Samantha ja Lucas

Keskustelua suhteista Salemissa

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja soulmate » 04 Tammi 2010, 03:17

talitintti kirjoitti:Ehkä on taas huomautettava asiasta mistä jo aiemminkin on huomautettu: topic on tarkoitettu Lumista keskusteluun eikä siihen, että muiden parien fanit tulevat tänne kertomaan mitä paria pitäisi fanittaa. Emmehän mekään tee niin. Eiköhän anneta tämän topicin olla ihan rauhassa, jooko.

soulmate kirjoitti:Turha enään kiistellä siitä onko se EJami vai Lumi, koska Lumi on ulkona lopullisesti, mutta ei EJamikaan ole yhdessä vaan Safe!!!


Aika rankka väite itseasiassa. Ainahan tähänkin asti Samille on suunileen liukuhihnalta kirjoitettu uusia miehiä ja toisenakin onhan mahdollista, että Lucas palaa uuden näyttelijän voimin. Tai Bryan otetaan takaisin. Mahdollisuuksia on monia-

Lähinnä tarkoitinkin, että tämä EJami vai Lumi kiistely on turhaa, sillä näyttää selvästi, siltä että Sami ja Rafe kuuluvat yhteen, vaikken heitä itse fanitakkaan ja olet oikeassa, että tämä topic on tarkoitettu Lumifaneille.
Kuva
Avatar
soulmate
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1153
Liittynyt: 17 Tammi 2009, 00:22
Lempihahmo(t): Tony,EJ,John,Anna, Marlena, Sami
Lempipari(t): Tanna, EJami,J&M

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Kripe » 04 Tammi 2010, 16:44

soulmate kirjoitti:koska Lumi on ulkona lopullisesti


Ei kukaan ole kirkossa kuuluttanut, etteikö Bryan palaisi koskaan enää Päikkäreihin.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja talitintti » 26 Maalis 2010, 12:25

Käsittääkseeni nyt Päikkäreissä eletään Lumin viimeisiä hetkiä (en siis ole katsonut Päikkäreitä sittenSanto & Colleen säädön alkamisen). Vieläkö te muut Lumi fanit jaksatte uskoa ihmeeseen ja siihen, että Lucas tuotaisi takaisin sarjaan ja hänet paritettaisi Samin kanssa. Itse en oikein enää jaksa kovinkaan vahvasti uskoa siihen, mutta vielä en ole täysin toivoa heittänyt.

Mitä olen spoilereita hieman selaillut niin Bryan taitaa tulla käväisemään sarjassa, joten josko siinä käväisyssä nähtäisi jotain meille Lumi faneillekin mieluisaa. :)
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja talitintti » 27 Maalis 2010, 16:41

Pisteään nyt tännekin linkki Alisonin viestiin (meille) Lumi faneille, jonka Mosse postasi jo spoilereihin. Pakko myöntää, että oli ihana lukea miten Alison muisti meitä Lumi faneja, vaikka olemme varmasti nyt selvä vähemmistö hänen roolihahmonsa pareista. Kuitenin tavallaan harmitti se, miten Ali on joutunut kokemaan sen, miten jotkut ovat olleet hänelle vihaisia siitä millaisia rakkauksia Samille on kirjoitettu. Alisonin viestistäkin käy ilmi miten Lumin tarina on pitkä, joka luo ainakin minulle uskoa, että tämä tarina ei voi olla vielä ohi.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Ejami vs Safe » 28 Maalis 2010, 00:48

Minua harmitti todella paljon,kun Bryanin sopimusta ei jatkettu. Lumi oli yksi pitkäaikaisista lempi pareistani.Toivo elää, että Lucas palaa ja toivon, että Rafe katoaa.
Kuva
Avatar
Ejami vs Safe
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 237
Liittynyt: 30 Huhti 2009, 20:58
Paikkakunta: Turku

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja talitintti » 28 Maalis 2010, 00:57

Niin, että harmittiko... Todella harmitti. Bryanin mukana Päikkäreistä lähi viimeinenkin asia minkä takia todella jaksaisin jatkaa edes vähissä määrin Päikkäreiden seuraamista, toisaalta seuraamiseni ei voi enää oikeastaan yhtään minimoitua nykyisestä. Lumi tulee aina olemaan minun kohdalla se ykkönen Doolissa, enkä oikein jaksa uskoa, että mikään uusista pareista täyttää sitä aukkoa jonka Lumi jätti. Oikeastaan en ole sitten Shimin ruvennut suuremmin fanittamaan mitään paria, joten aikoihin ei ole tullut paria, jolla olisi jotain mahdollisuuksia minun suosioon.

Minä ainakin jaksan uskoa, että Lumi palaa, kuten on useasti ennenkin palannut. Ei nyt Samin pisin aikaisinta rakkautta voida nuin vain sivuuttaa.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Cherry » 08 Huhti 2010, 14:28

Bryanin lähtö toi kieltämättä kyyneleet silmiin. Lumi on myös mulle ollut se ykkössyy miksi jaksoin taas katsoa sarjaa, kun välillä joutui pitämään pakollisia taukoja (ei vaan ehtinyt seurata sarjaa). Sinänsä voi vielä tuudittautua siihen onnelliseeen tietoon, että Suomessa ollaan jäljessä, joten Bryaniakin sentään vielä näkee. Mä uskon myös jollain tasolla, että Lumi vielä saadaan takaisin. Paluuita tapahtuu varmasti, on aina ennenkin, jos sarja vaan jatkuu vielä pitkään Jenkeissä. Ei voi muuta kuin toivoa parasta. Ja nauttia vielä näistä Suomessa nähtävistä jaksoista (tosin nyt EJ on jo lahjakkaasti tullut tämän ihanan parin väliin).
Viimeksi muokannut Cherry päivämäärä 09 Huhti 2010, 11:45, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja talitintti » 08 Huhti 2010, 14:49

(Ihanaa uusi Lumi fani tänne foorumille :))

Paluuita tapahtuu varmasti, on aina ennenkin, jos sarja vaan jatkuu vielä pitkään Jenkeissä. Ei voi muuta kuin toivoa parasta.


Olen niin samaa mieltä tästä asiasta sinun kanssasi. Samin ja Lucasin suhde on pitkä ja harvinaisen kivinen, mutta kuitenkin pari on vetänyt toisiaan puoleen aina uudestaan ja uudestaan. Suomessakin ollaan taidettu päästä näkemään kolmesti kun pari on ollut yhdessä ja kun otetaan huomioon miten vähän aikaa sarjaa on näytetty Suomessa niin minusta se on aika hyvin.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Cherry » 09 Huhti 2010, 11:44

Musta oli ihanaa huomata miten moni täällä pitää Lumista. :D Monet kun ovat lämmenneet EJ:lle. :/ Itse en voi sietää EJ:tä, jotenkin niin feikki aksenttiansa myöten. :roll:
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja talitintti » 09 Huhti 2010, 23:14

Nojaa... Minusta taas tuntuu, että meitä Lumi faneja ei ole kovinkaan montaa, joka saattaa johtua siitä, että muistan ajan kun Lumi oli foorumilla miltei yhtä suosittu kuin Ejami nykyään.

Mitkä on teidän lemppari kohtaukset Samilta ja Lucasilta?

Oma ykköseni on varmaankin ajalta mistä nykyinen bannerinikin on, eli se kun Sami oli Tonyn takia menettänyt äänensä ja Lucas hoivasi häntä. Joko sairaalassa kohtaus, jossa Sami kirjoitti tuon "You saved me" tekstin tai se kun Lucas kuuli Samin itkevän asunnossaan ja ryntäsi hänen tuekseen. Tuo aika kuvaa minusta sitä miltei parasta Luma, eli vaikka tuolloin Sami ja Lucas eivät olleet kovinkaan hyvissä väleissä he huolehtivat toisistaan ja välittivät toisistaan. Toinen suosikkini on se kun Sami yritti tehdä Lucasille köyhiäritareita, mutta onnistui sotkemaan sokerin ja suolan keskenään. Kohtaus oli vain niin huvittava, että se on siksi yksi suosikeistani. Uusimmita kohtauksista tietysti Green Weddingit ja niiden suunnittelut olivat ihanaa aikaa (miinus EJ). Jotenkin tuntuu, että Lumin hauskuutta oli enemmän ennen, ei sillä, että sitä ei olisi nyt, mutta kaikki sänkyjen tuhoamiset, telttailut Willin kanssa ja vastaavat olivat niin loistavia aikoja, että minä kaipaan niitä todella paljon.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Ejami vs Safe » 11 Huhti 2010, 17:47

Minun lempi muistoni Lumista oli myös se, kun Lucas hoivasi Samia ja Sami kirjoitti viestin "you saved me" ja se, kun Sami piti saada hiljaiseksi(En muista miksi) niin Lucas suuteli Samia.
Tuosta Alista sen verran, että jotkut fanit suuttuivat siksi, kun Ali aina kertoi, että Lucas ja Sami rakastavat edelleen toisiaan ja niin edelleen. Niin fanit luottivat, että Lumi menee yhteen. Alin puheista on voitu myös tulkita, että Ali piti eniten lumista.
Täällä on tosiaan eniten EJami-faneja, minut mukaan lukien, mutta pidän silti myös Lumista.
Kuva
Avatar
Ejami vs Safe
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 237
Liittynyt: 30 Huhti 2009, 20:58
Paikkakunta: Turku

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja talitintti » 11 Huhti 2010, 19:49

Minäkin olen lukenut ja käsittänyt, että Alison piti Lumista. En edes muista mistä olen tämän quoten napannut, mutta olin tallentanut tämän selaimen muistiinpanoihin "With Lucas, she found a real, adult, mature relationship. Then EJ came along, and he manipulated Sami like she did with Austin." - Ali Sweeney. Käsittääkseeni Alihan oli myös pettynyt kun Bryan kirjoitettiin ulos sarjasta. Tätäkään en muista mistä tämän luin mutta tälläinen mielikuva minulla on.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Emma » 18 Huhti 2010, 16:20

talitintti kirjoitti:Mitkä on teidän lemppari kohtaukset Samilta ja Lucasilta?


Oma suosikkini on ehdottomasti se "You saved me" -kohtaus, se oli jotenkin niin herttainen ja ihana hetki, jotenkin niin übersuloista. Myös kaikki ne lukuisat sänkyjen rikkomiset ovat olleet hauskoja, ja tietenkin se kun Sami teki (tai yritti tehdä) köyhiäritareita. Ja varsinkin Salemin sarjamurhaaja-storylinen aikaan oli paljon loistavia ja hauskoja Lumi-hetkiä! :)

talitintti kirjoitti:Käsittääkseeni Alihan oli myös pettynyt kun Bryan kirjoitettiin ulos sarjasta. Tätäkään en muista mistä tämän luin mutta tälläinen mielikuva minulla on.


Näin minäkin olen käsittänyt. Alin blogissakin (siinä Lumi-faneille tarkoitetussa viestissä) oli maininta tästä: "And I miss working with Bryan every day. we grew up together, we learned this job together, and I was heartbroken (for me & Sami) when he told me he was leaving before Christmas. (And while I shouldn't have to defend myself, I will clear up that, of COURSE, I spoke with Bry after I found out, he's my friend!)"
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Mosse » 18 Huhti 2010, 16:43

Ali laittoi Twitteriinsä pari kuvaa Bryanin paluusta.

Ali, Bryan ja Chandler
Ali ja Bryan
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja talitintti » 24 Huhti 2010, 18:35

Olen pohtinut jo pidemmän aikaa mistä tämä kuva on ja nyt ihmetykseni nousi äärimmilleen kun löysin kuvia tästä kohtauksesta Salemin hääkuvia sisältävästä kuvagallerista, jonka otsikkona oli "Lucas & Sami (2004)". Eli osaako joku opastaa hämillään olevaa Lumifania ja kertoa mistä häistä on kyse.

Ps. Ihania kuvia nuo Mossen laittamat kuvat. Jälleen pääsi toteamaan miten tuolla kaksikolla on hauskaa keskenään-
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

EdellinenSeuraava

Paluu Parit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron