Kripe kirjoitti:Huoh, olen NIIIN kyllästyny tohon Nicolen naamaan ! NIIIIIIIN turha hahmo koko Päikkäreissä.
Älä muuta sano!! Nicole on katala noita-akka!
Kripe kirjoitti:Huoh, olen NIIIN kyllästyny tohon Nicolen naamaan ! NIIIIIIIN turha hahmo koko Päikkäreissä.

Kripe kirjoitti:No, tämä luki huhuissa:
"EJ/Sami/Rafe: Sami tajuaa, että EJ tulee aina olemaan uhka hänelle, joten hän kääntyy Rafen puoleen. He julistavat rakastavansa toisiaan ja rakastelevat. Rafe tarjoutuu olemaan Gracen sijaisisä. Kesäkuussa tapahtuu tragedia, joka koskettaa heitä kolmea."
Itse luulisin, että Grace kuolee, sillä silloin se koskettaisi kaikkia ja kun on kerran vielä tragedia. Mikä muukaan yhdistää kaikkia kolmea?

Rukoilen ettei Sami vastaa Rafelle myöntävästi kosintaan. Muuten lopetan kyllä katsomisen. 

Ejfan kirjoitti:Ei Sami ja Rafe mene kihloihin! Sami sanoo sen olevan vielä liian aikaista. Rafe aikoo adoptoidan Gracen. Corday oli sanonut ettei lisää lapsia tule kuolemaan. Että sen perusteella Grace ei kuole! Itse en edes seuraa enään Amerikan jaksoja, koska en kestä katsoa Safea ja Ejolea yäk.
Sarjan taso on kyllä laskenut jo pakkasen puolelle. Ihan järkyttävää katseltavaa noi Safe, Ejole ja Chlucas.

]

Ejfan kirjoitti: Corday oli sanonut ettei lisää lapsia tule kuolemaan. Että sen perusteella Grace ei kuole!

Santeen kirjoitti:Minä uskon, että Santo ja Colleen on lupaus siitä, että Ejami kuuluu yhteen. Ej sano samille sairaalassa niitä Santon ja Colleenin kirjeitä lukiessa, että jos he eivät hyväsy sitä, että he kuuluvat yhteen, he saavat katua sitä koko loppu elämänsä. Ejole ja safe on vain väli suhteita. Ei sen enempää!

Santeen kirjoitti:Mä vähän luulen, että sami ja Ej vasta yhteen joskus vuosien päästä, ehkä sillon kun sarja päättyy kokonaan. Silloi Dimerojen ja Bradyjen välille tulisi rauha. Olen lopen kyllästynyt siihen, että Ejami ei ole vieläkään yhdessä.
En itse enään katso ollenkaan amerikan jaksoja. Luen vain spoilereita ja jos tapahtuu jotain kivaa (Ejami hetkiä) niin sillon alan taas katsomaan!
Sitten, kun nää amerikan jaksot tulee suomeen jätän päikkäreiden seuraamisen kokonaan ja jatkan myöhemmin, jos Ejami herää taas henkiin!
)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa