Kenet haluaisit nähdä EJ:n kainalossa?

Keskustelua suhteista Salemissa

Kenet haluaisit nähdä EJ:n kainalossa?

ViestiKirjoittaja Kripe » 22 Syys 2010, 13:35

Otsikko ja perustelut (:
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Kenet haluaisit nähdä EJ:n kainalossa?

ViestiKirjoittaja Ejfan » 22 Syys 2010, 13:44

Tällä hetkellä en ketään. Samin ja EJ:n välillä on tapahtunut aivan liikaa enkä tiedä voiko heistä tulla enää paria. Haluan nähdä EJ:n kainalossa naisen jota EJ rakastaa koko sydämellään ja se nainen rakastaa samalla tavalla EJ:tä. En halua, että EJ naitetaan tässä vaiheessa kenellekkään. EJ:n pitää päästä Samista yli, jos nyt EJ koskaan pystyy siihen. Se oli minun suurin ongelma EJ:n ja Nicolen suhteessa, että EJ rakasti Samia. EJ saattoi myös omalla tavallaan rakastaa Nicolea, mutta se ei ollut sellaista rakkautta, jonka puolesta tekisi mitä tahansa. Uskon, että EJ rakastaa aina Samia, sillä Sami on osa EJ:tä.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Kenet haluaisit nähdä EJ:n kainalossa?

ViestiKirjoittaja Kripe » 22 Syys 2010, 18:50

Ejfan kirjoitti:Tällä hetkellä en ketään. Samin ja EJ:n välillä on tapahtunut aivan liikaa enkä tiedä voiko heistä tulla enää paria. Haluan nähdä EJ:n kainalossa naisen jota EJ rakastaa koko sydämellään ja se nainen rakastaa samalla tavalla EJ:tä. En halua, että EJ naitetaan tässä vaiheessa kenellekkään. EJ:n pitää päästä Samista yli, jos nyt EJ koskaan pystyy siihen. Se oli minun suurin ongelma EJ:n ja Nicolen suhteessa, että EJ rakasti Samia. EJ saattoi myös omalla tavallaan rakastaa Nicolea, mutta se ei ollut sellaista rakkautta, jonka puolesta tekisi mitä tahansa. Uskon, että EJ rakastaa aina Samia, sillä Sami on osa EJ:tä.


Mulla on vähän sama. En halua nähdä ainakaan vielä pariin kuukauteen EJ:n kanssa ketään, jos silloinkaan. Ja tosiaan niinkuin mainitsit, Ejamin välillä on tapahtunut ihan liikaa, ja tätä mäkin olen miettinyt pystyykö enää kukaan antamaan mitään tuollaista anteeksi, ja tajuaako Sami edes mitä hän todella teki.

Ejolesta en ikinä ole pitänyt, enkä tule pitämään. En edes vaikka EJ ei olisikaan rakastanut Samia. Nicole ei musta ansaitse EJ:tä, ei todellakaan.

Tavallaan musta on aivan mahtavaa seurata, miten ihmeessä joku ihminen voi rakastaa toista tekipä sitten se ihminen mitä tahansa. EJ:n rakkaus Samia kohtaan on jotain niin ainutlaatuista. Mä en usko että EJ:n tarvisi kahta kertaa miettiä kumman hän valitsisi jäävän henkiin, Samin vai itsensä, jos sellainen tilanne tulisi.

Jotenkin en osaa nähdä ketään muuta naista EJ:n kainalossa kuin Samin, mutta mistä sitä tietää, voihan tämä mielipiteeni muuttua. Varsinkin jos tämä tuleva uusi Amber naitetaan EJ:lle, en tosiaan halua, että sitä tapahtuu puoleen vuoteen. EJ:n on pitänyt päästä kunnolla Samista yli, jos hän ryhtyy suhteeseen, ja EJ:n ylitsepääsystä en uskalla sanoa vielä mitään. Jos vanhat merkit paikkansa pitävät, EJ ei pääse. Ja sitä en todellakaan toivo, jos rakkaus tosiaan tulee olemaan yksipuolista.

Eniten toivon tällä hetkellä, että Sami tosiaan tajuaisi, ettei Rafe ole mikään täydellisyyden perikuva ja tajuaisi kuinka ainutlaatuinen ihminen EJ on. Vaikka EJ on tehnyt paljon virheitä, hän on katunut niitä ja osoittanut syvää ja AITOA rakkautta ja pyytänyt anteeksi useaan kertaan. Ei Samikaan täydellinen ole, joten musta on lähinnä ironista ja tekopyhää, että Sami haukkuu kuinka paha ja julma ihminen EJ onkaan.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Kenet haluaisit nähdä EJ:n kainalossa?

ViestiKirjoittaja Ejfan » 23 Syys 2010, 21:42

Tuli taas katsottua vanhoja EJami pätkiä youtubesta. En mä voi vaan itelleni mitään. Mä haluan nähdä EJ:n kainalossa Samin ja ainostaan vain Samin! Olin vähän aikaa todella vihainen Samille, mutta en vain voi olla enää. EJami taika on vaan niin vahvaa. Mutta haluan Samin EJ:n kainoloon vain jos Sami rakastaa EJ.tä ja EJ rakastaa edelleen Samia.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Kenet haluaisit nähdä EJ:n kainalossa?

ViestiKirjoittaja Lovers » 23 Syys 2010, 22:50

En tässä vaiheessa ketään. Pitää katsoa tarinaa eteen päin ennen kuin voin vastata tuohon. En hylkää vielä EJamia, mutta aika näyttää :)
Kuva]
Avatar
Lovers
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1849
Liittynyt: 30 Tammi 2009, 13:54
Lempihahmo(t): EJ,Mel, Dan, Philip ja Nate
Lempipari(t): Bope,EJami,Danloe

Re: Kenet haluaisit nähdä EJ:n kainalossa?

ViestiKirjoittaja Kripe » 23 Syys 2010, 23:56

Ejfan kirjoitti:Tuli taas katsottua vanhoja EJami pätkiä youtubesta. EJami taika on vaan niin vahvaa. Mutta haluan Samin EJ:n kainoloon vain jos Sami rakastaa EJ.tä ja EJ rakastaa edelleen Samia.


Mäkin olen katsonut niitä ihan törkeästi lähiaikoina. :D

Ja joo, olisko hieman täydellistä saada EJami yhteen niin, että Sami ja EJ kummatkin rakastaisivat toisiaan aidosti ja ilman kaunoja. :D Sitä odotellessa. :D
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Kenet haluaisit nähdä EJ:n kainalossa?

ViestiKirjoittaja ejole<3 » 28 Loka 2010, 00:14

Samille ja EJ:lle on tapahtunu niin paljon... ehkä vähän liikaakin. EJ raiskas tms. Samin (väittely tästä ei oo tarpeellista :D) ja ne on kumpiki ollu tosi törkeitä toisilleen. Ja se miten Sami sysää Sydneyn, Johnnyn ja Allien Carolinelle ja viettää kaiken sen ajan Rafea p*nnessa on musta tosi törkeetä! Ja sitte Sami vielä kehtaa haukkuu EJ:tä huonoks vanhemmaks - no ainaki se viettäis aikaa sen lasten kanssa eikä asettais parisuhdetta ensimmäiseks!
Toisaalta sama on vähän EJolen kohalla. Mutta musta EJolella on vielä mahollisuus - niille ei oo tapahtunu läheskään noin paljon kaikkee outoo ja epämäärästä. Koska ne on molemmat valehdellu yms. toisilleen se on 1-1, tai niiku tasapeli :D uknow! Olis niiiiiiiiiin ihanaa jos Sydney oliski Nicolen, ei sillä et EJole menis yhteen, mut siten Nicole vois saada edes jotain onnee sen elämään ja lopettaa sen Bradyn sylissä kierimisen :lapsy: yäh.

Tällä hetkellä sanoisin et EJ vois pysyy sinkkuna (jos se edes on Salemissa mahdollista). Sama Samille ja Nicolelle.
Kuva
Kuva
banner made by belle333black :)
ejole<3
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 98
Liittynyt: 23 Syys 2008, 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenet haluaisit nähdä EJ:n kainalossa?

ViestiKirjoittaja Shelle` » 04 Loka 2012, 17:36

Nicolen tietysti ;) Ejole on ollut jo melko kauan suosikkini vaikka aika vähän heitä on nähtykin suomen jaksoissa :(

Ejamista parituksesta en ole tykännyt ikinä. En edes voi käsittää miten Sami on koskaan voinut rakastua siihen lieroon :oksu:, toivon että heidän tarinansa olisi vihdoin ohi.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Kenet haluaisit nähdä EJ:n kainalossa?

ViestiKirjoittaja Kripe » 05 Loka 2012, 16:36

Shelle` kirjoitti:En edes voi käsittää miten Sami on koskaan voinut rakastua siihen lieroon :oksu:


En sano tätä millään pahalla, mutta EJ on minusta aivan samanlainen liero myös Nicolen aikana. Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni. :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Kenet haluaisit nähdä EJ:n kainalossa?

ViestiKirjoittaja Mosse » 07 Loka 2012, 10:24

Kripe kirjoitti:
Shelle` kirjoitti:En edes voi käsittää miten Sami on koskaan voinut rakastua siihen lieroon :oksu:


En sano tätä millään pahalla, mutta EJ on minusta aivan samanlainen liero myös Nicolen aikana. Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni. :)


EJ:hän siinä on yhteisenä tekijänä :D.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Kenet haluaisit nähdä EJ:n kainalossa?

ViestiKirjoittaja Ejfan » 08 Loka 2012, 00:28

Mosse kirjoitti:
Kripe kirjoitti:
Shelle` kirjoitti:En edes voi käsittää miten Sami on koskaan voinut rakastua siihen lieroon :oksu:


En sano tätä millään pahalla, mutta EJ on minusta aivan samanlainen liero myös Nicolen aikana. Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni. :)


EJ:hän siinä on yhteisenä tekijänä :D.

Juu, ja Sami ja Nicole ovat myös hyvin samanlaisia...kumpikaan ei ole ns.hyvä ihminen :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Kenet haluaisit nähdä EJ:n kainalossa?

ViestiKirjoittaja Shelle` » 18 Loka 2012, 19:10

Ejfan kirjoitti:Juu, ja Sami ja Nicole ovat myös hyvin samanlaisia...kumpikaan ei ole ns.hyvä ihminen :)
Tässä asiassa en ole samaa mieltä, Samissa on paljon hyvää mutta ne hänen hyvät piirteensä tulee yleinsä esiin Lucasin kanssa. :D Mutta tämä on vain minun mielipiteeni.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena


Paluu Parit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron