Kripe kirjoitti:Btw, ehkä Yleinen keskustelu olisi parempi valinta näille koirajutuille.
Totta!
Kripe kirjoitti:Btw, ehkä Yleinen keskustelu olisi parempi valinta näille koirajutuille.

Miinuu kirjoitti:Joo joo, tää nyt oli vaan tällänen nopee heitto
hmm, äkkiä ej tänne suomeenkin, ihan kauan jo joutunut odotteleen sen komeeta pärstää![]()
Joutunu vaan katteleen jtn Lucasia (hyi hemmetti) + claire sähellyksiä.. BOOORIINGG.

Miinuu kirjoitti:Joo, eiköhän toi mun lause kerro jtn![]()
En tykkää, en oo koskaan tykännyt. Sanon sitä aina hamsteriks, siltä se meinaan näyttää![]()
Niin ja muuten ejamin ihan ensihetketkin on ihania ! Siitä asti kun ej saapu salemiin

Miinuu kirjoitti:Jep, kripen kans samaa mieltä !
Ja se seikka myöskin että aina se juoksee karkuun/haukkuu samin [jättää] jos sami tekee virheen tai mokaa jtn.
Mä en ole vielä kertaakaan nähnyt ej:n kokonaan jättävän samia, tai haukkuvan sitä sellasista asioista mistä lucas on AINA haukkunut samia.
Paitsi tietenkin tän pvänen mutta you know what i mean.

Kripe kirjoitti:Huhhuh, kun oli raskasta katottavaa tän päivän jakso Ejamin osalta. Hyvä että pystyin edes katsoa, tuli sen verran rankkaa tekstiä EJ:ltä. Sen verran kyllä pitäisi EJ:nkin tajuta, että myös Samilla on suruaika.
Itse en pidä hirveästi Lucasista, valittaa yleensä ihan liikaa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa