11.6-15.6

Keskustelua Amerikan jaksoista

11.6-15.6

ViestiKirjoittaja Mosse » 11 Kesä 2012, 22:48

Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 11.6-15.6

ViestiKirjoittaja Mosse » 11 Kesä 2012, 22:53

Tämän päivän jakso oli ainakin parempi kuin viime torstain tylsä jakso. Olisi halunnut jonkun taas mottaisevan Rafen naamalta sen ylimielisen virneen nyrkki. EJamesilla oli taas jotain ihme liikkeitä: se jatkuva korvan raapiminen yhdessä kohtauksessa (hän tuntuu tekevän sitä muutenkin aika usein :D) ja sitten se tanssahteleva hiippailu :lol:. Hän ei voinut antaa Willin olla hetkeäkään kauempaa vankilassa :simmut.

Kiva nähdä taas Jackia ja Jeniä, mutta kumpa heille annettaisiin jotain oikeaa tekemistäkin. Abe ja Kayla, ei kiitos. Abe on liian tylsä Kaylalle.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 11.6-15.6

ViestiKirjoittaja Mosse » 13 Kesä 2012, 21:07

Tiistain jakso oli ok, vähän liikaa Rafea mun makuun :D. Toivottavasti Lucas ei liity Rafen ylistäjien joukkoon. Kiva nähdä myös Sami piikittelemässä Rafea. Parasta jaksossa oli taas Ejill ja se Willin ilme, kun EJ ja Sami katselivat toisiaan :lol:.

Keskiviikon jakso oli itse asiassa hyvä. Kaikki vuorotellen sanomassa viimeiset sanansa Stefanolle ja Joseph Mascolo joutui makaamaan koko jakson arkussa :shock:.

Ejami ja lapset :sydan. Ja Sami tiesi, että EJ:llä on joku hätänä. Se EJ:n viimeinen kohtaus oli myös hyvä. Hän tarvitsee elämäänsä jonkun tuekseen (mieluiten Samin :)). Sami näytti tänään hyvältä, mutta nyt joku oli mennyt ja pahoinpidellyt Nicolen etuhiukset :D. Nicolen olisi miettiä ennen kun möläytti vauvastaan Stefanolle keskellä kartanoa.

Se lyhyt kohtaus, jossa Lexie kertoi Theolle lähtevänsä pian oli surullinen. Pidin siitä, että Lexiestä oli oikeasti tehty sairaan näköinen.

Repesin Chadin ylireagoinnille ja ihme kävelylle. Pitäisin mieluummin Andrewn sarjassa kuin Gabin.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 11.6-15.6

ViestiKirjoittaja Cherry » 14 Kesä 2012, 17:38

Itsekin kiinnitin huomiota Nicolen hiuksiin. :D Nicolen hiuksille pitäis mun mielestä muutenkin tehdä jotain.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: 11.6-15.6

ViestiKirjoittaja Mosse » 19 Kesä 2012, 18:54

Cherry kirjoitti:Itsekin kiinnitin huomiota Nicolen hiuksiin. :D Nicolen hiuksille pitäis mun mielestä muutenkin tehdä jotain.


Vielä pari vkoa sitten ne olivat vielä hyvät, mutta nyt joku oli mennyt kynimään niitä :D (varmaan sama ihminen, joka on vastuussa niistä Samin etutukkaongelmista).
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10


Paluu Amerikan jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron