EJ&Taylor(Spoil)

Keskustelua suhteista Salemissa

EJ&Taylor(Spoil)

ViestiKirjoittaja Ejfan » 28 Maalis 2011, 10:22

No mitä mieltä olette Ejaylorista? Minä tykkään ihan hirveästi. Heillä on selvästi kemiaa.
Vihdoinkin EJ:llä olisi nainen joka rakastaa häntä yhtä paljon kuin EJ häntä. Harmi vaan kun Taylor korvataan toisella näyttelijällä. KC sai taas mun vihat päälleen :nouvei:
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: EJ&Taylor(Spoil)

ViestiKirjoittaja Kripe » 29 Maalis 2011, 23:23

No, sen verran kun olen katsonut DOOLia, en pidä Ejaylorista. Mulla kuitenkin on vahva fiilis, että mielipiteeni muuttuu kun Natalia saadaan vaihdettua Tamaraan, sillä musta tää stoori kuitenkin tässä on hyvä; VIHDOIN EJ:lle olisi nainen, joka rakastaa häntä ilman vaatimuksia ja rakastaa yhtä paljon häntä kuin EJ sitä. En vain pidä Nataliasta. Toisaalta olen loppuun asti Ejamin kannalla, ja juuri kun olen alkanut pitää Ejolestakin (en siis 2008 Ejolesta vaan 2010-2011 alun) niin kaippa mä en osaa sisäistää niin nopeasti näitä muutoksia. :D
Tilanne elää siis. :D
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: EJ&Taylor(Spoil)

ViestiKirjoittaja Mosse » 31 Maalis 2011, 15:02

Minun mielestäni Taylor on liian "herttainen" EJ:lle. En jaksa uskoa, että hän tulee hyväksymään EJ:n tekoja, kun ne paljastuvat. En myöskään pidä siitä, että nämä kaksi ovat valmiita pettämään vaimonsa/siskonsa. Minulla ei ole mitään Nataliaa vastaan, mutta toivottavasti Tamara tuo jotain särmää Tayloriin.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: EJ&Taylor(Spoil)

ViestiKirjoittaja Kripe » 31 Maalis 2011, 23:50

Mosse kirjoitti:Minun mielestäni Taylor on liian "herttainen" EJ:lle. En jaksa uskoa, että hän tulee hyväksymään EJ:n tekoja, kun ne paljastuvat. En myöskään pidä siitä, että nämä kaksi ovat valmiita pettämään vaimonsa/siskonsa.


Siis eikö Taylor tiedä EJ:n teoista? :o Niinkuin nyt huomaatte, olen armottoman pihalla DOOLista. :D Joo no tuskin tämäkään tulee sitten kestämään kun Taylor saa niistä teoista tietää. Mä luulin että vihdoin joku on hyväksynyt EJ:n sellaisena kuin se on, mukaan lukien kaikki hänen tekonsa. Ja joo, ainakin Natalian esittämänä Taylor on mustakin vähän liian "herttainen", mutta luulen että kun Tamara saadaan kuvioihin niin eiköhän Tayloristakin aleta saada jotain irti.

Joo, ja mä olen samoilla linjoilla Mossen kanssa; en hyväksy kyllä pettämistä missään muodossa, ja musta on niin väärin etteivät EJ ja Taylor oli kertonut tilannettaan Nicolelle. Nicole parka.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: EJ&Taylor(Spoil)

ViestiKirjoittaja Mosse » 01 Huhti 2011, 13:11

Kripe kirjoitti:
Mosse kirjoitti:Minun mielestäni Taylor on liian "herttainen" EJ:lle. En jaksa uskoa, että hän tulee hyväksymään EJ:n tekoja, kun ne paljastuvat. En myöskään pidä siitä, että nämä kaksi ovat valmiita pettämään vaimonsa/siskonsa.


Siis eikö Taylor tiedä EJ:n teoista? :o Niinkuin nyt huomaatte, olen armottoman pihalla DOOLista. :D Joo no tuskin tämäkään tulee sitten kestämään kun Taylor saa niistä teoista tietää. Mä luulin että vihdoin joku on hyväksynyt EJ:n sellaisena kuin se on, mukaan lukien kaikki hänen tekonsa. Ja joo, ainakin Natalian esittämänä Taylor on mustakin vähän liian "herttainen", mutta luulen että kun Tamara saadaan kuvioihin niin eiköhän Tayloristakin aleta saada jotain irti.

Joo, ja mä olen samoilla linjoilla Mossen kanssa; en hyväksy kyllä pettämistä missään muodossa, ja musta on niin väärin etteivät EJ ja Taylor oli kertonut tilannettaan Nicolelle. Nicole parka.


Kyllä hän varmaan Nicolen kautta tietää joistain EJ:n vanhemmista teoista, muttei tästä Rafe-sotkusta. Ehkä joku, kuka katsoo jaksoja aktiivisemmin tietää, kuinka paljon Taylor tietää EJ:n menneisyydestä. Taylor tuntuu kuitenkin olevan sellainen, joka haluaa nähdä hyvää kaikissa. EJ:n pitäisi kyllä kertoa jollekin totuus Rafesta, ettei tämä juoni taas pilaa kaikkea.

EJ on jo ehtinyt sanoa rakastavansakin Tayloria :D. Tässä sarjassa ei muutamaa poikkeusta lukuunottamatta enää tehdä kunnollisia "rakastumisjuonikuvioita".

Tänään James on muuten FL:n chatissa, niin toivottavasti saadaan vähän jotain tietoa, minne suuntaan tämä koko juonikuvio on menossa.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: EJ&Taylor(Spoil)

ViestiKirjoittaja Kripe » 01 Huhti 2011, 15:56

Mosse kirjoitti:Tänään James on muuten FL:n chatissa, niin toivottavasti saadaan vähän jotain tietoa, minne suuntaan tämä koko juonikuvio on menossa.


Mihin aikaan? :o Ja tuleeko noi vastaukset kaikille FL:n jäsenille näkyviin? :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: EJ&Taylor(Spoil)

ViestiKirjoittaja Mosse » 01 Huhti 2011, 17:41

Kripe kirjoitti:
Mosse kirjoitti:Tänään James on muuten FL:n chatissa, niin toivottavasti saadaan vähän jotain tietoa, minne suuntaan tämä koko juonikuvio on menossa.


Mihin aikaan? :o Ja tuleeko noi vastaukset kaikille FL:n jäsenille näkyviin? :)


Suomeen aikaan huonosti 4:n aikaan yöllä. Siitä ei tule Jamesin pyynnöstä mitään kokonaista kopiota, mutta toivottavasti joku tekee jonkun pienen yhteenvedon.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: EJ&Taylor(Spoil)

ViestiKirjoittaja Ejfan » 01 Huhti 2011, 21:55

En pidä yhtään siitä,että Ej pettää nicolea, vaikka ej nai nicolen vain lapsien takia. Ja juu Taylor on kiltti,mutta luulen,että Ej tarvitsee nyt kilttiä naista ei niin kilttien Samin ja Nicolen jälkeen:)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: EJ&Taylor(Spoil)

ViestiKirjoittaja Mosse » 01 Huhti 2011, 22:08

Ejfan kirjoitti:En pidä yhtään siitä,että Ej pettää nicolea, vaikka ej nai nicolen vain lapsien takia. Ja juu Taylor on kiltti,mutta luulen,että Ej tarvitsee nyt kilttiä naista ei niin kilttien Samin ja Nicolen jälkeen:)


On siinä tosiaan se hyvä puoli, että Taylor tuskin tulee juonimaan EJ:tä vastaan. Itse asiassa katsoin eilisen jakson (se oli huono kokonaisuutena, ei ihme, että sarja on toista viikkona viimeisenä katsojaluvuissa). Jokin Taylorissa on vain mielestäni liian "herttaista". Ja ne rakkaudentunnustukset tulivat vähän turhan aikaisin. Nyt kun EJ:llä tulee vielä olemaan osansa Fayn kuolemassa, niin parin tulevaisuus näyttää jo nyt vähän huonolta.

P.S. Hyvää syntymäpäivää, Ejfan!
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: EJ&Taylor(Spoil)

ViestiKirjoittaja Ejfan » 01 Huhti 2011, 22:33

Mosse kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:En pidä yhtään siitä,että Ej pettää nicolea, vaikka ej nai nicolen vain lapsien takia. Ja juu Taylor on kiltti,mutta luulen,että Ej tarvitsee nyt kilttiä naista ei niin kilttien Samin ja Nicolen jälkeen:)


On siinä tosiaan se hyvä puoli, että Taylor tuskin tulee juonimaan EJ:tä vastaan. Itse asiassa katsoin eilisen jakson (se oli huono kokonaisuutena, ei ihme, että sarja on toista viikkona viimeisenä katsojaluvuissa). Jokin Taylorissa on vain mielestäni liian "herttaista". Ja ne rakkaudentunnustukset tulivat vähän turhan aikaisin. Nyt kun EJ:llä tulee vielä olemaan osansa Fayn kuolemassa, niin parin tulevaisuus näyttää jo nyt vähän huonolta.

P.S. Hyvää syntymäpäivää, Ejfan!
Ne rakkauden tunnukset oliva vielä niin imeliä "en ole koskaan tuntenut mitään tälläistä" varsinkin Ej:n puolelta, kun miettii ejamia. En vielä usko,että se on edes rakkautta vaan ihastusta,joka saattaa muuttua:) kiitos Mosse!
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: EJ&Taylor(Spoil)

ViestiKirjoittaja Kripe » 02 Huhti 2011, 02:16

Joo on offtopicia, mutta... :D

Mosse kirjoitti:P.S. Hyvää syntymäpäivää, Ejfan!


Mitä mitä mitä? :o Hei onnea täältäkin kovasti, tapani mukaisesti myöhässä. :D

Mäkin olen muuten oinas horoskoppissa, mut synttärit meni jo. :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: EJ&Taylor(Spoil)

ViestiKirjoittaja Ejfan » 02 Huhti 2011, 06:33

Kripe kirjoitti:Joo on offtopicia, mutta... :D

Mosse kirjoitti:P.S. Hyvää syntymäpäivää, Ejfan!


Mitä mitä mitä? :o Hei onnea täältäkin kovasti, tapani mukaisesti myöhässä. :D

Mäkin olen muuten oinas horoskoppissa, mut synttärit meni jo. :)

Kiitos! Meilläpä on paljon yhteistä:) Myöhäiset onnittelut sinulle!
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: EJ&Taylor(Spoil)

ViestiKirjoittaja Kripe » 02 Huhti 2011, 11:58

Ejfan kirjoitti:Myöhäiset onnittelut sinulle!


Kiitos paljon! :)

Hei valvoiko kukaan, ja katsoi tuota chattia? :D Olis toosi kiva saada tietää edes jotain mitä siellä höpötettiin, en ole vielä FL:sta keskustelua löytänyt jossa olisi edes pätkiä Jamesin vastauksista. :(
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: EJ&Taylor(Spoil)

ViestiKirjoittaja Mosse » 03 Huhti 2011, 15:08

Kripe kirjoitti:Mäkin olen muuten oinas horoskoppissa, mut synttärit meni jo. :)


Myöhäiset onnittelut minultakin.

Kripe kirjoitti:Hei valvoiko kukaan, ja katsoi tuota chattia? :D Olis toosi kiva saada tietää edes jotain mitä siellä höpötettiin, en ole vielä FL:sta keskustelua löytänyt jossa olisi edes pätkiä Jamesin vastauksista. :(


Menköön nyt tänne viestiketjuun, vaikkeivat tänne varsinaisesti kuulukaan. Nyt sieltä löytyy paristakin keskustelusta juttuja. Ei tullut juuri mitään spoilereita. Muuta kuin vahvistus sille, että Taylorin hahmoa tullaan viemään uuteen suuntaan ja, että Bradylla ja EJ:llä tulee olemaan yhteisiä kohtauksia.

James kehui taas GG:tä, mutta ylisti erityisesti Thaaoa, jonka sanoi olevan paras miespuolinen vastanäyttelijä, joka hänellä on ollut.

EJamin suhteen James sanoi, että heidän välillään tulee aina olemaan selvittämättömiä tunteita (olivat ne sitten vihaa tai rakkautta). Hänen mielestään Samin ei tarvitse pyytää anteeksi ampumista ( :roll:), mutta toisaalta hän sanoi myös Samin aloittaneen koko jutun salaamalla raskautensa.

EJ:n suhteen James haluaisi tämän kuuntelevan enemmän isäänsä ja olevan jotain hyvän/pahan välistä. Hän myös sanoi toivovansa, että EJ löytää naisen, joka hyväksyy tämän sellaisena kuin EJ on. James ei pysty juuri vaikuttamaan käsikirjoitukseen, mutta yrittää taistella sen puolesta, millaisena pitää EJ:tä.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: EJ&Taylor(Spoil)

ViestiKirjoittaja Ejfan » 19 Kesä 2011, 17:00

Muuten oon Jamesin kanssa samaa mieltä, mutta musta tuntuu, että EJ:n pitäisi itsenäistyä ja muttaa pois Stefanon luota ja kuunnella Stefanoa paljon vähemmän.
Kun jotenkin tuntuu siltä, että EJ ei voi olla löytää sitä oikeaa jos Stefano on mukana kuvioissa. Pidin pahasta EJ:stä 2006-2007 mutta tämä uusi "paha" EJ ei ole niin mieleen. Mitä mieltä ootte Tamaran Taylorista? Onko parempi/ huonompi kuin Natalia? Mun mielestä tämä uusi Taylor ei ole niin huono, kun mä luulin, mutta ei Tamaralla ja Jamesilla ole todellakaan yhtä hyvää kemiaa kuin Ali/James kaksikolla.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Seuraava

Paluu Parit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron