EJ/Sami [SPOIL]

Keskustelua suhteista Salemissa

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Kripe » 02 Maalis 2013, 21:39

Mosse kirjoitti:Nyt sitä on ainakin muokattu SOD:in pyynnöstä. Haastattelu kokonaisuudessaan löytyy vielä FL:stä. Toimiiko tämä linkki?


Linkki toimii joo, mutta mulla ei jostain syystä ole oikeuksia kattoa tota aihetta FL:ssa?? Olin vielä kirjautuneena sisäänkin. No, ei voi kai mitään. :(
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Mosse » 02 Maalis 2013, 23:16

Kripe kirjoitti:
Mosse kirjoitti:Nyt sitä on ainakin muokattu SOD:in pyynnöstä. Haastattelu kokonaisuudessaan löytyy vielä FL:stä. Toimiiko tämä linkki?


Linkki toimii joo, mutta mulla ei jostain syystä ole oikeuksia kattoa tota aihetta FL:ssa?? Olin vielä kirjautuneena sisäänkin. No, ei voi kai mitään. :(


Laitoin sen sulle yv:nä :).
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Kripe » 03 Maalis 2013, 01:55

Mosse kirjoitti:
Kripe kirjoitti:
Mosse kirjoitti:Nyt sitä on ainakin muokattu SOD:in pyynnöstä. Haastattelu kokonaisuudessaan löytyy vielä FL:stä. Toimiiko tämä linkki?


Linkki toimii joo, mutta mulla ei jostain syystä ole oikeuksia kattoa tota aihetta FL:ssa?? Olin vielä kirjautuneena sisäänkin. No, ei voi kai mitään. :(


Laitoin sen sulle yv:nä :).


Maailman suurimmat kiitokset sulle Mosse!! :) hali :aamen
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Mosse » 02 Huhti 2013, 19:07

Eilinen NBC:n mainos, jossa Ali ja James esiintyivät. Pitkästä aikaa "parrakasta" EJ:tä :sydästän.



Tänään James ja Ali esiintyvät jossain sketsissä The Tonight Show with Jay Lenossa. Toivottavasti joku lataa tämänkin huomenna Youtubeen :jänskättää.

Kuva

Plus myöhäiset synttärionnittelut Kripelle ja Ejfanille :flower.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Sam » 02 Huhti 2013, 21:48

Tänään tosta mainoksesta taisi tulla erilainen versio! :)
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Mosse » 02 Huhti 2013, 22:09



Tässä on tämän päiväinen versio. Tiestkö sinä siitä :lol:?
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Ejfan » 03 Huhti 2013, 16:06

Kiitos Mosse! :) Sopii hyvin EJamiin tuo paitsi et Samilla kesti monta vuotta valita se oikea mies..tuossa sarjassa tuskin odotetaan niin kauaa :lol:
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Kripe » 03 Huhti 2013, 16:47

Kiitti Mosse! :)

Oon kyllä ollu niin tyytyväinen Ejamin kohtauksiin ettei mitään rajaa. Oon tosi tosi tyytyväinen nyt ku ne on vihdoin ja viimein yhessä ja toivottavasti vielä pysyvätki pitkään! :D
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Mosse » 03 Huhti 2013, 17:02

Ovatkohan EJ ja Sami jo oikeastikin kihloissa niin kuin siinä sketsissä :silmänisku.

Ejfan kirjoitti:Kiitos Mosse! :) Sopii hyvin EJamiin tuo paitsi et Samilla kesti monta vuotta valita se oikea mies..tuossa sarjassa tuskin odotetaan niin kauaa :lol:


Niinpä :lol:.

Kripe kirjoitti:Kiitti Mosse! :)

Oon kyllä ollu niin tyytyväinen Ejamin kohtauksiin ettei mitään rajaa. Oon tosi tosi tyytyväinen nyt ku ne on vihdoin ja viimein yhessä ja toivottavasti vielä pysyvätki pitkään! :D


Niin mäkin. Haluaisin kyllä nähdä heitä useammin.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Mosse » 03 Huhti 2013, 20:51

Keskiviikon promo. Aww :sydästän :lol: .

Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Mosse » 12 Huhti 2013, 19:05

Loput promot. Viimeisin on paras "Jos ne naiset iskevät kyntensä EJ:hin, heidän on syytä varoa" :sydästän.







Tiivistelmä kosintaa koskevasta artikkelista.

EJ kosii Samia Brady pubissa romanttise kynttiläillallisen äärellä. Sami avautuu EJ:lle epävarmuuksistaan. He juttelevat rehellisesti vanhoista virheistään. EJ on todella romanttinen ja huomaavainen sen suhteen, miten hän näkee Samin. Sami vastaa kosintaan myöntävästi.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Mosse » 10 Huhti 2014, 19:46

Uudesta SOD:ista. Paljastus Ejabbysta taitaa tapahtua 21.4.

Question: Which scene amongst all the many you have had with James Scott (EJ) do you consider the most rewarding and challenging?

Answer: Scenes that will air on April 21 of this year are far and away the most challenging in my entire career. I am really, really proud of how they turned out. I am excited for the audience to see them. We put so much work into them. And in fact we were at the fan event last November right when we shot those scenes, like giddy, practically, from the excitement of the challenge and the build-up it created in that particular episode. We did a read through with the director and I am going to say that we dedicated probably at least nine hours or more of rehearsal time toward them. In this industry, now you barely get five minutes to rehearse.


Spoileri sille päivälle
- DiMeroiden kartanossa on kaaos, kun EJ:n ja Abbyn valokuva löytyy.

Parempi alkaa valmistautua :jänskättää :pop :pentusilmat.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Mosse » 02 Touko 2014, 23:48

He lähtevät kumpikin. Olen iloinen ja surullinen samaan aikaan :shock: . Toivon vaan, että saavat "onnellisen loppunsa".

Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Mosse » 04 Touko 2014, 15:17

Kuva

Johnnyn näyttelijöiden äidin postaama kuva vahvistaa, että he menevät naimisiin ennen lähtöään :sydästän. Olihan siitä jo aiemminkin vihjeitä, mutta tuo kuva varmisti asian. Ja se tuleva tanssi, jonka he mainitsivat FL:n chatissa on varmaan heidän häätanssinsa :pentusilmat.

Näiden häiden on parasta onnistua. Ne Samin mainitsemat puutarhahäät olisivat kauniit.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Kripe » 06 Touko 2014, 16:07

KIITOS MOSSE!!!! :aamen

Nyt voin hyvillä mielin jättää sarjan katsomisen sitten kun Ejami poistuu ruudusta. Ei sillä, harmihan se on, mutta pääasia että poistuvat yhdessä ja onnellisina! :sydan
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

EdellinenSeuraava

Paluu Parit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron