Tammikuu 2013

Keskustelua Amerikan jaksoista

Re: Tammikuu 2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 26 Tammi 2013, 20:38

Pidin kaikista viime viikon jaksoista. Siitä on aikaa, kun niin on viimeksi käynyt :D. Ainut juonikuvio, josta en edelleenkään välitä yhtään on Dannifer, mutta onneksi Chloe ja Anne ovat piristäneet sitä vähän juonitteluillaan.

Nicole pääsi taas vauhtiin perjantain jaksossa. Odotan innolla Kristenin ja Nicolen yhteenotttoa. Kristenkin oli taas mahtava hyppimällä tasajalkaa nähdessään Marlenan itkevän :lol:.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Tammikuu 2012

ViestiKirjoittaja Cherry » 27 Tammi 2013, 16:17

Itsekin pidin kaikista viime viikon jaksoista. Nick on ihan loistava, tykkään vihata häntä tällä hetkellä. :lol: :D Hienoa työtä kyllä näyttelijältä.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Tammikuu 2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 01 Helmi 2013, 20:51

Kristen ja Nicole ovat olivat todella viihdyttäviä yhdessä :pop. Chloen juonittelujakiin on kiva katsoa. Koko sarja on tuntunut paremmalta viime aikoina paremmalta tai sitten ihanat Ejami-kohtaukset ovat vaikuttaneet mun arvostelukykyyn :D.

Mitä ihmettä Jennifer höpisi Danielin Scooby-Doo imitaatiosta? Jos se on oikeasti yksi hänen kriteereistään miesten suhteen, niin se selittä paljon :lol:.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Tammikuu 2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 01 Helmi 2013, 21:06

Kommentteja perjantain jaksosta

Ajatuskin Danniferin yhteisestä yöstä :kohtalentaa.

"En kuule mitään". Tuo olisi munkin reaktio Rafeen. Rauhan häiritseminen :lol:. "Kukaan ei kysynyt mielipidettäsi". Onpa EJ:llä sulavat liikkeet.

Oho, mitä musiikkia Sonnyn ja Brianin taustalla :D.

Onpa Rafe taas ylimielinen. EJ:kin kyllä on, mutta ihan syystä. "Te ansaitsette toisenne".

EJ otti Samia kädestä :sydästän.

Taas tätä jazzia.

Aivan ihana Ejami-kohtaus. Mikään ei ole enää heidän estenään. EJ näyttää niin onnelliselta :inlove. En taaskaan kestä tätä....

Voisiko Hope lopettaa tämän Safen fanituksen. Ottakoon Rafen itselleen, jos Rafe on niin upea.

Samin takinheitto :rofl:.

Dannifer :oksu:. Pliis, Chloe, keskeytä tämä nopeasti.

Samin hiukset ovat ihan sekaisin. Eww, ei mitään tälläisiä vaihtoja Danniferin ja Ejamin välillä.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Tammikuu 2012

ViestiKirjoittaja Sam » 02 Helmi 2013, 14:58

Pitäiskö otsikossa olla 2013? ;)
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Tammikuu 2012

ViestiKirjoittaja Ejfan » 02 Helmi 2013, 15:28

Dannifer...miten joku voi tykätä niistä?Melkein tylsempää kuin Safe. Huom melkein :D
Will parka, kun joutui todistamaan Sonnyn ja Brianin suudelmaa hali

Niin ja sitten itse asiaan...:) EJami :)

Sami oli kyl paras "Sinun menettäminen olisi koko elämäni suurin virhe", " Uskon, että me kuulumme yhteen", ja "Jos sanot, että painu helvettiin, en anna periksi kunnes tulet takaisin" Ihanaa...ja EJ meni ihan hysteeriseksi, ´Samin sanoista...:) Ja Sami sanoi etkö halua minua? EJ vastasi: Olen halunnut sinua 6v melkein aina herättyäni tai jtk ihanaa :simmut :sydan
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Tammikuu 2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 02 Helmi 2013, 16:26

Sam kirjoitti:Pitäiskö otsikossa olla 2013? ;)


Pitäisi :D. Korjasin sen.

Ejfan kirjoitti:Dannifer...miten joku voi tykätä niistä?Melkein tylsempää kuin Safe. Huom melkein :D
Will parka, kun joutui todistamaan Sonnyn ja Brianin suudelmaa hali

Niin ja sitten itse asiaan...:) EJami :)

Sami oli kyl paras "Sinun menettäminen olisi koko elämäni suurin virhe", " Uskon, että me kuulumme yhteen", ja "Jos sanot, että painu helvettiin, en anna periksi kunnes tulet takaisin" Ihanaa...ja EJ meni ihan hysteeriseksi, ´Samin sanoista...:) Ja Sami sanoi etkö halua minua? EJ vastasi: Olen halunnut sinua 6v melkein aina herättyäni tai jtk ihanaa :simmut :sydan


Mulle tulee Danielista ja Jenniferistä mieleen joku teinipari eikä millään hyvällä tavalla :D.

Williä kävi sääliksi, mutta mä kyllä pidän Brianistakin.

Ne Ejamin kaikki vuorosanat olivat mahtavia :sydästän. Ja se, miten he ovat niin vielä "kömpelöitä" toistensa kanssa eivätkä itsekään voi uskoa saaneensa toisensa. EJ:n ilme oli aivan ihana, kun Sami puhui siitä, miten EJ on oikea mies hänelle.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Tammikuu 2013

ViestiKirjoittaja Sam » 02 Helmi 2013, 17:43

Williä kävi sääliksi, mutta mä kyllä pidän Brianistakin.


Brian, ite en tykkää Brianista yhtään! Kieroileva limanuljaska, iskee heti kiinni ku toinen on vapaata riistaa ja sit valehtelee Willille tehdäkseen mustasukkaseks :oksu: Sonny kuuluu Willille!! :sydästän Päikkärit tuntien menee vähän aikaa ennenku Wilson on taas yhessä (ystävänpäivä??) :pop sit ne on taas erossa ja taas yhdessä.. mut toivottavasti niitä ei koskaan eroteta lopullisesti tai muuten :kipakka:
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Tammikuu 2013

ViestiKirjoittaja Cherry » 03 Helmi 2013, 14:30

Vaikka rakastankin Willia ja Sonnya yhdessä, niin ihme ja kumma, en kuitenkaan ärsyyntynyt Brianista ollenkaan. :D Jollain tasolla tykkään siis hänestäkin, vaikka tietysti liputan Willin ja Sonnyn yhteenpaluun puolesta.

Ällöttää edelleen Danielin ja Jenin kohtaukset, siitä ei pääse mihinkään. :oksu: :lol: On kyllä raivostuttavaa, että Hope on niin innoissaan heistä (tietysti ymmärrettävää, onhan Jen Hopelle tärkeä) ja sitten hänen pitää vielä pitää Rafesta. Toista viikkoa putkeen loistavia jaksoja. Toivottavasti tämä putki jatkuu. :D
Viimeksi muokannut Cherry päivämäärä 03 Helmi 2013, 19:05, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Tammikuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 03 Helmi 2013, 16:23

Mulla on samanlaiset tunteet Brianista ja Wilsonista. Tunnun muutenkin pitävän "pahiksista" tässä sarjassa :D. Eikä asiaa haittaa, että häntä näyttelee hyvä näyttelijä.

Muakin ällöttää Dan ja Jen. He ovat oikeastaan ainoa asia, joka tökkii tällä hetkellä sarjassa. Luulisi, että Hopelle löytyisi jotain muutakin tehtävää kuin olla Danniferin ja Safen puolestapuhuja. Mäkin olen nauttinut sarjasta todella paljon viimeisten parin vkon ajan.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Edellinen

Paluu Amerikan jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron