Max Bradyn suhteet

Keskustelua suhteista Salemissa

Max Bradyn suhteet

ViestiKirjoittaja Shelle` » 09 Helmi 2010, 21:15

Eli eikös Maxin suhde lista ole tähän mennessä ollut tämmöne suomen jaksoissa;
Max & Chelsea
Max & Stephanie
Max & Mimi
Max & Abby (lyhyt ihastuminen)
ja nyt Maxilla on taas sutinaa Stephanien kanssa.

Mitä mieltä olette Maxin suhteista? Onko hän vaihtanut seurustelukumppaniaan liian tiuhaan tahtiin?


--
Minusta oli/on törkeää se kun seurustelu Chelsean kanssa oli loppunut.. niin hän alkoi melkein heti seurustelemaan Chelsean serkun kanssa, Stephanien. Myöhemmin Max tajusikin että hän ei rakastanutkaan tarpeeksi Stephanieta. Mutta ainoa ketä Max on todella rakastanut on mielestäni ollut Chelsea, Maxin veljentytär.
Viimeksi muokannut Shelle` päivämäärä 04 Loka 2012, 17:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Max Bradyn suhteet

ViestiKirjoittaja Mosse » 13 Helmi 2010, 17:10

Listastahan puuttuvat kaikki Maxin yhden yöt jutut jne. Hän hyppää suoraan suhteesta toiseen, mutta olen oikeastaan pitänyt hänestä yhdessä kaikkien listalla olevien kanssa.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Max Bradyn suhteet

ViestiKirjoittaja Shelle` » 13 Helmi 2010, 22:29

Mosse, tiedän että ne puuttuvat mutta kun en voi muistaa Maxin yhden yön heilojen nimiä. Mutta Mosse, jos sinä muistat Maxin yhden yön "heilojen" nimet niin olisi kiva jos listaisit ne.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Max Bradyn suhteet

ViestiKirjoittaja talitintti » 14 Helmi 2010, 13:46

Minä en koskaan mitenkään pitänyt Maxista ja Chelseasta parina. Jotenkin heidän ollessaan yhdessä heidän ikäero tuli suhteellisen räikeästi esille Chelsean suhteellisen lapsellisen ja pinnallisen käyttäytymisen takia. Maxista ja Mimistä pidin tavallaan, mutta minua häiritsi suunnattomasti se miten heidän suhteensa loppui niin seinään, no onhan se ymmärrettävää jos toinen näyttelijöistä lähtee sarjasta, mutta heidän juttunsa ei koskaan ehtinyt oikein edes alkaakaan kun se jo loppui. Max ja Abby olisi minusta ollut äärettömän suloinen pari ja olisin mielelläni nähnyt tältä parilta paljon enemmän.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

ViestiKirjoittaja HEIDI » 14 Helmi 2010, 19:56

En minäkään pitänyt Chelseasta ja Maxia yhdessä. Hän sopii paremmin Stephanien kanssa.
Kuva
Avatar
HEIDI
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3292
Liittynyt: 07 Elo 2008, 23:08
Paikkakunta: Vaasa

Re: Max Bradyn suhteet

ViestiKirjoittaja Shelle` » 28 Maalis 2010, 19:23

talitintti kirjoitti:Max ja Abby olisi minusta ollut äärettömän suloinen pari ja olisin mielelläni nähnyt tältä parilta paljon enemmän.
Samaa minäkin sanoisin, harmittaa van että heidän "suhde" jäi niin lyhyeksi. Aika hassua, että viimeksi kun Stephanie ja Max olivat kunnolla yhdessä, seurustelivat niin sillon inhosin heitä parina mutta nykyään pidän heistä parina todella paljon. Olen pitänyt myös pitkään Chelseasta ja Maxista parina ja mielenkiinnolla odotan sitä että koska he palaavat yhteen. Aluksi minusta.. Mimi & Max tuntuivat parina niin mielettömän hassulta yhdisteltämältä, ehkä siksi en heti pitänyt heistä mutta sitten vähän ennen kuin he erosivat aloin pitämään heistä parina jonkin verran. :)
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Max Bradyn suhteet

ViestiKirjoittaja Cherry » 08 Huhti 2010, 14:12

Max ei hahmona oikeen oo syttyttäny mua. Kun Max oli Mimin kanssa, niin mä haikailin niitä aikoja, kun Rex oli sarjassa. Olen jotenkin vaan niin ehdoton mieltymyksissäni, että esim. Mimille Rex oli se oikea. Max on semmone tuuliviiri. Abby & Max olis musta ollu suloinen yhdistelmä, mut harmillisesti lässähti sekin.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.


Paluu Parit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron