16.7-21.7.2012

Keskustelua Amerikan jaksoista

16.7-21.7.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 17 Heinä 2012, 18:46

Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 16.7-21.7.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 18 Heinä 2012, 20:33

Mitä Lucasille on oikein tehty tässä lyhyessä ajassa? Hän oli palatessaaan huomattavasti rauhallisempi ja järkevä. Ja hän soitti ensimmäisenä Rafelle :kipakka:.

Chadkin on ollut ihan hyperaktiivinen viime aikoina.

Ejami :sydan. Luulivatko poliisit ja Lucas todella, että Sami pysyisi kotonaan maanantaina jaksossa. EJ:n ilme keskiviikon jaksossa, kun hän näki Samin alusvaatteissa :rofl:. EJ ja Sydney :sydästän. Ja Will oli tainnut käydä EJ:n vaatekaapilla :D.

Daniel ja Rafe samoissa kohtauksissa :seina. En vieläkään pidä Danielista kenenkään muun kuin Nicolen seurassa.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 16.7-21.7.2012

ViestiKirjoittaja Ejfan » 18 Heinä 2012, 21:04

Mosse kirjoitti:Mitä Lucasille on oikein tehty tässä lyhyessä ajassa? Hän oli palatessaaan huomattavasti rauhallisempi ja järkevä. Ja hän soitti ensimmäisenä Rafelle

Chadkin on ollut ihan hyperaktiivinen viime aikoina.

Ejami :sydan. Luulivatko poliisit ja Lucas todella, että Sami pysyisi kotonaan maanantaina jaksossa. EJ:n ilme keskiviikon jaksossa, kun hän näki Samin alusvaatteissa . EJ ja Sydney :sydästän. Ja Will oli tainnut käydä EJ:n vaatekaapilla

Daniel ja Rafe samoissa kohtauksissa :seina. En vieläkään pidä Danielista kenenkään muun kuin Nicolen seurassa.

Juu Lucasista on tehty todella tyhmä ja ärsyttävä..ihan kuin Lucasissa olisi nyt lisänä Rafe :oksu:
Mä arvasin. että kun Roman ja Lucas lähtevät niin Sami menee EJ:n luokse ja niin tapahtui :)
Ihanaa, kun Sami on EJ:n tukena, ja Will myös :simmut
En muistanut, että jaksot näkee suoranakin :( täytyy siis odottaa huomiseen, mutta se pieni EJami pätkä oli mahtava, jossa EJ näki Samin alusvaatteissa :sydan
Mäkin tykkään Danielista vaan Nicolen seurassa, mutta ne sekstailut vähän ällöttää, kun se vauva on siellä...ja se maha on jo aika iso...:D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: 16.7-21.7.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 18 Heinä 2012, 21:22

Ejfan kirjoitti:Juu Lucasista on tehty todella tyhmä ja ärsyttävä..ihan kuin Lucasissa olisi nyt lisänä Rafe :oksu:
Mä arvasin. että kun Roman ja Lucas lähtevät niin Sami menee EJ:n luokse ja niin tapahtui :)
Ihanaa, kun Sami on EJ:n tukena, ja Will myös :simmut
En muistanut, että jaksot näkee suoranakin :( täytyy siis odottaa huomiseen, mutta se pieni EJami pätkä oli mahtava, jossa EJ näki Samin alusvaatteissa :sydan
Mäkin tykkään Danielista vaan Nicolen seurassa, mutta ne sekstailut vähän ällöttää, kun se vauva on siellä...ja se maha on jo aika iso...:D


Jos Lucasista ja Rafesta tulee nyt jotkut parhaat kaverit, niin sitten mulla kyllä menee kokonaan maku Lucasista.

Mitä enemmän Lucas kieltää Williä ja Samia tapaamasta EJ:tä, sitä useammin he sitä tuntuvat tekevän :D. Se alkukohtaus oli varmaan mun lemppari ja miten EJ sanoi "Olen nähnyt sinut vähemmissäkin vaatteissa".

Fuskasin taas ja katoin FL:ssä etukäteen torstain Ejami-kohtaukset. Ne olivat alusta loppuun ihan mahtavia. EJ vietteli ihan tosissaan Samia ja jätti tämän kerrankin janoamaan lisää :sydästän. EJ oli oikein kunnolla vauhdissa ja kaikki ne keinot, mitä hän käytti :lol:. Dialogissakin oli helmiä. "Meillä on aina seuraava kerta", "Meidän välilämme on jotain emmekä pysty pysymään erossa toisistamme"... Luovuta jo Sami ja liity "pahalle puolelle :D".
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 16.7-21.7.2012

ViestiKirjoittaja Ejfan » 18 Heinä 2012, 21:40

Mosse kirjoitti:

Jos Lucasista ja Rafesta tulee nyt jotkut parhaat kaverit, niin sitten mulla kyllä menee kokonaan maku Lucasista.

Mitä enemmän Lucas kieltää Williä ja Samia tapaamasta EJ:tä, sitä useammin he sitä tuntuvat tekevän :D. Se alkukohtaus oli varmaan mun lemppari ja miten EJ sanoi "Olen nähnyt sinut vähemmissäkin vaatteissa".

Fuskasin taas ja katoin FL:ssä etukäteen torstain Ejami-kohtaukset. Ne olivat alusta loppuun ihan mahtavia. EJ vietteli ihan tosissaan Samia ja jätti tämän kerrankin janoamaan lisää :sydästän. EJ oli oikein kunnolla vauhdissa ja kaikki ne keinot, mitä hän käytti :lol:. Dialogissakin oli helmiä. "Meillä on aina seuraava kerta", "Meidän välilämme on jotain emmekä pysty pysymään erossa toisistamme"... Luovuta jo Sami ja liity "pahalle puolelle :D".

Aah kuulostaa mahtavalta :D Täytyy yrittää löytää FL:stä ne huomiset EJamit :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: 16.7-21.7.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 18 Heinä 2012, 21:58

Ejfan kirjoitti:Aah kuulostaa mahtavalta :D Täytyy yrittää löytää FL:stä ne huomiset EJamit :D


Suosittelen. Mä oon ehkä taas katsonut sen klipin useammin kuin kerran :oops:. Tässä on suora linkki viestiin, josta video löytyy (toivottavasti se toimii näin).
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 16.7-21.7.2012

ViestiKirjoittaja Ejfan » 18 Heinä 2012, 23:00

Mosse kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Aah kuulostaa mahtavalta :D Täytyy yrittää löytää FL:stä ne huomiset EJamit :D


Suosittelen. Mä oon ehkä taas katsonut sen klipin useammin kuin kerran :oops:. Tässä on suora linkki viestiin, josta video löytyy (toivottavasti se toimii näin).

Juu löysin sen pienen etsinnän jälkeen :) EJ oli aivan mahtava. Sami rakastaa Lucasia, mutta on rakastunut EJ:hin ja Lucas on turvallinen vaihtoehto ja hänen perheensä hyväksyy Lucasin ei EJ:tä. Mutta Sami selvästi Rakastaa EJ:tä ja EJ Samia vielä kaiken jälkeen :simmut Sami oikein suuttui, kun lopuksi EJ vetäytyi pois suudelmasta :sydan
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: 16.7-21.7.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 19 Heinä 2012, 11:58

Ejfan kirjoitti:Juu löysin sen pienen etsinnän jälkeen :) EJ oli aivan mahtava. Sami rakastaa Lucasia, mutta on rakastunut EJ:hin ja Lucas on turvallinen vaihtoehto ja hänen perheensä hyväksyy Lucasin ei EJ:tä. Mutta Sami selvästi Rakastaa EJ:tä ja EJ Samia vielä kaiken jälkeen :simmut Sami oikein suuttui, kun lopuksi EJ vetäytyi pois suudelmasta :sydan


EJ :simmut. Ihan totta, Sami valitsee taas turvallisen vaihtoehdon ja hän jopa listasi syyt, miksei voi olla EJ:n kanssa (eikä mikään niistä ollut se, etteikö hänellä ole tunteita tätä kohtaan). He niin rakastavat toisiaan, heillä on vain välillä outo tapa osoittaa se :D. Ja se loppu oli ihan oikein Samille, hän on itse tehnyt saman tempun tarpeeksi monta kertaa :).
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 16.7-21.7.2012

ViestiKirjoittaja Ejfan » 19 Heinä 2012, 20:10

Mosse kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Juu löysin sen pienen etsinnän jälkeen :) EJ oli aivan mahtava. Sami rakastaa Lucasia, mutta on rakastunut EJ:hin ja Lucas on turvallinen vaihtoehto ja hänen perheensä hyväksyy Lucasin ei EJ:tä. Mutta Sami selvästi Rakastaa EJ:tä ja EJ Samia vielä kaiken jälkeen :simmut Sami oikein suuttui, kun lopuksi EJ vetäytyi pois suudelmasta :sydan


EJ :simmut. Ihan totta, Sami valitsee taas turvallisen vaihtoehdon ja hän jopa listasi syyt, miksei voi olla EJ:n kanssa (eikä mikään niistä ollut se, etteikö hänellä ole tunteita tätä kohtaan). He niin rakastavat toisiaan, heillä on vain välillä outo tapa osoittaa se :D. Ja se loppu oli ihan oikein Samille, hän on itse tehnyt saman tempun tarpeeksi monta kertaa :).

Juu todellakin rakastavat. Vielä senkin jälkeen, kun EJ käytti Samia seksuaalisesti hyväksi, Sami ei kertonut Gracesta, EJ kidnappasi Sydin, Sami yritti tappaa EJ:n ja vielä valeRafe, jos kaiken tuollaisen voi antaa anteeksi niin ihmiset todella rakastavat toisiaan ja paljon :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: 16.7-21.7.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 19 Heinä 2012, 22:34

Nyt kun sain katsottua koko jakson, niin voin kommentoida muutakin. GG:n säälittävä yritys näyttää surulliselta :rofl:. Christie Clark oli kyllä hyvä siinä kohtauksessa. Jos Carrien ainut keino saada avioliittonsa toimimaan, on muuttaa toiseen maahan ja päästä eroon "häiriötekijöistä", niin liiton tulevaisuus ei vaikuta kovin ruusuiselta :D.

Will kommentoimassa Ejamin suhteen outoutta :lol:.

John ja Marlenakin olivat ok.

Ejfan kirjoitti:Juu todellakin rakastavat. Vielä senkin jälkeen, kun EJ käytti Samia seksuaalisesti hyväksi, Sami ei kertonut Gracesta, EJ kidnappasi Sydin, Sami yritti tappaa EJ:n ja vielä valeRafe, jos kaiken tuollaisen voi antaa anteeksi niin ihmiset todella rakastavat toisiaan ja paljon :D


Niinpä, jos mikään noista ei lopettanut heidän välistään rakkautta, niin lopettaako mikään.

Perjantain Ejami-kohtauksetkin olivat ihania. Mä en pystyisi keskittymään mihinkään, jos EJ tuolla tavalla hilluisi ihan vieressä :D. Se "mieltäpuuduttavan tylsä" olisi sopiva reaktio Rafeen/Safeen. Ja Sami yrittämässä hiippailla pois paikalta ennen, kun Lucas näkee hänet :lol:.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 16.7-21.7.2012

ViestiKirjoittaja Ejfan » 19 Heinä 2012, 23:33

Mosse kirjoitti:
Perjantain Ejami-kohtauksetkin olivat ihania. Mä en pystyisi keskittymään mihinkään, jos EJ tuolla tavalla hilluisi ihan vieressä :D. Se "mieltäpuuduttavan tylsä" olisi sopiva reaktio Rafeen/Safeen. Ja Sami yrittämässä hiippailla pois paikalta ennen, kun Lucas näkee hänet :lol:.

EJ oli aivan loistava taas :D Se viettely :lipova En mäkään voisi todellakaan keskittyä eikä voinut Samikaan :D Sami lisäsi joka kohtaa "For the kids" :lol: Lucas ja Rafe saavat kerrankin kunnon opetuksen, kun EJ paljastuu syyttömäksi .
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: 16.7-21.7.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 20 Heinä 2012, 21:27

Ejfan kirjoitti:EJ oli aivan loistava taas :D Se viettely :lipova En mäkään voisi todellakaan keskittyä eikä voinut Samikaan :D Sami lisäsi joka kohtaa "For the kids" :lol: Lucas ja Rafe saavat kerrankin kunnon opetuksen, kun EJ paljastuu syyttömäksi .


Jep, EJ on ollut ihan loistava viime aikoina. Hän on palannut vihdoin takaisin omaksi itsekseen :D, nyt kun käsikirjoittajat eivät pilaisi tätä. Samikin alkaa pikkuhiljaa olla siellä. Joo se lapsien vuoksi on ihan naurettava tekosyy :rofl:.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10


Paluu Amerikan jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron