Toukokuu 2014

Keskustelua Amerikan jaksoista

Toukokuu 2014

ViestiKirjoittaja Mosse » 01 Touko 2014, 12:32

Keskustelua toukokuun jaksoista.

Kuva
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Toukokuu 2014

ViestiKirjoittaja Mosse » 04 Touko 2014, 15:25

EJ perjantain jaksossa :faint. Olen kaivannut tätä EJ:n puolta. Kunpa hän olisi hoitanut Abby-ongelmankin silloin näin :D. Repesin kyllä kunnolla Percyn reaktioille :lol:.

Kuva Kuva Kuva
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Toukokuu 2014

ViestiKirjoittaja Cherry » 04 Touko 2014, 21:01

Mulla on vielä perjantain jakso näkemättä, mutta pakko katsoa se kyllä huomenna. Noista gifeistä päätellen Percyllä on kyllä aivan mahtavia ilmeitä. :lol:

Mä olin vähän pettynyt siihen "lopputaistoon" Liamin kanssa. Odotin vielä jotain jännempää ja sellaista, että ois henkeään haukkonut. :D Ja sitten Liam menee ja kaatuu jättimäiseen oksaan. Oli jotenkin tosi "sarjakuvamainen" tapa kuolla, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. :D
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Toukokuu 2014

ViestiKirjoittaja Cherry » 06 Touko 2014, 18:59

Jordanin ja Katen pieni catfight oli hupaisa. :lol:
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Toukokuu 2014

ViestiKirjoittaja Mosse » 08 Touko 2014, 19:47

Mäkin odotin, että se tilanne Liamin kanssa olisi kestänyt kauemmin, mutta hän kaatui siihen oksaan melkein jakson alussa.

Heidän kinansa oli tosiaan hauska :D. Katelle oli taas osuvia heittoja.

Nick on ollut tulessa kommenttiensa kanssa tällä viikolla. En halua menettää häntä :(.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Toukokuu 2014

ViestiKirjoittaja Mosse » 12 Touko 2014, 21:04

Vau, tämän päivän jakso oli todella hyvä. Paras jakso kokonaisuutena pitkään aikaan. Varsinkin se loppu kaikkien epäiltyjen ja Nickin ruumiin kanssa oli hienosti toteutettu. Kerrankin myös takaumia osattiin käyttää järkevällä tavalla (en kestä sitä, kun joku muistelee jotain mikä on tapahtunut samassa jaksossa). Hyvästi Nick :pentusilmat.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Toukokuu 2014

ViestiKirjoittaja Cherry » 12 Touko 2014, 21:37

Mosse kirjoitti:Vau, tämän päivän jakso oli todella hyvä. Paras jakso kokonaisuutena pitkään aikaan. Varsinkin se loppu kaikkien epäiltyjen ja Nickin ruumiin kanssa oli hienosti toteutettu. Kerrankin myös takaumia osattiin käyttää järkevällä tavalla (en kestä sitä, kun joku muistelee jotain mikä on tapahtunut samassa jaksossa). Hyvästi Nick :pentusilmat.


Komppaan! Todella hyvin tehty jakso. Ja mulle tuli oikeesti tippa linssiin! Kaikki mehukkaat hahmot poistuvat. :parku: :( Nick oli moniulotteinen hahmo muutenkin. Vaikka ärsyttikin paljon huonoina hetkinään, niin silti häntä halusi sarjassa nähdä!
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Toukokuu 2014

ViestiKirjoittaja Mosse » 22 Touko 2014, 19:05

Loppuviikko ei kyllä ollut hyvä, siellä oli muutama hyvä kohtaus ja paljon puuduttavia kohtauksia. Toivottavasti eilen saatiin päätökseen Danielin ja Nicolen loputon keskustelu :seina. Tämä viikko on ainakin tähän asti ollut ok.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Toukokuu 2014

ViestiKirjoittaja Cherry » 22 Touko 2014, 20:35

Mä vähän yllätyin siitä Danielin reaktiosta. Se tuntui jotenkin tosi överiltä, liian voimakkaalta?? Ja se keskustelu ei tosiaan tuntunut loppuvan ollenkaan....tuskaa. :mad: :roll:
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Toukokuu 2014

ViestiKirjoittaja Mosse » 24 Touko 2014, 08:49

Tämän vkon jälkeen mäkin alan epäillä, että Sami tietää enemmän kuin antaa ymmärtää. Ensin se salaperäinen puhelu ja sitten "kina" Katen kanssa, jota katsojat eivät nähneet. Ja sen jälkeen hän antoi Abbylle kätevän tekosyyn löydettyään tämän lukitusta huoneesta EJ:n kanssa ja oli yliherttainen tälle.

Katella oli taas hyviä lausahduksia tällä viikolla. Paras oli varmaan oli "Kasvatin sinusta paremman valehtelijan kuin tuo." :lol: .

Cherry kirjoitti:Mä vähän yllätyin siitä Danielin reaktiosta. Se tuntui jotenkin tosi överiltä, liian voimakkaalta?? Ja se keskustelu ei tosiaan tuntunut loppuvan ollenkaan....tuskaa. :mad: :roll:


Niinpä.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Toukokuu 2014

ViestiKirjoittaja Mosse » 02 Kesä 2014, 19:51

Olisin mieluummin nähnyt, miten Jennifer kertoi totuuden Ericille ja miten Hope keksi Gabin olevan syyllinen kuin taas näitä samaa rataa pyöriviä keskusteluja.

Perjantain jaksossa ainakin tapahtui pitkästä aikaa jotain isompaa, mutta vähän outoa, että kaksi isoa salaisuutta paljastettiin samassa jaksossa.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10


Paluu Amerikan jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron