Syyskuu 2013

Keskustelua Amerikan jaksoista

Syyskuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 03 Syys 2013, 19:31

Keskustelua syyskuun jaksoista

Kuva
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Syyskuu 2013

ViestiKirjoittaja Cherry » 06 Syys 2013, 20:50

Mä oon ollut vähän pettynyt tän viikon jaksoihin. Ei ole sen kummempaa kommentoitavaa.

Voi JJ, koettais sekin ryhdistäytyä. :s
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Syyskuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 07 Syys 2013, 17:03

Cherry kirjoitti:Mä oon ollut vähän pettynyt tän viikon jaksoihin. Ei ole sen kummempaa kommentoitavaa.

Voi JJ, koettais sekin ryhdistäytyä. :s


Niinpä, mitään suurempaa ei ole tapahtunut vähään aikaan. Tulisi sitten edes hauskoja jaksoja.

Pidin taas Ejami-kohtauksista vaikka ne olivat vähän siirappisia :D. Se EJ:n kirje :pentusilmat. EJ:n hiukset näyttivät hyvältä sekaisin :kieliulkona.

Pidin myös maanantain Kristen/Marlena/Nicole-kohtauksista. Marlenan valetukehtuminen ja salanan arvailu :lol:.

Kannustan silti JJ:tä, koska en voi sietää Danniferia. Taidan jopa pitää heistä vielä vähemmän kuin Safesta. Skippasin taas suosiolla kaikki heihin liittyvät kohtaukset.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Syyskuu 2013

ViestiKirjoittaja Cherry » 08 Syys 2013, 16:18

Unohdin ihan kokonaan tuon Marlenan juonen. :''D Se oli kieltämättä hauska piriste viime viikon jaksoissa, onnistuin kyllä jo unohtamaan sen, kun oli alkuviikosta. :D Ylipäätään Marlenan ja Kristenin kohtauksissa on hyvä kemia heidän välillään.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Syyskuu 2013

ViestiKirjoittaja Cherry » 10 Syys 2013, 15:49

Pelästyin Willin unta. :D Oli karmiva uni oikeudenkäynnistä....tosin ei se oikeudenkäynti todellisuudessakaan kovin mukava ollut. Onpa raivostuttava se syyttäjä nainen. :D En nyt muista hänen nimeään.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Syyskuu 2013

ViestiKirjoittaja Sam » 10 Syys 2013, 23:28

Melinta Trask on tuo ärsyttävä nainen! :kaulin Itsekin pelästyin tuota unta! :hehe Jaksot on kyllä viimisinä viikkoina ollut todella tylsiä jos verrataan parin kuukauden takaisiin jaksoihin ja tapahtumiin. Toivottavasti paranee Lokakuussa kun on Samin ja EJ:n kihlajaiset ym. missä pitäisi tapahtua!

Muuten, nyt on jo SYYSKUU?!? Neljä kuukautta enää tätä vuotta jäljellä?! Neljä kuukautta ja Chandler on poissa :parku: :parku: :parku:
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Syyskuu 2013

ViestiKirjoittaja Cherry » 11 Syys 2013, 13:51

Sam kirjoitti:Muuten, nyt on jo SYYSKUU?!? Neljä kuukautta enää tätä vuotta jäljellä?! Neljä kuukautta ja Chandler on poissa :parku: :parku: :parku:

:<
Suren myös Chadin lähtöä!! Argh. Kyllä sitä voi mielipiteet heitellä, Chad kun oli osan ajasta todella ärsyttävä.

Jotain potkua jaksoihin kyllä toivoisi, mut ainahan näitä tylsempiä kausia tulee. Toisaalta nyt ei harmita vaikka joku jakso jäis kiireessä väliinkin, mulla jäi viime viikoltakin yksi jakso katsomatta.



Vitsit, et käyn hitaalla. Mietin, et kylläpä tuomari Sims näyttää tutulta. No sehän on James Eckhouse. Tunnetuin rooli oli Beverly Hills 90210 sarjassa, jonka tuossa kesän alussa sain vihdoin katsottua loppuun.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Syyskuu 2013

ViestiKirjoittaja Cherry » 12 Syys 2013, 15:10

Ariannalla oli puolet ruutuajastaan kieli ulkona (keskiviikon jakso). Mua huvitti se, nappasin pikaisesti screencapin. :-P :lol: :D


Kuva

Kuva
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Syyskuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 12 Syys 2013, 17:51

Ari on todella söpö :D.

Se uni oli aika karmiva. Tulen kaipaamaan Caseyn ja Chandlerin lisäksi myös Eileenia :(.

Eiköhän se tahti piristy, kun mennään kohti marraskuuta :D.

Samin kirje oli aivan ihana :sydan. "If your heart stopped, part of me would die too. -- I will never stop fighting for our family, for us. You taught me that."
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Syyskuu 2013

ViestiKirjoittaja Cherry » 13 Syys 2013, 13:00

Victor: "Keep walking." :lol:

Nicolen känniesitys oli taas loistava. :D Mahtavaa nähdä hänet mukana juonittelemassa.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Syyskuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 15 Syys 2013, 17:48

Torstain ja perjantain Kristen/Nicole/Marlena/Victor-kohtaukset olivat todella hyviä ja hauskoja :lol:. Tälläistä Nicolea kiitos lisää eikä sitä, mitä viime aikoina ollaan nähty.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Syyskuu 2013

ViestiKirjoittaja Cherry » 18 Syys 2013, 19:28

Nauratti Hopen JJ:lle kovistelu. :lol: "I'm also a cop. I'll be watching you. Actually the whole department will be watching you." Viihdyttävää. :D

Paidaton Chad. :sydan :-P Ja olipa mukavaa nähdä taas Lucasiakin ruudussa! :sydan
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Syyskuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 22 Syys 2013, 20:38

Tämä viikko oli todella hyvä. Pidin erityisesti loppuviikon jaksoista.

EJ:n ja Stefanon yhteenotto oli todella hyvä. JS ja JM olivat mahtavia. EJ:n ilme sen jälkeen, kun Stefano laittoi hänet suutelemaan sormustaan, oli aika pelottava. Sami pääsi vihdoin kotiin ja heti sänkyyn EJ:n kanssa :lol:. EJ:n ja Samin reaktio Ericin saapumiseen oli hauska. Johnny ja hänen kilpikonnansa :D.

Myös kaikki Nicolen/Marlenan/Victorin/Kristenin väliset kohtaukset olivat todella hyviä. Nicolella varsinkin oli todella hauskoja heittoja viikon mittaan.

Pidän ainakin toistaiksi vielä Jordanista ja hänen asenteestaan. Kate taitaa olla toista mieltä :). Rafekin oli siedettävä tällä viikolla, en tiedä johtuuko se seurasta vai siitä, että hän on jumissa sairaalassa.

Cherry kirjoitti:Nauratti Hopen JJ:lle kovistelu. :lol: "I'm also a cop. I'll be watching you. Actually the whole department will be watching you." Viihdyttävää. :D

Paidaton Chad. :sydan :-P Ja olipa mukavaa nähdä taas Lucasiakin ruudussa! :sydan


Komppaan kaikkea :D-
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Syyskuu 2013

ViestiKirjoittaja Cherry » 24 Syys 2013, 00:50

Viime viikolla jaksojen taso tosiaan nousi jälleen. Pakko muuten sanoa, et se sininen mekko ei imarrellut mun mielestä ollenkaan Jeniä. :D Ärsytti nähdä häntä se päällä (no tokihan Jennifer ärsyttää muutenkin nykyään).

Oon vaan niin helpottunut siitä, et Sami saatiin vankilasta pois. Tuskastuttava juonikuvio. :D Mun mielestä myös Rafe on ollut nyt ihan ok. Ehkä sekin auttoi asiaa, et oli jonkin aikaa koomassa, en tiedä. Jordanista ja Rafestahan vois tulla hyvä pari. :D Kate riemastuisi. :lol:
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Syyskuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 24 Syys 2013, 16:50

Cherry kirjoitti:Viime viikolla jaksojen taso tosiaan nousi jälleen. Pakko muuten sanoa, et se sininen mekko ei imarrellut mun mielestä ollenkaan Jeniä. :D Ärsytti nähdä häntä se päällä (no tokihan Jennifer ärsyttää muutenkin nykyään).

Oon vaan niin helpottunut siitä, et Sami saatiin vankilasta pois. Tuskastuttava juonikuvio. :D Mun mielestä myös Rafe on ollut nyt ihan ok. Ehkä sekin auttoi asiaa, et oli jonkin aikaa koomassa, en tiedä. Jordanista ja Rafestahan vois tulla hyvä pari. :D Kate riemastuisi. :lol:


Se reikä siinä edessä ei ainakaan ollut kovin imarteleva :). Mä skippaan edelleen kaikki kohtaukset, joissa Daniel/Jennifer/Maggie ovat keskenään. Jennifer on siedettävin JJ:n seurassa.

Se juonikuvio oli huonosti suunniteltu, liikaa samanlaisia/toistuvia kohtauksia ilman kummempaa juonen etenemistä. Sama juttu monen muukin juonikuvion kohdalla, mutta nyt pari seuraavaa kuukautta ovat varmaan tapahtumarikkaampia.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Seuraava

Paluu Amerikan jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron