Pari, josta mielipiteesi on muuttunut.

Keskustelua suhteista Salemissa

Pari, josta mielipiteesi on muuttunut.

ViestiKirjoittaja Kripe » 23 Huhti 2010, 11:05

Eli joo, olis kiva kuulla näitä tapauksia. :)
Eli esim. jos olet ensin pitänyt vaikka Jarlenasta, mutta et sitten enää nykyään, niin miksi? Mikä muutti mielipidettäsi?
Tai toisin päin. Vihasit ensin vaikka Bopea, mutta nykyään pidätkin siitä.

Joo ja ei kun keskustelua. :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Pari, josta mielipiteesi on muuttunut.

ViestiKirjoittaja eltsku » 23 Huhti 2010, 14:41

Ensin pidin Lumista ja vihasin Ejamia ,mutta nyt rakastan Ejamia parina . =) Se varmaan alkoi siitä kun aloin itse pitää Ej:stä.Ja Ej:n kanssa Sami voi olla ihan oma itsensä eikä hänen tarvitsisi yrittää "muuttua"ja siksi mielestäni he ovat ihana pari =)) Sekä että Ejamin välinen kemia on jotain niin . . uskomatonta ? En oikein keksi tuohon oikeaa sanaa ;)
eltsku
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 127
Liittynyt: 09 Joulu 2008, 21:47

Re: Pari, josta mielipiteesi on muuttunut.

ViestiKirjoittaja Mosse » 23 Huhti 2010, 15:10

Shellen suhteen olen varmaan muuttanut eniten mieltäni johtuen näyttelijävaihdoksista. Alkuperäinen Shelle (JC/KS) kuuluu edelleen lemppareihini, mutta uudemmista versioista en pidä.

Muiden parien suhteen en ole suuremmin mieltäni muuttanut. Välillä tulee kohtauksia, joista pidän ja välillä kohtauksia, joista en pidä.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Pari, josta mielipiteesi on muuttunut.

ViestiKirjoittaja talitintti » 23 Huhti 2010, 15:14

Mosse kirjoitti:Shellen suhteen olen varmaan muuttanut eniten mieltäni johtuen näyttelijävaihdoksista. Alkuperäinen Shelle (JC/KS) kuuluu edelleen lemppareihini, mutta uudemmista versioista en pidä.


Minulla taitaa olla sama tilanne. Pidin JC/KS Shellestä tosi paljon ja kuten Mossella minullakin pari on vielä suosikkejani, mutta sitten nyt myöhempien näyttelijöiden aikainen Shelle ei oikein nappaa. Jotenkin juonikuviot ja parin tapahtumat eivät vaan kolahda niin kuin Jasonin ja Kristenin aikaisessa Shellessä.

Muuten minulla ei ole tainnut nuin kriittisiä vaihdoksia tulla, mutta sellaisia ajoittaisia hetkiä on ollut, jolloin olen ajatellut toisin, kuten ajattelin, että Mimi ei voi löytää Rexiä parempaa miestä, mutta Shawn ja Mimi olivat todella ihana pari. Jonkinlaista kyllästymistä kylläkin ehti joihinkin pareihin tapahtua, kuten kävi Jenin ja Jackin kohdalla vähän ennen kun he poistuivat sarjasta.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Pari, josta mielipiteesi on muuttunut.

ViestiKirjoittaja Kripe » 23 Huhti 2010, 16:02

talitintti kirjoitti:
Mosse kirjoitti:Shellen suhteen olen varmaan muuttanut eniten mieltäni johtuen näyttelijävaihdoksista. Alkuperäinen Shelle (JC/KS) kuuluu edelleen lemppareihini, mutta uudemmista versioista en pidä.


Minulla taitaa olla sama tilanne. Pidin JC/KS Shellestä tosi paljon ja kuten Mossella minullakin pari on vielä suosikkejani, mutta sitten nyt myöhempien näyttelijöiden aikainen Shelle ei oikein nappaa. Jotenkin juonikuviot ja parin tapahtumat eivät vaan kolahda niin kuin Jasonin ja Kristenin aikaisessa Shellessä.

Muuten minulla ei ole tainnut nuin kriittisiä vaihdoksia tulla, mutta sellaisia ajoittaisia hetkiä on ollut, jolloin olen ajatellut toisin, kuten ajattelin, että Mimi ei voi löytää Rexiä parempaa miestä, mutta Shawn ja Mimi olivat todella ihana pari. Jonkinlaista kyllästymistä kylläkin ehti joihinkin pareihin tapahtua, kuten kävi Jenin ja Jackin kohdalla vähän ennen kun he poistuivat sarjasta.


Komppaan teitä kumpaakin täysin. :D Mäkin pidin Shawnista ja Mimistä, vaikka pidin kyllä Remistäkin. :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Pari, josta mielipiteesi on muuttunut.

ViestiKirjoittaja Emma » 23 Huhti 2010, 19:11

Minulla itselläni ei oikeastaan ole muita sellaisia pareja, joista mielipiteeni on täysin muuttunut, muuta kuin jo edellä mainuttu Shelle. Kuten Mossella, Jasonin ja Kirstenin Shelle on edelleen suosikkejani, mutten pidä tästä nykyisestä, "muuttuneesta" Shellestä. En tosin pitänyt silloinkaan kun Martha oli jo Bellenä ja Jason edelleen Shawnina.

Sitten on niitä pareja, joista mielipiteeni muuttuu aina välillä. Kuten jo erääseen toiseen topiciin kirjoitin, suhtautumiseni EJamiin on ollut melko ristiriitainen. Välillä on sellaisia kausia, että tykkään, välillä taas lähes inhoan ko. paritusta. Esimerkiksi nykyisissa Suomen jaksoissa en oikeastaan pidä EJamista, lähinnä EJ:n ärsyttävyyden ja sen typerän pakkoavioliiton takia. Vaikka täytyy kyllä myöntää, että eilinen EJami-kohtaus oli suloinen, kun EJ lohdutti Samia ja lupasi olla tämän tukena. :) Mutta pidin kyllä EJamista esimerkiksi vuoden 2008 keväällä, koska silloin Sami vaikutti oikeasti rakastavan EJ:tä, ja EJ:kin oli muuttunut, onneksi. Pidän paljon enemmän siitä "pehmommasta" EJ:stä, kuin sitä wnb-pahiksesta. Harmi vain, että nykyisin Jenkkilän jaksoissa EJ taas kuvittelee olevansa joku maailman herra, ja Samikin on taas vanha, ihana itsensä: avuton, itsekäs ja miehistä riippuvainen.
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Pari, josta mielipiteesi on muuttunut.

ViestiKirjoittaja Lovers » 23 Huhti 2010, 23:37

Minä pidin ennen Lucasista ja Samista yhdessä, mutta suomen 2007 jaksojen jälkeen mieleni muuttui ja ajattelin, että Lucas ei olekkaan se oikea Samille. Sitten myöhemmin tulikin EJ ja siinä se oli! EJ on juuri sellainen mies, jonka Sami tarvitsee.
Kuva]
Avatar
Lovers
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1849
Liittynyt: 30 Tammi 2009, 13:54
Lempihahmo(t): EJ,Mel, Dan, Philip ja Nate
Lempipari(t): Bope,EJami,Danloe

Re: Pari, josta mielipiteesi on muuttunut.

ViestiKirjoittaja Kripe » 23 Huhti 2010, 23:40

Lovers kirjoitti:Minä pidin ennen Lucasista ja Samista yhdessä, mutta suomen 2007 jaksojen jälkeen mieleni muuttui ja ajattelin, että Lucas ei olekkaan se oikea Samille. Sitten myöhemmin tulikin EJ ja siinä se oli! EJ on juuri sellainen mies, jonka Sami tarvitsee.


No joo, mulla sikäli sama, että musta EJ ja Sami "kuuluvat toisilleen" mutta silti pidän edelleen Lumista*, mutta EJami on silti vain paras. :D

*Osa syy miksi "kiinnostus" Lumia kohtaan lopahti, oli juurikin heidän suhteen monimutkaisuus, ja suoraan sanoen EJ:hän pilasi sen suhteen. Ja sitä aiemmin huomasin jo pitäväni EJamista kovasti, ja sittenhän se jossain vaiheessa oikeen kunnolla sytytti. :D
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Pari, josta mielipiteesi on muuttunut.

ViestiKirjoittaja Ejfan » 17 Helmi 2011, 18:06

Mielipiteeni EJolesta on muuttunut. Pidän tällä hetkellä EJolesta enemmän kuin mistään muusta parista. Jos EJami ei mene yhteen niin sitten Ejole. En edelleenkään pidä EJolesta ennen vuotta 2011, koska EJ ei rakastanut Nicolea ja muutenkaan he eivät parina sytyttäneet, mutta nyt paremmalla käsiksellä he sytyttävät.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M


Paluu Parit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron