhdessä.

Ei sillä Stefanon ampumisella ole mitään väliä. Nick penkoo tietoja EJ:n ampumisesta vuodelta 2007 saadakseen todistettua, että Willillä on rikostausta ja täten Willin jotenkin ulos vauvan elämästä. En mä kyllä tiedä, mitä väliä silläkään, koska Lucas suoritti Willin tuomion enkä usko EJ nostaisi syytettä Williä vastaan (Nick ei tosin taida tietää EJ:n ja Willin olevan hyvissä väleissä).
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Sam » 05 Helmi 2013, 22:38

Munkin mielestä Willin kaapista tulo oli todella hyvin toteutettu.

Bo lähti kaupungista lokakussa Carolinen kanssa, jotta tämä pääsi Alzheimer-hoitoon Kaliforniaan. Caroline palasi "yksin" ja Bo on nyt aina jossain matkalla tai toisessa huoneessa . Bo ja Hope ovat kyllä vielä toistaiseksi yhdessä.

Ei sillä Stefanon ampumisella ole mitään väliä. Nick penkoo tietoja EJ:n ampumisesta vuodelta 2007 saadakseen todistettua, että Willillä on rikostausta ja täten Willin jotenkin ulos vauvan elämästä. En mä kyllä tiedä, mitä väliä silläkään, koska Lucas suoritti Willin tuomion enkä usko EJ nostaisi syytettä Williä vastaan (Nick ei tosin taida tietää EJ:n ja Willin olevan hyvissä väleissä).


Ahaa, nyt oon vähän paremmin perillä asioista, kiitos! :)
Mosse kirjoitti:EJ:llä on vielä pari diiliä jäljellä :lol:. Ihana keskustelu Ejamin välillä ja EJ:n nauru :sydästän. EJ:n piiloutumnen lakanan alle oli huvittavaa kuten myös Ejamin kinastelu.

Joku sentään muisti Allien. Caroline tosin joutui miettimään vähän aikaa :D. Rafe ei taida olla minkään vuorokauden ajan ihminen.

Onpa monta paria tänään sängyssä.

Brady: Seurustelet miehen kanssa, jonka yritit tappaa.
Sami: Kaikilla suhteilla on ylä- ja alamäkensä.

:rofl:. Ne Kristen-kommentitkin olivat hauskoja.

Johnnyn hattu on todella söpö.


Nauroin itekkin EJ:n piiloutumiselle ja EJamin kinastelulle :D

Mua jotenkin surettaa joka kerta, kun nään Carolinen. Peggy on jo 85-vuotta ja en halua ajatella, että hänkin poistuis tai lähtisi "lähiaikoina" pois sarjasta. Olen aina pitänyt näistä matriarkoista Päikkäreissä. Alicen/Francesin kuolema oli todella surullista :( Mutta jos Peggy elää yhtä pitkään kuin Frances niin vielä ei ole kymmeneen vuoteen mitään hätää! :)
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Seuraava

Paluu Amerikan jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron