Ejfan kirjoitti:No siinä menee vielä, jonkin aikaa, että totuus tulle esille. Mielenkiinnolla odotan EJ:n ja Samin reaktiota siihen, että Sydney onkin heidän lapsensa.![]()

Ejfan kirjoitti:Toivon todella, että se huhu ei toteudu, missä EJ saisi tietää totuuden Sydneysta muttei kerro siitä Samille. En millään voi usloa, että se pitäisi paikkaansa. Se ei olisi ollenkaan EJ:n tapaista. EJ on useasti sanonut Samille, että Sami on paras äiti, jota on koskaan tavannut.

Kripe kirjoitti:Ejfan kirjoitti:Toivon todella, että se huhu ei toteudu, missä EJ saisi tietää totuuden Sydneysta muttei kerro siitä Samille. En millään voi usloa, että se pitäisi paikkaansa. Se ei olisi ollenkaan EJ:n tapaista. EJ on useasti sanonut Samille, että Sami on paras äiti, jota on koskaan tavannut.
Allekirjoitan tämän ! EJ olisi kieltämättä silloin suorastaan ku*ipää. Ei tuollaista voi vaan jättää kertomatta. Mutta huhut ovat huhuja, niitä tulee ja menee, ja kaikki eivät luojan kiitos ole totta. Sitä paitsi uskon kyllä, että EJ kertoo Samille Sydneystä, koska haluaa itsekin Samin takaisin hänen luokseen, ja se olisi mahtava keino.

]

Lovers kirjoitti:Mäkin odotan sitä. Voi olla että tänään voi illalla nähdä sen huomisen jakson ennakkoon. Siitä tulee aika surullista, kun EJ hyvästelee Gracen.Tosin Grace on jo kuollut silloin.

Kripe kirjoitti:Lovers kirjoitti:Mäkin odotan sitä. Voi olla että tänään voi illalla nähdä sen huomisen jakson ennakkoon. Siitä tulee aika surullista, kun EJ hyvästelee Gracen.Tosin Grace on jo kuollut silloin.
Jos EJ itkee, luultavasti mä pillitän mukana.Oon sen verran herkkä. :P Taidan myös itkeä muutenkin. Jos joku toinen itkee, mä itken mukana.
Mutta luulen, että EJ ei kamalasti itke, sillä se ei oikein ole itku tyyppiä. Muutama kyynel voi päästä, mutta siihen se jääpi.
]

Kripe kirjoitti:"EJ then says goodbye to Grace on his own. Scott says that EJ cries a lot; "every single moment unfortunately for EJ is down to one tiny moment that he gets to spend with her when she's not alive. It's hard to think about all the times you will never have with a child when you've never had any.""
Eli kyllähän se siis taitaa itkeäkin. :/

jansku kirjoitti:Kripe kirjoitti:"EJ then says goodbye to Grace on his own. Scott says that EJ cries a lot; "every single moment unfortunately for EJ is down to one tiny moment that he gets to spend with her when she's not alive. It's hard to think about all the times you will never have with a child when you've never had any.""
Eli kyllähän se siis taitaa itkeäkin. :/
Sitä kyllä odotan, että Ej itkee. Menee hermot, että Nicole kasvattaa vieläkin Sydneytä eikä Sami!
Vois viimeinki tulla sitä kunnon EJamia, kiitos!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa