Racole?(Spoil)

Keskustelua suhteista Salemissa

Mitä mieltä olet Racolesta?

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Täytyy katsoa miten heidän suhde kehittyy.
3
38%
Ihan Ok. Nicolen kanssa Rafe ei ole tylsä.
1
13%
Nicole pilaa Rafen hahmoa entisestään.
0
Ei ääniä
Pelkkä ajatus heistä parina kuulostaa naurettavalta.
1
13%
Paras "pari" ikinä.
0
Ei ääniä
Ei Rafea Nicolelle! Rafe vie Nicolen tylsyyteen.
0
Ei ääniä
Ei Racolea! Rafe kuuluu Samille!
0
Ei ääniä
Nicole kuuluu EJ:lle!
1
13%
Ihan sama. En voi sietää kumpaakaan eli on ihan sama onko ne pari vai ei.
2
25%
 
Ääniä yhteensä : 8

Racole?(Spoil)

ViestiKirjoittaja Ejfan » 22 Elo 2010, 02:06

Mitä mieltä olette Racolesta(Rafe&Nicole)? Ajatus kuulosti hauskalta, mutta minun mielestä se pilasi heidän mahdollisuutensa, kun Rafe hyväkskäytti Nicolea.
Viimeksi muokannut Ejfan päivämäärä 22 Elo 2010, 12:05, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Racole?(Spoil)

ViestiKirjoittaja Kripe » 22 Elo 2010, 11:24

Ejfan kirjoitti:Ajatus kuulosti hauskalta, mutta minun mielestä se pilasi heidän mahdollisuutensa, kun Rafe hyväkskäytti Nicolea.


Täytyy kyllä kompata. Toisaalta, miksikäs ei. Niin kauan kun Nicole ei koske EJ:hin ja Rafe Samiin, on periaatteessa ihan sama kenen kanssa he ovat. Mutta joo, vastasin alimman, lähinnä siksi että mulle on oikeastaan ihan sama kenen kanssa he ovat. :D
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Racole?(Spoil)

ViestiKirjoittaja Ejfan » 22 Elo 2010, 12:14

Kripe kirjoitti:Täytyy kyllä kompata. Toisaalta, miksikäs ei. Niin kauan kun Nicole ei koske EJ:hin ja Rafe Samiin, on periaatteessa ihan sama kenen kanssa he ovat. Mutta joo, vastasin alimman, lähinnä siksi että mulle on oikeastaan ihan sama kenen kanssa he ovat. :D

Jep! Toisaalta, kun miettii Rafe ei hyväksy Samin vikoja niin miten ihmeessä Rafe pystyisi hyväksymään Nicolen sellaisena kuin hän on.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Racole?(Spoil)

ViestiKirjoittaja Kripe » 22 Elo 2010, 12:46

Ejfan kirjoitti:Toisaalta, kun miettii Rafe ei hyväksy Samin vikoja niin miten ihmeessä Rafe pystyisi hyväksymään Nicolen sellaisena kuin hän on.


Totta. Tämän takia haluaisin kuitenkin että Brady ja Nicole päätyisivät yhteen sillä Brady on hyväksyvämpi kuin Rafe. Mutta jos Bricole ei mene yhteen, ei se ole sinänsä menetys mulle, pääasia että EJami löytää toisensa vielä ton Sydnappauksen paljastuttua, kunhan vain Sami ei ammu EJ:tä.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Racole?(Spoil)

ViestiKirjoittaja talitintti » 24 Elo 2010, 16:07

En vastannut mitään, koska todellisuudessa tämä ei oikeasti jaksaisi kiinnostaa yhtään vähempää.

Nyt mitenkään osoittamatta ketään sormella ja kirjoittamatta pahaa kenestäkään sanon minä ajattelen tästä.
Minulle tuli rehellisesti sanoen ensimmäisenä mieleen, että tämä nyt on ehkä vähän sellaista joidenkin fanien ajatusta, että heidän suosikkinsa saataisi yhteen, jos nämä kaksi saataisi pois kuvioista. Kuitenkin kummallakin hahmolla on se "parempi puoliskokin" olemassa, joten ainakin minusta tämä tuntuu aika tekaistulta idealta. En tietysti voi tietää tällä informaatiolla mikä minulla on sitä, miten parin kemioita on kirjoiteltu sarjaa, mutta jotenkin minulla on tullut kuva, että Rafelle on ehkä kirjoitettu nainen, eikä se ole Nicole. Kuitenkin tämä nyt oli tällainen heitto joka tuli mieleen. Myönnetään, että olen ehkä itsekin joskus sortunut samanlaiseen ajatteluun, mutta kuitenkin tämä paritus ei minua jaksa kiinnostaa.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Racole?(Spoil)

ViestiKirjoittaja Kripe » 24 Elo 2010, 16:18

talitintti kirjoitti:Nyt mitenkään osoittamatta ketään sormella ja kirjoittamatta pahaa kenestäkään sanon minä ajattelen tästä.
Minulle tuli rehellisesti sanoen ensimmäisenä mieleen, että tämä nyt on ehkä vähän sellaista joidenkin fanien ajatusta, että heidän suosikkinsa saataisi yhteen, jos nämä kaksi saataisi pois kuvioista.


Lainaten omaa viestiäni...

Kripe kirjoitti:Niin kauan kun Nicole ei koske EJ:hin ja Rafe Samiin, on periaatteessa ihan sama kenen kanssa he ovat.


...ja jatkoa...

Kripe kirjoitti:...haluaisin kuitenkin että Brady ja Nicole päätyisivät yhteen sillä Brady on hyväksyvämpi kuin Rafe. Mutta jos Bricole ei mene yhteen, ei se ole sinänsä menetys mulle...


Joten eiköhän tässä tullut mun pointtini selväksi.

Mutta joo, kyllä Nicole ja Rafe ihan hyvältä näyttivät yhdessä niissä parissa yhteisessä "intiimimmässä" kohtauksessa. Ja muutenkin. Mutta kyllä Bricole paremmalta näyttää, ja onkin. Pääasia on etteivät he koske EJhin ja Samiin, koska rehellisesti sanottuna Safe on järkyttävän jäykkää ja tylsää katsottavaa, kerrassaan jäätävää. Ei minkäänlaista kemiaa, ja mitä EJoleen tulee, on se vain niin tekaistunnäköistä kun tietää, että EJ rakastaa Samia todellisuudessa.

Ja voi kyllä, voin myöntää sun kommenttisi, enkä häpeä yhtään. :D
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Racole?(Spoil)

ViestiKirjoittaja Ejfan » 24 Elo 2010, 16:26

talitintti kirjoitti: Nyt mitenkään osoittamatta ketään sormella ja kirjoittamatta pahaa kenestäkään sanon minä ajattelen tästä.
Minulle tuli rehellisesti sanoen ensimmäisenä mieleen, että tämä nyt on ehkä vähän sellaista joidenkin fanien ajatusta, että heidän suosikkinsa saataisi yhteen, jos nämä kaksi saataisi pois kuvioista. Kuitenkin kummallakin hahmolla on se "parempi puoliskokin" olemassa, joten ainakin minusta tämä tuntuu aika tekaistulta idealta. En tietysti voi tietää tällä informaatiolla mikä minulla on sitä, miten parin kemioita on kirjoiteltu sarjaa, mutta jotenkin minulla on tullut kuva, että Rafelle on ehkä kirjoitettu nainen, eikä se ole Nicole. Kuitenkin tämä nyt oli tällainen heitto joka tuli mieleen. Myönnetään, että olen ehkä itsekin joskus sortunut samanlaiseen ajatteluun, mutta kuitenkin tämä paritus ei minua jaksa kiinnostaa.

Oot osin ihan oikeassa. Mielestäni Nicolen ja Rafen välillä on kemiaa, mutta en tiedä haluanko heitä yhteen koska Rafe on vaan niin hirveä(Käytti Nicolea rumasti hyväkseen) En enää halua Bradyäkään Nicolelle, koska Brady vaan leikkii naisilla.
Olisi todella mahtavaa, jos Nicolen suurirakkaus Eric palaisi Salemiin.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M


Paluu Parit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron