Joulukuu 2013

Keskustelua Amerikan jaksoista

Joulukuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 02 Joulu 2013, 19:58

Keskustelua joulukuun jaksoista.

Kuva
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Joulukuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 09 Joulu 2013, 21:49

Brady on aina paljon hauskempi aineissa.

Pidin Samin/Nicolen ja Samin/Katen välisistä sanailuista :lol:. Katella on selvästi jo mennyt hermot Gabin kanssa.

Tad :sydästän.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Joulukuu 2013

ViestiKirjoittaja Sam » 15 Joulu 2013, 13:36

Samaa mieltä siitä että Brady on hauskempi aineissa! :D

Samin, Katen ja Gabin kohtaukset ovat olleet aivan mahtavia viime aikoina! Lisää KAMIA!

Sonnyn "salapoliisi" kohtaukset oli myös viihdyttäviä. Hänen ja Willin tekstiviestien näkyminen ruudussa oli mahtava lisä :)
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Joulukuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 15 Joulu 2013, 19:30

Niinpä, lisää Kamia! :D.

Sonny oli mahtava siellä kaapissa. Ensin hän oli ihan innoissaan luullessaan, että kyse on juhlista :lol:. Mulle tuli niistä viesteistä mieleen Sherlock ja Hulluna Saraan-elokuvan kaappikohtaus :sydästän. Toivottavasti sitä efektiä käytetään jatkossakin.

Ejamin keskiviikon kohtaukset olivat upeita :sydan .

Pidin myös Theresan huijauksesta ja Theresasta ihan muutenkin. Jos Nick palaa kuolleista, haluaisin mahdollisesti nähdä Theresan ja Nickin yhdessä (olihan heillä jo se yksi puudeli-kohtaus :D), koska Theresa muistuttaa vähän Chelseaa.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Joulukuu 2013

ViestiKirjoittaja Cherry » 21 Joulu 2013, 13:53

Mosse kirjoitti: Mulle tuli niistä viesteistä mieleen Sherlock ja Hulluna Saraan-elokuvan kaappikohtaus :sydästän. Toivottavasti sitä efektiä käytetään jatkossakin.


Sama tuli mulle mieleen! Oli mahtavaa, et kotimaisessa leffassakin oli osattu käyttää hauskaa efektiä. Tykkään tuollaisesta visuaalisesta ilmeestä kyllä tosi paljon, eli olin iloinen tästä. :)

Montakohan kertaa vielä nähdään samantyylinen kohtaus, jossa Jordan selaa eri henkilöllisyyskorttejaan? ;D
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Joulukuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 22 Joulu 2013, 22:02

Cherry kirjoitti:
Mosse kirjoitti: Mulle tuli niistä viesteistä mieleen Sherlock ja Hulluna Saraan-elokuvan kaappikohtaus :sydästän. Toivottavasti sitä efektiä käytetään jatkossakin.


Sama tuli mulle mieleen! Oli mahtavaa, et kotimaisessa leffassakin oli osattu käyttää hauskaa efektiä. Tykkään tuollaisesta visuaalisesta ilmeestä kyllä tosi paljon, eli olin iloinen tästä. :)

Montakohan kertaa vielä nähdään samantyylinen kohtaus, jossa Jordan selaa eri henkilöllisyyskorttejaan? ;D


Mäkin tykkäsin siitä efektistä.

Niinpä :D. Varmaan vielä aika monta kertaa.

Ciara on mahtava :sydästän. Sami olisi voinut asian vähän paremmin :D.

Katen reaktiot ovat huvittavia aina, kun joku kehtaa kutsua häntä isoisoäidiksi. Myös kohtaukset Katen, Samin ja Sonnyn välillä siellä pubin edustalla olivat hauskoja.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Joulukuu 2013

ViestiKirjoittaja Cherry » 31 Joulu 2013, 14:26

Vaikka sitä onkin nyt joululomalla ollut enemmän aikaa, niin on ollut sitten taas ollut paljon muutakin katseltavaa ja jäi taas DOOL vähän sen jalkoihin. :D Oon nyt vieläkin viime viikon jaksoissa, luultavasti yks jakso jää väliin, aika paljonhan tuossa on nyt ollut sellasta perinteistä joulunajan fiilistelyä eikä juonikuviot oo suuresti edenneet. :) Eli oon surutta vähän kelannutkin joitain kohtia. :D

Välillä säikähdän itsekin noita kohtauksia, joissa Gabi luulee näkevänsä Nickin. Varsinkin, jos on äänet vähän turhan kovalla. :'D
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Joulukuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 03 Tammi 2014, 22:25

Oon aika tykänny joulujaksoista, varsinkin siitä, jossa ne koristeet ripustetaan. Ciaralla oli ainakin asenne kohdallaan joulujaksossa :).

Osalla hahmoista on välillä vähän kyseenalaisia vaatteita tms., mutta se Samin vihreä mekko ja se kampaus ovat yksi hirveimmistä yhdistelmistä vähään aikaan :lol:.

Repesin, kun Gabi haki oikeasti kynän ja paperia :rofl:. EJ on ollut taas viime aikoina mahtava kommentteineen ja hän on näyttänyt erityisen hyvältä rennommissa vaatteissa. Myös Willin reaktiot Nickiin murhaan olivat huvittavia.

Eric Martsolf oli todell hyvä varsinkin niissä kohtauksissa, joissa Bradyn huumeiden käyttö tuli muiden tietoon. Kunpa se ei olisi vielä paljastunut koska Bradykin on ollut mahtava.

Vaikea uskoa, että seuraavaksi ruudussa on eri näyttelijä Willille. Saa nähdä, kuinka kauan Guyhin kestää tottua.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Joulukuu 2013

ViestiKirjoittaja Cherry » 07 Tammi 2014, 15:55

Vaikeaa tosiaan... en oikein vieläkään ole sisäistänyt tietoa, et Willin näyttelijä vaihtuu. Usein olen vaihdoksiin melko nopeasti tottunut, mut nyt on kyse yhdestä lempparihenkilöstäni, joten totuttautumiseen voi mennä kauemmin.
Viimeksi muokannut Cherry päivämäärä 10 Tammi 2014, 20:25, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Joulukuu 2013

ViestiKirjoittaja Sam » 10 Tammi 2014, 19:14

En kyllä tiedä vielä mitä ajatella siitä ettei Chandler enää ole Will. Guy oli ihan okei aloitusjaksossaan, mutta saa nähdä tulenko pitämään hänestä vai en. Muuten Guy vaikuttaa ihan sympaattiselta kaverilta :)

Tykkään Sherylistä ja Lucasista PALJON! :sydästän Jade on uskomattoman kaunis.

Saa nähdä mistä Sheryl ja Jordan tuntevat toisensa... aluksi epäilin että he olisivat siskoksia, mutta tuskin on :D
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)


Paluu Amerikan jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron