EJ/Sami [SPOIL]

Keskustelua suhteista Salemissa

EJ/Sami [SPOIL]

ViestiKirjoittaja monkku- » 25 Touko 2007, 15:12

<3 rakastan tätä paria :) (tai no vaikka ne ei nyt ookkaa pari) Jotenki EJ tuo jännitystä sen ja Samin suhteeseen ku Lucas on jotenki Samin kaa semmonen tavis pari , mulla oli tossa vaihe jolloin inhosin EJ:tä (sillon ku se ampu Johnin) mutta se meni ohi. Tän päiväsessä jaksossa (25.5) se oli ihana<3 ku alko puolustaa Samia (':

Mitäs muut on mieltä? :o



/täällä on paljon ihmisiä jotka inhoo EJ:tä mutta ei se ole sen pahempi ku Samikaa (; ja se on vielä niin syötävän söpö <3 paras DiMera /
monkku-
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 46
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:17
Paikkakunta: vantaa

ViestiKirjoittaja Emma » 25 Touko 2007, 16:56

Minäkin pidän EJ:stä ja Samista parina, vaikka EJ:stä en kyllä aina tykkääkään. :roll: Mutta EJ:n näyttelijä (Oiskohan ollut James Scott) onnistuu mielestäni todella hyvin EJ:n roolissa, ja sopii muutenkin hyvin näyttelemään Alisonin kanssa. (:
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

ViestiKirjoittaja Nasu » 03 Loka 2007, 09:16

Musta EJ vois painua, sanonko minne. Yleensä pidän DiMeroista, mutta EJ menee yli hilseen. Musta se vois antaa Samin ja Lucasin olla rauhassa. Ja vähän ois kamalaa jos jos se ois Samin kaksosten isä. Tosin tää on vain mun mielipide. :-)
Avatar
Nasu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 245
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:58
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja norah » 03 Loka 2007, 16:32

Minusta nyt Lumi on ainoa oikea :) EJ on kyllä mielenkiintoinen hahmo mutta todella toivon ( ja uskonkin) että Lucas on Samin lasten isä.
Pitääkö muuten paikkaansa, että EJ todella raiskaa Samin vai onko tämäkin ( jälleen ;)) Samanthan juonia pitää Lucas itsellään?
Avatar
norah
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 14
Liittynyt: 24 Syys 2007, 13:49
Paikkakunta: helsinki

ViestiKirjoittaja Nasu » 03 Loka 2007, 18:54

Kylläse raiskaa sen..
Avatar
Nasu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 245
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:58
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja norah » 04 Loka 2007, 00:00

No siinä tapauksessa en tykkää EJ:stä enää yhtään :( Kuvittelin että Elvis Dimera olisi jotenkin " hyvis" mutta väärässä olin :(
Avatar
norah
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 14
Liittynyt: 24 Syys 2007, 13:49
Paikkakunta: helsinki

ViestiKirjoittaja Emma » 04 Loka 2007, 07:15

EJ on kyllä oikeastaan ihan mielenkiintoinen heppu, semmoinen salaperäinen. Ainakin se joskus oli.
Ja on kyllä aika hienoa nähdä samat näyttelijät vielä Santon ja Colleenin rooleissa, ei ainoastaan EJamin. (: Santo & Colleen on ainakin mielestäni hyvä pari.<3 ^^
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

ViestiKirjoittaja Katheo » 16 Helmi 2008, 23:21

Nyt mitä oon kattellu niin EJ tuntuu jotenki nössöltä ja ärsyttävältä hahmolta. Mää en voi käsittää millä tavalla se voi olla DiMera. Mutta juu. Ärsyttää tuo kun se on pitänyt tunkea Lucasin ja Samin väliin. Plääh.
Kuva
Avatar
Katheo
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 92
Liittynyt: 30 Joulu 2007, 17:13

ViestiKirjoittaja Narya » 28 Helmi 2008, 18:49

Olen tooooodella suuri Ejami (Ej & Sami) fani. Alussa en tykännyt ollenkaan kyseisestä parista, koska Ej oli ärsyttävä, mutta nykyään, aah ja voih.

Ej on loistava tyyppi (Ja James Scott hyvännäköinen;) , hän välittää aidosti Samista, " Rakastan yhtä paljon sitä pahaa että hyvää puolta sinussa Sami", Sen lisäksi Ej rakastaa molempia kaksosia, ehdoitta. Toisin kuin ällö- Lucas. En ole koskaan tykännyt Lumista, koska ne on liian sisaria, niiden välillä ei ole sellaista tunteiden paloa mitä Ej ja Samin välillä on.

Onneksi tällä hetkellä näyttää siltä että olisin saamassa kauan toivomaani Ejamia;)
Kuva
Avatar
Narya
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 30
Liittynyt: 28 Helmi 2008, 17:16

ViestiKirjoittaja Nasu » 28 Helmi 2008, 18:56

Mäkään en aluks pitänyt EJ:stä yhtään. Olin ihan kamala Lucas fani, mutta nyt oon alkanut kääntyä yhä enemmän EJ:n puoleen. Musta se ja Sami ois just parhaat yhessä..


Ps. älkää huomioiko mun aiempaa kommettia. :lol: :lol:
Kuva
Not all those who wonder are lost / http://glawar.tumblr.com
Avatar
Nasu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 245
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:58
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja zaki » 28 Helmi 2008, 22:27

Jotain voi vihata ja sitten rakastaa..

Niin, vihasin tätä paria, varsinkin EJ:tä vähän aikaa sitten. Mutta nyt, waah. Ihana pari, paljon parempi kuin joku Lumi. Lucas on minusta ärsyttävä hahmo, varsinkin nyt suomen jaksoissa enkä amerikan jaksoissakaan kehuisi. EJ on niin mystinen, kiinnostava ja hyvä hahmo, joka rakastaa Samia, ihan oikeasti.

Juup. <3 :love5:
Olen törkeä, iso paha zaki. Pysy kaukana ((:
Avatar
zaki
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 23
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 11:04

ViestiKirjoittaja Narya » 29 Helmi 2008, 00:13

Zakin sanat voisin kyllä allekirjoittaa täysin.

Ej:ssä on sellaista ihanaa vetovoimaa ja tosiaan mystiikkaa ja se hymy. En kyllä ymmärrä kenen sydäntä se ei sulattaisi :-)
Kuva
Avatar
Narya
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 30
Liittynyt: 28 Helmi 2008, 17:16

ViestiKirjoittaja monkku- » 29 Helmi 2008, 16:06

ihana EJ <3 rakastuin siihen ihan ensisilmäyksellä 2006 kesällä ku se tuli jaksoihi<3 NAM! EJ ja Sami on niin mielenkiintonen pari, Lumi on BORING.
Oli mulla kyllä yks vaihe missä en tykänny EJ:stä niin paljon, silloin kun se lähti karkuun sinne johki ku oli ampunu Johnii.
monkku-
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 46
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:17
Paikkakunta: vantaa

ViestiKirjoittaja Emma » 29 Helmi 2008, 17:24

EJ on tosi hyvännäköinen ja seksikäs...
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

ViestiKirjoittaja Katheo » 01 Maalis 2008, 13:17

^ Eijei. Sitä se ei ole. Omalla tavallaan ihan suloinen, mutta siihen se sitten jääkin. Pikku pojalta se lähinnä näyttää. (;
Kuva
Avatar
Katheo
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 92
Liittynyt: 30 Joulu 2007, 17:13

Seuraava

Paluu Parit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron