Kesäkuu 2014

Keskustelua Amerikan jaksoista

Kesäkuu 2014

ViestiKirjoittaja Mosse » 02 Kesä 2014, 19:50

Kuva
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Kesäkuu 2014

ViestiKirjoittaja Mosse » 02 Kesä 2014, 21:02

Camila oli ihan mahtava maanantain jaksossa :jee. En voi uskoa, että olen viimeisen vuoden aikana oppinut pitämään Gabista ja häntä tulee oikeasti ikävä.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Kesäkuu 2014

ViestiKirjoittaja Cherry » 18 Kesä 2014, 15:29

Todella hieno roolisuoritus Camillalta tosiaan. Ihan yllätyin. Ja muutenkin olin aika puulla päähän lyöty, koska en vain osannut yhtään ajatella, että Gabi olisi syyllinen.
Kate ja Rafen meneminen sänkyyn sai vereni kiehumaan! Juuri kun olen alkanut pitää Rafesta (Jordan on tehnyt hänestä ihan mukavan tyypin). Kun Jordan saa tietää tästä, niin hän varmaan pakkaa tavaransa ja on jälleen valmis lähtemään Salemista. :roll:

Jenniferillä oli ihan kaameat vaatteet tiistain jaksossa. :D Järkytyin.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Kesäkuu 2014

ViestiKirjoittaja Mosse » 18 Kesä 2014, 17:58

Cherry kirjoitti:Todella hieno roolisuoritus Camillalta tosiaan. Ihan yllätyin. Ja muutenkin olin aika puulla päähän lyöty, koska en vain osannut yhtään ajatella, että Gabi olisi syyllinen.
Kate ja Rafen meneminen sänkyyn sai vereni kiehumaan! Juuri kun olen alkanut pitää Rafesta (Jordan on tehnyt hänestä ihan mukavan tyypin). Kun Jordan saa tietää tästä, niin hän varmaan pakkaa tavaransa ja on jälleen valmis lähtemään Salemista. :roll:

Jenniferillä oli ihan kaameat vaatteet tiistain jaksossa. :D Järkytyin.


Se Katen/Rafen juttu tuli taas puskista. (Sama juttu silloin EJ:n/Abbyn: kanssa). Käsikirjoittajat voisivat vaivautua keksimään jotain järkevämpiä syitä juonikuvioille eivätkä vain kirjoittaa "shokeraavia" tapahtumia.

Jenniferillä on ollut aivan hirveitä vaatteita viime aikoina. Ensin se punakeltainen asu, jossa oli kiiltävät ja kuviolliset leveälahkeiset housut, sitten se yksivärinen jakkupuku ja nyt tämä kamaluus. Se paita oli vielä ihan ok, mutta purskahdin nauruun nähdessäni ne housut. Muillakin hahmoilla on satunnaisia rumia vaatekappaleita, mutta Jenniferillä se tuntuu olevan jatkuvaa.

Tämän viikon jälkeen olen entistä vakuuttuneempi siitä, että Sami tietää EJ:stä ja Abbystä. Yrittävätkö Kate ja Sami ehtiä naimisiin DiMeroiden kanssa ennen sitä johtokunnan kokousta?
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10


Paluu Amerikan jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron