Tammikuu 2014

Keskustelua Amerikan jaksoista

Tammikuu 2014

ViestiKirjoittaja Mosse » 03 Tammi 2014, 22:30

Keskustelua tammikuun jaksoista.
Kuva
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Tammikuu 2014

ViestiKirjoittaja Cherry » 07 Tammi 2014, 15:53

En muista olenko kommentoinut täällä, että pidän EJ;n ja Abbyn välisestä kemiasta, heillä oikeasti on sitä! Hihkuin kun he suutelivat! :D Varmasti tämä kismittaa Ejami-faneja. Tietysti Abbyn näkisin mieluusti Chadin kanssa, mut se nyt ei ole sattuneesta syystä mahdollista. :mad:

Olen myös alkanut pitää entistä enemmän Jordanista ja Rafesta yhdessä. Rafe on ollut mielestäni ihan mukava hahmo jo jonkin aikaa. :D
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Tammikuu 2014

ViestiKirjoittaja Cherry » 09 Tammi 2014, 23:52

Kun uusi Will oli ekan kerran ruudussa, niin multa meni pari minuuttia edes tajuta, et kyseessä on Will. :lol: :roll: Ihmettelin, et kuka tuo tyyppi on ja miten hän on perillä Nickin murhasta ja kaikesta muusta, voi hyvänen aika sentään. Oli vissiin mulla aivot ihan narikassa. :lol: :mrgreen:
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Tammikuu 2014

ViestiKirjoittaja Cherry » 21 Tammi 2014, 22:21

Äh kun en oo taas kunnolla ehtinyt katsomaan. :(

Alison Sweeneykin nyt sitten ilmoitti lähtevänsä sarjasta. :parku: :(
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Tammikuu 2014

ViestiKirjoittaja Kripe » 22 Tammi 2014, 20:34

Cherry kirjoitti:Alison Sweeneykin nyt sitten ilmoitti lähtevänsä sarjasta. :parku: :(


Menee vähän off-topic tämä viesti mutta menköön, Mosse siirtää jos tämä ei tänne kuulu. :)

Mun ensireaktio oli ihan että mitä hittoa ja sitten sen jälkeen harmitti, mut sit aloin miettiä että erohan tulee 99,9% varmuudella Ejamille kuitenkin eteen ku EJ meni Abbyn kanssa säätämään. Harmittaa ihan älyttömästi koska rakastin nyt Ejamia yhessä, ja nyt sitten ku Alison lähtee niin ei oo mitään syytä miks kattoa. Vaikka Alisonin tilalle tulis joku uus, se ei tosiaan ole sama asia, eikä mua enää sen jälkeen edes kiinnosta onko Ejami yhdessä vai ei. Tottakai toivoisin että Ejami kirjotettais yhdessä ulos sarjasta jotta voisivat palatakkin yhdessä, mutta näin tuskin tapahtuu. Mua tuskin tämän viestin jälkeen näkyy tällä foorumilla kun ainoa syy miks olen Päikkäreitä enää seurannut on ollut Ejami. :/ Mutta saa nähdä, en nyt vielä heitä ainakaan lopullisia hyvästejä koska who knows what's gonna happen. :D
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Tammikuu 2014

ViestiKirjoittaja Cherry » 23 Tammi 2014, 01:08

Sami on aina ollut mun lemppari henkilöitä ja Alison on mielestäni lahjakas näyttelijä. On niin sääli, että hän lähtee! Vaikkakin kyllä ymmärrän, että hän on ollut yli 20 vuotta sarjassa ja hänellä on lapsia, joiden kanssa haluaa viettää aikaa mahdollisimman paljon. Onhan Alison kuitenkin ollut mukana Biggest Loser - sarjassakin jo tovin. On vain niin vaikeaa kuvitella, et saatamme nähdä Samia ihan eri näyttelijän esittämänä. Tuskin hahmo ihan kokonaan sarjasta tulee poistumaan, vaikka joksikin aikaa katoaisikin.
Viimeksi muokannut Cherry päivämäärä 23 Tammi 2014, 17:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Tammikuu 2014

ViestiKirjoittaja Kripe » 23 Tammi 2014, 13:42

Cherry kirjoitti:Sami on aina ollut mun lemppari henkilöitä ja Alison on mielestäni lahjakas näyttelijä. On niin sääli, että hän lähtee! Vaikkakin kyllä ymmärrän, että hän on ollut yli 20 vuotta sarjassa ja hänellä on lapsia, joiden kanssa haluaa viettää aikaa mahdollisimman. Onhan Alison kuitenkin ollut mukana Biggest Loser - sarjassakin jo tovin. On vain niin vaikeaa kuvitella, et saatamme nähdä Samia ihan eri näyttelijän esittämänä. Tuskin hahmo ihan kokonaan sarjasta tulee poistumaan, vaikka joksikin aikaa katoaisikin.


Jep, kun alotin Päikkäreitä kattomaan silloin kun ne Nelosella alkoi pyörimään, Sami oli alusta asti mun lempihahmo, ja tykkäsin Lucasista ja Samista yhessä. Alison on musta ehdottomasti yks parhaita näyttelijöitä DOOLissa, ja kyllä se harmittaa ihan älyttömästi että hän lähtee, joskin myös ite ymmärrän hyvin miksi. Ja oon aika varma, ettei Samia kirjoiteta ulos Päikkäreistä, vaan tilalle tulee vaan joku toinen näyttelijä, joka on musta typerää, etenkin kun Alison on ollut roolissa niin pitkään. Eniten toivoisin että Sami kirjotettais hetkeks ulos sarjasta, ja Alison palais sitten jossain vaiheessa takaisin Samin rooliin. Ainahan saa toivoa. :D
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Tammikuu 2014

ViestiKirjoittaja Cherry » 23 Tammi 2014, 17:38

Kripe kirjoitti: Eniten toivoisin että Sami kirjotettais hetkeks ulos sarjasta, ja Alison palais sitten jossain vaiheessa takaisin Samin rooliin. Ainahan saa toivoa. :D


Samaa toivon itsekin. :D Olkootkin sitten kuinka epärealistista....mutta ehkä hän vielä voisi kuvitella palaavansa Samin rooliin sitten, kun hänen lapsensakin ovat kasvaneet isommiksi. :-P
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Tammikuu 2014

ViestiKirjoittaja Mosse » 23 Tammi 2014, 19:49

Niinpä, en mäkään. Sami on yksi munkin lemppareista.Uudessa SOD:issa on juttu Alin lähdöstä, toivottavasti siitä saadaan jotain lisätietoa. Kannessa on ainakin seuraava lainaus 'A Sami recast? "It would break my heart".'. Joten toivottavasti Samille ei etsitä uutta näyttelijää. Mun on vähän vaikea kuvitella, miten hänet kirjoitetaan ulos, koska hän on ollut pitkään niin isossa roolissa. Toivottavasti ei samalla hämärällä tavalla kuin Bota. Mitäköhän Samin lapsille käy? Laitetaanko EJ tai Lucas Samin matkaan vai tapetaanko hänet?

Kripe kirjoitti:Mun ensireaktio oli ihan että mitä hittoa ja sitten sen jälkeen harmitti, mut sit aloin miettiä että erohan tulee 99,9% varmuudella Ejamille kuitenkin eteen ku EJ meni Abbyn kanssa säätämään. Harmittaa ihan älyttömästi koska rakastin nyt Ejamia yhessä, ja nyt sitten ku Alison lähtee niin ei oo mitään syytä miks kattoa. Vaikka Alisonin tilalle tulis joku uus, se ei tosiaan ole sama asia, eikä mua enää sen jälkeen edes kiinnosta onko Ejami yhdessä vai ei. Tottakai toivoisin että Ejami kirjotettais yhdessä ulos sarjasta jotta voisivat palatakkin yhdessä, mutta näin tuskin tapahtuu. Mua tuskin tämän viestin jälkeen näkyy tällä foorumilla kun ainoa syy miks olen Päikkäreitä enää seurannut on ollut Ejami. :/ Mutta saa nähdä, en nyt vielä heitä ainakaan lopullisia hyvästejä koska who knows what's gonna happen. :D


hali . Ovathan he selvinneet pahemmastakin, mutta saa nähdä miten tällä kertaa käy :(. Koko Ejabby-hässäkkä oli surkeasti toteutettu. Vaikka lopputulos olisi ollut sama niin olisi sen voinut paremmin toteuttaa. Abby hyppäsi suoraan mun pikakelauslistalle Danielin, Maggien ja Jenniferin seuraksi. Hän oli siedettävä vain muutaman hahmon kanssa, mutta nyt mulla ei oo inspiraatiota katsoa ollenkaan hänen kohtauksiaan. Abbyssä on paljon niitä samoja ärsyttäviä piirteitä kuin Jenniferissä.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Tammikuu 2014

ViestiKirjoittaja Mosse » 02 Helmi 2014, 16:48

Jee, Nick palasi vihdoin :D. Kaikki Katen ja Samin keskustelut ja reaktiot asiaan liittyen ovat olleet hupaisia. Myös Brady ja Theresa ovat olleet hauskoja yhdessä.

Tykkään Guy Wilsonista Willinä ja muutkin uudet naamat vaikuttavat toistaiseksi ihan hyviltä. Liam on tällä hetkellä uusista tylsin.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Tammikuu 2014

ViestiKirjoittaja Cherry » 02 Helmi 2014, 19:48

Ihan mahtavaa, et Nick on palannut. 8D En vain ole ehtinyt edellääkään kunnolla keskittyä DOOL:iin, mut eikös DOOL vähän taukoilekin taas olympialaisten takia? Otan sitten sillä aikaa kiinni jaksoissa. :) Nyt on hektiset kaks viikkoo koulussa, ettei kaikkea vaan ehdi!
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.


Paluu Amerikan jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron