Ejfan kirjoitti:Toivon todella, että se huhu ei toteudu, missä EJ saisi tietää totuuden Sydneysta muttei kerro siitä Samille. En millään voi usloa, että se pitäisi paikkaansa. Se ei olisi ollenkaan EJ:n tapaista. EJ on useasti sanonut Samille, että Sami on paras äiti, jota on koskaan tavannut.

Kripe kirjoitti:Ejfan kirjoitti:Toivon todella, että se huhu ei toteudu, missä EJ saisi tietää totuuden Sydneysta muttei kerro siitä Samille. En millään voi usloa, että se pitäisi paikkaansa. Se ei olisi ollenkaan EJ:n tapaista. EJ on useasti sanonut Samille, että Sami on paras äiti, jota on koskaan tavannut.
Tähän vielä lisäten:
Eräässä kohtauksessa kun EJ kertoo tunteistaan Samille, Sami kysyy, eikö tosiaan ole mitään, mikä järkyttäisi sinua niin paljon, että et haluaisi olla ystäväni. EJ vastaa ei, ja he suutelevat.
Joten:
Periaatteessa tämän huhun pitäisi olla perätön.

En usko, että toi huhu pitää paikkaansa. Jossain luki, että EJ on jonkin aikaa vihainen Samille, mutta ymmärtää lopuksi miksi salasi totuuden.
Uskon että se pitäisi enemmän paikkansa kun toi.

Kripe kirjoitti:Hohhoijaa.
En millään jaksa odottaa huomista jaksoa, enkä muutenkaan koko viikon jaksoja. Haluan nähdä ne heti !

Ejfan kirjoitti:Kripe kirjoitti:Hohhoijaa.
En millään jaksa odottaa huomista jaksoa, enkä muutenkaan koko viikon jaksoja. Haluan nähdä ne heti !
Niin mäkin! Ja sitten, kun ei oo varmaa, mikä päivä Sami saa kerrottua EJ:lle ne sanat "Grace, se suloinen pikkuvauva oli meidän tyttäremme"

Ejfan kirjoitti:Oon koko illan tarkistanut, että jospa huominen jakso olsi youtubessa, mutta valitettvasti se ei ole sinne vielä ilmaantunut!

Kripe kirjoitti:Ejfan kirjoitti:Oon koko illan tarkistanut, että jospa huominen jakso olsi youtubessa, mutta valitettvasti se ei ole sinne vielä ilmaantunut!
Mä olen tehnyt samaa !Joo, no, toivottavasti sen näkisi sit viimeistään huomenna. Joku vois sitten laittaa sen vaikka sit Amerikan jaksolinkkeihin.

Kripe kirjoitti:Ejfan kirjoitti:Valitettavasti näyttää pahasti siltä, että Gracen kuolema aihettaa lisää kitkaa EJ:n ja Samin välille, sillä he alkavat tappelemaan Johnnyn huoltajuudesta. Ja EJ suunnittelee kostoa.
Mahtavaa ! -.- Voi hitsi oikeesti. Just ku toivois että tapahtuis jotain.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa