Kenestä ''EJ rakastaa Samia'' on turhankin vanha juttu?

Keskustelua suhteista Salemissa

Kenestä ''EJ rakastaa Samia'' on turhankin vanha juttu?

ViestiKirjoittaja ejole<3 » 23 Maalis 2010, 23:22

Päätin sitte tehä tämmösen topicin kun tuli toi SOD:in uusi spoileri ''EJ rakastaa Samia.'' Pikkusen ehkä turhaa tehdä tällasta topiccia kun tiedän, että tän foorumin jäsenistä n. 85+% pitää Ejamista. No kuitenkin! Kuinka monen mielestä tää Ejami reunition on nähty turhan monesti, tai että tää on kun sillon v. 2007 uudelleen?

Omasta mielestäni, tää on niin vanha ja vähän jo ehkä jo huvittavakin juttu. Vaikka kannatankin EJolea, niin ihan rauhassa Ejamit saa mun puolesta iloita kun kerran EJ rakastaakin Samia, mutta eikö kukaan tällä foorumilla oo oikeesti sitä mieltä, että ''hohhoh here we go again''? Tai että, ''on jo vähän kulunu juonenkäänne''?
V. 2007 EJ raiskas Samin ja sitten pakotti sen naimisiin kanssaan, ja nyt EJ väitti, että Samin lapsi oli kuollu, ja kohta ne on taas yhdessä (toivottavasti ei EJ:n pakottamana). Mun mielestä tää haiskahtaa surkeelta käsikirjotukselta ja ideoiden puutteelta, ihan puhtaasti! Kuinka moni oikeasti jaksaa kattoa Ejamia taas jonku kuukauden yhessä, ja sitte Samin taas Rafen kanssa ja EJ:n joku Ariannan? :kohautus:
Jos mietin esim Samia tässä tilanteessa, niin todella toivon, että hän ei anna EJ:lle anteeks tätä, ja ettei ne palais yhteen vähään aikaan - paras olis jos ei ikinä! EJ on todella muuttunu Salemin pahiksimmasta, Salemin nössöimmäks. Jos nyt tässä quotaan suoraan SOD:in tekstistä
"Once you realize you love somebody, you either bathe in misery or you try and acquire that person one way or the other."

Eli EJ:n plan, taas kerran on pakottaa Sami olemaan kanssaan ja leikkiä onnellista perhettä? Gosh! DOOL:in käsikirjottajat on kyllä välillä, näin rumasti sanottuna aivan perseestä! EJ on tehty niin tyhmän ja luuserin näköseks että huhhuh!
However, he likes that he's now a hero in her eyes for bringing Sydney home. By week's end, EJ decides to set his sights on Sami and all he can do is pray she won't reject him entirely.

Joo'o.. EJ on mikäkin nössö - ensin sanoo Samille, että sen lapsi on kuollu ja sitte päättää että rakastaaki tätä, ja haluu olla perhe taas kerran!? Mikä helvetin järki tässä koko jutussa on!?

- Sami, älä vaan suostu EJ:n ehdotuksiin! Vähän :stupic: koko jätkä tällä hetkellä!
Kuva
Kuva
banner made by belle333black :)
ejole<3
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 98
Liittynyt: 23 Syys 2008, 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenestä ''EJ rakastaa Samia'' on turhankin vanha juttu?

ViestiKirjoittaja Shelle` » 24 Maalis 2010, 21:50

Minusta EJ ei rakasta Samia, ei todellakaan... EJ on vain riippuvainen Samista ja siksi haluaa hallita Samanthan elämää ja tämän tekemisiä.
Jos EJ todella rakastaisi Samia, hän ei todellakaan olisi raiskannut tätä.
En kyllä usko että Ej pystyisi rakastamaan ketään naista aidosti, mutta silti olen sitä mieltä että EJOLE on ihana pari.
Nicole ja EJ ovat molemmat kieroja ja ilkeitä. Siksi he sopivatkin niin hyvin yhteen ja uskon että Nicole rakastaa EJ:tä aidosti.
En kyllä edes suoraan sanottuna ymmärrä miksi jotkut tykkäävät Ejamista? Ejami pari on Salemin kamalin pari, ja tätä mieltä tulen olemaan aina.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Kenestä ''EJ rakastaa Samia'' on turhankin vanha juttu?

ViestiKirjoittaja kjo » 25 Maalis 2010, 13:31

Ois varmaan aika tylsä sarja, jos kaikki olisi aina yhdessä ja perheet olisi yhtä onnea ja autuutta???? :lol: ei yhtään eroa, ja isyydestäkään ei olisi epäselvyyttä.
varmaan loppuisi nämä saippikset pikkasen lyhyeen....
kjo
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 6
Liittynyt: 14 Tammi 2010, 13:04

Re: Kenestä ''EJ rakastaa Samia'' on turhankin vanha juttu?

ViestiKirjoittaja Emma » 25 Maalis 2010, 17:20

ejole<3 kirjoitti:Kuinka monen mielestä tää Ejami reunition on nähty turhan monesti, tai että tää on kun sillon v. 2007 uudelleen?

Omasta mielestäni, tää on niin vanha ja vähän jo ehkä jo huvittavakin juttu. Vaikka kannatankin EJolea, niin ihan rauhassa Ejamit saa mun puolesta iloita kun kerran EJ rakastaakin Samia, mutta eikö kukaan tällä foorumilla oo oikeesti sitä mieltä, että ''hohhoh here we go again''? Tai että, ''on jo vähän kulunu juonenkäänne''?


Olen niin samaa mieltä! Tämä on todellakin jo nähty, monesti. Eikä mulla varsinaisesti mitään EJamia vastaan ole, mielipiteeni ko. parista on melko ristiriitainen, mutta tämä nykyinen meno alkaa todella mennä ihan järjettömäksi. Ehkäpä käsikirjoittajilta alkaa ideat loppua? :lol: :roll:


ejole<3 kirjoitti:EJ on todella muuttunu Salemin pahiksimmasta, Salemin nössöimmäks. Jos nyt tässä quotaan suoraan SOD:in tekstistä
"Once you realize you love somebody, you either bathe in misery or you try and acquire that person one way or the other."

Eli EJ:n plan, taas kerran on pakottaa Sami olemaan kanssaan ja leikkiä onnellista perhettä? Gosh! DOOL:in käsikirjottajat on kyllä välillä, näin rumasti sanottuna aivan perseestä! EJ on tehty niin tyhmän ja luuserin näköseks että huhhuh!


Olen myös huomannut tämän. EJ on muuttunut nyt parin kuluneen vuoden aikana pahiksesta joksikin ihan muuksi. En tiedä, onko muutos pahasta, koska en juuri pitänyt/pidä tästä Suomen jaksoissa olevasta EJ:stä, joka oli mielestäni lähinnä omahyväinen luuseri. Kuitenkin EJ:stä nykyään tehty jotenkin todella tyhmä! Ei EJ ennenkään mikään järjen jättiläinen ollut, mutta tämä nykyinen... huh huh. Yrittääkö käsikirjoittajat tehdä siitä tahallaan vajaan näköisen, vai missä vika?

Ja samaa toivon minäkin, ettei Sami katso kaikkea sormien lävitse, koska silloin se jos mikä on todellakin katsojien alykkyyden aliarvioimista. :lapsy:
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Kenestä ''EJ rakastaa Samia'' on turhankin vanha juttu?

ViestiKirjoittaja Ejami vs Safe » 28 Maalis 2010, 01:06

Ei se nyt vanha juttu ole, mutta mua kyllästyttää se, että käsikirjoittajat antavat aina toivon jyväsiä, että he menevät yhteen, mutta sitten tapahtuu jotain joka rikkoo heidän välit. Laittais ne vaan yhteen.
Kuva
Avatar
Ejami vs Safe
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 237
Liittynyt: 30 Huhti 2009, 20:58
Paikkakunta: Turku

Re: Kenestä ''EJ rakastaa Samia'' on turhankin vanha juttu?

ViestiKirjoittaja Stars » 09 Huhti 2010, 16:24

Ei se mitään "vanhaa" ole. EJ:n vain kuuluu aina rakastaa Samia.
Kuva
Avatar
Stars
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 53
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 15:34

Re: Kenestä ''EJ rakastaa Samia'' on turhankin vanha juttu?

ViestiKirjoittaja Stars » 09 Huhti 2010, 16:25

kjo kirjoitti:Ois varmaan aika tylsä sarja, jos kaikki olisi aina yhdessä ja perheet olisi yhtä onnea ja autuutta???? :lol: ei yhtään eroa, ja isyydestäkään ei olisi epäselvyyttä.
varmaan loppuisi nämä saippikset pikkasen lyhyeen....

Älä muuta sano!
Kuva
Avatar
Stars
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 53
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 15:34

Re: Kenestä ''EJ rakastaa Samia'' on turhankin vanha juttu?

ViestiKirjoittaja DHfan » 19 Huhti 2010, 22:20

Suomen jaksoissa tää touhu ei oikeestaa oo vielä kovin vanha, sitä jaksaa välil kattoakin vaikken parista välitäkkään, mutta kun tietää et tätä samaa on-off -tilannetta -vieläpä surkeasti kirjoitettuna- jatkuu seuraavat pari vuotta niin...
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Kenestä ''EJ rakastaa Samia'' on turhankin vanha juttu?

ViestiKirjoittaja talitintti » 19 Huhti 2010, 22:31

DHfan kirjoitti:Suomen jaksoissa tää touhu ei oikeestaa oo vielä kovin vanha


Minulla tämä touhu alkoi tuntua vanhalta heti kun alettiin jauhamaan tästä kohtalosta. Minulla oli jo ennakkoon turhan kriittinen asenne tähän juonikuviion ja vaikka yritin asenteeni vain kiristyi, enkä nähnyt siinä mitään hyvää (jollei oteta huomioon ideaa EJ:n ampumisesta). Jotenkin minua ei vaan jaksanu kiinnostaa se miten toinen suku ahdistaa toista sukua pakkoavioliittoon sen perusteella, että nuoret ovat isovanhempiensa kaksoisolentoja ja isovanhempien tarina päättyi traagisesti, joten nuorten pitää korjata tilanne.

Tulevasta tiedän aika vähän, tavallaan tuskallisen paljon, koska en edelleenkään pidä tässä sarjassa lapsista, koska niiden vanhemmat eivät tunnu pysyvän hetkeäkään samana.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Kenestä ''EJ rakastaa Samia'' on turhankin vanha juttu?

ViestiKirjoittaja Ejfan » 19 Huhti 2010, 22:58

Tämä on vähän turha kysymys, koska EJami fanejen mielestä se ei ole vanhaa ja ne jotka eivät pidä EJamista ovat sitä mieltä, että se on vanhaa.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Kenestä ''EJ rakastaa Samia'' on turhankin vanha juttu?

ViestiKirjoittaja Santeen » 19 Huhti 2010, 23:48

EJ:n rakkaus Samia kohtaan vanhaa? Ei todellakaan ole! Se ei olisikaan tosi rakkautta, jos se tosta vaan kuolisi. Santeenin tarina oli todella ihana ja EJami on kohtalo! Siihen minä uskon.
Kuva
Avatar
Santeen
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 499
Liittynyt: 25 Tammi 2009, 23:50

Re: Kenestä ''EJ rakastaa Samia'' on turhankin vanha juttu?

ViestiKirjoittaja ejole<3 » 20 Huhti 2010, 08:30

Ihan yleisesti katsojien - muiden kuin Ejamien - kannalta on aika tylsää, ja pitkästyttävää kattoa tätä samaa vanhaa p*skaa uudelleen ja uudelleen! Sami vois vaikka lyödä hynttyyt yhteen Philipin ja EJ Ariannan kanssa niin tulis jotain vaihtelua! Tää sl kuulostaa ihan samalta kun v. 2007. On tainnu oikeesti käsikirjottajilta loppuu aiheet..
Kuva
Kuva
banner made by belle333black :)
ejole<3
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 98
Liittynyt: 23 Syys 2008, 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenestä ''EJ rakastaa Samia'' on turhankin vanha juttu?

ViestiKirjoittaja Emma » 20 Huhti 2010, 18:10

Santeen kirjoitti:Santeenin tarina oli todella ihana ja EJami on kohtalo! Siihen minä uskon.


Näin vähän OT:na, mutta en ole koskaan kyennyt käsittämään, mitä tarkoittaa "EJami on kohtalo"? Siis mitä ihmettä sillä oikein tarkoitetaan? Olen ehkä tavallista vajaampi, vai onko se joku EJami-fanien juttu, kun sitä näkee vain EJami-fanien keskuudessa? En ole koskaan kyennyt sitä tajuamaan, vaikka jenkit toitottivat sitä foorumeilla jo vuonna 2007, kun EJamin välillä ei ollut oikeasti edes tapahtunut vielä mitään. :roll:
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Kenestä ''EJ rakastaa Samia'' on turhankin vanha juttu?

ViestiKirjoittaja talitintti » 20 Huhti 2010, 21:04

Emma kirjoitti:
Santeen kirjoitti:Santeenin tarina oli todella ihana ja EJami on kohtalo! Siihen minä uskon.


Näin vähän OT:na, mutta en ole koskaan kyennyt käsittämään, mitä tarkoittaa "EJami on kohtalo"? Siis mitä ihmettä sillä oikein tarkoitetaan? Olen ehkä tavallista vajaampi, vai onko se joku EJami-fanien juttu, kun sitä näkee vain EJami-fanien keskuudessa?


Minä olen myös miettinyt, että olenko jotenkin vajaa vai mitenkä kun en minä olisi mitään kohtaloa nähnyt, jollei sitä toitotettaisi kaikilla foorumeilla, enkä kyllä siltikään ymmärrä sitä. Kai se liittyy jotenkin tähän mystiseen kaksoisolento juttuun.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Kenestä ''EJ rakastaa Samia'' on turhankin vanha juttu?

ViestiKirjoittaja Santeen » 20 Huhti 2010, 21:17

Emma kirjoitti:
Santeen kirjoitti:Santeenin tarina oli todella ihana ja EJami on kohtalo! Siihen minä uskon.


Näin vähän OT:na, mutta en ole koskaan kyennyt käsittämään, mitä tarkoittaa "EJami on kohtalo"? Siis mitä ihmettä sillä oikein tarkoitetaan? Olen ehkä tavallista vajaampi, vai onko se joku EJami-fanien juttu, kun sitä näkee vain EJami-fanien keskuudessa? En ole koskaan kyennyt sitä tajuamaan, vaikka jenkit toitottivat sitä foorumeilla jo vuonna 2007, kun EJamin välillä ei ollut oikeasti edes tapahtunut vielä mitään. :roll:

Ei se ole vain EJami fanejen keksimää. Se lähti liikkeelle siitä, että Sami ja EJ näyttivät aivan Colleenilta ja Santolta. Colleen sanoi Samille, että eräänä päivänä Sami löytää itsensä EJ:n viereltä sängystä. Mikä tapahtui. Kun Colleenille pidettiin hautajaiset John katsoi taivaalle ja näki siellä Santon ja Colleenin, jotka ottivat toisistaan kädestä kiinni ja suutelivat, kun samaan aikaan toisaalla Sami ja EJ katsovat toisiaan silmiin ja melkein suutelevat.
Lisäksi, se että Colleenin ja Santon rakkauden tiellä oli monia esteitä aivan, kuten Samilla ja EJ:llä. Ja lopuksi Colleen salasi hänen ja Santon pojan olemassa olon aivan kuten Sami Sydneyn. Sami meni luostariin ja Sanoi nimekseen Colleen. EJami on kohtalo, mutta siitä ei tiedetä saako EJami onnellisen lopun vai ei.
Kuva
Avatar
Santeen
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 499
Liittynyt: 25 Tammi 2009, 23:50

Seuraava

Paluu Parit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron