2.4-6.4.2012

Keskustelua Amerikan jaksoista

2.4-6.4.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 02 Huhti 2012, 20:00


Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 2.4-6.4.2012

ViestiKirjoittaja Cherry » 04 Huhti 2012, 00:07

Tämä maanantain jakso päättyi mielenkiintoisella tavalla Lumi faneja ajatellen. :pomppii

Että mua voikin puuduttaa tuo John, Hope ja Stefano juonikuvio, vaikka se nyt on ees vähän edenny. Ja Carrieta liikaa jaksossa. Huoh.... :mad:
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: 2.4-6.4.2012

ViestiKirjoittaja Ejfan » 04 Huhti 2012, 08:10

Cherry kirjoitti:Tämä maanantain jakso päättyi mielenkiintoisella tavalla Lumi faneja ajatellen. :pomppii

Että mua voikin puuduttaa tuo John, Hope ja Stefano juonikuvio, vaikka se nyt on ees vähän edenny. Ja Carrieta liikaa jaksossa. Huoh.... :mad:

Minusta maanantain jakso ei ollut niin hyvä Lumi faneille, sillä Sami väitti ajatelleensa Lucasia, kun se muisteli EJami seksikohtauksia ja muutenkin Samin käytös oli yliampuvaa ja aika rumaa, kun Lucas on kihloissa :) Muakin puuduttaa tuo John,Hope,Stefano juoni ja Carrien tekepyhä naama :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: 2.4-6.4.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 04 Huhti 2012, 18:29

Niissä maanantaina kohtauksissa oli jotain kummankin parin faneille :D.

Mä löydän edelleen pientä hupia Alamainiasta. Tiistain jaksossa varsinkin Johnista. Rytmitus on kyllä karmea (kuten muissakin juonikuviossa) Ensin päiväkaupalla käydään samaa keskustelua ja sitten kerralla yhdessä jaksossa juoni etenee vähän. Sen jälkeen palaataan taas niihin samoihin keskusteluihin.

Carrie on edelleen kamala Austinia kohtaan. Kiva yrittää korjata avioliitto vain, koska Carrien haluama mies ei ollutkaan saatavilla :seina. Nyt haluan vielä enemmän nähdä olisiko Austinin ja Nicolen välillä kemiaa.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 2.4-6.4.2012

ViestiKirjoittaja Ejfan » 04 Huhti 2012, 23:57

Mosse kirjoitti:Niissä maanantaina kohtauksissa oli jotain kummankin parin faneille :D.

Mä löydän edelleen pientä hupia Alamainiasta. Tiistain jaksossa varsinkin Johnista. Rytmitus on kyllä karmea (kuten muissakin juonikuviossa) Ensin päiväkaupalla käydään samaa keskustelua ja sitten kerralla yhdessä jaksossa juoni etenee vähän. Sen jälkeen palaataan taas niihin samoihin keskusteluihin.

Carrie on edelleen kamala Austinia kohtaan. Kiva yrittää korjata avioliitto vain, koska Carrien haluama mies ei ollutkaan saatavilla :seina. Nyt haluan vielä enemmän nähdä olisiko Austinin ja Nicolen välillä kemiaa.

Musta on vaan tyhmää, että Sami tekee sen taas ja on kiinostunut molemmista Lucasista ja EJ:stä, mutta ei halua myöntää sitä ja väittää Lucasille aivan muuta siihenhän Lumi viimeksi päättyi, kun Lucas ei ollut ainut mies Samin sydämessä ja nyt siellä on vielä Rafekin :lol:
Mun täytyy myöntää, etten ole hirveästi katsonut Alamania kohtauksia, kun ne tuntui tylsiltä :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: 2.4-6.4.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 06 Huhti 2012, 17:22

Sami ajattelee taas toista miestä järjellä ja toista sydämellä :). En tiedä, millä hän sitten Rafea ajattelee :rofl:.

Olen viime aikoina katsonut aika usein livenä. Siinä vähän pakosta joutuu katsomaan koko jakson. Erityisen tylsien kohtausten aikana teen kyllä jotain muuta samalla :D.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 2.4-6.4.2012

ViestiKirjoittaja Ejfan » 06 Huhti 2012, 22:01

Mosse kirjoitti:Sami ajattelee taas toista miestä järjellä ja toista sydämellä :). En tiedä, millä hän sitten Rafea ajattelee :rofl:.

Olen viime aikoina katsonut aika usein livenä. Siinä vähän pakosta joutuu katsomaan koko jakson. Erityisen tylsien kohtausten aikana teen kyllä jotain muuta samalla :D.

Rafe oli Lucasin huono kopio :) Mistä muuten sarjaa voi seurata suorana?
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: 2.4-6.4.2012

ViestiKirjoittaja Cherry » 07 Huhti 2012, 13:19

Kylläpä taas sain naurut, kun Lexien äiti ryntäsi 4.päivän jakson lopussa sisään. :lol: Oli taas niin dramaattista...

Mun mielestä Sami ei edes näytä loppujen lopuksi niin kovasti Rafen perään harmittelevan. :D Hyvä vaan. Odotin ehkä suurempia reaktioita...toisaalta hyppäsin tosi keskellä mukaan näitä juonikuvioita.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: 2.4-6.4.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 07 Huhti 2012, 15:22

Ejfan kirjoitti:Rafe oli Lucasin huono kopio :) Mistä muuten sarjaa voi seurata suorana?


Katson yleensä tätä kautta (sarrja tulee Suomen aikaa arkipäivisin klo 20:00-21:00)

Cherry kirjoitti:Kylläpä taas sain naurut, kun Lexien äiti ryntäsi 4.päivän jakson lopussa sisään. :lol: Oli taas niin dramaattista...

Mun mielestä Sami ei edes näytä loppujen lopuksi niin kovasti Rafen perään harmittelevan. :D Hyvä vaan. Odotin ehkä suurempia reaktioita...toisaalta hyppäsin tosi keskellä mukaan näitä juonikuvioita.


Jep :D. Kukaan Salemissa ei tunnu osaavan lukita oviaan.

Joo se on hyvä, ettei Sami ainakaan tällä hetkellä haikaile Rafen perään.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: 2.4-6.4.2012

ViestiKirjoittaja Mosse » 09 Huhti 2012, 20:12

Eikö Jackin ja Jenin yhteenpaluuta olisi voinut vähän viivyttää eikä tehdä sitä yhdessä jaksossa? Se tosin vaatisi sitä, että heitä näytettäisiin useammin kuin kerran kahdessa viikossa.

En osaa vielä sanoa vaikutelmia uudesta Celestestä tai Cameronista. Toistaiseksi he eivät oikein ole herättäneet tunteita puolesta tai vastaan.

Carrie oli taas tällä viikolla sietämätön. Laittakaa hänet nyt jo yhteen Rafen kanssa. Se tekisi heidän kohtauksistaan yli hyppäänisen helpommaksi. Ainakin Christie Clark osaa näytellä, samaa ei voi sanoa Galenista.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10


Paluu Amerikan jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron