Samantha ja Lucas

Keskustelua suhteista Salemissa

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Mosse » 24 Huhti 2010, 19:33

talitintti kirjoitti:Olen pohtinut jo pidemmän aikaa mistä tämä kuva on ja nyt ihmetykseni nousi äärimmilleen kun löysin kuvia tästä kohtauksesta Salemin hääkuvia sisältävästä kuvagallerista, jonka otsikkona oli "Lucas & Sami (2004)". Eli osaako joku opastaa hämillään olevaa Lumifania ja kertoa mistä häistä on kyse.


En ole ihan varma, mutta olisiko tuo siltä päivältä kun Samin ja Lucasin piti mennä naimisiin, mutta Lucas löysi Samin sängystä Brandonin kanssa häitä edeltävänä iltana. Sami kuitenkin pukeutui hääasuunsa ja meni aamulla Lucasin luokse ja murtui, kun Lucas ilmoitti, ettei häitä pidetä.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja talitintti » 24 Huhti 2010, 22:37

Kuulostaisi melkoisen järkevältä. Ajallisestihan tuo taitaisi osua aika oikeaan, koska siitähän on jo jokunen vuosi kun nämä kuviot nähtiin Suomessa. Minulla ei ainakaan leikkaa yhtään mistä tuo voisi olla.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Shelle` » 18 Loka 2012, 20:38

Tämä pari on alusta asti ollut minun suosikkini, eihän näitä kahta voi kun rakastaa sillon kun he ovat yhdessä. Samissa on tiettyjä puolia joista en tykkää yhtään, mutta Lucasin kanssa hän yrittää olla parempi ihminen ja onkin. Lucas puolestaan on aina yhtä ihana, fiksu mies jonka sydämmessä on aina tilaa Samille, teki Sami mitä tahansa.

talitintti kirjoitti:Onko muita, jotka vielä elättelee toiveita Samin ja Lucasin yhteen palaamisesta?
On! Minä ainakin haluan uskoa että jonain päivänä nämä kaksi jatkavat yhteistä taivaltaan. Sisimmässään he kuitenkin rakastavat toisiaan. Onhan heillä pitkä yhteinen menneisyys, ja kaksi ihanaa lasta. :sydästän
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Cherry » 22 Loka 2012, 21:08

Mäkin jaksan aina uskoa. :D En vaan fanita mitään muuta paria yhtä paljon! Juuri Lumin takia taisin aikoinaan jäädä vakkarikatsojaksi, vaikka sarjaa aloinkin heti sen Suomessa alettua katsoa. Mutta olin aluksi tosi satunnainen katsoja.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Shelle` » 20 Tammi 2013, 20:00

Cherry kirjoitti:Mäkin jaksan aina uskoa. :D En vaan fanita mitään muuta paria yhtä paljon! Juuri Lumin takia taisin aikoinaan jäädä vakkarikatsojaksi, vaikka sarjaa aloinkin heti sen Suomessa alettua katsoa. Mutta olin aluksi tosi satunnainen katsoja.
Hyvä että täällä on vielä muitakin jotka uskovat Lumin tulevaisuuteen vaikka se tällä hetkellä aika huonolta näyttääkin :?, mutta ehkä jonain päivänä saamme nähdä heidät vielä yhdessä, toivottavasti :), on vähän hassua että Amerikan jaksoissa melkein vuosi sitten he vannoivat toisilleen rakkautta, ja olivat palaamassa yhteen & sitten yhtä äkkiä niitten välit viilenty :roll:.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja DHfan » 02 Helmi 2013, 03:07

laskekaa mut mukaan team Lumiin :> mut eiks ne välien viilenemiset menny aika yks yhteen kirjottajainvaihdoksen kanssa? Että heti kun MarDar lähti niin Bryan/Lucas haudattii jonnekin taka-alalle. Sääli kyllä..
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Mosse » 02 Helmi 2013, 16:38

DHfan kirjoitti:laskekaa mut mukaan team Lumiin :> mut eiks ne välien viilenemiset menny aika yks yhteen kirjottajainvaihdoksen kanssa? Että heti kun MarDar lähti niin Bryan/Lucas haudattii jonnekin taka-alalle. Sääli kyllä..


Jep. Se tapahtui melkein Tomsellin ensimmäisessä jaksossa :nouvei:.

Mäkin katselisin mielelläni enemmän Lucasia.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Edellinen

Paluu Parit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron