18.6-22.6.2012

Keskustelua Amerikan jaksoista

18.6-22.6.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 19 Kesä 2012, 18:53

Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 18.6-22.6.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 21 Kesä 2012, 16:36

Maanantain jakso oli aika tylsä, mutta ti ja ke jaksot ovat olleet hyviä, varsinkin eilinen. Lexien kuolema ja kaikkien reaktio siihen :pentusilmat. Myös Sami/Will- ja Sonny/Will-kohtaukset olivat hyviä. Kiva, että Sami oli kunnolla Willin tukena, mutta outoa ettei Lucas ollut paikalla poliisiasemalla. Ja Will yritti lohduttaa EJ:tä hali. Andrew voi mun puolesta jäädä Salemiin ja vastineeksi Gabi ja Chad voivat lähteä kaupungista :D.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 18.6-22.6.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 22 Kesä 2012, 21:25

Eilisen jaksossa olisi hyvin voitu näyttää enemmän vanhoja Lexie-klippejä, mutta se loppu oli silti kaunis. Repesin sille Johnin yli-innokkaalle Willin kannustamiselle :D. Ne lopun pubi-kohtaukset olivat muutenkin vähän liian siirappisia.

Perjantain jakso oli hyvä, mutta Rafe oli erityisen kuvottava. Kiva ahdistella miestä, joka on menettänyt siskonsa ja isänsä (ja jonka lapsen Rafe yrittää pitää häneltä). Se kuvien tiputtaminen oli törkeää. Onneksi juttua hoitamassa on nyt edes yksi ihminen, jolta voi odottaa puolueettomampaa mielipidettä. EJ kutsuikin heitä osuvasti apinoiksi :lol:. EJ näytti erityisen hyvältä tänään ilman pukuaan, toivottavasti sama meno jatkuu. Ja EJ pörrötti Willin hiuksia :). Mulle on ihan ok, jos Will kiristää EJ:tä mahdollisesti saamillaan tiedoilla kunhan hän ei juokse kantelemaan Rafelle.

Se Katen lahjakin oli hyvä. Carrie ansaitsee sen käytöksellään. Nyt kun Kate vain vielä puukottaisi luuseri-Rafen sillä tikarilla tai syöttäisi tälle myrkytettyjä leivoksia :D.

Nicolen ja Danielin sanailu oli ok. Onneksi tätä ei yritetä myydä jonain vuosisadan rakkaustarinana vaan kumpikin tiedostaa omat heikkoutensa. Se vauva vaan mutkistaa ja tekee tilanteesta vähän ällöttävän. Daniel oli muuten erityisen ruskettunut tänään :D.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 18.6-22.6.2012

ViestiKirjoittaja Cherry » 24 Kesä 2012, 15:19

Tuntuu siltä, et olen joka toinen viikko ihan kyllästynyt sarjan jaksoihin suurimmaksi osaksi ja sitten puolestaan taas ihan tyytyväinen. :D Nyt ehkä koin taas pieniä kyllästymisiä, eikä Lexien kuolemakaan lopulta koskettanut niin paljon mitä olin etukäteen ajatellut. Itsehän siis liikutun todella helposti katsoessani tv-sarjoja ja elokuvia. En nyt sinänsä hauku tai vähättele kohtauksia, mut jotenkin itse vaan odotin jotain enemmän.

Vanhoja pätkiä ois munkin mielestä voinut näyttää vähän enemmän!
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: 18.6-22.6.2012

ViestiKirjoittaja Ejfan » 24 Kesä 2012, 20:14

Lexien kuolema oli todella surullinen. Mä aloin itkemään :parku:
Rafe oli ihan kamala EJ:lle, kun se syytti tätä Stefanon murhasta. EJ oli taas loistava sanoessaan Rafea ja Romania apinoiksi :D
Kun Nicole sanoi Danielille ettei ole mitään mitä hän ei antaisi, jotta tämä pitäisi tämän salaisuuden en voinut, kun heti ajatella sitä, että se antaa sille kohta sitä siitä hyvästä :lol:
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: 18.6-22.6.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 25 Kesä 2012, 00:14

Cherry kirjoitti:Tuntuu siltä, et olen joka toinen viikko ihan kyllästynyt sarjan jaksoihin suurimmaksi osaksi ja sitten puolestaan taas ihan tyytyväinen. :D Nyt ehkä koin taas pieniä kyllästymisiä, eikä Lexien kuolemakaan lopulta koskettanut niin paljon mitä olin etukäteen ajatellut. Itsehän siis liikutun todella helposti katsoessani tv-sarjoja ja elokuvia. En nyt sinänsä hauku tai vähättele kohtauksia, mut jotenkin itse vaan odotin jotain enemmän.

Vanhoja pätkiä ois munkin mielestä voinut näyttää vähän enemmän!


Niissä jaksoissa on välillä ihme rytmitys. Välillä on tosi hyviä yksittäisiä jaksoja ja sitten tulee niitä, joihin on tunnettu kaikki huonommat juonikuviot eikä jaksossa oikein tapahdu mitään. Mä olisin halunnut nähdä enemmän niitä Lexien unelmien toteuttamisia ja vähemmän niitä hyvästelyjaksoja. Kaikki hahmot, jotka kävivät hyvästelemässä Lexien olisi voitu laittaa yhdessä 1-2 jaksoon ettei olisi tarvinnut toistaa niitä kohtauksia moneen kertaan eri hahmojen kanssa. Sen lisäksi Cameronilla ja uudella Celestellä ei ollut kunnon yhteyttä Lexieen. Harmi, että Tanya Boyd sairastui juuri ennen paluutaan.

Välillä voisi muutenkin kiva katsoa muistelujaksoja, varsinkin tälläisessä tilanteessa kun joku hahmo kuolee, jossa muutamat hahmot kertovat muistojaan (se voi kyllä olla vähän vaikeaa, jos näyttelijä on vaihtunut jossain välissä tai ei ole enää sarjassa).

Ejfan kirjoitti:Lexien kuolema oli todella surullinen. Mä aloin itkemään :parku:
Rafe oli ihan kamala EJ:lle, kun se syytti tätä Stefanon murhasta. EJ oli taas loistava sanoessaan Rafea ja Romania apinoiksi :D
Kun Nicole sanoi Danielille ettei ole mitään mitä hän ei antaisi, jotta tämä pitäisi tämän salaisuuden en voinut, kun heti ajatella sitä, että se antaa sille kohta sitä siitä hyvästä :lol:


Tervetuloa takaisin hali. Mulle tulee ikävä Lexietä. Harmi, että hän sai kunnon juonikuvion moneen vuoteen vasta kuollessaan. Rafe nyt yleensäkin ärsyttää, mutta hän oli kamala EJ:lle perjantain jaksossa. Todella puolueetonta poliisityötä. Danicole :rofl:. Heidän välillään on kyllä mun mielestä jotain kemiaa, mutta tän juonikuvion ajoitus on ihan pielessä. Luulisi, että Nicole olisi säästynyt parituksilta raskautensa loppuun.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 18.6-22.6.2012

ViestiKirjoittaja Ejfan » 25 Kesä 2012, 00:52

Mosse kirjoitti:Tervetuloa takaisin hali. Mulle tulee ikävä Lexietä. Harmi, että hän sai kunnon juonikuvion moneen vuoteen vasta kuollessaan. Rafe nyt yleensäkin ärsyttää, mutta hän oli kamala EJ:lle perjantain jaksossa. Todella puolueetonta poliisityötä. Danicole :rofl:. Heidän välillään on kyllä mun mielestä jotain kemiaa, mutta tän juonikuvion ajoitus on ihan pielessä. Luulisi, että Nicole olisi säästynyt parituksilta raskautensa loppuun.


Kiitos :) Niin tulee mullekkin. Kuka on nyt EJ:n tukena. Munkin mielestä Dacolella on selvästi kemiaa, mutta miksi tämä piti tehdä näin...YÄK!!!
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: 18.6-22.6.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 25 Kesä 2012, 23:46

Ejfan kirjoitti:Kiitos :) Niin tulee mullekkin. Kuka on nyt EJ:n tukena. Munkin mielestä Dacolella on selvästi kemiaa, mutta miksi tämä piti tehdä näin...YÄK!!!


Sami toivottavasti :D. Mä toivon myös, että jos Sami näkee Rafen uhkailemassa EJ:tä, hän puolustaa EJ:tä.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10


Paluu Amerikan jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron