Samantha ja Lucas

Keskustelua suhteista Salemissa

Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja talitintti » 08 Kesä 2009, 00:11

Pistetään nyt pystyyn keskustelu Samista ja Lucasista kun en nopealla silmäyksellä löytänyt tästä parista aiempaa keskustelua. Eli kaikenlaista keskustelua parista, joka eroaa ja silti palaa yhteen kerta toisensa jälkeen. Onko muita, jotka vielä elättelee toiveita Samin ja Lucasin yhteen palaamisesta?

Lumi taitaa olla ensimmäisiä pareja, joita rupesin fanittamaan vaikka heillä ei ole aina ollut mitenkään ruusuista aikaa. Minusta Lumin hienous piilee siinä, että he ovat loistava parivaljakko vaikka he eivät olekaan yhdessä. Sami ja Lucas voivat päättää sormia napsauttamalla, että vihaavat toisiaan ja samassa ajassa he ovat taas rakastavaisia. He ovat ihanan nopeatempoinen pari, jolle sattuu ja tapahtuu. Lucas on ihanan ymmärtäväinen, ehkä välillä liiankin ymmärtäväinen, mutta Samin kanssa on pakko olla todella ymmärtäväinen ja Lucas tuntuu sietävän todella hyvin yhtä Salemin oikukainta naista. Onhan Lucas päätynyt kosimaan Samia ainakin neljä vai viisi kertaa (laskinkohan väärin...). Täytyy kyllä myöntää, että se viimeisimmistä kosinnoista viimeinen, eli se, jossa Lucas lauloi Samille oli ehkä yksi sarjan kauneimmista kosinnoista.

Todellisuudessa Lucas ei ollut se ensimmäinen fanituksen kohde Samin miehistä. Sarjan alettua Suomessa odotin todella, että Sami naisi Austinin ja välillä, jopa sanotaanko nätisti hairahduin odottamaan Samin ja Brandonin naimisiin menoa. Lopulta kuitenkin tulin siihen tulokseen, että Lucas on Samille se oikea mies ja nyt vain katsellaan Suomen jaksoja innoissaan (aina sillon kun pystyy) ja odotetaan, että Jenkeissäkin pari palaisi samoille raiteille.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Kripe » 08 Kesä 2009, 00:18

Kun aloin katsoa Päikkäreitä (Vähän sen jälkeen kun Suomessa alettiin pyörittää sarjaa) olin ihan rakastunut Lumiin. Se oikeastaan oli pari, jonka takia aloin jälleen katsoa Päikkäreitä uudestaan (n. 7-9 kk sitten). En pitänyt oikeastaan muista 9 kk sitten, ja seurasin Lumia ainoastaan, ja joitakin pareja, jotka olivat mielestäni ihan ok. Kun löysin tämän ihanan rakkaan foorumimme ja sivustomme, aloin netistä katsoa Amerikan vanhoja jaksoja, joita kuitenkaan ei ole vielä keretty näyttää Suomessa. Vihasin vielä n.4 kk sitten EJ:tä, sillä arvasin, että EJ tulee pilaamaan Lumin suhteen. Kuitenkin kun aloin katsoa niitä jaksoja netistä, huomasin, miten hyvä kemia EJamilla on, ja rakastuin heihin. Silti pidän Lucasista ja Samista ystävinä. Ja niinkuin olen monta kertaa jo sanonutkin, jos Sami ja EJ eivät saa toisiaan enää ikinä, on Lucas ihan hyvä kakkonen. :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Lovers » 08 Kesä 2009, 00:25

Mua tämä kyseinen pari ei ole koskaan innostanut. Varsinkin Samin Stan juttujen jälkeen. Mulla meni just hermo siihen, että ne on yhdessä ja sit ei, sit taas yhdessä... Olihan nillä ihan kaunis rakkaus tarina, mutta luulen että siihen se jää.
Mulla menee hermot näihin Samin mies juttuihin. Toivon, että kun se seuraavalla kerralla menee naimisiin ,että se myös pysyy naimissa.
Oli sitten mies, jonka kanssa on sitten Lucas, EJ, Rafe tai kuka lie!
Kuva]
Avatar
Lovers
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1849
Liittynyt: 30 Tammi 2009, 13:54
Lempihahmo(t): EJ,Mel, Dan, Philip ja Nate
Lempipari(t): Bope,EJami,Danloe

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Kripe » 08 Kesä 2009, 00:33

Lovers kirjoitti:Mua tämä kyseinen pari ei ole koskaan innostanut. Varsinkin Samin Stan juttujen jälkeen. Mulla meni just hermo siihen, että ne on yhdessä ja sit ei, sit taas yhdessä... Olihan nillä ihan kaunis rakkaus tarina, mutta luulen että siihen se jää.
Mulla menee hermot näihin Samin mies juttuihin. Toivon, että kun se seuraavalla kerralla menee naimisiin ,että se myös pysyy naimissa.
Oli sitten mies, jonka kanssa on sitten Lucas, EJ, Rafe tai kuka lie!


Mullakin meni maku siihen, että joka toinen päivä ollaan yhdessä, joka toinen päivä ei olla. Ystävinä kuitenki Lucas ja Sami ovat hyvä parivaljakko.
Sami on mun lempihahmo (EJ:n lisäksi) ja tosiaan myös minä toivon, että Sami pysyisi yhdessä pitkään joko sitten Lucasin tai EJ:n kanssa, mutta ei missään nimessä Rafen ! Järkyttävää katseltavaa.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Lovers » 08 Kesä 2009, 00:37

Mun mielestä Lumin parhaat hetket ovat menneet, sillä EJ:n tultua sarjaan, Lucas epäilee koko ajan, että rakastaako Sami häntä vai EJ:tä.
Kuva]
Avatar
Lovers
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1849
Liittynyt: 30 Tammi 2009, 13:54
Lempihahmo(t): EJ,Mel, Dan, Philip ja Nate
Lempipari(t): Bope,EJami,Danloe

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja talitintti » 08 Kesä 2009, 00:45

Vaikka Lovers olet näin Lumi fanin näkökannalta katsottuna ärsyttävän oikeassa minä en ole vielä luopunut toivosta, että Lucas ottaisi ja jättäisi Chloen ja Sami noh, sen miehen joka sillon sattuu olemaan vuorossa ja pari palaa taas yhteen. Nuo Lucasin epäilyt ei kyllä ole mitenkään turhia, koska kyllä Sami antaa aikalailla epäilyksille tilaa, mutta nyt Suomen jaksoissa se mies on Lucas kun taas ei mene kauaa kun se ei enää olekaan Lucas, vaan se on EJ. Sami vielä aika menee ja rakastuu täysin, joten siltäkään kannalta pareja ei voi mitenkään vertailla. Ei voi katso niin kun esimerkiksi Bo ja Hope tai Hope ja Patrick, joista selvästi näki, että Hope palaa Bon luokse.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Kripe » 08 Kesä 2009, 00:49

Lovers kirjoitti:Mun mielestä Lumin parhaat hetket ovat menneet, sillä EJ:n tultua sarjaan, Lucas epäilee koko ajan, että rakastaako Sami häntä vai EJ:tä.


Se on kyllä totta.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Ejfan » 08 Kesä 2009, 01:20

Hävettää myöntää edes, että pidin ennen Lumista, koska nykyään minä olen vahvasti kertonut miä tunnen Lucasta kohtaan eli vihaa, mutta en vihaa Lucasta enään niin paljon, koska se ei ole nyään Samin kimpussa, amerikan jaksoissa.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Kripe » 08 Kesä 2009, 01:41

Pakko kyllä myöntää, että pidän erittäin paljon Lucasin kosinnasta, kun hän laulaa "When man loves a woman". Voiko romanttisempaa kosintatapaa ollakaan?
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja talitintti » 08 Kesä 2009, 01:44

Ei ainakaan minusta voi olla mitään yhtä romanttista, ettei se mene jo liian siirapiksi, kuten Johnin viimeisimmässä Suomen kosinnassa juttu meni jo hieman yli. Vaikka itse kuulun niihin, jotka eivät itke elokuvien/tv-sarjojen tähden niin siinä kosinnassa oli tippa kyllä melkosen lähellä. En yhtään ihmettele miksi Sami vastasi siihen myöntävästi vaikka oli aiemmin juuri kieltäytynyt.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Ejfan » 08 Kesä 2009, 01:45

Kripe kirjoitti:Pakko kyllä myöntää, että pidän erittäin paljon Lucasin kosinnasta, kun hän laulaa "When man loves a woman". Voiko romanttisempaa kosintatapaa ollakaan?


Olisi se varmaan ollut, jos Lucas olisi osannut laulaa!
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Kripe » 08 Kesä 2009, 01:47

Ejfan kirjoitti:
Kripe kirjoitti:Pakko kyllä myöntää, että pidän erittäin paljon Lucasin kosinnasta, kun hän laulaa "When man loves a woman". Voiko romanttisempaa kosintatapaa ollakaan?


Olisi se varmaan ollut, jos Lucas olisi osannut laulaa!


No, vaikka Lucasilla nyt ei ollut erikoinen ääni, mutta silti tapa oli romanttinen. Osoittaa kyllä mieletöntä rohkeutta laulaa puolen Salemin edessä. :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Ejfan » 08 Kesä 2009, 01:48

Kripe kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:
Kripe kirjoitti:Pakko kyllä myöntää, että pidän erittäin paljon Lucasin kosinnasta, kun hän laulaa "When man loves a woman". Voiko romanttisempaa kosintatapaa ollakaan?


Olisi se varmaan ollut, jos Lucas olisi osannut laulaa!


No, vaikka Lucasilla nyt ei ollut erikoinen ääni, mutta silti tapa oli romanttinen. Osoittaa kyllä mieletöntä rohkeutta laulaa puolen Salemin edessä. :)


Totta. Oli vaan pakko sanoa vastaan!
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja talitintti » 08 Kesä 2009, 01:49

Osoittaa rohkeuden lisäksi myös sitä, että hän todella rakasi Samia, koska otetaan huomioon, että yleisössä oli Kate, joka todella vastusti ja varmasti tulee vastustamaan liittoa aina. Vaatii jonkin verran pokkaa mennä laulamaan ja kosimaan yleisön edessä, jossa porukka vastustaa liittoa. Asiasta sivuun, Kate ei ole tainnut hyväksyä yhtään Lucasin naisista..
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Kripe » 08 Kesä 2009, 01:51

talitintti kirjoitti:Osoittaa rohkeuden lisäksi myös sitä, että hän todella rakasi Samia, koska otetaan huomioon, että yleisössä oli Kate, joka todella vastusti ja varmasti tulee vastustamaan liittoa aina. Vaatii jonkin verran pokkaa mennä laulamaan ja kosimaan yleisön edessä, jossa porukka vastustaa liittoa. Asiasta sivuun, Kate ei ole tainnut hyväksyä yhtään Lucasin naisista..


Totta, ja tosiaan ei se ole hyväksynyt vielä joo yhtäkään Lucasin naista. No, ehkä vielä jonain päivänä tai sitten ei. :D
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Seuraava

Paluu Parit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron