John&kristen

Keskustelua suhteista Salemissa

John&kristen

ViestiKirjoittaja Ejfan » 27 Loka 2012, 21:17

Mitä mieltä ootte Johnista ja Kristenistä? Mä olen aina J&M fani, mutta Kristenillä ja Johnilla on myös mahtava kemia...mä vähän pelkään, että rupean fanittamaan niitä enemmän kuin Jarlenaa :mrgreen: En malta odottaa mitä heille kirjoitetaan :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: John&kristen

ViestiKirjoittaja Cherry » 31 Loka 2012, 21:38

En oikein osaa ottaa kantaa tähän. :D Kristen vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta tapaukselta, aika siis näyttää!

Lueskelin Kristenin tietoja ja hauskaa oli se, että hän on ammatiltaan sosiaalityöntekijä. ;D Itse opiskelen sosionomiksi ja tähtäimessä joskus sosiaalityöntekijän ammattinimike (eli tarkoitus olisi sitten vielä päästä sosiaalityötä opiskelemaan yliopistoon).
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: John&kristen

ViestiKirjoittaja Mosse » 04 Marras 2012, 15:50

Mullakaan ei vielä ole kunnon mielipidettä heistä. Kristen on kyllä mielenkiintoinen ja hyvä hahmo.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: John&kristen

ViestiKirjoittaja Shelle` » 03 Joulu 2012, 02:55

Jos Kristen on sarjassa vain siksi että saisi Jarlenan erilleen.. niin tuskin tykkäisin hänestä. :nouvei: :doh:
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: John&kristen

ViestiKirjoittaja DHfan » 02 Helmi 2013, 02:54

Miu mielest Kristen on kans hyvä ja kiinnostava hahmo (ja on tuonnu myös ripauksen komiikkaa mukaan ruudulle, mikä on aina plussaa), mut harmittaa vaa, että sen juonen painopisteen piti siirtyä pois J&M&K:sta Brady&Kristen&Nicole skeidaan.. :(
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: John&kristen

ViestiKirjoittaja Mosse » 02 Helmi 2013, 16:28

DHfan kirjoitti:Miu mielest Kristen on kans hyvä ja kiinnostava hahmo (ja on tuonnu myös ripauksen komiikkaa mukaan ruudulle, mikä on aina plussaa), mut harmittaa vaa, että sen juonen painopisteen piti siirtyä pois J&M&K:sta Brady&Kristen&Nicole skeidaan.. :(



En mäkään ymmärrä, mikä siinä on ideana. Olisi kiva nähdä Marlenan ja Nicolen liittoutuvan Kristeniä vastaan, vaikkeivat he siedäkään toisiaan.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10


Paluu Parit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron