27.8-31.8.2012

Keskustelua Amerikan jaksoista

27.8-31.8.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 27 Elo 2012, 21:05

Sarja meni lujaa alamäkeen viime viikolla. Tuntuu, että käsikirjoittajat halusivat jatkaa siitä, mihin jäivät saadessaan potkut välittämättä siitä, sopiko se nykyiseen tilanteeseen. No, mutta maanantain jaksoon...

Nick :ilontanssi.

Repesin Nicolen mukana Rafen olettamukselle :rofl:. On hänellä kovat luulot itsestään. Ja se oli kyllä Rafen ihan oma idea (Nicolelta kysymättä) ryhtyä esittämään Nicolen vauvan isää, joten ihan turha inistä.

Lucasin puhe Samille oli hyvä, mutta oli Lucasissa itsessäänkin vähän syytä, koska hän itse huomautti Samille, että tällä on yhä tunteita EJ:tä kohtaan.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 27.8-31.8.2012

ViestiKirjoittaja Cherry » 28 Elo 2012, 20:49

Viime viikolla oli taas sen verran kiireitä, et en kaikkiin jaksoihin ihan niin kovasti edes keskittynyt (taas kerran). Ehkä typerimmäksi koin sen, et Will ja Gabi olivat sängyssä. Jotenkin niin randomia mun mielestä, vaikka onhan heillä tietty historia, mut siis...kamoon! Turhaa.

Nickin paluusta olen iloinen.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: 27.8-31.8.2012

ViestiKirjoittaja Cherry » 28 Elo 2012, 20:49

Viime viikolla oli taas sen verran kiireitä, et en kaikkiin jaksoihin ihan niin kovasti edes keskittynyt (taas kerran). Ehkä typerimmäksi koin sen, et Will ja Gabi olivat sängyssä. Jotenkin niin randomia mun mielestä, vaikka onhan heillä tietty historia, mut siis...kamoon! Turhaa.

Nickin paluusta olen iloinen.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: 27.8-31.8.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 29 Elo 2012, 18:15

Cherry kirjoitti:Viime viikolla oli taas sen verran kiireitä, et en kaikkiin jaksoihin ihan niin kovasti edes keskittynyt (taas kerran). Ehkä typerimmäksi koin sen, et Will ja Gabi olivat sängyssä. Jotenkin niin randomia mun mielestä, vaikka onhan heillä tietty historia, mut siis...kamoon! Turhaa.

Nickin paluusta olen iloinen.


Jep, se oli typerää. Se olisi vielä voinut sopia siihen aikaan, kun Willillä oli vaikeuksia hyväksyä itsensä, mutta nyt se oli vain tyhmää. Jos Gabi tulee siitä raskaaksi, niin :seina.

Nickin paluu on yksi harvoista hyvistä asioista, mitä sarjassa tällä hetkellä on.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 27.8-31.8.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 02 Syys 2012, 15:16

Sain vasta vkonloppuna katsottua loppuvkon jaksot.

Viikko oli vähän tylsä, mutta oli siellä joukossa hyviäkin hetkiä.

Kiva nähdä näitä vanhempia hahmoja (Julie, Jessica). Pidin niistä kaikista Nick-kohtauksista, vaikka niissä olikin vähän toistoa.

Muutamat Ejami-kohtaukset olivat ihania. EJ:llä oli taas se viettelyvaihde päällä kaikkien niiden niskasuudelmien kanssa :lipova. Sami näytti muutenkin tosi nätiltä lettikampauksessaan ja mekossaan.

Toivottavasti Williä ja EJ:tä nähdään vielä toisinaan yhdessä, vaikkeivat he työskentele enää yhdessä.

Toivottavasti Abbyä ja Williä nähdään jatkossakin yhteisissä kohtauksissa. Voisiko Will vaihtaa Abbyn Gabiin?

Kiva nähdä Nicole taas juonittelemassa vaikkakin Danielin takia. Nicolella Toivottavasti hän tekee kaikkensa pitääkseen Danielin ja Jenniferin erossa toisistaan. Siinä on Safen lisäksi toinen pari, jota mulla ei ole tarve nähdä taas yhdessä.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10


Paluu Amerikan jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron