Helmikuu 2014

Keskustelua Amerikan jaksoista

Helmikuu 2014

ViestiKirjoittaja Mosse » 02 Helmi 2014, 14:53

Keskustelua helmikuun jaksoista.

Kuva
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Helmikuu 2014

ViestiKirjoittaja Mosse » 13 Helmi 2014, 18:50

Viime viikko varsinkin oli aika kokonaisuutena aika tylsä.

Nick on ollut aivan mahtava paluustaan asti. Tykkäsin erityisesti Nickin ja Samin välisistä kohtauksista.

Pidän edelleen myös Bradysta ja Theresasta, yhdessä ja erikseen.

"But we'll find a way to color inside our own lines"-oli hieno lause Ejamista, vaikka en tajua tätä juonikuviota yhtään. Kaikkien kolmen motiivit ja ajatuksen saattavat vaihtua ihan yhdenkin jakson sisällä.

Ericolen juonikuvio otti myös tyhmän käänteen. Ainakin päästiin eroon niistä loputtomista keskusteluista sen munkin ja Ericin välillä.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Helmikuu 2014

ViestiKirjoittaja Mosse » 25 Helmi 2014, 18:25

Voi, kuinka mahtavaa, että Daniel ja Jennifer ovat taas yhdessä :roll:. Olin jo unohtanut kuinka hirveitä he ovat yhdessä. Oon kattonu taas pari viikkoa livenä, mutta Danniferin takia on ehkä pakko lopettaa.

Abby sai kuulla vähän karuja totuuksia ja vihdoinkin avattiin vähän EJ:n ajatuksenkulkuakin :jee. Repesin viime viikolla EJ:n reaktioon Wilsonin kihlautumisesta :lol:.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Helmikuu 2014

ViestiKirjoittaja Cherry » 25 Helmi 2014, 21:17

Mosse kirjoitti:Voi, kuinka mahtavaa, että Daniel ja Jennifer ovat taas yhdessä :roll:. Olin jo unohtanut kuinka hirveitä he ovat yhdessä. Oon kattonu taas pari viikkoa livenä, mutta Danniferin takia on ehkä pakko lopettaa.


No niinpä. :roll: :seina

Sain vihdoin otettua jaksoissa kiinni. :lol: Viihdyttäviä jaksoja oli joukossa paljon. Erityisesti nauratti tämän brittiläisen Percyn tupsahtaminen jälleen paikalle "greetings!" Miten rasittavalta se tervehdys kuulostaakaan joka kerta. :rofl: Gabin käytös ihmetyttää. Onko hän tosiaan niin sinisilmäinen?

Olen myös edelleen pitänyt tästä EJ ja Abby kuviosta.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Helmikuu 2014

ViestiKirjoittaja Mosse » 25 Helmi 2014, 22:07

Cherry kirjoitti:Sain vihdoin otettua jaksoissa kiinni. :lol: Viihdyttäviä jaksoja oli joukossa paljon. Erityisesti nauratti tämän brittiläisen Percyn tupsahtaminen jälleen paikalle "greetings!" Miten rasittavalta se tervehdys kuulostaakaan joka kerta. :rofl: Gabin käytös ihmetyttää. Onko hän tosiaan niin sinisilmäinen?


Toivottavasti Percyä nähdään vielä :D. Ja Gabi on tosiaan käyttäytynyt todella typerästi ja uskonut kaiken pajunköyden, mitä Nick on hänelle syöttänyt :eh: . Luulisin hänen nyt edes vähän viisastuneen kaiken sen jälkeen Nick on tehnyt hänelle ja hänen läheisilleen.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10


Paluu Amerikan jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron