Samantha ja Lucas

Keskustelua suhteista Salemissa

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Ejfan » 08 Kesä 2009, 01:55

Katen mielestä sen lapset on liian hyviä kenellekkään. Chloe on sen viimeisin uhri. Se suunnitteli/suunnittelee Chloen murhaamista.Että ei tuo ole ihme, että sen lapsien päät alkaa pehmenemään.
Viimeksi muokannut Ejfan päivämäärä 08 Kesä 2009, 01:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Kripe » 08 Kesä 2009, 01:55

Ejfan kirjoitti:Katen mielestä sen lapset on liian hyviä kenellekkään. Chloe on sen viimeisin uhri. Se suunnitteli/suunnittelee Chloen murhaamista.


Noniin, Kate on taas päässyt vauhtiin ! :D
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja talitintti » 08 Kesä 2009, 01:58

Minä vähän veikkaan, että Kate kapinoi vähintään periaatteesta kaikki poikansa naisia vastaan. Vaikuttaa olevan hieman liian kiintyneeltä tähän poikaansa. Onhan Kate sentään hyväksynyt kaikkien muiden muksujensa puolisot, mutta Lucas on näemmä Katelle pienoinen kompastuskivi.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Ejfan » 08 Kesä 2009, 02:03

talitintti kirjoitti:Minä vähän veikkaan, että Kate kapinoi vähintään periaatteesta kaikki poikansa naisia vastaan. Vaikuttaa olevan hieman liian kiintyneeltä tähän poikaansa. Onhan Kate sentään hyväksynyt kaikkien muiden muksujensa puolisot, mutta Lucas on näemmä Katelle pienoinen kompastuskivi.


Johtuen varmaankin siitä, että Kate on kärsinyt Lucasin vuoksi. Toiminut Stefanon ilotyttönä Jne.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Shelle` » 11 Kesä 2009, 20:02

talitintti kirjoitti:Osoittaa rohkeuden lisäksi myös sitä, että hän todella rakasi Samia, koska otetaan huomioon, että yleisössä oli Kate, joka todella vastusti ja varmasti tulee vastustamaan liittoa aina. Vaatii jonkin verran pokkaa mennä laulamaan ja kosimaan yleisön edessä, jossa porukka vastustaa liittoa. Asiasta sivuun, Kate ei ole tainnut hyväksyä yhtään Lucasin naisista..
Niimpä. Lucas ja Sami ovat yksinkertaisesti luodut toisilleen.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja eltsku » 22 Kesä 2009, 11:48

Ajemmin olin ehdoton Lumi fani(ennen ej:tä)
aluksi lämpenin pikku hiljaa ajatukselle että ejamista voisikin tulla ihana pari :D
Nyt tosin olen kallistunut melkein kokonaaan Ejamin kannalle,koska samilla ja ej:llä on niin mahtava kemia keskenään
Olen täällä foorumissa aijemmin sanonut monestikkin että Lumii forewer<vai miten se ny krjotettiikaa tai jotain vastaavaa mutta nyt olen melkein kokonaan EJAMIN kannalla niinkuin taisin jo sanoakkin :D toisaalta minnimaalinen osa minusta toivoisi Lumen vielä joskus palaavan yhteen :D


P:S:Rafe ja sami yökyökyökyyökyöyyköökyöööööök :S
eltsku
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 127
Liittynyt: 09 Joulu 2008, 21:47

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Ejami vs Safe » 09 Heinä 2009, 17:39

Mä olen aina pitänyt Lucasista Samin kanssa, mutta mä en oikein tiedä tulisiko niitten jutusta pidemmän päälle mitään, koska Sami ja Lucas ovat aika samanlaisia. He haluavat epätoivoisesti, että joku rakastaa heitä se selittää sen miksi molemmilla on niin paljon suhteitä eri ihmisiin. Eikä he pysty luottamaan ihmisiin, sillä tavalla kuin pitäisi. Esim Samin olisi heti pitänyt kertoa Lucasille, että Hänen odottama lapsi saattaa olla EJ:n eikä vällttämättä Lucasin. Kun he riitelevät se menee joskus liian pitkälle. Ehkä he olisivat parempia ystävinä, sillä joskus pelkkä rakkaus ei riitä.
Kuva
Avatar
Ejami vs Safe
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 237
Liittynyt: 30 Huhti 2009, 20:58
Paikkakunta: Turku

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja DHfan » 11 Heinä 2009, 00:16

Olen täysin Lumin kannalla, koska heillä on kuitenkin niin pitkä historia takanaan. <3 (:

Toisaalta taas kestän senkin jos Rafesta ja Samista tulee pitemmän päälle pari, heillä plussaa on nimittäin se, että heidän tarinansa alkaa puhtaalta pöydältä. Ejamia en kuitenkaan voi sietää, enkä ole koskaan nähnyt tippaakaan siitä kemiasta mistä Ejami-fanit puhuvat. Ja vaikka kyseiseen pariin onkin yhdistetty käsite 'supercouple', niin se kertoo vain siitä ettei termiä enää osata käyttää oikein. Mikään jenkkilän pyörivistä saippuoista ei nimittäin ole onnistunut luomaan todellista 'supercouple'a pitkään, pitkään aikaan.
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Lovers » 11 Heinä 2009, 00:38

Minä pidin joskus Samista ja Lucasista, mutta en enään. Se niitteen jatkuva yhteen meneminen ja eroaminen vei hermot. Varsinkin Lucas on nykyään todella ärsyttävä määräilee Samia kuin jotain pikkulasta. Sami ja EJ Pari on valovuoden parempi pari kuin Sami ja Lucas. Samin ja EJ:n kemia on todella loistavaa, mutta se on jokaisen oma mielipide kenestä tykkää kenenkin kanssa.
Nyt, kun amerikassa ei ole jäljellä kuin yksi supercouple Bope, niin luulen, että EJ:stä ja Samista kaavaillaan seuraavaa Supercouplea. Sami ja EJ on pystynyt ylittämään Raiskauksen ja yml muut EJ:n pahat teot, niin he selviytyvät vaikka mistä tahansa ja se on merkki, että ne kaksi ihmistä kuuluu yhteen. Voisi jopa sanoa, että Ejami on parempi supercouple kuin Jarlena
Kuva]
Avatar
Lovers
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1849
Liittynyt: 30 Tammi 2009, 13:54
Lempihahmo(t): EJ,Mel, Dan, Philip ja Nate
Lempipari(t): Bope,EJami,Danloe

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja talitintti » 11 Heinä 2009, 00:40

DHfan kirjoitti:Ejamia en kuitenkaan voi sietää, enkä ole koskaan nähnyt tippaakaan siitä kemiasta mistä Ejami-fanit puhuvat. Ja vaikka kyseiseen pariin onkin yhdistetty käsite 'supercouple', niin se kertoo vain siitä ettei termiä enää osata käyttää oikein. Mikään jenkkilän pyörivistä saippuoista ei nimittäin ole onnistunut luomaan todellista 'supercouple'a pitkään, pitkään aikaan.


Komppaan täysin. Itse en ole myöskään nähnyt tätä kemiaa.

Supercouplen termi on kyllä kokenut viimeaikoina kunnon inflaation ja tämä myötä monia pareja nimitetään superpariksi, vaikka se ei olisi sitä. Kuitenkin tässä listassa kyseistä paria näy, mutta Lumi listalta löytyy. Superpariin tarvitaan minusta kuitenkin sitä jotain. Minusta tuolla listalla on kuitenkin pareja, joita minä en laskisi superpariksi, mutta olkoon kerran listalla on.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Lovers » 11 Heinä 2009, 00:51

talitintti kirjoitti:
DHfan kirjoitti:Ejamia en kuitenkaan voi sietää, enkä ole koskaan nähnyt tippaakaan siitä kemiasta mistä Ejami-fanit puhuvat. Ja vaikka kyseiseen pariin onkin yhdistetty käsite 'supercouple', niin se kertoo vain siitä ettei termiä enää osata käyttää oikein. Mikään jenkkilän pyörivistä saippuoista ei nimittäin ole onnistunut luomaan todellista 'supercouple'a pitkään, pitkään aikaan.


Komppaan täysin. Itse en ole myöskään nähnyt tätä kemiaa.

Supercouplen termi on kyllä kokenut viimeaikoina kunnon inflaation ja tämä myötä monia pareja nimitetään superpariksi, vaikka se ei olisi sitä. Kuitenkin tässä listassa kyseistä paria näy, mutta Lumi listalta löytyy. Superpariin tarvitaan minusta kuitenkin sitä jotain. Minusta tuolla listalla on kuitenkin pareja, joita minä en laskisi superpariksi, mutta olkoon kerran listalla on.

Tossa listassa on aivan liikaa Muka superpareja, kuten Nick ja Phyllis. Ei niitä voi verrata esim. Jarlenaan tai Bopeen.
Ja tossa listassa myös luki, että Sami ja Lucas Oli superpari vuoteen 2008. Kun mun mielestä soperpari on sellainen, joka pysyy yhdessä miltei koko ajan eikä hauku toista huoraksi niinkuin Lucas haukku Samia. Ei Johnkaan nimitellyt Marlenaa sillä tavalla, kun John sai tietää Marlenan maanneen Romanin kanssa, kun ne oli vankeina.
Kuva]
Avatar
Lovers
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1849
Liittynyt: 30 Tammi 2009, 13:54
Lempihahmo(t): EJ,Mel, Dan, Philip ja Nate
Lempipari(t): Bope,EJami,Danloe

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja jansku » 11 Heinä 2009, 11:43

Lovers kirjoitti:
talitintti kirjoitti:
DHfan kirjoitti:Ejamia en kuitenkaan voi sietää, enkä ole koskaan nähnyt tippaakaan siitä kemiasta mistä Ejami-fanit puhuvat. Ja vaikka kyseiseen pariin onkin yhdistetty käsite 'supercouple', niin se kertoo vain siitä ettei termiä enää osata käyttää oikein. Mikään jenkkilän pyörivistä saippuoista ei nimittäin ole onnistunut luomaan todellista 'supercouple'a pitkään, pitkään aikaan.


Komppaan täysin. Itse en ole myöskään nähnyt tätä kemiaa.

Supercouplen termi on kyllä kokenut viimeaikoina kunnon inflaation ja tämä myötä monia pareja nimitetään superpariksi, vaikka se ei olisi sitä. Kuitenkin tässä listassa kyseistä paria näy, mutta Lumi listalta löytyy. Superpariin tarvitaan minusta kuitenkin sitä jotain. Minusta tuolla listalla on kuitenkin pareja, joita minä en laskisi superpariksi, mutta olkoon kerran listalla on.

Tossa listassa on aivan liikaa Muka superpareja, kuten Nick ja Phyllis. Ei niitä voi verrata esim. Jarlenaan tai Bopeen.
Ja tossa listassa myös luki, että Sami ja Lucas Oli superpari vuoteen 2008. Kun mun mielestä soperpari on sellainen, joka pysyy yhdessä miltei koko ajan eikä hauku toista huoraksi niinkuin Lucas haukku Samia. Ei Johnkaan nimitellyt Marlenaa sillä tavalla, kun John sai tietää Marlenan maanneen Romanin kanssa, kun ne oli vankeina.

Olen täysin samaa mieltä Loversin kanssa. EJami ei voisikaan vielä olla superpari sillä Sami ei ole kertaakaan sanonut ääneen EJ:lle " I love you" Eikä he ole edes ollut vielä edes kunnolla edes yhdessä. Tuon listan lopussa lukee myös, että katso myös EJ&Sami ja sieltä löytyy, juttu missä kerrotaan, että EJami saattaa mahdollisesti olla seuraava supercouple.
Kuva
Avatar
jansku
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 2876
Liittynyt: 28 Elo 2008, 14:50
Paikkakunta: Espoo
Lempihahmo(t): EJ, Tony, John, Marlena
Lempipari(t): EJami&Jarlena!

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja ejamilove » 12 Heinä 2009, 19:28

talitintti kirjoitti:
DHfan kirjoitti:Ejamia en kuitenkaan voi sietää, enkä ole koskaan nähnyt tippaakaan siitä kemiasta mistä Ejami-fanit puhuvat. Ja vaikka kyseiseen pariin onkin yhdistetty käsite 'supercouple', niin se kertoo vain siitä ettei termiä enää osata käyttää oikein. Mikään jenkkilän pyörivistä saippuoista ei nimittäin ole onnistunut luomaan todellista 'supercouple'a pitkään, pitkään aikaan.


Komppaan täysin. Itse en ole myöskään nähnyt tätä kemiaa.

Supercouplen termi on kyllä kokenut viimeaikoina kunnon inflaation ja tämä myötä monia pareja nimitetään superpariksi, vaikka se ei olisi sitä. Kuitenkin tässä listassa kyseistä paria näy, mutta Lumi listalta löytyy. Superpariin tarvitaan minusta kuitenkin sitä jotain. Minusta tuolla listalla on kuitenkin pareja, joita minä en laskisi superpariksi, mutta olkoon kerran listalla on.

EJamilla vai muka ei kemiaa What? Nyt kyllä vitsin heititte ;) EJamilla on kemiaa niin paljon, että sitä vois vaikka muille jakaa. En ole koskaan huomannut Lucasin ja Samin välillä mitään erityistä kemiaa. Enkä todellakaan laskisi heitä superpariksi. Ja EJamissa on todellakin se jokin erityinen loiste mikä puuttuu Lucasin ja Samin väliltä. Enkä todellakaan ole ainut joka on tätä mieltä, voinkin sanoa, että puhun kaikkien monien tuhansien EJamifanien puolesta! Esim Virallisella Lumi sivulla on 1400 käyttäjää ja EJami sivulla jopa 4400 käyttäjää! Eli löytyy meitä "vähä" älyisiä EJamifaneja vähän enemmänkin :D
Kuva
Avatar
ejamilove
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 849
Liittynyt: 16 Loka 2008, 09:33
Paikkakunta: Helsinki

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Kripe » 12 Heinä 2009, 23:08

talitintti kirjoitti:
DHfan kirjoitti:Ejamia en kuitenkaan voi sietää, enkä ole koskaan nähnyt tippaakaan siitä kemiasta mistä Ejami-fanit puhuvat. Ja vaikka kyseiseen pariin onkin yhdistetty käsite 'supercouple', niin se kertoo vain siitä ettei termiä enää osata käyttää oikein. Mikään jenkkilän pyörivistä saippuoista ei nimittäin ole onnistunut luomaan todellista 'supercouple'a pitkään, pitkään aikaan.


Komppaan täysin. Itse en ole myöskään nähnyt tätä kemiaa.

Supercouplen termi on kyllä kokenut viimeaikoina kunnon inflaation ja tämä myötä monia pareja nimitetään superpariksi, vaikka se ei olisi sitä. Kuitenkin tässä listassa kyseistä paria näy, mutta Lumi listalta löytyy. Superpariin tarvitaan minusta kuitenkin sitä jotain. Minusta tuolla listalla on kuitenkin pareja, joita minä en laskisi superpariksi, mutta olkoon kerran listalla on.


Lumiko muka superpari?! EI EI EI. Niillä ei ole minkäänlaista kemiaa (=seksuaalista jännitettä :D), mutta musta ihan ok pari noin muuten. MUTTA jos väitätte, ettei EJamin välillä ole kemiaa (=seksuaalista jännitettä, ja tätä toistan siks että mua ihan v*tuttaa, ku noiden "supercouplien" välillä joillakin EI OLE TODELLAKAAN SITÄ.), taitaa olla parasta katsoa uudestaan. Ja ei, älkää käsittäkö nyt kukaan väärin, en todellakaan hauku teidän mielipiteitänne Lumista yms., koska tämähän oli vain MINUN mielipiteeni, enkä paheksu ketään sen takia, ettei joku tykkää EJamista. Mutta tosiaan suosittelen vertailemaan Lumin ja Ejamin kohtauksia.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Samantha ja Lucas

ViestiKirjoittaja Ejfan » 12 Heinä 2009, 23:18

Lumi ei ole koskaan ollut superpari eikä tule sitä koskaan olemaankaan. Jarlena, Bope ja Shelle on superpareja muttei Lumi. Sitä, että tuleeko EJamista superpari sen aika näyttää!
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

EdellinenSeuraava

Paluu Parit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron