2.7-6.7.2012

Keskustelua Amerikan jaksoista

2.7-6.7.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 03 Heinä 2012, 20:16

Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 2.7-6.7.2012

ViestiKirjoittaja Cherry » 04 Heinä 2012, 12:52

Kylläpä otti taas aivoon Carrien "avioliittoni on minulle tärkeämpää kuin oma avioliittosi oli sinulle Sami" vuodatukset. :D JA EI! Nicole ja Daniel, oksennan. :kipakka: :oksu:
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: 2.7-6.7.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 04 Heinä 2012, 16:20

Cherry kirjoitti:Kylläpä otti taas aivoon Carrien "avioliittoni on minulle tärkeämpää kuin oma avioliittosi oli sinulle Sami" vuodatukset. :D JA EI! Nicole ja Daniel, oksennan. :kipakka: :oksu:


Carrie ja Rafe ovat kumpiki sellaisia, ettei heidän tarvitse tehdä paljonkaan ollakseen ärsyttäviä :lol:. Olen kyllä tässä kinassa Samin puolella, vaikka hänkin on tehnyt tyhmyyksiä.

Mä tavallaan pidän Danielista ja Nicolesta yhdessä :piilossa. He kuvottavat ja huvittavat samaan aikaan. Se johtuu varmaan suurimmaksi osaksi heidän rehellisestä diaglogistaan ja kemiastaan. Ja mä en ole ikinä pitänyt Danielista tai hänen aiemmista parituksistaan :D. Odotan vain EJ:n ilmettä, kun hän näkee heidät yhdessä.

Ejill :sydästän. EJ on luonut pienen hirviön. Typerää Williltä laittaa se kirje sinne pubin kassakaappiin, jonne kaikille tuntuu olevan pääsy.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 2.7-6.7.2012

ViestiKirjoittaja Ejfan » 04 Heinä 2012, 16:51

Mosse kirjoitti:
Carrie ja Rafe ovat kumpiki sellaisia, ettei heidän tarvitse tehdä paljonkaan ollakseen ärsyttäviä :lol:. Olen kyllä tässä kinassa Samin puolella, vaikka hänkin on tehnyt tyhmyyksiä.

Mä tavallaan pidän Danielista ja Nicolesta yhdessä :piilossa. He kuvottavat ja huvittavat samaan aikaan. Se johtuu varmaan suurimmaksi osaksi heidän rehellisestä diaglogistaan ja kemiastaan. Ja mä en ole ikinä pitänyt Danielista tai hänen aiemmista parituksistaan :D. Odotan vain EJ:n ilmettä, kun hän näkee heidät yhdessä.

Ejill :sydästän. EJ on luonut pienen hirviön. Typerää Williltä laittaa se kirje sinne pubin kassakaappiin, jonne kaikille tuntuu olevan pääsy.

Juu oon samaa mieltä. Sami ja Carrie tekivät molemmat väärin, mutta musta on ällöä, jos sisko rupee jahtaamaan siskonsa miestä olivat he vielä naimisissa tai eivät..ja muutenkin ällöä, jos siskokset seurustelisivat samojen miesten kanssa..EJ taitaa olla ainoa jota Carrie ei oo yrittänyt :)
Juu minäkin pidän Dacolesta, mutta miksi ne pitää laittaa yhteen nyt, kun Nicole on raskaana, ja harrastavat vielä seksiä, ja se mahakin on jo aika iso...miten se seksikin onnistuu... :lol: en oo sitä kylläkään katsonut vai onko se viel ees ollut enkä aio edes sitä katsoa.
Williltä tosiaan todella huono idea. Toivottavasti kukaan ei löydä sitä sieltä varsinkaan Rafael :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M


Paluu Amerikan jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron