23.4-27.4.2012

Keskustelua Amerikan jaksoista

23.4-27.4.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 23 Huhti 2012, 21:04



Lexie :parku:. Tämä uusi Celesten näyttelijä ei kyllä ole kovin hyvä näyttelijä.

Eipä Lucas kauheasti jaksanut kihlatustaan taistella :D. Sami oli taas tänään vauhdissa. Hän onnistui haukkumaan Katea sekä Lucasin että Austinin edessä :rofl:.

Kuinka monta kertaa Nicole ja EJ vielä käyvät tämän keskustelun. Miksi kaikki naiset, jotka laitetaan yhteen Rafen muuttavat aina kamaliksi. Nyt Sami alkaa taas olla oma itsensä, niin Nicolesta on tulossa kamala. Mua huvitti se EJ:n ilme, kun Nicole pyysi häntä muuttamaan Salemista :rofl:. Ei kovin vakuuttavaa, jos yrittää saada toisen uskomaan palaavaan rakkauteensa.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 23.4-27.4.2012

ViestiKirjoittaja Ejfan » 23 Huhti 2012, 23:48

Mosse kirjoitti:
Lexie :parku:. Tämä uusi Celesten näyttelijä ei kyllä ole kovin hyvä näyttelijä.

Eipä Lucas kauheasti jaksanut kihlatustaan taistella :D. Sami oli taas tänään vauhdissa. Hän onnistui haukkumaan Katea sekä Lucasin että Austinin edessä :rofl:.

Kuinka monta kertaa Nicole ja EJ vielä käyvät tämän keskustelun. Miksi kaikki naiset, jotka laitetaan yhteen Rafen muuttavat aina kamaliksi. Nyt Sami alkaa taas olla oma itsensä, niin Nicolesta on tulossa kamala. Mua huvitti se EJ:n ilme, kun Nicole pääsi häntä muuttamaan Salemista :rofl:. Ei kovin vakuuttavaa, jos yrittää saada toisen uskomaan palaavaan rakkauteensa.

Ajattelin ihan samaa, että kylläpä Lucas rakasti paljon syksyään, jos se otti asian noin kevyesti :) Nyt kukaan ei enää pilkkaa sitä sen nimeä :) Sami on palannnut vanhaksi Samiksi :) Mutta mun miélestä on naurettavaa, että Sami vieläkin ikävöi ja rakastaa Rafea, kun samaan aikaan sillä on selvittämättömiä tunteita EJ:tä kohtaan ja rakastaa vieläkin Lucasia:) Sami selvästi kuolaa EJ:tä :simmut
Lopussa EJ:n ilme oli tosiaan aika erikoinen, näytti siltä, että se voisi oksentaa Nicolen päälle eikä näyttänyt ollenkaan, siltä että se rakastaisi sitä. Näyttää siltä, kun EJ haluaisi rakastaa Nicolea ja melkein itsekkin uskoo sen.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: 23.4-27.4.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 24 Huhti 2012, 11:58

Ejfan kirjoitti:Ajattelin ihan samaa, että kylläpä Lucas rakasti paljon syksyään, jos se otti asian noin kevyesti :) Nyt kukaan ei enää pilkkaa sitä sen nimeä :) Sami on palannnut vanhaksi Samiksi :) Mutta mun miélestä on naurettavaa, että Sami vieläkin ikävöi ja rakastaa Rafea, kun samaan aikaan sillä on selvittämättömiä tunteita EJ:tä kohtaan ja rakastaa vieläkin Lucasia:) Sami selvästi kuolaa EJ:tä :simmut
Lopussa EJ:n ilme oli tosiaan aika erikoinen, näytti siltä, että se voisi oksentaa Nicolen päälle eikä näyttänyt ollenkaan, siltä että se rakastaisi sitä. Näyttää siltä, kun EJ haluaisi rakastaa Nicolea ja melkein itsekkin uskoo sen.


Jep, yksi puhelu ja se oli siinä :D.

Kiva nähdä tätä vanhaa Samia pitkästä aikaa, mutta nyt Nicolesta on kovaa vauhtia tulossa samanlainen kuin Rafe-aikojen Samista. Kaipaan sitä sisukasta viinasieppoa :rofl:. Sami on sekaisin kaikkien tunteidensa kanssa, kai hänen päänsä jossain vaiheessa selkiytyy :).

Joo, se ilme tosiaan näytti siltä kuin EJ aikoisi oksentaa. Kumpikin haluaa jotain, mitä toinen osapuoli ei ole.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 23.4-27.4.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 26 Huhti 2012, 11:24

Parin viime päivän EJ/Lexie/Stefano-kohtaukset ovat olleet todella hyviä. Tämä juonikuvio on kyllä masentava.

Ihanaa nähdä EJ ja Will pitkästä aikaa yhteisissä kohtauksissa. Miten kaipasinkaan heitä yhdessä :).

Gabin juonikuvio on edelleen tylsä, mutta mua nauratti, kun Gabi ilmestyi sen pilkotun Barbin kanssa.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 23.4-27.4.2012

ViestiKirjoittaja Cherry » 28 Huhti 2012, 15:52

Huvitti kyllä itseänikin tuo Lucasin parisuhteen kariutuminen...aika nopsaan tapahtui. :D

Hyviä Lumi-kohtauksia oli loppuviikosta, tykkäsin kovasti. Hitsi kun päästäis tosta Rafesta eroon, ei jaksais yhtään katsoa koko tyyppiä. :D
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: 23.4-27.4.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 30 Huhti 2012, 23:46

Cherry kirjoitti:Hitsi kun päästäis tosta Rafesta eroon, ei jaksais yhtään katsoa koko tyyppiä. :D


Lisää jäseniä Rafen vastaiseen kerhoon :rofl:. Ei sullakaan kauaa kestänyt ennen kun koko tyyppi alkoi tympiä. Sitä se Rafe aiheuttaa eikä hänestä pääse millään eroon :D.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 23.4-27.4.2012

ViestiKirjoittaja Cherry » 03 Touko 2012, 22:21

Mosse kirjoitti:
Cherry kirjoitti:Hitsi kun päästäis tosta Rafesta eroon, ei jaksais yhtään katsoa koko tyyppiä. :D


Lisää jäseniä Rafen vastaiseen kerhoon :rofl:. Ei sullakaan kauaa kestänyt ennen kun koko tyyppi alkoi tympiä. Sitä se Rafe aiheuttaa eikä hänestä pääse millään eroon :D.


No ei tosiaan kauan kestänyt. :D :lol: Jotenkin olin saanut hänestä ihan erilaisen kuvan silloin kun en vielä jenkkien tahtiin mennyt. Mutta nyt sen vasta itse jaksoja katsoessa tietysti saa kunnollisen ja kokonaisvaltaisen kuvan.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: 23.4-27.4.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 05 Touko 2012, 17:24

Cherry kirjoitti:No ei tosiaan kauan kestänyt. :D :lol: Jotenkin olin saanut hänestä ihan erilaisen kuvan silloin kun en vielä jenkkien tahtiin mennyt. Mutta nyt sen vasta itse jaksoja katsoessa tietysti saa kunnollisen ja kokonaisvaltaisen kuvan.


Rafe täytyy kai vain nähdä omin silmin :D
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10


Paluu Amerikan jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron