Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

Keskustelua Amerikan jaksoista

Re: Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

ViestiKirjoittaja Ejfan » 19 Marras 2011, 00:33

Löysin maanantain jakson Ejami kohtaukset FB:stä :D

Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

ViestiKirjoittaja Kripe » 19 Marras 2011, 14:06

VOI EI, en kerennyt nähdä noita kohtauksia kun käyttäjä on poistanut videon. Voi hitsi, en löydä noita nyt mistään. :(
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

ViestiKirjoittaja Ejfan » 19 Marras 2011, 14:25

Kripe kirjoitti:VOI EI, en kerennyt nähdä noita kohtauksia kun käyttäjä on poistanut videon. Voi hitsi, en löydä noita nyt mistään. :(

Eka siinä luki, että vain linkin saaneet voivat katsoa videon ja sitten siinä luki, että se on salainen ja nyt se on poistettu kokonaan. FL:ssä on kuulemma tuo sama video tai ainakin eilen oli. Pitää olla Fl:n jäsen ja pitää olla riittävästi postauksia jotta niitä voi katsoa. Olin onnekas kun ehdin katsomaan sen tai siis montakin kertaa. Jos kukaan ei laita sitä youtubeen niin pitää odottaa ainakin tiistaihin :(
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

ViestiKirjoittaja Ejfan » 19 Marras 2011, 15:55

Kripe kirjoitti:VOI EI, en kerennyt nähdä noita kohtauksia kun käyttäjä on poistanut videon. Voi hitsi, en löydä noita nyt mistään. :(

Tässä on pieni pätkä siitä. Ei ole kyllä niin hyvä, kun tuo ylempi kesti yli 10min ja se oli pelkkää Ejamia.

Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

ViestiKirjoittaja Kripe » 19 Marras 2011, 17:16

Ejfan kirjoitti:
Kripe kirjoitti:VOI EI, en kerennyt nähdä noita kohtauksia kun käyttäjä on poistanut videon. Voi hitsi, en löydä noita nyt mistään. :(

Tässä on pieni pätkä siitä. Ei ole kyllä niin hyvä, kun tuo ylempi kesti yli 10min ja se oli pelkkää Ejamia.


Kiitti ihan hirveesti! :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

ViestiKirjoittaja Ejfan » 19 Marras 2011, 17:20

Kripe kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:
Kripe kirjoitti:VOI EI, en kerennyt nähdä noita kohtauksia kun käyttäjä on poistanut videon. Voi hitsi, en löydä noita nyt mistään. :(

Tässä on pieni pätkä siitä. Ei ole kyllä niin hyvä, kun tuo ylempi kesti yli 10min ja se oli pelkkää Ejamia.


Kiitti ihan hirveesti! :)

Eipä mitään :D Siinä ei ole parhaita paloja, kuten Willin katse kun se katsoi EJamia touhuamassa :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

ViestiKirjoittaja Kripe » 19 Marras 2011, 18:15

Ejfan kirjoitti:Eipä mitään :D Siinä ei ole parhaita paloja, kuten Willin katse kun se katsoi EJamia touhuamassa :)


Haha, odotan niin näkeväni tuon! :D
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

ViestiKirjoittaja DHfan » 24 Marras 2011, 00:02

Nyt on pakko kyl nostaa hattua käsikirjottajille näist viime päivien tapahtumist. Etenkin tää Ejami-kohtaus toimi todella hyvin. Fanikanta on kuitenkin (ikävä kyllä) todella jakautunut niihin, jotka pitää EJamista sekä niihin, jotka ei pidä (minä mukaan lukien). Perjantain ja maanantain kohtauksilla käsikirjoittajat anto molemmille kannattajakunnille jotain.. Ejami makas yhdessä, mut niis kohtauksissa kuitenkin korostettiin, ettei se ollut rakkauden takia (ainakaan siinä perinteisessä mielessä). Ja muutenkin nää jaksot oli mahtavia kokonaisuudessaan, etenkin pidin J&M:n ja Willin osuuksista. Toivottavasti jatketaan samaa rataa :)
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

ViestiKirjoittaja Mosse » 24 Marras 2011, 15:33

DHfan kirjoitti:Nyt on pakko kyl nostaa hattua käsikirjottajille näist viime päivien tapahtumist. Etenkin tää Ejami-kohtaus toimi todella hyvin. Fanikanta on kuitenkin (ikävä kyllä) todella jakautunut niihin, jotka pitää EJamista sekä niihin, jotka ei pidä (minä mukaan lukien). Perjantain ja maanantain kohtauksilla käsikirjoittajat anto molemmille kannattajakunnille jotain.. Ejami makas yhdessä, mut niis kohtauksissa kuitenkin korostettiin, ettei se ollut rakkauden takia (ainakaan siinä perinteisessä mielessä). Ja muutenkin nää jaksot oli mahtavia kokonaisuudessaan, etenkin pidin J&M:n ja Willin osuuksista. Toivottavasti jatketaan samaa rataa :)


Jep. Sarja on ollut todella hyvä lähiaikoina. Pidin myös siitä yksityiskohdasta, ettei Ejamilla ollut juuri vuorosanoja maanantain jaksossa. Williä käy oikeasti sääliksi. Chandlerista on kuoriutumassa hyvä näyttelijänalku. Hän tulee varmasti olemaan todella hyvä myös Willin kaapista tulossa. Lucas ja Sami ovat sekoittaneet poikaparan päätä lapsesta asti. Saa nähdä millaisia kauhukakaroita Samin muista lapsista vielä tulee. En kyllä tunne mitään myötätuntoa Rafea kohtaan (toisin kuin Nicolea), nautin vaan hänen tietämättömyydestään ja odotan sitä hetkeä, kun totuus paljastuu.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

ViestiKirjoittaja DHfan » 24 Marras 2011, 19:17

haha samaten :) Ja Chandler on tosiaan ollut positiivinen yllätys! En vaa ymmärrä, miks DR:ssä kaikki edellee haukkuu kirjoittajia. (Myönnän, J&J&D - kolmiodraama ja "D&M ovatkin Hortoneja" eivät ehkä ole parhaita ideoita, mut joka tapauksessa nää(kin) juonet kehittyy sellaiseen tahtiin, kuin mitä oikeassakin elämässä vois olettaa. Eli ettei Jen esim. heti valitse kumman miehen haluaa itselleen, kuten Dena tod.näk. olisi kirjoittanut. Puhumattakaan siitä, että näyttelijäsuoritukset ovat olleet todella hyviä.

Ja sanonpahan vain, että mä RAKASTAN Jarlenan keskiviikon jaksoja. Ehkä parasta Jarlenaa tältä vuodelta. Ja VIHDOIN Päikkärit ymmärs käyttää musiikkia apuna. Mua on nimittäin hirveästi häirinny, että sarjalla on parhaat näyttelijät, käsikirjoittajat ja ohjaajat vuosikausiin, mut sit taustamusiikki on ihan järkyttävää. Mones kohtaukses oon ollu jo ihan lumoutunu juoneen ja sit heränny transsista, kun musiikki ei sovi yhtään kontekstiin. Niiden pitäis kyllä kehittää muutama herkempi melodia taustamusiikiksi. Kuka siel muuten vastaa nykyää musiikillisest puolest? Eiks Corday ollu joskus aika tiivisti siinä mukana?
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

ViestiKirjoittaja Mosse » 25 Marras 2011, 20:12

DHfan kirjoitti:haha samaten :) Ja Chandler on tosiaan ollut positiivinen yllätys! En vaa ymmärrä, miks DR:ssä kaikki edellee haukkuu kirjoittajia. (Myönnän, J&J&D - kolmiodraama ja "D&M ovatkin Hortoneja" eivät ehkä ole parhaita ideoita, mut joka tapauksessa nää(kin) juonet kehittyy sellaiseen tahtiin, kuin mitä oikeassakin elämässä vois olettaa. Eli ettei Jen esim. heti valitse kumman miehen haluaa itselleen, kuten Dena tod.näk. olisi kirjoittanut. Puhumattakaan siitä, että näyttelijäsuoritukset ovat olleet todella hyviä.

Ja sanonpahan vain, että mä RAKASTAN Jarlenan keskiviikon jaksoja. Ehkä parasta Jarlenaa tältä vuodelta. Ja VIHDOIN Päikkärit ymmärs käyttää musiikkia apuna. Mua on nimittäin hirveästi häirinny, että sarjalla on parhaat näyttelijät, käsikirjoittajat ja ohjaajat vuosikausiin, mut sit taustamusiikki on ihan järkyttävää. Mones kohtaukses oon ollu jo ihan lumoutunu juoneen ja sit heränny transsista, kun musiikki ei sovi yhtään kontekstiin. Niiden pitäis kyllä kehittää muutama herkempi melodia taustamusiikiksi. Kuka siel muuten vastaa nykyää musiikillisest puolest? Eiks Corday ollu joskus aika tiivisti siinä mukana?


Mun puolesta kaikki Denan luomat hahmot olisi voitu "nollauksen" yhteydessä kirjoittaa ulos. Ne ovat muuten juuri niitä hahmoja, jotka ärsyttävät eniten. Ehkä siinä on joku yhteys :D.

Se lopun musiikki oli hyvä lisä jaksoon ja tosiaan pitkästä aikaa kunnon musiikkia. Olisin kyllä halunnut nähdä Bradyjen ja DiMeroidenkin kiitospäivän juhlinnan. Eikä itse aterian syömistä näytetty ollenkaan :( . Eikö KC ole itsekin säveltänyt jotain sarjassa esitettyä musiikkia? Pitikin kysyä DoD-ketjussa, että näitkö KC:tä tai sitä lounastauon esitystä?
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

ViestiKirjoittaja DHfan » 25 Marras 2011, 21:35

Mä olin sen esityksen aikana Billin&Susanin jonossa, joskin siihen mun jonoon näkyi screen aika kivasti ja pystyin seuraa esitystä. Mut ei ne esitykset mitenkää ihmeellisiä ollu, siis totta kai esiintyjät laulo hyvin ja näin, mut ainakin mulle kaikki muut kappaleet ihan tuntemattomia "Summer of 69" lukuun ottamatta.

Jos Corday oli siellä tapahtumassa mukana, nii en ees tajunnu (oisin voinu mennä heittelee vähä tomaatteja siin tapaukses :DD).

Yritin itse asias ettii sitä keskiviikon kappaletta netistä (onnistumatta siinä kuitenkaan) ja samalla sit kelasin hidastuksella noi lopputekstit ja kyllä vain - Ken Cordayn nimihän se siellä edelleen komeili musiikkisävellysten alla. Ei ihme, että täst sarjast puuttuu sellain kaunis taustamelodia. Edellinen hyvä on se "Colleen's theme" ja seki on ollu jo aika monta vuotta käytössä ja ainakin multa on vähän kadonnu viehätys siihen. Ja sitä edeltävää hyvää tunnelmamusiikkia saakin sit hakee 90-luvun alkupuolelt, jos multa kysytään. Not good.
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

ViestiKirjoittaja Mosse » 25 Marras 2011, 23:33

Siinä esityksessä KC soitti ainakin rumpuja. Onkohan hän sen jälkeen kadonnut nopeasti jostain takaovesta? :rofl:

Kuva
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

ViestiKirjoittaja DHfan » 26 Marras 2011, 06:13

eww maybe it's better that my eyes didn't get burned.. ;)
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

ViestiKirjoittaja jansku » 07 Joulu 2011, 19:21

Mitä mieltä olitte joulujaksosta? Mun mielestä se oli pettymys. Ainut hauskuus oli Will joka pilkkasi Samia. Miten Sami voi sanoa Marlenaa itsekkääksi? Muistelee vieläkin vanhoja.. :D Madison on myös mahtava näyttää Samille paikkansa :mrgreen:
Kuva
Avatar
jansku
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 2876
Liittynyt: 28 Elo 2008, 14:50
Paikkakunta: Espoo
Lempihahmo(t): EJ, Tony, John, Marlena
Lempipari(t): EJami&Jarlena!

EdellinenSeuraava

Paluu Amerikan jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron