Samantha ja Lucas

Keskustelua suhteista Salemissa

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja talitintti » 13 Heinä 2009, 00:06

Viestistä tulee nyt täyttä offia. Minusta on hauska miten parien "hyvyyttä" (mikä lie parempi sana) perustellaan foorumien käyttäjien määrällä. Okei kertoohan se toki sitä miten parien fanit ovat osautuneet foorumille keskustelemaan parista, mutta ei se kuitenkaan kerro koko totuutta. Esimerkiksi itse en ole liittynyt yhteenkään Lumi foorumiin vaikka todellinen fani olenkin. Tietysti jos käytetään otantana tätä foorumia niin Lumillahan ei ole mitään jakoa suosituksi pariksi, mutta minulle itselleni on tärkeitä, että itse tiedän, että minusta pari on parhaista paras. :)

Kun mun mielestä soperpari on sellainen, joka pysyy yhdessä miltei koko ajan eikä hauku toista huoraksi niinkuin Lucas haukku Samia. Ei Johnkaan nimitellyt Marlenaa sillä tavalla, kun John sai tietää Marlenan maanneen Romanin kanssa, kun ne oli vankeina.


Noh, jos tälle linjalle mennään niin ihan huomautettakoon, että harvassa superparissa tarinaan kuuluu parin sisäinen raiskaus vaikka kuinka sitä kaduttaisiinkin.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Ejfan » 13 Heinä 2009, 00:19

talitintti kirjoitti:Viestistä tulee nyt täyttä offia. Minusta on hauska miten parien "hyvyyttä" (mikä lie parempi sana) perustellaan foorumien käyttäjien määrällä. Okei kertoohan se toki sitä miten parien fanit ovat osautuneet foorumille keskustelemaan parista, mutta ei se kuitenkaan kerro koko totuutta. Esimerkiksi itse en ole liittynyt yhteenkään Lumi foorumiin vaikka todellinen fani olenkin. Tietysti jos käytetään otantana tätä foorumia niin Lumillahan ei ole mitään jakoa suosituksi pariksi, mutta minulle itselleni on tärkeitä, että itse tiedän, että minusta pari on parhaista paras. :)

Kun mun mielestä soperpari on sellainen, joka pysyy yhdessä miltei koko ajan eikä hauku toista huoraksi niinkuin Lucas haukku Samia. Ei Johnkaan nimitellyt Marlenaa sillä tavalla, kun John sai tietää Marlenan maanneen Romanin kanssa, kun ne oli vankeina.


Noh, jos tälle linjalle mennään niin ihan huomautettakoon, että harvassa superparissa tarinaan kuuluu parin sisäinen raiskaus vaikka kuinka sitä kaduttaisiinkin.

Jokaisen superparin tarina on erilainen ja tämä on EJamin tarina. Ei voi sanoa, että vain sen yhdenkamalan tapahtuman takia tämä pari ei voisi olla yhdessä. (Huomattaisin, että oikeassa elämässä minä leikkaisin EJ:n sukukalleudet pois oli hän sitten miten komea tahansa ja sen jälkeen voisin miettiä anteeksi antoa) Ja tuo kamala teko juuri kertoo, että miten paljon Sami rakastaa EJ:tä, sillä ei sellaista tekoa anneta anteeksi tuosta vain ! Tavallaan kyllä ymmärrän, että kaikki ei pidä EJamista juuri tämän raiskauksen vuoksi. Mutta onko se todella niin, että yksi paha teko vai tappaa kaiken hyvän ! Jos Sami ja Lucas menee yhteen lopussa, niin olen onnellinen teidän Lumifanejan puolesta, vaikka suurin toiveeni EJami ei toteutuisikaan. Niinhän se vain on, että kaikki ihmiset ovat erilaisia, eikä kaikki voi mitenkään pitää aina samasta asiasta! Mulle EJami on vaan se jokin, mikä saa minut hymyilemään. :D( Sillä tässä viime vuosina niitä ilon aiheita on ollut todella vähän)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Ejfan » 05 Loka 2009, 21:36

Ääk, mä en voi edes uskoa, että mä sanon tämän, mutta mä olen alkanut pitämään Lumista. Mutta sitten, kun Sami alkaa kuolaamaan EJ:tä, niin sitten....Mä alan nauttimaan ihanasta kolmio draamasta !! Paras sellainen koskaan, sillä se ei ole aivan selvää kumpaa Sami rakastaa enemmän :D Lucasista mä en kumminkaan pidä, kai se on silleen, että EJfanin on vaan pakko "Vihata" Lucasia, koska EJ inhoaa Lucasia!! :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Kripe » 09 Loka 2009, 17:35

Ejfan kirjoitti:Ääk, mä en voi edes uskoa, että mä sanon tämän, mutta mä olen alkanut pitämään Lumista. Mutta sitten, kun Sami alkaa kuolaamaan EJ:tä, niin sitten....Mä alan nauttimaan ihanasta kolmio draamasta !! Paras sellainen koskaan, sillä se ei ole aivan selvää kumpaa Sami rakastaa enemmän :D Lucasista mä en kumminkaan pidä, kai se on silleen, että EJfanin on vaan pakko "Vihata" Lucasia, koska EJ inhoaa Lucasia!! :D


Mä en ainakaan vihaa Lucasia, vaikka Ejamia hehkutankin. :o Musta Lumilla oli kyllä ihan hyvätkin hetket, mutta välillä NIIN tylsää katsottavaa että. Musta ehdottomasti parhaat näyttelijät (myös erikseenkin) ovat James ja Alison. Ja hahmoina myös. Tosin EJ ei ole täydellinen, muttei Samikaan, mutta silti pidän Samista hahmona enemmän kuin EJ:stä. :) Erikseen en kyllä Lucasista tykkää, ainoastaan kun se on Samin kanssa, silloin Lucas on ihan okei, aina VÄLILLÄ.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja DHfan » 10 Loka 2009, 19:22

En ollu pitkää aika vilkassukaa tätä keskustelua, mutta tulipahan siihenki muutos :D

Toi wikipedian lista superpareista (katsoin nyt siis ainoostaa Päikkärien osuutta) kyllä vaikutti ihan oikealta ja toimivalta, joskaan itsekään en tiedä kirjaisinko Samia ja Lucasia sinne vai en. Kaikissa noissa muissa pareissa pystyy tyhmempikin ymmärtämään ja näkemään, mikä kyseisestä parista tekee niin ylivoimaisen. Ja korostan, että kaikki nuo muut superparit syntyivät alkuperäistä Shelleä lukuun ottamatta 70- ja 80-luvulla, eli nykyisillä juonilla heitä ei tulisi tyrmätä, koska kirjoittajat eivät tee oikeutta heille. Eivät rehellisyyden nimissä ole tehneet vuosikausiin. Ymmärtääkseen noiden parien suosion, pitäisi palata ajassa taaksepäin pari vuosikymmentä (lue: youtube kutsuu).

Lucas ja Sami puolestaan.. Eivät he varsinaisesti herätä (positiivisessa mielessä) vahvoja tunteita, he ainoastaan jakavat ihmiset niihin, ketkä tykkäävät, ja niihin, ketkä eivät. Ja kaikki ne valheet ja petokset ja riidat.. Ei tosirakkauden kuulu toimia niin. Myöskin EJamin superparina tyrmäisin. Enkä ainoastaan siksi, etten koe raiskausta toimivana alkuna, vaan tosiasia on, etteivät nykykirjoittajat enää anna mahdollisuutta uusien superparien syntymiseen. Vaikka kemiat riittäisivätkin, niin tarvitaan vielä toimiva juoni, joka oikeasti pakottaa raahaamaan sen ahterin television ääreen päivä toisensa jälkeen oli tilanne mikä tahansa, ja kohtauksia, jotka oikeasti saavat tipan linssiin tai hymyn huulille loppupäiväksi. Superparien aika on ohi, ja niin on myös saippuaoopperoiden. Eikä sille voi mitään ellei käsikirjoittajien tyyli ota muuttuakseen.

Ja haluaisin nyt lopuksi kirjottaa lainauksen Sheri Andersonilta, sarjan entiseltä kirjoittajalta, jonka käsistä ovat lähtöisin monet suosituimmista superpareista. Sheri on mielestäni itse ymmärtänyt superparien idean sekä tosirakkauden määrittelyn, minkä takia hän onnistui luomaan niin mahtavia ja voimakkaita pareja Päivien viemää -uransa aikana.

"Ainakin minulle, Päivien viemäällä on ollut niin monia käsikirjoittajia toistamassa historiaa uudelleen, etten enää katsojana luota sarjaan. Ei ainoastaan sillä, että kuolleet palaavat eloon niin helposti, mutta tunnen itseni petetyksi, kun vakiintuneilla hahmoilla on uudet "elämänsä tosirakkaudet". Haluan tietää, että Bo tulee aina rakastamaan Hope, että Jennifer tulee aina rakastamaan Jackia, että Roman (Draken Roman!) tulee aina olemaan intohimoisesti sitoutunut Marlenaan -- ja että vaikka he olisivat erossa toisistaan tunnepohjaisten olosuhteiden pakosta, he tulevat aina olemaan toisillensa elämänsä rakkaus. Ja että he aina päätyvät jotenkin takaisin yhteen. Ihmiset VOIVAT rakastaa useampaa kuin yhtä henkilöä, mutta eri tavoilla. Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni!" -Sheri Anderson 05.20.05-
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Ejfan » 10 Loka 2009, 19:29

DHfan kirjoitti:Ihmiset VOIVAT rakastaa useampaa kuin yhtä henkilöä, mutta eri tavoilla. Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni!" -Sheri Anderson 05.20.05-

Tuo on aivan totta.Esim juuri Marlena tulee aina rakastamaan Romania, mutta ei sillä tavoin kuin Johnia.
Ja myönnetään, että Samin sydämessä on aina erityinen paikka Lucasille, vaikka ei olisi tämän kanssa.
Epäilenkin vahvasti, että Lucas on Samin Roman, mutta kuka on John? EJ vai Rafe?
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja DHfan » 11 Loka 2009, 13:12

Ejfan kirjoitti:
DHfan kirjoitti:Ihmiset VOIVAT rakastaa useampaa kuin yhtä henkilöä, mutta eri tavoilla. Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni!" -Sheri Anderson 05.20.05-

Tuo on aivan totta.Esim juuri Marlena tulee aina rakastamaan Romania, mutta ei sillä tavoin kuin Johnia.
Ja myönnetään, että Samin sydämessä on aina erityinen paikka Lucasille, vaikka ei olisi tämän kanssa.
Epäilenkin vahvasti, että Lucas on Samin Roman, mutta kuka on John? EJ vai Rafe?


En olisi itse kyllä pystynyt paremmin ilmaisemaan tuota. Olen täysin samaa mieltä :D
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Miinuu » 11 Loka 2009, 16:58

Ejfan kirjoitti:
DHfan kirjoitti:Ihmiset VOIVAT rakastaa useampaa kuin yhtä henkilöä, mutta eri tavoilla. Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni!" -Sheri Anderson 05.20.05-

Tuo on aivan totta.Esim juuri Marlena tulee aina rakastamaan Romania, mutta ei sillä tavoin kuin Johnia.
Ja myönnetään, että Samin sydämessä on aina erityinen paikka Lucasille, vaikka ei olisi tämän kanssa.
Epäilenkin vahvasti, että Lucas on Samin Roman, mutta kuka on John? EJ vai Rafe?


Mä epäilen vahvasti että tässä tapauksessa EHDOTTOMASTI ej. Vaikka heillä on ollut huonot hetkensä, heillä on kuitenkin niin pitkä ja värikäs historia takana ja niin paljon rakkaudentunteita. Minusta tuntuu että he ovat sielunkumppaneita. Joten ehdottomasti Ej !
Kuva
Avatar
Miinuu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 151
Liittynyt: 29 Touko 2009, 20:42

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Kripe » 12 Loka 2009, 11:24

Miinuu kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:
DHfan kirjoitti:Ihmiset VOIVAT rakastaa useampaa kuin yhtä henkilöä, mutta eri tavoilla. Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni!" -Sheri Anderson 05.20.05-

Tuo on aivan totta.Esim juuri Marlena tulee aina rakastamaan Romania, mutta ei sillä tavoin kuin Johnia.
Ja myönnetään, että Samin sydämessä on aina erityinen paikka Lucasille, vaikka ei olisi tämän kanssa.
Epäilenkin vahvasti, että Lucas on Samin Roman, mutta kuka on John? EJ vai Rafe?


Mä epäilen vahvasti että tässä tapauksessa EHDOTTOMASTI Ej. Vaikka heillä on ollut huonot hetkensä, heillä on kuitenkin niin pitkä ja värikäs historia takana ja niin paljon rakkaudentunteita. Minusta tuntuu että he ovat sielunkumppaneita. Joten ehdottomasti Ej !


Komppaan teitä kaikkia täysin ! :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja talitintti » 12 Loka 2009, 14:22

Teen nyt poikkeavan väitteen tähän kun uskon tilanteen olevan päin vastoin. Uskon, että Lucas on "Samin John" ja Roman on sitten joku muu. Itse uskon vahvasti pitkän ja tapahtumarikkaan menneisyyden olevan Samin ja Lucasin etu.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Emma » 26 Loka 2009, 21:02

Jotenkin minusta tuntuu että tämä keskustelu on ajautunut ihan täysin raiteiltaan. Aluksihan täällä oli tarkoitus keskustella Samista ja Lucasista, mutta nyt tämä näyttää täyttyneen näillä "tämä on parempi kuin tuo"-perusteluilla ja puolusteluilla. En tajua, miksi jokaiseen topiciin pitää tulla puolustelemaan sitä omaa suosikkiparia ja haukkumaan sitä ko. toista, kun jokasellahan on omat mielipiteensä, ja tämähän on Sami ja Lucas-keskustelu, niin miksi täällä sitten keskustellaan siitä kuuluuko Sami yhteen Lucasin vai EJ:n kanssa? Okei, kyllähän se tavallaan asiaan liittyy, mutta en käsitä miksi sitä omaa paria pitää niin kärkkäästi tunkea joka paikkaan? Muutenkin nämä EJami-fanien ja Lumi-fanien "sodat" alkaa ärsyttämään. Eikö tällä foorumilla voisi keskustella ihan järkevästi ja kypsästi omista suosikkipareista niihin kuuluvissa keskusteluissa, ettei nämä just täyty tällä täysin turhalla kinastelulla? En tiedä tajusiko kukaan pointtiani, kun en näköjään itsekään sitä omasta tekstistäni taida tajuta, mutta enivei.

Itse pidän Samista ja Lucasista parina, nämä ovat yksi lempipareistani, koska näillä on tosiaankin sitä kemiaa, ja se koko viha-rakkaus-suhde on vain vahvistanut niitä parina. Pidän todellakin. :)
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja talitintti » 26 Loka 2009, 21:12

OFFIA:

Emma kirjoitti:Muutenkin nämä EJami-fanien ja Lumi-fanien "sodat" alkaa ärsyttämään. Eikö tällä foorumilla voisi keskustella ihan järkevästi ja kypsästi omista suosikkipareista niihin kuuluvissa keskusteluissa, ettei nämä just täyty tällä täysin turhalla kinastelulla? En tiedä tajusiko kukaan pointtiani, kun en näköjään itsekään sitä omasta tekstistäni taida tajuta, mutta enivei.


Minua myös! En tietenkään voi väittää, etten olisi osallistunut tähän sotaan. Olen koettanut puolustella omaa suosikki pariani ja esittää kantaani miksi pidän juuri tästä parista. Emma kyllä minä ainakin tajusin mitä hait takaa ja on myönnettävä, että tämä ei ole ainut foorumi missä tällaista sotaa käydään. Pirates of the Caribbean foorumilla on käyty vastaavaa sotaa reilu pari vuotta joten toivotaan, että täällä se ei menisi ihan siihen.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Kripe » 04 Tammi 2010, 02:05

No, mielestäni tämä aihe on ihan okei, kunhan ei aleta kiistellä. Järkevää keskustelua on kiva käydä tästä aiheesta ja kuulla mielipiteet, mutta ei niin, että toisen tyrmätään.

No, jos joku kysyy kantaani tähän itse aiheeseen, niin musta Ejami on ehdottomasti paras pari, mutta Lumi tulee kyllä hyvänä kakkosena. :)
Ja niin, mä uskoisin, että tosiaan Samin "John" olisi EJ, ja "Roman" olisi Lucas. Ihan vain sen takia, että Santeen on luotu Ejamin juonikuvioksi. Toisaalta Lumin etuna on juuri talitintin mainitsema syy, eli pitkä, yhteinen ja tapahtumarikas menneisyys.
Mutta niin, olen tyytyväinen kumpaankin vaihtoehtoon, mutta Ejami toki olisi parempi kuin Lumi. :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja soulmate » 04 Tammi 2010, 02:58

Turha enään kiistellä siitä onko se EJami vai Lumi, koska Lumi on ulkona lopullisesti, mutta ei EJamikaan ole yhdessä vaan Safe!!!
Kuva
Avatar
soulmate
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1153
Liittynyt: 17 Tammi 2009, 00:22
Lempihahmo(t): Tony,EJ,John,Anna, Marlena, Sami
Lempipari(t): Tanna, EJami,J&M

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja talitintti » 04 Tammi 2010, 03:12

Ehkä on taas huomautettava asiasta mistä jo aiemminkin on huomautettu: topic on tarkoitettu Lumista keskusteluun eikä siihen, että muiden parien fanit tulevat tänne kertomaan mitä paria pitäisi fanittaa. Emmehän mekään tee niin. Eiköhän anneta tämän topicin olla ihan rauhassa, jooko.

soulmate kirjoitti:Turha enään kiistellä siitä onko se EJami vai Lumi, koska Lumi on ulkona lopullisesti, mutta ei EJamikaan ole yhdessä vaan Safe!!!


Aika rankka väite itseasiassa. Ainahan tähänkin asti Samille on suunileen liukuhihnalta kirjoitettu uusia miehiä ja toisenakin onhan mahdollista, että Lucas palaa uuden näyttelijän voimin. Tai Bryan otetaan takaisin. Mahdollisuuksia on monia-
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

EdellinenSeuraava

Paluu Parit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron