16.4-20.4.2012

Keskustelua Amerikan jaksoista

16.4-20.4.2012

ViestiKirjoittaja Ejfan » 15 Huhti 2012, 12:03

Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: 16.4-20.4.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 17 Huhti 2012, 18:13

Pidin maanantain jaksossa varmaan eniten niistä lopun Kate/Stefano-kohtauksista. Ne olivat mahtavia "viimeisine ehtoollisineen" ja pöydän kaatamisineen. Miksi kaikki järjestävät nykyään romanttiset illallisensa keskellä aukiota? Onko kaikki muut ravintolalavasteet hävitetty?

Mua huvitti, kun Hope yritti huutamalla saada Bon hereille, vaikka Daniel juuri sanoi, ettei Bo ole vielä valmis heräämään. Billie ja Daniel, ei kiitos.

Lexien juonikuvio tulee olemaan surullinen. Voi Theo-parka.

Abby ja Cameron eivät toistaiseksi ainakaan ärsytä. Saa nähdä, kuinka kauan kestää ennen kun he ovat sielunkumppaneita.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 16.4-20.4.2012

ViestiKirjoittaja Ejfan » 18 Huhti 2012, 16:30

Mä pidin myös Kate/Stefano kohtauksista kuten myös EJ/Kate kohtauksista tämän päivän jaksossa. EJ:n nauru oli ihana, kun se tajusi katen pettäneen Stefanoa :mrgreen: Juu ja ei kiitos Daniel/Billie paritukselle :) Unohtamatta ihanaa EJami kohtausta ja erityisesti EJami halausta hali
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: 16.4-20.4.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 18 Huhti 2012, 21:10

Ejfan kirjoitti:Mä pidin myös Kate/Stefano kohtauksista kuten myös EJ/Kate kohtauksista tämän päivän jaksossa. EJ:n nauru oli ihana, kun se tajusi katen pettäneen Stefanoa :mrgreen: Juu ja ei kiitos Daniel/Billie paritukselle :) Unohtamatta ihanaa EJami kohtausta ja erityisesti EJami halausta hali


Se halaus oli ihana. Hyvä myös, että tällä kertaa Sami halasi EJ:tä ja tämä perääntyi siitä eikä aina toisin päin :). Olisin halunnut nähdä sen kohtauksen, missä Stefano kertoi Samille, että tästä tulee CW:n uusi johtaja. Samin lapsellinen ilo Katen ahdingosta oli myös aika hassua.

Nyt aukiolla pidetään bileiden ja illallisten lisäksi elokuvanäytäntöjä. Mitä ihmettä :D? Joku tulee taatusti menemään siellä vielä naimisiinkiin. Abby ja Cameron olivat ihan söpöjä, mutta tämäkin romanssi tullaan ihan varmasti pilaamaan. Kiva myös saada vähän selitystä Abbyn ja Gabin käytöksille.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 16.4-20.4.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 19 Huhti 2012, 21:05

Olipa tylsä jakso lukuunottamatta EJ/Stefano/Kate/Ian-kohtauksia. Syytän taas Madisonin läsnäoloa :D.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 16.4-20.4.2012

ViestiKirjoittaja Cherry » 21 Huhti 2012, 11:43

Mosse kirjoitti:Pidin maanantain jaksossa varmaan eniten niistä lopun Kate/Stefano-kohtauksista. Ne olivat mahtavia "viimeisine ehtoollisineen" ja pöydän kaatamisineen. .

Tämä oli todellakin parasta.

Olen ollut melko tylsistynyt tämän viikon jaksojen kanssa. Perjantain jakso on vielä katsomatta. On toki ollut myös mielenkiintoisempia kohtauksia, mut kokonaisuudessaan jaksot eivät ole olleet menneellä viikolla mun mielestä kovin hyviä.

Säälittää kyllä tuo Lexien tilanne todella paljon. Lexie on muutenkin ollut mulle sellainen aika tasainen hahmo, josta on ollut helppo pitää.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: 16.4-20.4.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 21 Huhti 2012, 17:37

Cherry kirjoitti:Olen ollut melko tylsistynyt tämän viikon jaksojen kanssa. Perjantain jakso on vielä katsomatta. On toki ollut myös mielenkiintoisempia kohtauksia, mut kokonaisuudessaan jaksot eivät ole olleet menneellä viikolla mun mielestä kovin hyviä.

Säälittää kyllä tuo Lexien tilanne todella paljon. Lexie on muutenkin ollut mulle sellainen aika tasainen hahmo, josta on ollut helppo pitää.


Samaa mieltä. Viikolla kyllä tapahtui aika paljon, muttei välttämättä sellaisille hahmoille, joista välitän :D.

Niin säälittää. Tästä on tulossa surullinen juonikuvio.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10


Paluu Amerikan jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron