EJ/Sami [SPOIL]

Keskustelua suhteista Salemissa

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Ejfan » 05 Loka 2010, 12:16

Mosse kirjoitti:Haastatteluja paneelin punaiselta matolta.

Joku käänne on siis vielä tulossa. Eikä kolmiodraamasta päästä minnekään ja Nicolekin (kai) heitetään mukaan soppaan. Haastattelussa oli taas yksi helmi Keniltä. Miten tälle voi olla repeämättä.

Galen brings the Gary Cooper that we have been missing for so long. Not only is Galen the strong silent type, but his eyes can talk and he doesn’t even need any lines. He is a fine actor and we adore him because he has those bedroom eyes.

Ei voi olla totta. Tää on suuri vitsi. Rafella muka puhuvat silmät, :lol: Galen on surkea näyttelijä. Aina Sama tekopyhä ilme.
Cordayn nuoleskelu menee jo liian pitkälle.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Kripe » 22 Loka 2010, 00:17

Joo, olen tullut siihen tulokseen, että Doolia en katso, en sitten sekuntiakaan jos EJami ei ole yhdessä tai heillä ei ole yhteisiä "mukavia" kohtauksia. Mua ei todellakaan kiinnosta uudet juonenkäänteet, en todellakaan halua nähdä Ejolea ja Safea yhdessä, en kumpaakaan. Jotenkin arvasin, että jossain vaiheessa Corday palauttaa Ejolen yhteen, koska sehän kuvitteli että EJole on ihan mahtava pari ja jengi rakastaa Ejolea. Ja tuskin edes Safea tarvitsee kommentoida.
Ja niin, tuskin Corday antaa Ejamin ikinä enää olla yhdessä. Mä olen jo menettänyt toivoni EJamin suhteen. :D
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Ejfan » 22 Loka 2010, 00:50

Kripe kirjoitti:Joo, olen tullut siihen tulokseen, että Doolia en katso, en sitten sekuntiakaan jos EJami ei ole yhdessä tai heillä ei ole yhteisiä "mukavia" kohtauksia. Mua ei todellakaan kiinnosta uudet juonenkäänteet, en todellakaan halua nähdä Ejolea ja Safea yhdessä, en kumpaakaan. Jotenkin arvasin, että jossain vaiheessa Corday palauttaa Ejolen yhteen, koska sehän kuvitteli että EJole on ihan mahtava pari ja jengi rakastaa Ejolea. Ja tuskin edes Safea tarvitsee kommentoida.
Ja niin, tuskin Corday antaa Ejamin ikinä enää olla yhdessä. Mä olen jo menettänyt toivoni EJamin suhteen. :D

Ymmärrän sun kannan täysin. Mä en kestä kauaa katsoa miten EJ:tä haukutaan ja Rafea ylistetään. Annan EJolelle mahdollisuuden, mutta en koskaan kumminkaan laita kelloa soimaan viideltä aamulla ja mene youtubeen katsomaan edellisen päivän EJole antia, kuten tein EJamin kanssa.Jamesin ja Arin kemiat ei vaan toimi koskaan niin hyvin kuin Jamisonin vaikka käsikirjoitus olisi mitä vain. EJami on aina ykkönen. Sitä paikkaa kukaan ei voi koskaan viedä. Niin kuin EJ rakastaa aina Samia, minä rakastan EJamia ja toivon aina, että he löytävät sokkelosta tien toistensa luo.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Lovers » 22 Loka 2010, 17:50

Ejfan kirjoitti:
Kripe kirjoitti:Joo, olen tullut siihen tulokseen, että Doolia en katso, en sitten sekuntiakaan jos EJami ei ole yhdessä tai heillä ei ole yhteisiä "mukavia" kohtauksia. Mua ei todellakaan kiinnosta uudet juonenkäänteet, en todellakaan halua nähdä Ejolea ja Safea yhdessä, en kumpaakaan. Jotenkin arvasin, että jossain vaiheessa Corday palauttaa Ejolen yhteen, koska sehän kuvitteli että EJole on ihan mahtava pari ja jengi rakastaa Ejolea. Ja tuskin edes Safea tarvitsee kommentoida.
Ja niin, tuskin Corday antaa Ejamin ikinä enää olla yhdessä. Mä olen jo menettänyt toivoni EJamin suhteen. :D

Ymmärrän sun kannan täysin. Mä en kestä kauaa katsoa miten EJ:tä haukutaan ja Rafea ylistetään. Annan EJolelle mahdollisuuden, mutta en koskaan kumminkaan laita kelloa soimaan viideltä aamulla ja mene youtubeen katsomaan edellisen päivän EJole antia, kuten tein EJamin kanssa.Jamesin ja Arin kemiat ei vaan toimi koskaan niin hyvin kuin Jamisonin vaikka käsikirjoitus olisi mitä vain. EJami on aina ykkönen. Sitä paikkaa kukaan ei voi koskaan viedä. Niin kuin EJ rakastaa aina Samia, minä rakastan EJamia ja toivon aina, että he löytävät sokkelosta tien toistensa luo.

Mä olen päättänyt lopettaa myös seuraamisen. En anna Samille koskaan anteeksi EJ:n ampumista, koska Sami ei kadu yhtään ja vaikka katuisi niin ei sellaista vaan voi antaa anteeksi. Sami näki, että EJ oli yrittänyt itsemurhaa ja näki sängyllä Johnnyn piirtämän EJamily piirroksen. Sami muisti kaikki tapahtumat yksityiskohtaisesti, kun se selitti tapahtuman kulun Willille. Sami on todella sairas ihminen ja joutaisi mielisairaalaan. Toivon, että EJ pääsee Samista yli vaikka en usko realisesti ajateltuna siihen.
Kuva]
Avatar
Lovers
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1849
Liittynyt: 30 Tammi 2009, 13:54
Lempihahmo(t): EJ,Mel, Dan, Philip ja Nate
Lempipari(t): Bope,EJami,Danloe

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Ejfan » 31 Maalis 2012, 00:07

Lovers kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:
Kripe kirjoitti:Joo, olen tullut siihen tulokseen, että Doolia en katso, en sitten sekuntiakaan jos EJami ei ole yhdessä tai heillä ei ole yhteisiä "mukavia" kohtauksia. Mua ei todellakaan kiinnosta uudet juonenkäänteet, en todellakaan halua nähdä Ejolea ja Safea yhdessä, en kumpaakaan. Jotenkin arvasin, että jossain vaiheessa Corday palauttaa Ejolen yhteen, koska sehän kuvitteli että EJole on ihan mahtava pari ja jengi rakastaa Ejolea. Ja tuskin edes Safea tarvitsee kommentoida.
Ja niin, tuskin Corday antaa Ejamin ikinä enää olla yhdessä. Mä olen jo menettänyt toivoni EJamin suhteen. :D

Ymmärrän sun kannan täysin. Mä en kestä kauaa katsoa miten EJ:tä haukutaan ja Rafea ylistetään. Annan EJolelle mahdollisuuden, mutta en koskaan kumminkaan laita kelloa soimaan viideltä aamulla ja mene youtubeen katsomaan edellisen päivän EJole antia, kuten tein EJamin kanssa.Jamesin ja Arin kemiat ei vaan toimi koskaan niin hyvin kuin Jamisonin vaikka käsikirjoitus olisi mitä vain. EJami on aina ykkönen. Sitä paikkaa kukaan ei voi koskaan viedä. Niin kuin EJ rakastaa aina Samia, minä rakastan EJamia ja toivon aina, että he löytävät sokkelosta tien toistensa luo.

Mä olen päättänyt lopettaa myös seuraamisen. En anna Samille koskaan anteeksi EJ:n ampumista, koska Sami ei kadu yhtään ja vaikka katuisi niin ei sellaista vaan voi antaa anteeksi. Sami näki, että EJ oli yrittänyt itsemurhaa ja näki sängyllä Johnnyn piirtämän EJamily piirroksen. Sami muisti kaikki tapahtumat yksityiskohtaisesti, kun se selitti tapahtuman kulun Willille. Sami on todella sairas ihminen ja joutaisi mielisairaalaan. Toivon, että EJ pääsee Samista yli vaikka en usko realisesti ajateltuna siihen.

Mitä mieltä ootte nyt EJamista? En olisi uskonut, että Ampumisen ja Sydneyn kidnappaamisen jälkeen EJami päätyisi enää yhteen, mutta nyt on tullut taas sitä ihanaa mahtavaa vanhaa EJamia. Ilman mitään teeskentelyä mitä oli välillä vuonna 2010 kun oli EJ/Sami/Rafe kolmiodraama käynnissä. Toivon todella, että EJami menee jossain vaiheessa yhteen ja saavat kunnon mahdollisuuden eikä vaan jotain onnen murusia :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Mosse » 01 Huhti 2012, 17:46

Ejfan kirjoitti:Mitä mieltä ootte nyt EJamista? En olisi uskonut, että Ampumisen ja Sydneyn kidnappaamisen jälkeen EJami päätyisi enää yhteen, mutta nyt on tullut taas sitä ihanaa mahtavaa vanhaa EJamia. Ilman mitään teeskentelyä mitä oli välillä vuonna 2010 kun oli EJ/Sami/Rafe kolmiodraama käynnissä. Toivon todella, että EJami menee jossain vaiheessa yhteen ja saavat kunnon mahdollisuuden eikä vaan jotain onnen murusia :)


En mäkään olisi uskonut. En edes uskonut haluavani heitä yhteen sen jälkeen :D. Toivon parasta ja pelkään pahinta. En uskalla toivoa liikoja, kunhan heidät nyt nähdään vain usein yhteisissä kohtauksissa. Jos he vielä menevät yhteen, niin toivottavasti yhteenpaluu ja tunteiden tajuaminen tapahtuu erittäin hitaasti (ja mielellään ensin Samin puolelta) eikä taustalla ole tällä kertaa mitää valeita, jotka odottavat paljastusta.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Ejfan » 01 Huhti 2012, 19:04

Mosse kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Mitä mieltä ootte nyt EJamista? En olisi uskonut, että Ampumisen ja Sydneyn kidnappaamisen jälkeen EJami päätyisi enää yhteen, mutta nyt on tullut taas sitä ihanaa mahtavaa vanhaa EJamia. Ilman mitään teeskentelyä mitä oli välillä vuonna 2010 kun oli EJ/Sami/Rafe kolmiodraama käynnissä. Toivon todella, että EJami menee jossain vaiheessa yhteen ja saavat kunnon mahdollisuuden eikä vaan jotain onnen murusia :)


En mäkään olisi uskonut. En edes uskonut haluavani heitä yhteen sen jälkeen :D. Toivon parasta ja pelkään pahinta. En uskalla toivoa liikoja, kunhan heidät nyt nähdään vain usein yhteisissä kohtauksissa. Jos he vielä menevät yhteen, niin toivottavasti yhteenpaluu ja tunteiden tajuaminen tapahtuu erittäin hitaasti (ja mielellään ensin Samin puolelta) eikä taustalla ole tällä kertaa mitää valeita, jotka odottavat paljastusta.

Jep! Minäkään en enää jaksa sitä, että EJ jahtaa Samia ja Sami laittaa vastaa väittäen ettei hänellä ole tunteita EJ:tä kohtaan. Sami voisi nyt olla se joka jahtaa EJ:tä. Joku salasuhde voisi sopia tähän, jos EJole ja Lumi menevät yhteen :mrgreen: EJ on jossain vaiheessa ilman paitaa Samin kanssa Samin asunnossa... :simmut Sitä odottaen ;)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Mosse » 01 Huhti 2012, 19:21

Ejfan kirjoitti:Jep! Minäkään en enää jaksa sitä, että EJ jahtaa Samia ja Sami laittaa vastaa väittäen ettei hänellä ole tunteita EJ:tä kohtaan. Sami voisi nyt olla se joka jahtaa EJ:tä. Joku salasuhde voisi sopia tähän, jos EJole ja Lumi menevät yhteen :mrgreen: EJ on jossain vaiheessa ilman paitaa Samin kanssa Samin asunnossa... :simmut Sitä odottaen ;)


Kannatetaan salasuhdetta :). Mäkin odotan sitä kohtausta. Sami kun yleensä "salaa" aina vilkuilee EJ:tä, kun tämä on puolialasti. Toukokuussa tulee 6 vuotta EJ:n ilmestymisestä Salemiin. Kunpa se olisi jotain heidän ensitapaamisensa kaltaista :rofl:.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Kripe » 01 Huhti 2012, 21:27

Ah, viime päivien Ejami on ollut mitä ihaninta! En olisi uskonut että Sami ja EJ pystyvät vielä palaamaan lähtöastelmiin, mutta olen niin iloinen että niin on tapahtunut. :D Ahh, odotan niin innolla tulevia jaksoja! Niinkuin muutkin täällä sanoivat jo, toivon todella että heidän suhteensa etenisi hitaasti, ja niin päin, että Sami jahtaisi EJ:tä, ei EJ Samia. Ja en jaksaisi enää Samin tunteidenkieltoa, niin kulunut juttu. Ja salasuhde voisi olla ihan loistava, kannatetaan myös täällä! :D
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Ejfan » 01 Huhti 2012, 21:31

Mosse kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Jep! Minäkään en enää jaksa sitä, että EJ jahtaa Samia ja Sami laittaa vastaa väittäen ettei hänellä ole tunteita EJ:tä kohtaan. Sami voisi nyt olla se joka jahtaa EJ:tä. Joku salasuhde voisi sopia tähän, jos EJole ja Lumi menevät yhteen :mrgreen: EJ on jossain vaiheessa ilman paitaa Samin kanssa Samin asunnossa... :simmut Sitä odottaen ;)


Kannatetaan salasuhdetta :). Mäkin odotan sitä kohtausta. Sami kun yleensä "salaa" aina vilkuilee EJ:tä, kun tämä on puolialasti. Toukokuussa tulee 6 vuotta EJ:n ilmestymisestä Salemiin. Kunpa se olisi jotain heidän ensitapaamisensa kaltaista :rofl:.

Juu Samia ei yhtään kiinnosta EJ, mutta aina kuolaa sitä sillä tavalla :simmut
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Ejfan » 01 Huhti 2012, 21:34

Kripe kirjoitti:Ah, viime päivien Ejami on ollut mitä ihaninta! En olisi uskonut että Sami ja EJ pystyvät vielä palaamaan lähtöastelmiin, mutta olen niin iloinen että niin on tapahtunut. :D Ahh, odotan niin innolla tulevia jaksoja! Niinkuin muutkin täällä sanoivat jo, toivon todella että heidän suhteensa etenisi hitaasti, ja niin päin, että Sami jahtaisi EJ:tä, ei EJ Samia. Ja en jaksaisi enää Samin tunteidenkieltoa, niin kulunut juttu. Ja salasuhde voisi olla ihan loistava, kannatetaan myös täällä! :D

Todella ihanaa.. sitä on kaivettu! Mäkään en malta odottaa uutta EJami kierrosta. Toivottavasti emme joudu taas pettymään, mutta hyvältä näyttää :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Kripe » 02 Huhti 2012, 20:37

Ejfan kirjoitti:Todella ihanaa.. sitä on kaivettu! Mäkään en malta odottaa uutta EJami kierrosta. Toivottavasti emme joudu taas pettymään, mutta hyvältä näyttää :D


Jep, pidetään peukut pystyssä! :D Tosiaan nyt näyttää yllättävän hyvältä, etenkin kun nyt ei ole salaisuuksia tms. EJ:n ja Samin välillä. Ainoa huono puoli on tuo Nicolen raskaus, mutta saa nähdä tuleeko Nicolella keskenmeno vai ei. Ainakin Nicole on jatkuvassa stressissä joten vaikea sanoa... Itse toivon ettei lapsi syntyisi, sillä niitä on jo ihan tarpeeksi tällä hetkellä. Lisäksi lapsi voisi hiertää EJamin välejä, koska tunnetusti Sami ei voi Nicolea sietää, mikäköhän kohtalo vauvalla sitten olisi, ulottuisiko viha vauvaankin? No, turha lähteä spekuloimaan ennen kuin tiedetään varmasti että lapsi syntyy. :) Toivotaan nyt vain että EJami menee yhteen ja pysyy yhdessä pitkällä tähtäimellä! :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Ejfan » 03 Huhti 2012, 09:53

Kripe kirjoitti:
Jep, pidetään peukut pystyssä! :D Tosiaan nyt näyttää yllättävän hyvältä, etenkin kun nyt ei ole salaisuuksia tms. EJ:n ja Samin välillä. Ainoa huono puoli on tuo Nicolen raskaus, mutta saa nähdä tuleeko Nicolella keskenmeno vai ei. Ainakin Nicole on jatkuvassa stressissä joten vaikea sanoa... Itse toivon ettei lapsi syntyisi, sillä niitä on jo ihan tarpeeksi tällä hetkellä. Lisäksi lapsi voisi hiertää EJamin välejä, koska tunnetusti Sami ei voi Nicolea sietää, mikäköhän kohtalo vauvalla sitten olisi, ulottuisiko viha vauvaankin? No, turha lähteä spekuloimaan ennen kuin tiedetään varmasti että lapsi syntyy. :) Toivotaan nyt vain että EJami menee yhteen ja pysyy yhdessä pitkällä tähtäimellä! :)


Kun ottaa huomioon Nicolen keskenmenon on todennäköistä, että vauva syntyy ja jää eloon. Nicole ajattelee vain omia tunteita eikä olleenkaan vauvaa. Nicolen on turha yrittää väittää, että EJ on huono isä tai pelkäävänsä tätä, sillä EJ on sama EJ kuin silloin, kun Nicole kidnappasi Sydneyn tai juonitteli EJ:n kanssa ja tiesi valeRafesta jne, ja Nicole antaa vielä tehdä Dna-testin vaikka tietää lapsen olevan EJ:n siinä on kumminkin keskenmenon riski ja kumminkin on riskiraskaus kyseessä. Luulisi silloin että lapsi on tärkein, ei salailu :roll: Nicole taitaa taas ajatella niin jos EJ ei rakasta häntä niin EJ ei saa olla vauvan elämässä. Meni hermot silloin, kun Nicole jankutti, että Sydney ja hän ovat pakettisopimus..Miten kamalaa, kun Nicole ei ollut edes Sydin äiti! Mun mielestä tämä mitä Nicole tekee nyt on paljon paljon kamalampaa kuin mitä EJ teki. Nicole ei voi syyttää EJ:tä, jos EJ ei pysty antamaan tätä anteeksi.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Mosse » 03 Huhti 2012, 19:17

Saa tosiaann nähdä, miten tässä tulee käymään. Mulla ei ainakaan ole hajuakaan varsinkaan ensi vkon spoilerien jälkeen :D. Nautin vaan matkasta minne, tässä nyt ollaankaan menossa. Tämä alkaa nyt muistuttaa vähän vuotta 2006 (Ejamin ja Lumin suhteen). Eikö lähiaikoina pitäisi olla tulossa myrskykin? Jos Nicolen vauva syntyy terveenä, niin toivottavasti hän pysyy vahvana ja erossa EJ:stä. Nicole tietää tasan tarkkaan, millainen EJ on, asuttuaan ja juonittuaan tämän kanssa, joten ihan turha tässä vaiheessa alkaa väittää jotain muuta. Toivon kyllä edelleen, että tämän raskauden suhteen tapahtuisi jotain yllättävää (valeraskaus sopisi vuoden 2006 teemaan :rofl:). Joka tapauksessa odotan innolla ensi vkon Ejami-kohtauksia :sydan.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja Ejfan » 10 Huhti 2012, 08:34

Mosse kirjoitti:
Jep :D. Muakin huvitti, kun EJ kuvitteli osaavansa tehdä putkitöitä. Sami ei olisi pystynyt hillitsemään itseään, jos ne housutkin olisivat lähteneet päältä. Tähän tautiin ei vaan mikään vieroitus auta eikä edes se, että toinen osapuoli ampuu toista päähän :rofl:. Mä en pysty enää tämän jälkeen tyytymään mihinkään muuhun, varsinkaan Safeen. Siitä on liian kauan, kun EJ ja Sami ovat viimeksi olleet hyvissä väleissä. Toivottavasti se tuleva myrsky pakottaa Ejamin taas jonnekin kahdestaan. Enkä kyllä pitäisi pahaksi, jos Salemissa pidettäisiin jälleen tanssikilpailu.


Minäkään en enää tyydy EJoleen tai Safeen haluan EJamia :) EJamilla on vaan superhyvä kemia, ei sellaista ole Safella tai EJolella tai edes Lumilla :D
Toivottavasti tulee vielä paljon tälläisiä kohtauksia ja minä olen koko ajan odottanut tanssikilpailua jossa EJami hurmaisi taas kaikki :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

EdellinenSeuraava

Paluu Parit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron