, toivottavasti Johnny ei kuole 
, toivottavasti Johnny ei kuole 

Ejfan kirjoitti:Ei hitsi tuli mieleen, kun katsoin Spoiler kuvia ja "EJole make love" artikkelissa luki, että ampumavälikohtaus tekee yllättävää vahinkoa ja, että menettääkö EJ muutakin kuin Nicolen? Kuoleeko Johnny? Tällä tavalla Safe saisi tilaa uudelle vauvalle, toivottavasti Johnny ei kuole

Mosse kirjoitti:Ejfan kirjoitti:Ei hitsi tuli mieleen, kun katsoin Spoiler kuvia ja "EJole make love" artikkelissa luki, että ampumavälikohtaus tekee yllättävää vahinkoa ja, että menettääkö EJ muutakin kuin Nicolen? Kuoleeko Johnny? Tällä tavalla Safe saisi tilaa uudelle vauvalle, toivottavasti Johnny ei kuole
Toivottavasti. En tule ikinä olemaan valmis Safen lapseen tai muutenkaan uuteen lapseen Samille. Onko kaiken pakkoa tapahtua Johnnylle. Hän on jo ehtinyt olla kahdessa silmäleikkauksessa ja sairastunut syöpään vuoden sisällä.

Ejfan kirjoitti:Mosse kirjoitti:Ejfan kirjoitti:Ei hitsi tuli mieleen, kun katsoin Spoiler kuvia ja "EJole make love" artikkelissa luki, että ampumavälikohtaus tekee yllättävää vahinkoa ja, että menettääkö EJ muutakin kuin Nicolen? Kuoleeko Johnny? Tällä tavalla Safe saisi tilaa uudelle vauvalle, toivottavasti Johnny ei kuole
Toivottavasti. En tule ikinä olemaan valmis Safen lapseen tai muutenkaan uuteen lapseen Samille. Onko kaiken pakkoa tapahtua Johnnylle. Hän on jo ehtinyt olla kahdessa silmäleikkauksessa ja sairastunut syöpään vuoden sisällä.
Näimpä! Samilla on todellakin jo aivan tarpeeksi. Ei ikinä lasta enää Samille, kiitos! Olisi aika sairasta jos taas lapsi kuolisi. Viidessä vuodessa olisi kuollut sitten 3 lasta. Zack, Grace ja nyt sitten ehkä Johnny

Ejfan kirjoitti:Minusta tuo vauva tuossa kuvassa näyttää pojalta. Kuka se on teidän mielestänne? Minä arvaan EJ:tä tai Williä:)

Mosse kirjoitti:14-18.11
- Lexie lohduttaa veljeään, joka tuntee syyllisyyttä Johnnyn katoamisesta, koska on vastuussa Johnin lavastamisesta.
- Sekä Jen että Kate yrittävät lohduttaa Samia.
- Sami ja EJ makaavat yhdessä kuultuaan Johnnyn kuolleen.
- Johnin ampuja on poliisi, joka vihaa tätä.
- Rafe tajuaa Allien tietävän jotain Johnnystä ja löytää tämän veljen piileskelemästä pubista.
Näyttää vaan siltä, että se viha piilotti sen todellisen rakkauden. Tuntuu vaan, että tämäkin kääntyy EJ:tä vastaan tavalla tai toisella...

Ejfan kirjoitti:Mosse kirjoitti:14-18.11
- Lexie lohduttaa veljeään, joka tuntee syyllisyyttä Johnnyn katoamisesta, koska on vastuussa Johnin lavastamisesta.
- Sekä Jen että Kate yrittävät lohduttaa Samia.
- Sami ja EJ makaavat yhdessä kuultuaan Johnnyn kuolleen.
- Johnin ampuja on poliisi, joka vihaa tätä.
- Rafe tajuaa Allien tietävän jotain Johnnystä ja löytää tämän veljen piileskelemästä pubista.
Siinä fanitapahtumassa oli kuulemma näytetty pätkiä vauvanvaihdosta jne. Ja sanottiin oletteko valmis toiselle kierokselle. Ei kai ne ole niin tyhmiä, että EJole ja EJami tulevat taas raskaaksi? ja kaiken lisäksi EJ:llä ei ole mitään oikeuksia lastaan kohtaan sillä lainsilmissä Vauva olisi Rafen... Mutta toivottavasti ne tarkoitti sillä vaan EJ/Sami/Nicole/Rafe neliödraamaa...Jos Rafe antaa EJami seksin anteeksi Samille niin Rafe on vielä tyhmempi kuin olen koskaan luullut. Suudelman voi vielä, mutta makaaminen ihmisen kanssa jota muka vihaaNäyttää vaan siltä, että se viha piilotti sen todellisen rakkauden. Tuntuu vaan, että tämäkin kääntyy EJ:tä vastaan tavalla tai toisella...

]

Lovers kirjoitti:Jotenkin tuntuu, että Sami ja EJ alkavat molemmat tuntemaan syylisyyttä, jos he makaavat yhdessä. Sillä välin, kun Sami on EJ:n kanssa sängyssä, Rafe etsii vaimonsa lasta. Sami menettää vähintään kasvonsa, jos EJami tekee sen. Eikö tuo EJami suudelma ja oletettu seksi tapahdu eri päivinä? Jos näin on niin Samilla ei ole mitään hyvää selitystä Rafelle. Aika outo juonenkäänne, sillä on annettu sellainen kuva, että Sami rakastaisi Rafea..cafe menee melko varmasti jossain vaiheessa yhteen, kun katsoo heidän katseitaan toisilleen. Mutta mitä tapahtuu Nicolelle? Sekoitetaanko Nicole EJamiin vai Madisoniin ja Bradyyn? Ei kyllä ole aikoihin ollut näin yllättäviä/jännittäviä juonenkäänteitä...

DHfan kirjoitti:Nyt on pakko kysyy, mitä mieltä ootte uusista kirjottajista? Ku oon hirveesti nähny negatiivista palautetta niistä DR:ssä enkä ite ymmärrä miks. Siis eihän kaikki juonet tietenkään voi mielyttää jokaista, mut kokonaisuudessaan oon ollu tosi tyytyväinen näihin post-Dena jaksoihin. Aina ku katon nii tulee hyvälle tuulelle, et siel on just sellast pientä romantiikkaa / hassuttelua / huumoria ja perhe tosiaan ovn tärkeä. Et elänkö joetnkin omassa pienessä J&M-kuplassani, jolloin kaikki muukin näyttää hyvältä, vai onks ne kaikki vihaajat oikeesti katsonu innoissaa Denan jaksoja ja pitäny sen kirjotustyylistä / juonista? Koska mä oon surullinen sellaisten ihmisten puolesta, jotka oikeesti nautti Denan saippuasta...

DHfan kirjoitti:Nyt on pakko kysyy, mitä mieltä ootte uusista kirjottajista? Ku oon hirveesti nähny negatiivista palautetta niistä DR:ssä enkä ite ymmärrä miks. Siis eihän kaikki juonet tietenkään voi mielyttää jokaista, mut kokonaisuudessaan oon ollu tosi tyytyväinen näihin post-Dena jaksoihin. Aina ku katon nii tulee hyvälle tuulelle, et siel on just sellast pientä romantiikkaa / hassuttelua / huumoria ja perhe tosiaan ovn tärkeä. Et elänkö joetnkin omassa pienessä J&M-kuplassani, jolloin kaikki muukin näyttää hyvältä, vai onks ne kaikki vihaajat oikeesti katsonu innoissaa Denan jaksoja ja pitäny sen kirjotustyylistä / juonista? Koska mä oon surullinen sellaisten ihmisten puolesta, jotka oikeesti nautti Denan saippuasta...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa