Toukokuu 2013

Keskustelua Amerikan jaksoista

Re: Toukokuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 25 Touko 2013, 20:27

Sam kirjoitti:Eikös jossain vaiheessa uutisoitu että joku uusi naishenkilö tulisi sarjaan ja että hänellä olisi jotain tekemistä Rafen kanssa? En toki muista tätä varmasti, mutta jos on totta niin SAADAAN NAUTTIA RAFESTA VIELÄ PITKÄÄN... !! :hehe


Jep. Taitaa olla se Christel Stausen näyttelemä hahmo, joka nähdään ruudussa elokuussa. Rafe voisi mun mielestä pysyä koomassa loppukesän (tai vaikka ainiaan). Se vastaa hyvin GG:n näyttelytaitoja.

Cherry kirjoitti:Hyppäsin nyt tiistain jaksosta mukaan, kun en saanut unta viime yönä. :lol: Kohta alan katsomaan perjantain jaksoa. Nyt on ollut hyviä ja jänniä tapahtumia näissä jaksoissa, kuten synnytys ja tietysti tuo Willin tilanne. Saa nähdä junnaako taas jossain kohtaa paikoillaan, mut nyt on mun mielestä ylipäätään ollu aika hyviä jaksoja viime aikoina. Myös J.J.:n paluu on tuonut mielenkiintoa.


Tämä viikko oli taas todella hyvä, mitä nyt perjantai viikon heikon jakso.

Synnytys oli hauska Sonnyn ja Gabin jutustelun takia ("Suljin silmäni vain ällöttävien osien aikana. Katsoin kaiken muun" :rofl:). Sairaalan Wilson-kohtaukset olivat ihania ja koskettavia :pentusilmat.

Jep. JJ:n kommentit Danielista olivat taas osuvia :D.

Riitely näyttää aina saavan Ejamin oikealle tuulelle. Ne maanantain kohtaukset olivat mahtavia.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Toukokuu 2013

ViestiKirjoittaja Sam » 25 Touko 2013, 23:31

Mosse kirjoitti:Rafe voisi mun mielestä pysyä koomassa loppukesän (tai vaikka ainiaan). Se vastaa hyvin GG:n näyttelytaitoja.

Oon niin hajamielinen etten ikinä muista mitään varmasti, mutta oiskohan siinä valokuvassa minkä joku näyttelijätär (en muista oliko tuo Christel vai ketä) julkaisi käsikirjoitusten kera (?) lukenut että Rafelle olisi koko kesäksi ollut varattuna sairaalasänky? Voin hyvinkin olla väärässä :D

Mosse kirjoitti:Synnytys oli hauska Sonnyn ja Gabin jutustelun takia ("Suljin silmäni vain ällöttävien osien aikana. Katsoin kaiken muun" :rofl:). Sairaalan Wilson-kohtaukset olivat ihania ja koskettavia :pentusilmat.
Tää viikko on kyllä perjantaita lukuunottamatta (miksiköhän) ollut ihan mahtava! Oon kerenny jo monta kertaa kattomaan varsinkin kohtaukset kun Sonny on Willin sairaalasängyn vieressä ja muistelee ensitapaamista :pentusilmat :sydästän En malta odottaa tiistaita ja sitä että Will herää - sekä keskiviikkoa jolloin Will näkee Ariannan ekaa kertaa!
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Toukokuu 2013

ViestiKirjoittaja Cherry » 04 Kesä 2013, 16:34

En nyt muista sen tyypin nimeä, mut J.J:n kaveri, jonka kanssa hän on nyt hengaillut tässä parissa jaksossa, on todella ärsyttävä. :D Jotenkin tulee niin myötähäpeä siitä tyypistä.

Maanantain jakso oli vähän boring. Olin niin väsynyt, et nukahdin sen aikana. :lol:
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Toukokuu 2013

ViestiKirjoittaja Mosse » 04 Kesä 2013, 17:49

Blake ja Eileen tekivät ihan mahtavaa työtä viime viikolla. Blake Nickin tunnustuksen kanssa ja Eileen sen hajoamisen kanssa. Lisää Kristen ja Marlena- kohtauksia, kiitos. Kristen on ihanan hullu.

Cherry kirjoitti:En nyt muista sen tyypin nimeä, mut J.J:n kaveri, jonka kanssa hän on nyt hengaillut tässä parissa jaksossa, on todella ärsyttävä. :D Jotenkin tulee niin myötähäpeä siitä tyypistä.

Maanantain jakso oli vähän boring. Olin niin väsynyt, et nukahdin sen aikana. :lol:


Se tyyppi on outo :D. Rory taisi olla nimi.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Edellinen

Paluu Amerikan jaksot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron