Helmikuu 2013

Keskustelua Amerikan jaksoista

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Sam » 06 Helmi 2013, 20:45

Kohta alkaaa!! Will palauttaa avaimensa Sonnylle :pentusilmat
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Ejfan » 06 Helmi 2013, 20:51

Eilinen jakso oli kaikin puolin hauska :) Kristen&Brady, EJami ja Gaby&Nick Samaan aikaan sängyssä ehkä vähän liikaa :D Bradyn ja Samin keskustelu oli varsin mielenkiintoinen. Brady sanoi Samille, että tämä joutuu olemaan yksin, jos ei ole Rafen kanssa...Mä ainakin olisin paljon mielummin yksin kuin sellaisen yökötyksen kanssa :) Sami ja EJ olivat niin söpöjä, ja se sopimus ettei kumpikaan kerro kennellekkään, Sami kertoi Bradylle ja EJ Kristenille :D Toivon vaan, että Sami on oikeasti tosissaan EJ:n kanssa eikä vaan yritä kostaa Rafelle. Oon kai tullut epäuskovaiseksi EJamin suhteen näiden vuosien aikana :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Sam » 06 Helmi 2013, 21:03

Toimiiko toi stream2watch teillä :O tai katotteko jostain muualta koska mulla lukee? Varmaan toi temppuilee just tänään !! :kipakka:
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 06 Helmi 2013, 21:10

Ejfan kirjoitti:Eilinen jakso oli kaikin puolin hauska :) Kristen&Brady, EJami ja Gaby&Nick Samaan aikaan sängyssä ehkä vähän liikaa :D Bradyn ja Samin keskustelu oli varsin mielenkiintoinen. Brady sanoi Samille, että tämä joutuu olemaan yksin, jos ei ole Rafen kanssa...Mä ainakin olisin paljon mielummin yksin kuin sellaisen yökötyksen kanssa :) Sami ja EJ olivat niin söpöjä, ja se sopimus ettei kumpikaan kerro kennellekkään, Sami kertoi Bradylle ja EJ Kristenille :D Toivon vaan, että Sami on oikeasti tosissaan EJ:n kanssa eikä vaan yritä kostaa Rafelle. Oon kai tullut epäuskovaiseksi EJamin suhteen näiden vuosien aikana :)


Niinpä. Mäkin suhtaudun tähän vielä varauksella kaiken tapahtuneen jälkeen ja yritän vaan nauttia kaikista ihanista kohtauksista. Mäkin olisin mieluummin yksin kuin Rafen kanssa :lol:.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Ejfan » 06 Helmi 2013, 21:10

Sam kirjoitti:Toimiiko toi stream2watch teillä :O tai katotteko jostain muualta koska mulla lukee? Varmaan toi temppuilee just tänään !! :kipakka:

Mä katon EJ&Sami osion toisesta linkistä. Siinä oli eka paljon mainoksia pääl mut ne meni sit pois :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 06 Helmi 2013, 22:00

Victor ja hänen karkkinsa olivat ihan mahtavia. Hänellä oli paljon hauskoja lausahduksia :rofl:.

Kunpa Safen voisi oikeasti pyyhkiä muistista. "Elämäni paras yö" :D. Gabin tekojen on paras paljastua jossain vaiheessa.

Aww, Wilson

Kristen ja Nicole yhdessä :pop. Kristenin vihjaiut Ericistä :lol:. Kristen ja Nicole saisivat aikaan paljon tuhoa yhdessä.

Taas tätä outoutta Bon suhteen. Taitaa olla ero, Bon kuolema tms. tulossa.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Sam » 06 Helmi 2013, 22:02

Onneks löysin ton linkin ajoissa ja ehdin nähdä Wilsonin ekan kohtauksen! Kiitos :)
Sami Rafelle: 'Harrastin seksiä EJ:in kanssa viime yönä ja se oli paras yö ikinä!' :solong: goodbye Rafe

Wilson jutteli Willin kellosta jonka oli jättänyt Sonnyn asunnolle, ja Will sanoi jättäneensä sen Sonnylle koska se on yleensä aina myöhässä ja tarvii sitä enemmän kun Will :sydästän Will näytti sen ultraäänikuvan ja SONNYN HYMY!!!! Vauvalla on Willin nenä :simmut Sonny ei selvästikkään halua olla pelkästään ystävä Willin kanssa, koska kysyi sitä pariin kertaan hali

Gabi isn't so sweet and innocent as you think! Go Sonny! Miksei toi Gabin salaisuus vois tulla jo kaikille tietoon ja se pääsis siitä vastuuseen! Toivottavasti tulee kunnon huoltajuuskiista ja samalla toi Gabin kaappausjuttu vois tulla esille ja Will sais lapsensa itselleen (Sonnyn kanssa) :)

Will ois luopunu vauvastaan Sonnyn takia, osottaakseen kuinka paljon rakasti Sonnya!!!!!!!!!!!! Miksei Sonny tehny mitään "Sonny reached out and tenderly touched Will's hand" huooh en jaksa odottaa yhteenpalaamista! :pentusilmat Ja mitä toi Nick nyt taas vakoilee tuolla, jos olis hymiöissä ase mikä laukee niin laittaisin sen tähän kohtaan Nick :ase Tottakai Nick on kuuntelemas Gabin oven takana kun toi Rafe on kiihkoomassa! :kaulin I'm so done with Rafe..


zzz Mainokset... zzz Mulle tulee migreeni tosta migreeni -mainoksesta jos nään sen viel kerrankin! :D
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Sam » 06 Helmi 2013, 22:07

Taas tätä outoutta Bon suhteen. Taitaa olla ero, Bon kuolema tms. tulossa.

En usko ainakaan että Bo:ta tapetaan, koska luin jostain haastattelusta missä Peter kertoi, että hänelle oli luvattu ettei häntä koskaan tapettaisi sarjassa ja hänellä olisi aina mahdollisuus tulla takaisin sarjaan..
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Ejfan » 06 Helmi 2013, 22:10

Juu niitä on mainoksia on aivan liikaa ja usein samoja :) Will ja Sonny olivat niin söpöjä ja Sonny on todella ihana :simmut
Rafe oli kyl todella mustasukkainen ja Sami taas en tiedä oliko se rehellinen vai halusiko se vaan satuttaa Rafea?..Sami osaa ainakin pitää puoliaan :)
Tietenkään Samille ei riitä vain, että Will näkee lastansa ja mun mielestä isälläkin on oikeudet tai oikeastaan lapsella oikeus molempaan vanhempaan..muutenkin ottaa päähän, että Gabby syytti Williä abortin haluamisesta, kun mun mielestä se oli kylläkin Gabin mielessä eka ja sitten he sopivat yhdessä siitä.
Victor oli hauska :lol:
Samoin Kristen :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Cherry » 10 Helmi 2013, 15:47

Katsoin melkeen putkeen kaikki viime viikon jaksot, kun oli niin kiireinen viikko. :D Päällimmäisenä jäi mieleen Nickin juonittelut (loistavaa, vaikka toisaalta ärsyttävää, koska pidän Willistä), Victorin sutkautukset ovat olleet viihdyttäviä edelleen ja naurahdin myös Nicolen kommentille siitä, että Hopelle on noussut valta päähän. Ja sitten tietysti tämä Kristenin, Bradyn, Danielin ja Jenin illanvietto. Se oli mun mielestä jotenkin todella teennäistä ja kiusallista, mutta erittäin viihdyttäviä kohtauksia silti, ehkä juuri noiden mainitsemieni syiden takia. :rofl: Oliko Danielin ihan pakko motata sitä miestä kuonoon. :''D Eikös tuollaiset tilanteet voisi hoitaa rauhallisemminkin.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 10 Helmi 2013, 20:43

Blake on kyllä todella hyvä, vaikka Nick on vähän nykyään vähän sekopää :). Kristenin ja Jenin asut siinä illanvietossa :shock:.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Cherry » 12 Helmi 2013, 19:19

Mosse kirjoitti: Kristenin ja Jenin asut siinä illanvietossa :shock:.

Asut aiheuttivat kieltämättä mussa(kin) pienen wtf-reaktion. :D
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 12 Helmi 2013, 21:59

"Humalainen" EJ oli hauska.

Nicolen unelmoinnit parissa viime jaksossa :simmut. Nämä Ericole-kohtaukset ovat olleet todella hyviä. Kaipaavia katseita, Eric hämillään Nicolen asusta ja heidän keskustelunsa :pop.

Anne on ihan huippu. Joku jossain ehdotti, että Annesta ja Lucacista voisi tulla hyvä pari. He voisivat yhdessä ilkeillä Danniferille :D. Että Jennifer on rasittava.

Parker ei edelleenkään puhua pukahda. Hän juonii jotain, hänellä on välillä sellainen ilmekin :D.

Samin reaktio sormukseen :lol: ja EJ:n kiusoittelu, kun hän tajusi Samin tietävän. EJ veti taatusti kaikki ne muut tavarat takkinsa taskusta tahallaan. Alliekin palasi vihdoin kotiin.

Rafen ja Kate flirttailu :-o. Mulle tulee heistä mieleen tämä Frendit-pätkä (My eyes!!). En kyllä inhoa heitä yhdessä :shock:. Repesin jostain syystä sille lopulle :rofl:.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 14 Helmi 2013, 21:58

Alaston Nick :shock:.

EJ ja Caroline :lol:. EJ ja Sami muistelemassa menneitä :sydästän. "En voi kuvitella elämääni ilman sinua". Samin ilme :pentusilmat.

Aww, Victor ja Caroline.

Olen melko varma, että Will on Jackin ja Jenniferin suihkussa :D.Lisää suihkukohtauksia, kiitos. Missä Will oikein asuu? Näyttää ihan asuntolalta.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Helmikuu 2013

ViestiKirjoittaja Sam » 14 Helmi 2013, 22:36

Taitaa olla sama suihku :D

Luulenpa että on joku asuntola... ja voi luoja. TUO SUIHKUKOHTAUS :simmut Mä en kestä!!!!!!


Kuva
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

EdellinenSeuraava

Paluu Amerikan jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron